Úgy tudjuk, Dragó kimaradhat. Információink szerint a következő csapat kezdhet holnap fél hatkor a Vasas ellen.
Megyeri – Csizmadia, Balog, Tutority, Stockley – Wolfe, Doherty, Morrison, Tóth – Ferenczi, Elding
2010 Március 27
Úgy tudjuk, Dragó kimaradhat. Információink szerint a következő csapat kezdhet holnap fél hatkor a Vasas ellen.
Megyeri – Csizmadia, Balog, Tutority, Stockley – Wolfe, Doherty, Morrison, Tóth – Ferenczi, Elding
2010 Március 29 at 01:28
[...] Nagy meglepetés a kezdőben? Úgy tudjuk, Dragó kimaradhat. [...] [...]
2010 Március 28 at 07:53
A futball egy játék. De ebben a csapatban KI fog játszani ???
2010 Március 28 at 18:35
Sajnos igazam lett :(
2010 Március 28 at 06:53
Minek ez a teljesen deffenzív csapat? 4 védő, plusz 3 védekező középpályás? Ki ellen játszunk, az Arsenal ellen? Atyaég!
Wolfe-ot Balog Zoli helyére, Doherty helyett Adnan, előre Schembri, mellette Bence. Ki a tököm fog támadni, ha 10-ből 7 védekező játékos? Csizitől várjuk majd azt, hogy előremenjen? áááá…
2010 Március 28 at 09:43
Adnan fényesen bizonyította tavasszal, hogy nem való a keretbe… viszont hogy a paksi produktum után mit keres benn Tóth a csapatban… Schembrit a helyére.
Shaw nem megoldás, Rósa pedig csereként egy esetleges szorosabb állásnál bejöhet.
2010 Március 27 at 22:47
Emlékszik még valaki, hogy a ZTE elleni meccs előtt milyen előzetes kezdőcsapat “szivárgott ki” és mi lett a tényleges?
Akkor hiszem el, hogy ez a kezdő, ha már kivonultak a pályára. A sípszótól kezdve egy a lényeg, aki pályán van, küzdjön, hajtson, és darálják be a Vasast!
2010 Március 27 at 22:44
próba
2010 Március 27 at 21:09
A védelem nálam így nézne ki:Stockley jobbhátvédben/ha már egyszer jobblábas/,eggyel beljebb Csizi/legalább ott nem kell beadni,védekezésben pedig jó/,utána Tutorics,balbekknek pedig Wolfe.Igazság szerint én sem Dragi,sem Zoli teljesítményét nem látom meggyőzőnek azzal együtt,hogy ikon mindkettő.
2010 Március 27 at 20:27
nem szoktam mostánabban hozzászolni a dolgokhoz,mert még mindig ölik itt egymást az emberek a kártya ügyben.(én ellene vagyok,tehát nincs is ).de most a ferencváros összeállitásárol beszélünk.van benne 7 védekezö ,3 támado.szép.ha ennek ellenére golt kapunk,az is szép lesz.egy ferencvárosnak mindig támado focit kellen játszania,föleg hazai pályán.vagy most tényleg a maradék szurkolok elüzése a cél.7 védekezö játékossal akarnak támadni.ez már vicc
2010 Március 27 at 21:02
Nem értek egyet Veled.Ellenünk ugyanis mindenki kontrára játszik,még a saját pályáján is,nemhogy a Szentélyben.Ebben az esetben pedig minél jobban támadunk,annál sebezhetőbbek leszünk,pláne ilyen karcsú kerettel.Az,hogy egy Fradinak minden körülmények között támadni kell-az igaz,de jelenleg egyszerűen nincs meg hozzá a játékosanyag.A totális támadófocihoz sokkal jobb focisták kellenek.
2010 Március 27 at 21:26
Letámadjuk őket és rúgunk hármat!Viszlát vasas!
2010 Március 27 at 19:57
Mikor akarjuk Schembrit játszatni?
Csak én tartom butaságnak, hogy 1-2 meccsre vettük kölcsön fél évig? Mi ennek az értelme? Pénzt nem látunk belőle, hosszabbítani meg nincs mi alapján
2010 Március 27 at 20:09
Nem bír két félidőt, azért nem játszik. Ez a ligakupában is látszott.
2010 Március 27 at 20:10
Nem vettük kölcsön, hanem hozzánk igazolt.
2010 Március 27 at 20:12
Jó lenne, ha mutatna vmit, faxa lenne, ha kiderülne h olyan a srác, mint a Rickets Diósgyőrben:
fényévekre attól h végigbírjon 90 percet… :S
2010 Március 27 at 19:38
Egyetértek a teljesítmény-orientált felállásban, igazad van, h nem szabad ilyenkor rostálni.
Éppen ezért fájt nagyon h sem Dragi, sem BZ nem mutatott sokat az ősszel.
Bár ez utóbbi magánvélemény…
2010 Március 27 at 19:36
Ebben semmi meglepő nincs. Dragó, amikor játszik, hatalmasakat hibázik, ami most nem hiányzik. Jogos döntés. A BZ-Tutó kettős most stabil nagyon. Nem szabad megbontani.
2010 Március 27 at 19:38
Én is hasonlóan gondolom. Ha nem is betonbiztos a védelem, de semmi nem indokolja, hogy Dragót bárki helyére berakják.
2010 Március 27 at 19:40
Sajnos, mert egyébként Dragi nagy kedvenc. De a tényeket egy edzőnek figyelembe kell venni.
2010 Március 27 at 19:31
Én nem értem ezt, viszont ha már említette vki: Abdinak ez az úgynevezett “üveglábúsága” kezd felb*ni…
Valójában minek fizetjük, ha sosem játszik?
2010 Március 27 at 19:37
Ha jól tudom, valami nemzetközi rasszizmus elleni program miatt nem rúgják ki, hanem majd ha lejár a szerződése, akkor fogják nem marasztalni:))
2010 Március 27 at 19:41
Pfff… :)))))
Ez nagyon hard… :)
2010 Március 27 at 19:23
én igy állitanám fel a kezdöt
Megyeri
Csizmadia,Dragóner,Tutoric,wolfe
Morrison
Rósa-Tóth
Shembri
Ferenczi,Elding
ha Rósa nem 100%os akkor Doherty lenne helyette
szerintem Short eredeti posztján számit Wolfera, mert jobboldali középályás eredetileg, csak nem tudom ott mit fog nyujtani Stockley helyett szivesen látnám bal hátvédként
2010 Március 27 at 19:28
Wolfe-ot kár erőltetni középpályán.
Két kerékkötő sok a gyémánt alakzatban.
Wolfe helyett Schembri jó lenne, ha Kulcsár még nem egészséges teljesen esetleg Adnan.
2010 Március 27 at 19:30
kulcsár eltiltot!
2010 Március 27 at 19:58
és nem gyémánt, hanem 4-4-2
2010 Március 27 at 19:19
Egyáltalán kikből lehet válogatni? Adnan eleve nem. Lipcsei luxus, de a születésnapja alkalmából most mindenképpen kapja meg a 10 percét. Ki marad? André? Nyilván okkal nem játszik teljes meccset. Abdi az ótvar combjával? Pedig Ő tenné élvezhetővé a meccset. Kár, hogy ilyen üveglábú. Valaki van még?
2010 Március 27 at 20:01
esetleg Vass, de ő még lehet nem 100%-os.
Nagyon hiányzik most Kulcsár, és Dini.
2010 Március 27 at 19:13
Borzasztó ez a védekező felállás,kezd veszélyes lenni short,mert kezdi elhinni magáról,hogy jó edző!
2010 Március 27 at 19:05
Wolfe Csizi miatt játszik! Vissza kell adni az önbizalmát!
2010 Március 27 at 20:02
Short nyilatkozott valami hasonlót, mert Csizin nagy volt jobb oldalon a nyomás.
2010 Március 27 at 18:45
Ez a középpálya egy vicc. Doherty helyett nyugodtan kezdhetne Schembri 1 órát csak bír,aztán az utolsó fél órára jön Lipcsei. Azt sem értem a külföldieknek miért fix kezdőnek lenni. Short nem meri kihagyni Stockley haverját? Én simán őt hagynám ki és a bal oldali védő lenne Wolfe,jóval többet tenne hozzá támadásban. Antifocival nem lesznek nézők…
2010 Március 27 at 18:51
Stockleyt én is kihagynám már egyszer…
2010 Március 27 at 19:08
Teljesen egyetértek domee, az a két nemkreatív játékos is sok már középre, minek oda még Wolfe? De még mindig nem értem, hogy a Paks ellen az eredmény tartása miatt a VÉDELEMBE behozott Wolfe, miért lenne kezdő holnap. Mind1 majd meglátjuk, remélem most tévedtek…
2010 Március 27 at 19:12
Egyetértek!
Ez a középpálya bőven nem támadó jellegű.
Egy kérdésem marad: hazai pályán, veretlen sorozatban, egy ilyen Vasas ellen miért 3 védekező játékos lesz a középpályán???
2010 Március 27 at 18:23
Ez akkor most azt jelenti, hogy Elding rendbe jött, és játszhat, ugye?
2010 Március 27 at 18:16
Sok mindent olvastam, amin el lehet gondolkodni.
Kulcsár hiánya: tudtommal 5 sárgát szedett már össze, így nem is játszhat.
Dragó- Balog kérdés: Dragó idén mutatott kiemelkedőt? Nem. Hibázott ugyanannyit, mint Zoli? Sőt. Akkor miért lenne bérelt helye? Nálam jelenleg egyedül Tutoric játéka az egyedüli biztos pont a védelemben. Ha őt meg tudnánk tartani, akkor jövőre már lenne 1!!! normális védőnk.
A középpálya olyan, amilyen. A roppant gyengén játszó Tóth kezdő lehet, akkor a máltaival még biztos gondok vannak. Rósa sérült. Adnanról meg ne is beszéljünk… Akkor Ti a maradékból hogyan állnátok fel. Úgyhogy nem olyan gyenge ez szerintem, még ha erősen védekezőnek lehet is nevezni elsőre. Bár ha olyan szerencsénk lenne, hogy nem áll be a vasas védekezni, akkor meg el lesznek kenve, mint a Zete(a szabó szóló előttről beszélek természetesen):)
2010 Március 27 at 18:33
Dragó idén csak a legutóbbi LK meccsen volt szerintem gyenge. Balognak jóval több hibájára emlékszem. De még ha elfogadjuk, hogy ugyanannyit hibáznak, az akkor is tény, hogy Dragó az ellenfél kapuja előtt nagyságrendekkel veszélyesebb. Márpedig félek, hogy egy ilyen középpálya mellett nagyon is fontos szerepe lesz a szögleteknek, szabadrúgásoknak a helyzeteink kialakításában.
A középpálya tényleg nehéz ügy a sérülések, eltiltások miatt, de nálam Schembri akkor is kezdene Wolfe helyett, ha nem száz százalékos. Így is többet futna, mint Doherty…
2010 Március 27 at 18:50
Dragónernek legalább 2 gólt érő hibáját tudnék kapásból mondani, Balog is hibázott, de abból nem lett gól. A Zetés öngólt én nem veszem hibának.
2010 Március 27 at 19:55
Az öngólnál Megyeri ütötte rá a labdát Balog fejére, nyilván nem Zoli hibája volt. Viszont Dragónak sem emlékszem gólt érő hibájára idén. A legutóbbi ligakupa meccsen ő is dekoncentrált és gyenge volt egy széteső védelemben, talán két gólhoz köze lehetett, de egyik sem volt egyértelműen az övé.
2010 Március 27 at 19:59
Másrészt, ha egy rossz meccs elég Dragó lecseréléséhez, akkor is inkább Wolfe érdemelné meg, hogy a helyére kerüljön. Ő tényleg minden meccsen megbízható és határozott volt idén, mikor lehetőséget kapott.
2010 Március 27 at 17:52
A Vasast le kene rohanni 3-5-2-ben ugy hogy kozben azert vedekezni is tudunk ha kell!!!
——–Wolfe—-Drago—-Tutoric———
————Doherty–Morrison————-
——-Kuli——————-Bence——-
—————-Schembri—————–
————-Pista—–Elding————–
2010 Március 27 at 17:49
Wolfe legalább meg tudja húzni a szélt és gyors is.
2010 Március 27 at 17:54
Se cselezni, se lőni se beadni nem tud. Viszont tényleg határozott és masszív védő. Ha mindenképp le akarják cserélni Dragót (szerintem hiba), akkor inkább az ő helyére tegyék be Wolfét.
2010 Március 27 at 17:49
wolfe, doherty és morrison közül ki fog támadni és labdákat osztogatni előre??? azt hittem nyerni akarunk….csalódás ez a kezdő
2010 Március 27 at 17:41
Tutoric direkt Tutority ??
2010 Március 27 at 18:01
gondolom igen, mivel a szerbeknél így ejtik, és mivel cirill betűsek, így a magyar helyesírás szabályai szerint úgy kell írni, ahogy ejtjük :)
2010 Március 27 at 18:50
Valami nem stimmel itt: a -ty általában a horvátoknál használatos, a rácoknál divat a -cs végződés. Aztán az is lehet, hogy krajinai rácról van szó.
2010 Március 27 at 23:35
Tyutority.
2010 Március 27 at 17:38
Szerintem pedig Wolfe a jobb középpályás poszton néhányszor igen jól elvitte alapvonalig, más kérdés, hogy a beadások már nem voltak tökéletesek, de nehogy meglepődjetek, ha egy elfutása után gólpasszt ad :-)
Felfogásbeli dolgok is vezettek múltkor a visszaeséshez és ne feledjétek, Eldinget is lehoztuk.
És lehet, hogy végre többen jó napot fognak ki, például akár Bence.
Előre ne sírjunk már, kicsit bízzunk.
2010 Március 27 at 17:30
Számomra az jön le, hogy védekezni akar Short hazai pályán a kieső helyhez közelítő vasas ellen. Amikor nekünk, igaz más megfontolásból létkérdés a 3 pont, hogy a visszavágásról ne is beszéljünk. Emlékezhetünk erre a hadrendre a Paks ellen a 2. félidőben ez volt. Át sem mentünk nagyon a félpályán, őriztük az egy gólos vezetést. Nagyon remélem, hogy nem ez lesz a kezdő…
2010 Március 27 at 17:34
Schembri kellene a szintén nem 100%os Doherty helyett. Dini nem jöhet Wolfe helyére, mert sérült sajnos, max csereként. Nagy kár, hogy Kuli kipontozódott…
2010 Március 27 at 17:28
Ha tenyleg ezzel a csapattal allunk fel holnap, es nem verjuk meg vele a kecskemetieket, akkor nalam Short kiirta magat a kezdobol!
2010 Március 27 at 17:20
Ez nem középpálya :-(
2010 Március 27 at 17:37
hát kb.Wolf és Morisson mit keres még itt??? Kuli simán kezdő lenne helyettük
2010 Március 27 at 18:09
öt sárgával?
2010 Március 27 at 17:18
Egyetértek a Balog-Dragi cserével, amit pár napja már jeleztem is, viszont ha Rósa egészséges, akkor őt játszatnám Rafe helyett.
Egyébként bíznunk kell Shortban, mert lehetnek olyan dolgok, amit mi nem látunk, és taktikai megfontolásból is belenyúlhat a csapatba.
Fontos, hogy minél többet játékba tudjuk hozni a két csatárt.Szét kell húzni a pályát, és keményen lőni befelé a labdákat.Folyamatos nyomást kell gyakorolni a Vasasra, hogy hibázzanak.
Kellenek az átlövések is, és a kényszerítők a betörésekhez.
Utolsó leheletig küzdeni kell, meg kell semmisíteni az “illegális” betolakodót!
2010 Március 27 at 17:24
Pont az átlövések miatt van Bence a csapatban, Morrisontól meg szerintem elvárják majd az irányító szerepkört. Short nem akar gólt kapni, de ha a 60. percre nem vezetünk, tuti jön majd be 1 v 2 csatár is.
Szerintem nem annyira trágya ez, egy 2-0-ra pont megfelelő, de tény, hogy nagyon csúnyán be lehet vele sz.pni.
2010 Március 27 at 17:27
Közben látom, hogy Rósa még nincs rendben.
Úgy tűnik, Schembrivel is valami gond lehet, mert már pályán kellene lennie.
Adnanra pedig kár a szót vesztegetni.
Ha Vass felépül, lehetne becserélgetni.
A lényeg sajna az, hogy gyengék vagyunk középpályán, ami pedig a játék alapja.
2010 Március 27 at 17:30
A labdaszerzésekkel, mezőnyfölény kiharcolásával eddig se volt gond, egyik tavaszi bajnokinkon se, egy vagy maximum két védekező középpályással.
A helyzetek kialakításával annál inkább. Nem értem erre miért az a válasz, hogy a labdaszerző-szekciót erősítjük még tovább, a kreatív embereinket meg a padon jegeljük…
Ha Rósa sérült, akkor ez rá nyilván nem vonatkozik.
2010 Március 27 at 17:15
Ez nevetséges, hazai pályán 10 mezőnyjátékosból 7 védekező szellemű játékossal állunk fel! Nem a Real Madrid lesz az ellenfél! Sőt még ellenük is nagy luxus lenne ez.
Balog meg nem üti meg a jelenlegi Fradi szintjét, ez tény. Wolfe nem a középpályán játszatnám, kíváncsi leszek itt mire lesz képes.
2010 Március 27 at 17:15
Ilyen szar kp-t még nem láttam!Minek kell 3[!] védekező kp-val felállni!Nem tudják hogy nekünk nem egy szimpla 1-0 kell?!Akkor már inkább játszon Schembri vagy Shaw![Tudom ő is szar de legalább nem vkp!]
2010 Március 27 at 17:14
A sok negatív hozzászólásra megpróbálok írni egy jót a hangulat emelésére. Ugye az egyértelmű hogy kiesés ellen harcoló csapat jön megint idegenbe hozzánk,ergo egy újabb csodálatos bunkerfocit láthatunk az ellenfél részéről. Úgy ahogy volt ez a Haladás,Nyíregy ellen. Egyszerűen nem kell hogy a saját 16-unk előtt legyen a védelmünk mert felesleges. A labdákat be kell gyűjteni,meg kell szerezni már az ellenfél térfelén,középpályán,erre a célra pedig jók ezek a védekező játékosok. Jobb oldalon pl ember legyen a talpán aki bármiféle támadást is tud kezdeményezni Wolfe-fal és Csizmadiával szemben. Ez a középpálya alkalmas arra hogy tényleg lélegzetvételhez ne legyen ideje az ellenfélnek.
2010 Március 27 at 17:12
Nagyon gyengusz!
2010 Március 27 at 17:06
Hát ez így nagyon nem lesz jó. Dragó a ligakupa meccsen gyenge volt, de rajta kívül mindenki más is. Ha egy meccsnyi rossz játék elég, hogy valaki pixisen kívül kerüljön, akkor ilyen erővel Stockley, sőt a legutóbbi bajnoki után Csizmadia se játsszon holnap.
A középpályával sem vagyok kibékülve.
Rósa, Schembri sehol, Wolfe játszik szélsőt, három védekező középpályással állunk fel egy olyan meccsen, amit kötelező végigtámadnunk?
Remélem, hogy ez a felállás még változik holnapig, mert ez így sok sebből vérzik.
2010 Március 27 at 17:07
csizmadia legutóbbi bajnokin 2 gólpasszt adott!! Erről ennyit…
________________________________
http://www.facebook.com/group.php?gid=139502904894&ref=ts
Fradi fan Club Facebook-on!!!
2010 Március 27 at 17:13
gólpasszt?
:))
Hát igen, hivatalosan valóban gólpasszként szerepel majd mindkettő a statisztikákban. Ezzel együtt feltűnően zavarodott volt, és sokat hibázott, főleg az első félidőben.
De nem Csizmadiára akartam kihegyezni a mondandómat, hanem arra, hogy nem érzem indokoltnak Dragó leváltását egy gyengébb meccs után, ahol ráadásul az egész csapat betlizett.
2010 Március 27 at 17:36
ebben igazad van!:)
2010 Március 27 at 17:36
ebben igazad van!:) én se érzem jogosnak
2010 Március 27 at 17:05
Nem tudom mit akartok még Balogtól.. Azért mert 5 éve jó volt? Tavasszal miket csinál már..
2010 Március 27 at 17:04
Balogon fog elmenni a mecs olyan bizonytalan mint nagyapám
2010 Március 27 at 17:04
Nem tudom, hogy akarunk így támadni… bőven elég lenne a Doherty-Morrison védekező középpálya, viszont kellene Rósa és Schembri 2 támadó középpályásnak.
2010 Március 27 at 17:04
Jól jönne most a Zivny…
2010 Március 27 at 17:05
persze az hiányzik még…
______________________________
http://www.facebook.com/group.php?gid=139502904894&ref=ts
Fradi fan Club Facebook-on!!!
2010 Március 27 at 17:12
Gondlom a vezetőség jobban ért hozzá mint Te..nem bántásból de láttad valaha játszani?
2010 Március 27 at 17:03
Schembri és Rósa kellene mé kell nekünk védekezni
2010 Március 27 at 17:03
Százszor Dragó mint Balog! Wolfe meg.. no comment………
2010 Március 27 at 17:01
A középpálya két szélén Schembri és Rósa kellene a többi jó.
2010 Március 27 at 17:00
off:
szoptak a lilák:):)
2010 Március 27 at 17:01
Én megmondtam Petinek a metrón a vízilabda meccsről hazafelé tartva, hogy azok a festőmunkások a csárdához mennek! A lilák már inkább munkásokat bérelnek fel, mert már belefáradtak a sok csárdafestésbe. Most egy kis szünetet tartanak, de aztán folytatják :)
2010 Március 27 at 17:10
holnap mi meg begyűjtjük a 3 pontot…
7. helyen leszünk…..
5 pontra cs a mocskos liláktól….
2010 Március 27 at 17:42
Csak négyre, de ugyebár az Albertben megcsapjuk őket, úgyhogy valójában egyetlen pontocska…
2010 Március 27 at 16:59
ez kinek meglepetés?játszott a ligakupában méghozzá végig..
2010 Március 27 at 16:58
Wolfe a kezdőbe még hozzá középpályán??? Ez egy eléggé védekező kezdő!!! Schembri miért nem kezd?? Gólokat kell rúgni!!!
2010 Március 27 at 16:58
Off:
Kikapott az úttest :DDD
2010 Március 27 at 17:00
Ha holnap nyerünk, csak 4 (!) pont a különbség!
2010 Március 27 at 17:05
De még mennyire kikapott! De az semmi, már a kerítést is áttőrték. Érdekes ilyenkor a közvetítés elkapcsol, bezzeg ha a fradi közönség művelné:) Na sebaj, 3 meccs zártkapú, 20 milla és szurkolói kártya! Ez a minimum! Verjük meg a mocsok vasas-t és lassan beérjük a lila ribancokat:)
2010 Március 27 at 16:58
Hm..Balog nem jobb, az a baj. Draginak sem megy, de Balognak talán még annyira sem.
2010 Március 27 at 16:57
Szerintem ez nem olyan nagy meglepetés. Rósa viszont miért maradt ki?
2010 Március 27 at 16:56
te jó ég ekkora szar középpályát még nem láttam
2010 Március 27 at 16:55
Short!!Mondd már meg miért!!
_________________________________________
http://www.facebook.com/group.php?gid=139502904894&ref=ts
Fradi fan Club Facebook-on!!!