Klubunk hetekkel ezelőtt megkereste a játékos menedzserét, de az érte kért összeg és a játékos döntése miatt Lázok biztosan nem érkezik az Üllői útra.
Lázok János 2005 nyarán igazolt Békéscsabáról a XIII. kerületi csapathoz, idén ősszel a Vasas mind a tizenöt bajnokiján pályára lépett, melyeken nyolc gólt szerzett.
A Vasas korábban ötvenmillió forintban határozta meg a játékos kivásárlási árát, akit a transfermarkt.de 275.000 euróra, vagyis közel hetvenötmillió forintra tagsál, ám az Újpest jelenlegi anyagi helyzetében aligha engedhet meg magának ekkora kiadást egyetlen játékosért.
Ugyanakkor egyes információk szerint Végh Zoltán és Remili Mohamed végleges játékjogáért, valamint a Megyeri úton csak a kispadot koptató Simon Attiláért cserébe érkezhet a lilákhoz a Ferencváros által is csábított játékos.
(hajralilak.hu)
2009 december 28 at 01:08
[...] Lázok is máshol köthet ki Klubunk hetekkel ezelőtt megkereste a játékos menedzserét, de az érte kért összeg és a játékos döntése [...] [...]
2009 december 26 at 20:30
karácsony lévén,nem akarok veszekedni. de szerintem egyesek csak minden második sort olvassák el,és így látómezejükből kimaradt a “játékos döntése miatt Lázok biztosan nem érkezik az üllői útra.” és akkor most ismét lehet a vezetőséget (nem Lázokot,nem a menedzserét), a vezetőséget szidni. hurrá!
2009 december 26 at 18:40
Ferrari gyártósort vettek? Milyen Ferrari gyártósort??? Maradjunk hát a hasonlatnál. Legfeljebb a márkanevet! Nem volt itt csak lyukas tető, bedőlt üzemcsarnok, gazzal felvert porta, néhány lecsúszott segédmunkás. Milyen Ferrari gyártósor ???? Itt az utóbbi években max.rozsdás Velorexet gyártottak, nem Ferrarit !!! Vagy ha igen, akkor most mire fel a hőzöngés?Mert ha 3 évvel ezelőtt itt szerintetek működött a Ferrari gyártósor, akkor most már legalább Roys-Rolls-t gyártunk.Hát, ha azt nem is. de már legalább Wartburgot :-( Lázokkal éppen úgy nem lehet hosszú távon számolni, mint pl. Lipcseivel (játékosként, de remélem edzőként már igen). Amúgy meg T.B nyilatkozott: minden meccset meg akar nyerni. De számolni is tud: hát nem lesz itt max 4-6. hely (bár úgy lenne). Erre fikázzák, hogy milyen hülye? Hát, szerintem meg azzal van baj, aki nem tud számolni, és hosszú távon gondolkodni. És azonnal adósságot csinálna, vagy a más f.xával verné a csalánt!Már itt ha valaki leigazol valakit, akkor rögtön el kell küldeni McCabet a q.va anyjába, hogy mért nem vette meg azonnal 50-70-150 milláért Tóth 288291 Jánost?
2009 december 26 at 18:55
Igazad is van!
A mögöttük álló csapatok erősítenek, játékosokat vásárolnak.
Nálunk pedig minden q… szép, minden q… jó.
Talán bent is maradunk az acélos nb1-ben…
Talán.
Remélem a bérleted megveszed, ahogy én tettem az elmúlt 9 esztendőben!
Azt is remélem, hogy a 12 ezres klubtagságit is befizetted anno!
Ezután lehet osztani!
További szép estét és derűs jövőt a számodra tetsző, megfelelő úton!
Nekem meg marad most már az FFC.
2009 december 26 at 16:09
Olvasva a kommenteket ,kiderül mennyire erős a csapatunk,hiszen senki nem jelentene erősitést.Csak azt nem értem miért vagyunk akkor a 11.-ek…
2009 december 26 at 17:25
ott a pont!
2009 december 27 at 16:40
Mert elcsalták a meccseket! Tudom fiatal vagy és ebben az országban nem is volt ÁVH!
2009 december 26 at 14:51
Azért, drága Brakedown, mert jelen esetben is vállalkozásról beszélünk!
Egy labdarúgó vállalkozásról!
Ráadásul ezt felfuttatni lényegesen könnyebb lenne, mert nem egy vadonatúj valamiről van szó!
Bár ha számodra megfelel ez a nihil, hogy a játékosok, illetve a fiatalok számára mindent jelent a Ferencváros csak nem vonzalmat, nem minden áron való idejönni akarást, egy álmot…
Akkor igazad van.
Minden szép és jó így.
Örüljünk, hogy megmentettek és ameddig nem szabadulnak meg tőlünk (így, vagy úgy…) addig marad minden így.
Majd jövőre FC 2 ! :-(((
2009 december 26 at 18:14
Drága Tibo!
Nagyon örülök hogy megértetted, hogy vállalkozásról van szó. Eddig ez sem sikerült mindenkinek. Bár lehet neked ebben segít az állandóan lengetett kereskedelmi végzettségről szoló papírocskád.
“Bár ha számodra megfelel ez a nihil, hogy a játékosok, illetve a fiatalok számára mindent jelent a Ferencváros csak nem vonzalmat, nem minden áron való idejönni akarást, egy álmot…”
Ennek mi köze az angolokhoz? Ez nem rajtuk múlt.
Ha ilyen rosszak az angolok, akkor légyszíves oszd már meg velem, hogy szerinted mi legyen akkor? Adjanak el minket? Kinek? Ki lenne jobb?
2009 december 26 at 18:30
Brakedown!
Egyet nem értek.mccabenek csupán 1 millió fontot vagy még annyit se kellene költenie a Fradira, hogy jó csapat és nagy nézőszám legyen (ill. ha ezek lennének valószínű balhé se lenne (ennyi)).És megmaradna a nimbuszunk is.De ő nem költ, és holmi Sipos nevű játékosok kiröhögnek minket és inkább a nevesincs haladáshoz (mi az?) mennek.mccabe tönkretette a Fradi nevet, lépten nyomon rajtunk röhög mindenki milyen smucig tutyi-mutyi banda lettünk.Bezzeg a su-ra miden átig. szezonban eddig költött 5-10 millió fontot.Mi az apróból meglennénk!De nem ő nem ad.Inkább a skótos hozzáállásával lerombolja a Fradi nevet, elmaradoznak a szurkolók (ami bevételkiesés ugye), és nem látszik semmi az ígéreteiből.Amik ugye:stadion(nincs lóvé rá jelen pillanatban),jó csapat(nincs lóvé rá) és mivel a többiek gőzerővel erősítenek (és MI nem vagyunk annyival jobbak náluk, ha jobbak vagyunk egyáltalán) így akár ki is eshetünk.
“Uralni fogjuk az nb1-et!” remélem sokan emlékeznek.
2009 december 26 at 19:07
Csak a tények kedvéért: a Bladesre nem költ, hanem visszaforgatja az eladások utáni pénz egy részét.
2009/2010: Transfer revenue: 11.325.250 £ – Transfer expenditures: 4.516.750 £ = +6.808.500 £
2008/2009: Transfer revenue: 11.547.750 £ – Transfer expenditures: 6.185.500 £ = +5.362.250 £
2007/2008: Transfer revenue: 14.729.500 £ – Transfer expenditures: 9.389.500 £ = +5.340.000 £
2006/2007ben volt legutóbb mínuszos ez, nincs időm visszabogarászni, tán akkor voltak a PL-ben
2009 december 26 at 19:12
Zsolti!
Gondolom az elején azért nem így csinálta!
Mert arra lennék baromi kíváncsi, hogy zéró befektetéssel indított-e játékoskeret ügyben náluk!
2009 december 26 at 19:21
Tibi!
:)
Mindössze erre válaszoltam: “Bezzeg a su-ra miden átig. szezonban eddig költött 5-10 millió fontot.”
2009 december 26 at 19:32
Kedves Brakedown!
Légy szíves olvasd vissza az írásaim!
Leírtam, hogy mit hogyan gondolnék!
Ennél többre nem futja.
Jó ideig csak olvasgatni fogok itt, hozzászólni nem, ahogy bérletet se veszek 9 esztendő után.
Ti pedig bízzatok és legyen igazatok!
Hidd el, mindenki ennek örülne a legjobban!
Maximum ha nyáron is folytatódik a jól bevált történet, akkor majd esetleg télen!
Majd ismét nyáron… és így tovább és így tovább…
2009 december 26 at 13:00
Nem értem miért írják sokan, hogy be kellene fektetni először, hogy majd nyereség legyen a klub. Befektetni először nem játékosokba kell, hanem a biztos hátteret felépíteni. Jelenleg ez folyik, és bizony ez a lényeges befektetés. Építkezni nem fentről kell. És ha McCabe nem költ a csapatra akkor szerintetek miből kapnak fizetést a játékosok, miért nincsenek újabb adósságok?
Nekem sem tetszik, hogy a csapat szenved, és valóban a kommunikáció nem az igazi a szurkolók felé. De sajnos ezt most el kell fogadni, ők a TULAJDONOSOK (végre van), ők döntenek. Az eredményekhez türelem kell. Én inkább kivárom hogy 3-4 év múlva legyen egy ütőképes csapatunk stabil háttérrel, minthogy rövidtávon csilloghassunk, aztán megint jöjjenek a gondok.
2009 december 26 at 13:15
brakedown
ez a Ferencváros és nem majd hanem most és mindig is csak a bajnoki cím az elfogatható ezért is van 28 db -unk ha mindig így állnánk hozzá a dolgokhoz akkor lenne vagy 0-a de bajnokink.
Ja és a lényeg én most is járok meccsre nem csak majd 3-4 év múlva.
2009 december 26 at 13:19
még valami
ha megvetük volna tavaj Nikolicsot 20 -30 millióért akkor most eladhatnánk 100 millióért akkor kerestünk volna 70-80 milliót .De ez nem kellet nekünk. Erre mondják, hogy kockázat nélkül nincs nyereség se. Biztos háttér meg csak akkor lesz ha már berki nem lesz.
2009 december 26 at 13:19
OFF:
Szikla!
Holnap jöttök az öregfiúk meccsre is? Majd bent valahogy találjuk meg egymást, Imrének (4everFTC) lesz talonba egy sál, amit félretetettem, Ő írta, hogy veled lesz.
2009 december 26 at 13:30
Sziklaszív
Én is kijárok a meccsekre, ugyan úgy ahogy az nb2-es meccsekre is jártam. De egyébként meg mindegy, hogy ki jár ki, és ki nem. Nem csak attól Fradista valaki, hogy minden meccsen kint van.
Valóban csak a bajoki cím elfogadható, én is mindig ezért szurkolok. De nem szabad rövidtávon gondolkodni. Amit az elmúlt 10-15 évben elb*sztak, szétloptak, nem lehet 1-2 év alatt helyre rakni. A szurkoló azt mondatja velem is, hogy igazoljunk, de ha reálisan nézem akkor az a járható út amit az angolok választottak. Persze biztos lehet másképp is, de ők így csinálják, amit tiszteletben kell tartanunk.
2009 december 26 at 13:38
Tul sok mindenben hazudtak eddig,ki hisz már ennek a vezetöségnek,angoloknak,szerintem nem lehet elöre látni félévet nem pedig 3-4-évet!!!
2009 december 26 at 13:54
iviftc67
Légyszíves mond már el, hogy McCabe miben hazudott?
Már amikor idejött leszögezte 1év a feljutás, 2év a ismerkedés az nb1-el. 5 éven belül BL-ért küzdés. Valamint már akkor is nyilvánvalóvá tette, hogy befektetőtársat is keres. Nagyon mást eddig nem ígért.
2009 december 26 at 13:58
Peti
13:00 kor a Népligetben leszünk majd kb 13:20-kor indulunk Hívj fel ha gondolod:Tel: 06702902769
2009 december 26 at 14:01
már az is hazugság, hogy a hazug berkit nem tette ki.
2009 december 26 at 14:35
Peti
elírtam 11:00 Népliget 11:20kor indulunk ( Sok volt mára már a pia )
2009 december 26 at 14:38
:))) Ok, akkor csak a MOL Liga meccsen lesztek kint, az is tökéletes. Ha nem talállak titeket, akkor majd csörgök.
2009 december 26 at 15:00
Peti
szerintem a Retro Fradi végén is kint leszünk már ,csak az elejéről késünk egy kicsikét
2009 december 26 at 15:44
brakedown:
Szerintem az ígazolásokat nyáron és télen nem Én ígértem,az 1-6.helyig szintén nem Én ígértem,a stadion felújitás nagyon eltünt,30db NB3-as szintü játékost nem Én hoztam a FRADIBA,erőnléti edzőt nem Én vittem a FRADIBA de ez nem lenne gond ha látszana az erönlétünk,nem Én jelentettem ki,hogy a szurkolói rendbontások miatt nincs pénz ígazolásokra (az a pénz töredéke annak amit a felesleges játékosok fízetésére,lakás,kocsi stb-re pazarolnak és akkor berki fízetéséröl ne is beszéljek ami szerintem a legnagyobb kiadás mivel semmit nem íntéz semmi nem az ő felelösége és többett árt a FRADINAK mint bárki,fízetett bábokra mi szükség???)
Hirtelen talán csak ennyi jutott az eszembe bár bíztos van még 1-2 dolog ami nem ígazán normális dolog,ez a profizmus…..
2009 december 26 at 16:56
IVIFradi
ne nagyon idegesítsd fel magad nehogy szívinfarktust kapj mert holnap hoki meccs lesz. Ja és még azt is égérte berki, hogy lesz igazolás mára már elfelejtette igéreteit most már nem válogatott hanem angol labdaszedők jönnek ha jönnek de az meg minek labdátszedni én is lemegyek ingyen is.
2009 december 26 at 12:53
Száz szónak is egy a vége!
Egy felfuttatott Ferencváros (legyen az fiatal, vagy idős játékos) mindenki számára lényegesen vonzóbb.
Viszont egy középcsapat alig pár embernek.
Erről beszélek, amikor a komoly befektetett összeget hiányolom az elején.
Lesz itt játékosnevelde (jó esetben) és minden épkézláb játékos kivisznek, ahogy ezt pár napja ismét megszellőztette McCabe.
“Azt hiszem, arra a kiváló munkára való tekintettel, amit itt végzett Sheffieldben, hatalmas segítség lesz Ron Reid a Ferencváros utánpótlása számára is. Nyilván nehéz egy-egy magyar fiatalnak Angliába jönnie a munkavállalásra vonatkozó szabályok miatt, de ez reményeim szerint csak egy apróság lesz, amit meg kell oldani. Aki ide akar majd jönni, az ezt meg fogja majd tenni – mondta az FTC zRt. igazgatótanácsának elnöke.”
Ez van.
2009 december 26 at 13:34
“Aki ide akar majd jönni,” azért reménykedjünk abban , hogy egy két fiatalunkban lesz majd klubbhűség, És akkor ők nem akarnak menni.
2009 december 26 at 12:20
Már bocsánat, de szerintem ez a Lázok egy közepes képességű játékos. Ilyen nem kell. Magyar bajnokságból csak fiatalokat igazolnék + Nikolicsot (persze Rudolf, Varga meg Leo jöhetne Debrecenből), más nem. Az árakkal el vannak szálva a klubok, a játékosok nagyarcúak és nem profik. Kell ez nekünk? Inkább nézzünk körül a szerb vonalon és a balti országokban.
2009 december 26 at 12:26
Igen, közepeszíntűs, de a jelenlegi Fradiban ki nem az? Én nem tudok 11 nevet felsorolni a jelenlegi Fradiból.
2009 december 26 at 12:51
Lóvé nélkül egyik országban sem lehet igazolni!
2009 december 26 at 13:45
A nem kell és a nem tudjuk leígazolni mert nincs pénzünk között nagy a külömbség!!!Ezzel a felfogással és csak ígéretekkel nem fogunk senkit soha leígazolni!!!Melyik játékosnak lesz kedve a FRADIBA ígazolni ha azt hallja nem ígazán van pénzünk ígazolni stb…Ez mennyire vonzó,aki kiemelkedő szintü és nem közép az a játékos soha nem választja majd a FRADIT ha állandoan skotok vagyunk!!!
Sajnos eltünt a FRADI vonzereje és mivel a vezetöség ilyen hazug ki bizik bennük!!!Dragóért sem álltak ki a tetvek!!!
2009 december 26 at 12:18
http://www.hajralilak.hu/news/2009/12/25/l%C3%A1zok_j%C3%A1nos_%C3%BAjpestre_szerz%C5%91dhet
Örülnek a lilák.
2009 december 26 at 11:55
Tiszteletem mindenkinek!
Nem hiszem, hogy szükség lenne ilyen közepes képességű focistára, mint lázok, egyszerűen bepattan róla a labda, emlékezzetek az ellenünk lőtt góljaira, mázlija volt. Ciprusi 2. osztályba megfelel, ha az újpestnek meg kell, szurkolok neki, hogy összejöjjön.
Aki nekünk kellene erre a félévre, mivel bajnokok nem leszünk, olyan fiatalok, akik fél év alatt meg tudják szokni a közeget, olyan 21-26 évesekre akikre még évekig tekinthetünk, és részesei lehetnek a következő évek meghatározó fradijának. Egy lázokról ilyet? vagy síposról? Én örülök, hogy máshova mentek.
Nekünk pl a Völgyi kellene, hosszú évekre megoldhatná a gondokat posztján, fiatal, motivált, nem lenne kidobott pénz érte.
Ezen a télen nem kell költeni sok pénzt költeni. Ügyes taktikával venni egy két fiatalt, akik nem a ma fradiját hozzák a 6ik helyre hanem a jövő fradiját hozzák az első helyre.
Beépíteni pár jóképességű srácot, játszatni, és nyáron kiegészíteni őket, és így lehet jó csapat. Nem úgy, hogy igazolunk, holmi lázokot, Sípost és egyéb futottak még kategóriás embert. Csízmadiát is ide sorolom.
Minőséget kell igazolni, nem tömeget, akik csak egy két jó meccsük van az életben.
2009 december 26 at 12:10
“Nekünk pl a Völgyi kellene, hosszú évekre megoldhatná a gondokat posztján, fiatal, motivált, nem lenne kidobott pénz érte.”
motivált?
2009 december 26 at 12:33
Pintér ugyan kit tud motiválni? Egy gyereknek nem az kell, hogy leüvöltsék a fejét. Pintér széleskörű motivációkészletét ezzel ki is tárgyaltuk. De egy fiatal focistának az kell, hogy játszahsson, esélyt kapjon, és érezze a bizalmat. Pintérnél pedagógiát nem kap….
2009 december 26 at 14:38
Pont olyanokra lenne szükségünk most, mint Lázok. Tudja azt, amit a mi idei játékosaink nem: cselez, lő, passzol, érzi a játékot, mindezt nem a legfelső szinten, de mennyivel jobban mint amit az eddigi 15 meccsene láttunk….
2009 december 26 at 15:38
Te tudod, én nem látok tőle ilyen nagy varázslatokat tőle, mint te, hogy passzol, lő, cselez…
De azt tudom, hogy egy fillért nem adnék érte. Vigye akinek kell, azért hogy eggyel több ilyen legyen nálunk, akik nem csinálnak semmit, nem hiszem hogy megérne 50 milliót. Arra, hogy most idehozzunk egy ilyet, és nyáron meg jobbat vegyünk, ez meg az nb3-ba focizzon, nem éri meg. 50 milliót költeni egy senkire? Látszik miért is voltunk szarban anyagilag…
Minőség, nem mennyiség. Ne fél évre gondolj, mert idén nem nyerünk semmit. A következő évet kell keresni, venni most egy két fiatalt, akiknek önbizalomra van szükség, lásd völgyit, és kész. A pénzt eltenni nyárra, addig hinteni, hogy nincs pénz, így nem kérnek el többet csak mert a fradi érdeklődik, és lesz akkor 5-6 jó igazolás, most meg mondjuk völgyi, supic, és még egy két srácot hozni, hogy megszokják, milyen közönség elött focizni, és milyen ide tartozni. De tömegcikk lázokot idehozni egy ilyen klubba, nem újpest drukker vagy véletlenül, hogy sajnálod nem ide igazol?
2009 december 26 at 16:16
Te se gondolod azt komolyan, hogy Lázok majd az nb3-ban játszana!
Egy bajnoki címért, nemzetközi kupáért küzdő Újpestbe beférne, viszont egy esetlegesen bajnoki címért küzdő Fradiba nem?
Vagy idehozzák a skótok nyáron majd a fél Chelsea-t?
Mert ebben az esetben értelek csak meg.
2009 december 26 at 16:37
retrosboy, a realitásérzéked nem akar működésbe lépni, ezért nincs értelme téged vagy bárkit győzködni, aki csak Alberthez vagy a legjobb éveiben focizó Lipcseihez akar hasonlítgatni minden ex-jelöltet Lázok sokkal jobb mint bárki a keretünkből. Azt meg pláne hagyjuk, hogy én vajon a liláknak, a kékeknek, a pirosaknak vagy a jajvöröseknek szurkolok-e.
2009 december 26 at 16:38
micsoda mondatot írtam itte eggyel feljebb :-O
2009 december 26 at 16:45
Kezdjük egy viccel: tudod mi a különbség, a mókus és a patkány között? Semmi, csak az egyiknek jobb a marketingje.
Lázok sem jobb focista, mint Kulcsár, vagy Fitos, csak idén jól pattant róla a labda, és ettől msot hirtelen 50 milliós focista lett? Ne nevettess, ilyen szezonja se lesz több.
Egyébként Gosztonyi ára is valahol 50 milla környékén van ha jól olvastam, és őt is, és Balajtit is sokkal komolyabb játékosnak tartom. Az ő nevüket tudják külföldön is, és külföld alatt nem Ciprus 2 re gondolok.
Lázok a mai fradiba beférne simán, de azért, hogy ne 7ikek hanem 5ikek legyünk 50 millát nem fizetnék ki.
Az újpestről meg annyit, ha tényleg olyan nemzetközi porondra törnének, és komolyan vennék a dolgokat, nem adták volna el pont az ellenfélnek Sándort, és Korcsmárt se küldenék európai turnéra, hogy valaki vegye meg. Nekik megérné lázok, mert a szurkolóknak fel tudnának mutatni, hogy Sándor helyett itt a csúcsigazolás, nyernek 50 milliót, megszabadulnak pár felesleges játékostól, akiknek helyett csak egyet kell fizetni.
De ez csak az én véleményem.
2009 december 26 at 17:01
bodola: az irrónia volt, hogy újpest drukker lennél, nincs kétségem a hovatartozásodról, ahogy másokéról sem, akik ide írnak.
Nem Alberthez hasonlítok senkit, de a FRADIba ne jöjjön olyan, aki fél évig jól játszik, aztán fél évig pocsékul, csak olyat érdemes ide hozni, aki képes tartósan is jól játszani, és kiemelkedni. Átlagra nincs szükség, akit nyáron a ciprus 2-be se tudtak eladni.
2009 december 26 at 11:42
Az a baj,hogy nekünk a lilák előtt kéne járnunk minden tekintetben,ezzel szemben az eladósodott(?)újpest mindig az arany reményében erősítgeti a keretét.Sovány vígasz,hogy mindig csak jövőre lesznek bajnokok,de nekünk kéne megelőzni őket,nem pedig holmi kondának,vidinek,vagy épp a zsidi fc-nek.
2009 december 26 at 11:23
Korábban olyan emberek játszottak ebben a klubban mint Toldi,Albert, Szőke, Varga, Fenyvesi, Nyilasi, Ebedli, Szokolai, Détári, Fodor és még sorolhatnám. Most meg olyan igazolásokért izgulunk mint Lázok, Csizmadia meg Bajzát. Ez szerintem elég szégyen, inkább legyünk egy két évig a középmezönyben és neveljünk ki játékosokat. Jobb lenne saját nevelésü játékosoknak szurkolni mint olyanoknak akik máshol nem kellenek. Alapanyag bíztos lenne!
2009 december 26 at 11:34
Az a baj hogy ha itt feltűnik valaki aki az általad említettek nyomába léphetee olyan gyorsan kiviszi a Sheffield még mielőtt profi szerződést írna alá hogy többségünk azt sem fogja tudni hogy a világon van a srác….
Elfelejtjük, hogy ennek a “kölcsönös együttműködésnek” nevezett dolognak hosszútávon a S.U. részéről ez a haszon….nekünk meg a csapatba ölt pénz lenne ami sajnos nincs…
2009 december 26 at 11:50
Igazad van pepe89, de én eddig csak azt láttam, hogy a mi angoljaink annyit értenek a focihoz mint én az atomfizikához. Mire ezek észrevesznek egy tehetséget addig az az emberke már száz gólt rugott!
2009 december 26 at 11:21
Ha Végh és Remili nem érkezett volna a Vasasba, akkor most kiesők lennének.Úgy tűnik, mindkét csapat jól jár ezzel a cserével.
Lázok ára nem magas, 50 millát megér, kár, hogy nem volt az a pénz, amiért Fradista lett volna.
2009 december 26 at 11:14
Ezt a Lázokot is felkapták szerintem ő is közepes magyar játékos csak a mostani formája elkábít mindenkit abszolult nem sajnálom……
2009 december 26 at 11:45
A legjobb hazai játékosok közepesek vagy annál gyengébbek. Lázok sz*rrávert minket szinte tök egyedül az ősszel, és amilyen jól haladunk, tavasszal is megteszi majd, lilában..
2009 december 26 at 11:05
valahogy nem lepődtem meg
2009 december 26 at 11:05
Ha már játékost nem hozunk ,legalább hozhatnának egy jó edzőt a gyökér skótok!
2009 december 26 at 11:00
Nem arról van itt szó, hogy Sipossal vagy Lázokkal mennyit vesztünk, vagy mennyit nyertünk volna, hanem hogy miért nem vagyunk képesek ajánlatot tenni senkiért?
A Vidi miből fizet 50millát Sándorért? A DVTK honnan szed 6-7olyan embert akik még nálunk is beférnének? Miért van az hogy a csőd közelinek mondott Újpest elvisz előlünk valakit egy olyan csereüzlettel , ahol olyan emberről mondanak le (Remili) aki nálunk erősítés lenne….
Hol vannak a nagy ígéretek?….Én azt mondom, hogy idén nem igazolunk senkit, sőt a következő években pénzt sem fogunk adni senkiért….és majd minden szezon ilyen lesz mint ez az ősz….ébresztő…itt csak a vakítás megy igazolások terén. És erről nem Berki tehet…sajnos.
Nézzük meg a S.U-t….Naughtont és Walkert 10millió fontért vitte el a Tottenham ellenben az erősítések között szinte csak lejárt szerződésű emberek vannak…így mit várunk….nagyon nem lesz ennek jó vége
2009 december 26 at 10:57
Így legalább Simon tuti nem jön hozzánk…
2009 december 26 at 10:53
Én a sajttáj óta nem várok csodát. Jöm majd 1-2 hálozatos gyerek+1-2 kiöregedett angol!
2009 december 26 at 10:40
a “tagsál” az vmi más… :)
mondjuk egy olyan Fradi sál, amit egy tag hord :))
az ár inkább “taksál”-ni szokott…
2009 december 26 at 10:59
Nekem is van Fradi sálam – és miközben gyönyörködöm benne,az óra csak ketyeg: tik-tak,tik-tak – és ekkor felmerül bennem – jéé, ez lehet, hogy egy taksál? :))
2009 december 26 at 10:24
Szerintetek ő a mi emberünk lett volna.Ha olyan nagy spíler lenne nem a vasasban játszana.Ő sem lett volna erősítés akár csak a Sipos.Régen rossz ha ilyen játékosért állunk sorba.
2009 december 26 at 10:42
Adom! kicsit túlértékelt játékos.
2009 december 26 at 11:08
Dühünkben lefikázunk mindenkit ,pedig a keretünket elnézve szinte bárki erősítés lenne!
2009 december 26 at 10:16
Komolyan úgy gondoljátok, hogy van olyan játékos a magyar mezőnyben aki 50 millát ér? Persze akad 1-2 de ők csak külföldre mennek. Nagyon könnyedén költitek más pénzét. Nem ártana rendszerváltásnak végbemennie néhányotoknál, sajnos jó pár még mindig az elmúlt rendszerben gondolkodtok.
2009 december 26 at 11:02
Igazad is van…
Egy vállalkozást (jelen esetben a labdarúgó zrt-re gondolok) simán be lehet indítani komoly befektetés nélkül…
Elmehetek én a levesbe a kereskedelmi végzettségemmel.
Tanultam volna inkább Tőled!
Istenem… :-(
2009 december 26 at 11:09
Igaz, mindig mástól várni, hogy megoldja a problémákat, az tényleg a régi idők szemlélete.
És ha úgy vesszük, a vezetőség meg a tulajdonosok ehhez képest valóban modernebb szellemben működnek. A felelőtlen ígérgetés, a ködösítés, az emberek hülyének nézése tényleg a rendszerváltás utáni korszakra jellemző inkább.
2009 december 26 at 11:19
Most komolyan!
Miről beszéltek?
Lehet itt rendszerváltás előtti időzni, de ha itt csak két átigazolási szezonban fektetne be McCabe egy-egy komolyabb SU játékosnyi összeget (Ched Evanst pl. 3 millió fontért vették emlékezetem szerint a MU-tól), akkor lennének eredmények és mind több néző, illetve szponzor!
Ez esetben az ajándéktárgyak is jobban fogynának.
Ehhez persze kellene egy épkézláb shop, normális kínálattal, webshoppal kiegészítve!
Nem értem ezt a hozzáállást, ha belepusztulok, akkor se!
Ha pl. mi nem tettünk volna másfél éve az üzletünkbe komoly összegeket, akkor maximum a jó szerencsét várhatnánk, nem a vásárlókat, nem a profitot.
2009 december 26 at 16:50
” Nem értem ezt a hozzáállást, ha belepusztulok, akkor se! ”
Pedig egyszerű.Nem fektetnek be mert NEM LESZÜNK HOSSZÚ ideig a tulajdonuk.Szerintem el fog minket passzolni valami kóklernek miután az Albertet lebontották és zöld utat kap a beruházás..:((
Mással nem lehet magyarázni ezt a dilettantizmust amit velünk játszanak!
Világos hogy 3 milla fontból itt aranycsapatot lehetne csinálni, legalább 8-10 ezer bérletessel stb..de nemm, azért sem.Nem invesztál mert NEM IS AKARJA KIVÁRNI a megtérülési időt!
2009 december 26 at 10:13
ne aggódjatok, lesz majd annyi külföldi sztár, mint tavaly. Játékos számban megleszünk, az tuti. Szóval kiállni ki fogunk tudni, más meg miért lenne érdekes.Fő hogy a SU-nak felhozzunk egy két srácot. Különben is nem megmondta McCabe Úr ha ők nincsenek, akkor ötödosztály?
Szóval örüljük ha bentmaradunk. Hajrá Fradi
2009 december 26 at 10:34
Azt azért jó ha mindenki tudja, hogy kisbrunyafejűplacc olyan rendszert honosított meg magyarországon, hogy rajtunk kívül mindenki az asztal alatt adja át a legfontosabb borítékot.A számok igazoláskor csak ránk vonatkoznak, a többiek más számokkal dolgoznak az asztal alatt.Így aztán ezek a becsületes focisták jobb is, hogy nem nálunk kötnek ki. Nem tudtok egyetlen csapatot sem mondani aki ne bundázott volna, csak sajnos a tényfeltáró újságírók vitték a tuti tippeket a tip-mix-hez.Az APEH meg teszi a dolgát, nincs mit felderíteni?
2009 december 26 at 10:50
Leszarom, az érveiket az igazukat, egy a lényeg, megvették a magyar Ferrari gyártósorát és Wartburgot gyártanak vele.
2009 december 26 at 10:11
hát persze hogy lemaradunk mert nem fognak ajánlatot tenni senkiért.
2009 december 26 at 10:04
Szerintem ujabb szavazast kellene inditani. A kerdes az lenne, hogy fogunk-e egyaltalan igazolni valakit… Vagy esetleg ugy: Szerinted melyik lesz az az ev, amikor a kovetkezo uj jatekos erkezik a Fradihoz? Valaszok A: 2010, B: 2011-12 C:2020-ig talan D: soha…
2009 december 26 at 10:40
Az utánpótlás csapatunkba igazoltunk és igazolunk is.Rajtuk áll, senki sem mondja nekik, hogy ne akarjanak bekerülni az első csapatba.Ők is Fradisták. Érti valaki, hogy miért jó nekik az nbIII-ba focizni.Ez bosszantóbb mint hogy jön-e lázok.
2009 december 26 at 10:04
micsoda ujpesti üzleti fogás !! nyáron sallói nem önzetlenül adta kölcsön remilit és végh kapust….ezt még megfejeli simonnal….van benne üzletpolitika belátom…..most mi lesz berki ?? az álltalad kinézett simon a riválishoz kerülhet….( szerencsére !!! ) lázokkal jól jártunk volna…de pénz nélkül nem lehet vásárolni…..s ezt mc.cabe ur nem nagyon érti meg…mert mint tudjuk a su.-ba is rengeteg lejárt szerzödésü játékos érkezik szezononként. vagy éppen a hálózatból dobnak oda valakit ha nagyon szorit a cipő…a lényeg….nem fizetnek senkiért semmit !! ez nem a su. üzletpolitikája…gondolom ott is van egy 5 éves terv…most szokják az angol 1. ligát……ugy mint mi az nb1-et….de jövöre más lesz !!!! beindul a nagy meló…………………