Mi pedig örülünk annak, hogy ezt végre valaki ki is mondta. Bencével a pénteki Derbi felvezetéseként készített interjút a sportnapilap.

- Futballmérkőzés lesz, csak épp nem egy a sok közül. Azt nem mondom, hogy szeptember tizenegyedike óta a visszavágóval fekszem és kelek, de ez a hét kétségtelenül a Derbi körül forgott. Én például az egyik este nem nagyon tudtam elaludni, a gondolataim a pénteki összecsapás körül jártak, az év egyik legfontosabb csatája lesz. Nem tartok az Újpest játékosaitól, tartsanak ők a mi védőinktől, Dragóner Attilát, Csizmadia Csabát, Balog Zoltánt vagy Djordje Tutoricot ismerve inkább nekik kell felkötni a gatyájukat, ha szeretnének némi levegőhöz jutni a szorításukban.
Hullámvölgy minden csapat életében adódik, de a kelleténél nagyobb jelentőséget nem tulajdonítunk neki. A második helyet szeretnénk megőrízni, ami a szezon előtti tervek ismeretében szép eredmény lenne.
Megpróbálok arra koncentrálni, hogy még többet mutassak, még jobban produkáljak, hogy minél előbb és minél többször bekerüljek a kezdő tizenegybe. A szokásos közhely, de… jó erőben és jó formában érzem magam, remélem, az Újpest ellen bizonyíthatom.
A drukkerek részéről eddig csupa pozitív jelzéssel találkoztam, a támogatásukról biztosítottak bennünket, küldtek egy videót is, amelyben jelzik, mennyire fájt nekik a tavalyi kudarc, és hogy bíznak a revansban. Libabőrös lettem, miközben néztem, ám akárhogy is hangol minket a Derbire, nekünk futballban kell megvernünk az Újpestet, a pályán kell jobbnak lennünk. Ha azt veszem, hogy mi másodikak vagyunk, míg ők tizedikek, és ugye a pontokat nem osztogatják ingyen, kijelenthetem, mi vagyunk az erősebbek. Egyébként pedig érzem is, hogy nyerünk.
(Nemzeti Sport alapján)

