Argentin légiósunk a múlt heti derbi kapcsán nyilatkozott.

Új szerepkörben jutott szóhoz Hector Morales, a Ferencváros argentin játékosa az Újpest ellen 1-0-ra megnyert derbin.

– Kettős feladatom volt, hiszen Maróti Bélát kellett helyettesítenem, a középpályán, az ő pozíciójában kellett futballoznom. Mindemellett az újpesti Mitrovic volt a külön emberem, őt kellett semlegesítenem, és a támadásokhoz is fel kellett érnem, hiszen mégiscsak csatár vagyok eredendően – mondta a légiós, majd arra is kitért, milyen élményekkel zárta a derbi körüli napokat.

– Nagy önbizalommal léptem a pályára, nagyon tetszett a hangulat, nagyszerű volt a közönség. Lehet, hogy nem mindig játszom a legjobban, de én minden meccsen a maximumot akarom kihozni magamból, ha ez éppen csak annyi, hogy csúszok-mászok, akkor is. Erre neveltek gyermekként, ezt hoztam magammal. Sok nagy rangadót láttam Argentínában és éltem meg, de ez valami nagyon különleges volt, amilyen érzelmeket kiváltott az emberekből. Nekem az volt a furcsa, hogy a mérkőzésre egész máshogy készültünk, mint szoktunk, nem voltak ugratások, nem volt semmi vicceskedés, és majdnem háromszor annyit edzettünk, mint máskor.

Morales arról is beszélt, hogyan sikerült beilleszkednie, hogyan boldogul Magyarországon.

– A családom nagyon hiányzik, ennek ellenére jól érzem magam, mindeni nagyon barátságosan fogadott, Andrezinhóval és Abdival vagyok a legjobb viszonyban. Kicsit úgy érzem, magam, mint ha én lennék a legkisebb, de ez nem baj – nyilatkozta a labdarúgó.

forrás: pepsifoci.hu

