Nehezen jutottunk be, pedig a helyi erők nagyon rendesek, de itt vagyunk időben, hatkor kezdődik.
49. Vége, az utolsó másodpercekben egy irgalmatlan nagy helyzetet hagytunk ki…
45. négy percünk van.
44. az eddig hibáttlan Justinról kipattan egy megpattanó labda egy hazai szöglet után, a hazaiak, Gujity révén, két méterről berakják. 1-2…
44. Miljkovic jön be Abdi helyett
42. Sztanity a lehető legfurcsább módon ad el egy labdát.
39. Abdi megy el a balhátvéd mellett szép cselekkel, Heinzhez passzol, aki ahelyett, hogy tovább adná, 24-ről lő, gyengén.
38. Grúz öt méterrel fölébb bombáz.
37. Junior lerúgják, azért semmi, sőt, befújja a lest, a hazai oldalon meg semmiért szabad. A
srácok nem szeretik Bognárt, Dini sárgát is kap.
36 Junior beadásáról Csizi marad le, hatalmas lehetőség volt.
35. Jawad áll be mindjárt, “nem tudom jó-e nekünk”, mondja egy hazai újságíró
34. Sztanity ível be egy szabadot, a vendégszektor tizenegyest reklamál.
31. Morales lemegy, Sztanity jön helyette.
25. jó hír is van, az FFC Budapest Kupa győztes, 3-2-re verte az ellenfelét.
24. a gól a hazaiaknak tett jót.
17. 11-es volt, mondja Sherlock és Beer, Tutority ebben az esetben hülye volt, nem volt helyzet. Bocsánat a téves tájékoztatásért…
16. Tizenegyest rúghat a hazai csapat, Innen nagyon nem tűnt annak, reklamálunk is, hiába, Oláh lő. Bal felsőbe lövi, 1-1. Pavlovity közben besárgult.
15. Haber lehúz egy Pavlovity fején megcsúszó beadást.
13. Abdi egyedül vezethette rá a kapusra, belelőtte. A második félidőben már igéretesek vagyunk.
10, Junior beadását Kovács lehúzza Schembri fejéről.
7. A helyszínen úgy tűnik, hogy Abdi, bár aktív, mindent elad, tévé előtt lehet, hogy más (szia, Sherlock!:))
2. vezetünk a semmiből, Heinz révén baloldalról beíveltünk, a védők lemaradtak, André pedig meglövi nyolcadik gólját, 1-0!!!!
1. csere nem volt, az első félidőnél csak jobb jöhet.
Szünet: eddig értékelhetetlen a meccs, egyik kapu sincs veszélyben.
45. Abdi eddig értékelhetetlen volt, de most egy szép csellel elviszi Okuka mellett, Kovács Z. nagyot véd, a kipattanót Liban középre adja, centikkel megy el André előtt.
43. Egy lesgyanús helyzet után Perity betör a tizenhatoson belülre, Haber a helyén van.
38. Újabb szöglet, Abdi íveli be, Rósa továbbteszi, de elmúlik a veszély Morales füölé lő a támadás végén.
37. André kiharcol egy szögletet, majd kifelé szabad.
36. Grúz bátran lő, de veszélytelen.
34. Balog Zoli beívelését Kovács lehúzza, ezt már be kell írnom lehetőségnek.
30. még nem volt kapura lövésünk.
29. Pavlovity beívelése kisebb nehézségek után Haberé.
28. Ritka eseménytelen meccs eddig.
25. Zsók is besárgult, Abdit rántotta le a nyakánál.
21. Most pedig Gujity, Heinzet rúgta fel.
20. Tutó sárgát kap.
19. Morales egy komoly medvepuszit kapott, de visszaáll.
18. Okuka rúgja fel Moralest, a helyi sajtó pirostól fél, de csak sárga.
16. Perity és Oláh is lövőhelyzetbe került, a védelem töketlenkedett, de Habernek most sem kellett izgulni.
12. Abdi beadása, jobbról, mindenki előtt elmegy, kirúgás.
9. Oláh lépett meg a jobb oldalon, az alapvonal közeléből, éles szögből lő, Haber a helyén van.
8. Mezőnyjáték, helyzetek nélkül.
2. 4500 néző és mintegy 400 fradista van itt, Kubatov Gábor meg a VIP-ben.
1. A Kaposvár kezd.
Prukner Lászlót megtapsolják a hazaiak, jó a hangulat.
Egyelőre 3500an vagyunk, a vendégszektor is félig üres.
Kaposvár: Kovács – Okuka, Grúz, Zsók, Gujity – Máté, Hegedűs – Balázs, Perity, Pavlovity – Oláh.
Fradi: Haber -Balog, Csizmadia, Tutority, Junior – Morales, Maróti, Rósa – Abdi, Heinz, Schembri. Cs.: Mester, Rodi, Tóth, Miljkovic, Sztanity, Józsi, Dragó.
2011 április 28 at 18:19
Ez a csapat jó! Nem volt szerencsénk sajnos! A kaposváriak kaptak egy kamu büntetőt, és találtak egy sz@r gólt! Nem szidni kell a csapatot, hanem buzdítani! Ott leszünk a 2. helyen! Sajnálom Pruknert, de előre kell nézni! Vasárnap győzünk a konda ellen! Lehet, hogy ők jók, de mi jobbak vagyunk! A játékunk az emtéká elleni meccs óta feljavult, és végre megint küzdenek a játékosok! Vasárnap mindenki a szentélybe!!! Hajrá Fradi! Hajrá Zöld Sasok!!!! Most meglesz a 2. hely, nyáron szerzünk 2-3 jó játékost, a többieket megtartjuk, aztán mindent bele! Hajrá Fradi! Most kell a buzdítás!!!! Junior sokat fejlődött! Ő és Abdi fontos emberek a kezdőben!
2011 április 28 at 16:39
Ez a ‘csapat’ alapjában egy zsoldos sereg.
Lehetnének bármely klubnál, vagy bármely ‘murinyóval’, fizetség nélkül nem nyújtanának többet…
ennyi…
2011 április 28 at 15:27
Megnéztem a videot, hát, szerintem az nem Prukner hibája, hogy:
1. a bíró szar volt (persze nem erre kell fogni)
2. a második gólnál Haber leteszi a csatárnak a labdát, a védőink meg állnak, mint f… a lakodalomban.
Cserélni előtte tényleg nem kellett volna…
2011 április 28 at 12:23
mellesleg: ha kiesik az MTK el kell hozni aki használható! a második csapatból is jöhetne pár ember! és be kell látni végre hogy itt kétféle edző tud életben maradni: vagy aki ősidők óta Fradista, vagy aki van annyira karakán hogy függetleníteni tudja magát a nyomástól, vállalja hogy: leszarom mi van csinálom ahogy gondolom, és emellett hozza is az eredményeket! (pl Davison lehetett volna ilyen….csak nála a nem éppen elhanyagolható eredmény és hozzáértés faktor hiányzott :D )
2011 április 28 at 12:12
A múltkori kérdésre: Nem lábaltunk ki a rossz formából.
Ha a következő szezonban ki akarunk lábalni, akkor a kaposvári középszert (Sztanity, Maróti, Junior, Prukner) el kell felejteni, meg persze Rósát. Heinz ha nem szedi össze magát, ő is mehet. Edzőnek jöhetne Ziege vagy Hassler és velük pár német fiatal.
2011 április 28 at 12:18
ehhez kicsit sok pénz kéne
2011 április 28 at 14:30
Viszont ilyen nevekkel szponzort is könnyebb találni.
2011 április 28 at 11:18
Legyetek már kicsit türelmesek, könyörgöm! Mindig, mindenkit el kell zavarni, aki nem nyer meg minden meccset…Azt látom, hogy Pruki ugyanúgy ki van bukva idegileg ezektől a szerencsétlenkedésektől, mint mi itt mindannyian, és kurvára bántja, hogy itt tartunk! Legyetek türelmesek, nem kell egy pár meccs miatt elzavarni!
2011 április 28 at 10:27
Ezzel a sok alibi, focistának csúfolt emberrel ki van a t…m nem hogy pénzt, de még büntetést fizettetnék velük ilyen teljesítmény után ,ja és azért most már a Tanár úr is mondhatna valamit az elképzelés nélküli valamire ,mert ezt focinak nem lehet nevezni.
MINDÖRÖKKÉ FERENCVÁROS
2011 április 28 at 09:00
A Jóisten mentsen meg minket a nemzetközi kupától Prukival,mert vele 10 gólt is kaphatnánk egy nevenincs kazah csapttól akár.Szerintem nem lehet kérdés egy FERENCVÁROSNÁL,ha valaki 25 meccsből 10et elveszít annak mennie kell!!!
2011 április 28 at 08:54
Elfogyott a türelem-infó a Fradimob-ról.
2011 április 28 at 11:32
Ki a faszom, akinek ilyeneket van ideje írogatni. Hangulatkeltés, semmi több. Nekem is elfogyott a türelmem a sok okoskával szemben, akik ilyeneket írogatnak.
2011 április 28 at 08:52
elég volt a jóllakott alibizőkből, Rósával Heinzel az élen….
A realitásoknál (Prukner) maradva a következő csapatot szeretném látni jövőhéten:
Haber- Csizi, Dragó, Tutorics, Rodi -Morales, Tóth, Maróti- Miljkovic, Schembri, Abdi
de egyébként meg:Sváb(mondjuk ő msot spec. pont sérült volt sokáig),Vattai,Fülöp, Vass és igen akár Pölöskey….szerintem 2:1re ők is ki tudnak kapni Kaposváron, vagy 1:0ra a Vasastól csak lehet hogy rajtuk valami erőfeszítés is látszódna….
2011 április 28 at 20:41
Vattaiban én is látok fantáziát, de Vass és Fülöp csak szélcsendben lenne bevethető. Az akarásukkal nincs baj, de súlytalanok. A legkisebb szellő méterekre fújja őket. Hiányzik róluk tíz kiló minimum. Ha az meglesz, még jó játékosok is lehetnek!
2011 április 28 at 21:47
miben? súlyemelésben?
2011 április 28 at 08:42
Érdekes, hogy senki nem emlit azt, hogy szerintem megpályázhatnánk egy Guiness-rekordot: 4 riválisunk van a donogóért vívott csatában, mind a négytől idegenben 2-1-re kaptunk ki úgy, hogy a vesztes gól a 87. perc után született. Ja, és 3-szor 11-est rúghatott a hazai csapat, ebből kettőnél minimum vitatható volt.
Egyszerűen hihetetlen. Meg persze az is, ami kipattant a kapufáról.
Prukinak szerintem az a baja, hogy túlzottan meg akar felelni az elvárásoknak: ha ezen a 4 meccsen visszaállunk, és hozzuk az x-et, akkor nekünk 4 ponttal több van, a riválisoknak meg 2-2-vel kevesebb. Azaz abszolut simán másodikok lennénk, a harmadik Pask is 4 ponttal lenne mögöttünk, és készülhetnénk az EL sorsolásra.
Ha valamit Pruki szemére lehet vetni, akkor nagyjából ennyi.
2011 április 28 at 08:51
Meg ha a 87. perc előtt még rúgtunk volna 2 gólt, akkor is meglennének ezek a pontok. Talán ha nem lenne minden meccsen potyautas egy Stanic, Rósa, Józsi, gyakran Heinz, akkor nem kéne 2-3-4 játékossal “kevesebben” lejátszani a meccseket.
Nehogymár az legyen a megoldás, hogy beállunk védekezni (ilyen statikus, lassú védőkkel ráadásul) 1-0 után.
2011 április 28 at 08:32
Pinyő szabad…
2011 április 28 at 08:49
Pintér egyfelöl túl szakbarbár, másrészt roppant sértett, hisztis és autokratikus.
Olyan edző kell, akinek van kisugárzása, meg a vérében van a játék, nem e legfrisebb szaklapok rabja.
Volt már itt szó úgy emlékszem Szokolairól. Vele sokat nyerhetnénk. Fradista. Szabad. Megfizethető. Nyilasiék kapcsolatrendszerükkel mögé állnának. Ifi válogatottak szöv. kapitánya volt, valószinűleg sok fiatal tehetséget ide tudna csábitani.
Ő le tudná rakni egy olyan csapat alapjait (ahol a “mez becsülete” és a Fradi-sziv alap), amelyre lehet épiteni okos igazolásokkal, ahogy erősödik a gazdasági háttér, meg a nimbuszunk is erőre kap. Aztán, ha már a jövőre is gondolunk, 2-3 év után át is tudná adni a csapatot akár Petinek is.
2011 április 28 at 07:58
Bő összefoglaló + edzői értékelések:
2011 április 28 at 02:09
[...] Élő a kaposvári bajnokiról (1-2, a kaposváriaknak, vége) Nehezen jutottunk be, pedig a helyi erők nagyon rendesek, de itt vagyunk időben, hatkor kezdődik. [...] [...]
2011 április 28 at 00:13
Haber 6 – Balog 7, Csizmadia 6, Tutority 6, Junior 7 – Morales 6, Maróti 7, Rósa 8 – Abdi 6, Heinz 9, — Miljkovity 7, Sztanity 8
2011 április 28 at 00:37
Heinz 9?Sztanity 8?Rósa 8?
Te melyik meccset nézted?1-1-1
2011 április 28 at 01:30
Nekem ez a meccs akkor is egy kedves emlék marad, igaz én a barátnőm alól néztem.
2011 április 28 at 07:52
hát, ha Heintznél volt a labda amikor eldurrantál, akkor is csak 4-5 a teljesítménye, reálisan 2
2011 április 27 at 23:49
Nem vagyok “Prukner fan” de egy lehetőséget mindenképpen adnék neki,egy normális keret kialakítására…ez ugyanis nem az.Nem elsősorban a keret erősségével van problémám(bár…),hanem egyszerűen nincs szerkezetünk.Heinz formáját pedig,nem kérném Prukneren számon.A családi gondok mellett még az is könnyen előfordulhat,ami sokszor megtörtént a korosodó játékosokkal,hogy az új helyen egy idényre még fölszívja magát aztán kipukkad…ennyi.
2011 április 28 at 00:03
Képtelenek vagyunk Vele egyetlen egy olyan meccset is nyerni, ami helyosztónak számit.
- Honvéd (o), ha nyerünk elsők vagyunk
- Debrecen (i) leszakithattuk volna
- ZTE (i) leszakithattuk volna
- Paks (i) leszakithattuk volna
- Videoton (i) 3 pontra feljövünk
- Kaposvár (i) leszakithattuk volna
Ez hat olyan zsák, amikor megmutatthattuk volna mentális erejünket. Megmutattuk… Ebből legalább 3 bajnoki a kezünkben volt.
Nem szeretném, ha olyan edző készitené fel csapatunkat a következő szezonra, akivel bukunk fontos pillanatokban. Ehhez a pénznek semmi köze.
2011 április 28 at 00:30
bocs’ kor!
te folyvást gyártod az ellenségképeket.
tavaly permanens Petiti csesztetted…
2011 április 28 at 00:38
pedig igaza van és akkor még a két blama benne sincs a felsorolásában, mint kiemelkedő meccs
2011 április 28 at 00:38
bockor
Nekem is ez a legnagyobb bajom vele.
Bíztam benne, és a türelmem is elég sokáig kitartott, úgy érzem. De ez valahogy a tavaszi eredményeinknek köszönhetően lassan elpárolgott. Én nem haragszom rá, de egyre kevésbé bírom nézni, amit művelünk.
Úgy érzem amúgy, hogy a közvélekedés ellenére pedig ebben a bajnokságban sokkal több volt. Minden gondunk ellenére tehát igenis lehetett volna meglepetést okozni. Egy csomó meccsünkben benne volt a lehetőség, de 60-70 perceket aludtunk végig olyanokon, amiken nem kellett volna… Amikor veszítettünk tehát, sokszor nem éreztem, hogy mindent meg akartunk tenni a győzelemért. Túl sokszor nem. Amikor meg nyertünk, sokszor mákon múlt. A játékosok mozdulataiban a kishitűség és az elképzelés nélküliség látszik. Nekem nem ez a mentalitás volt a FERENCVÁROS.
Adja az ég, hogy legyen valami fordulat…, de nem látom a jeleit én sem.:(
Pedig azt gondolom, ebben a tavaszban sokkal több volt, egyszerűen azért, mert még nálunk is rosszabbak voltak a többiek (nekik is volt annyi technikai gondjuk és hullámvölgyük legalább, csak mentálisan jobban jöttek ki belőle).
2011 április 28 at 00:44
Most mi legyen, menjek el Csernushoz?
Amúgy Lipcsei a kedvenc játékosom volt, egy napon születtem Vele. Szivből sosem bántottam, egyszerüen méltatlannak éreztem hozzá, ahogy befejezte a pályafutását.
Szerintem nem én vagyok a csapat legnagyobb problémája, de ha úgy érzed, szivesen elviszem a balhét.
bockor
2011 április 28 at 00:51
Egon, pontosan igy gondolom én is.
Én sem utálom, sosem fogom ordibálni a “Prukner takarodj” rigmust, nem stilusom.
2011 április 28 at 01:11
Nem tudom, hogy kit húzott le jobban a Fradi-mez, illetve a Fradi edzőjének lenni. Még mindig azt tippelem, hogy a játékosokat. Kicsivel lejjebb írtam egy szituációt, amelyben Prukner nem lehetett ott hogy eltalálja a labdát Andrezinho helyett. Szerintem ez a társaság fejben kollektíve nem tud elég erősnek lenni ahhoz, hogy átlépje a saját árnyékát. Én pont azért soroltam fel az egész keretet és írtam szinte mindenkinek a neve mellé hogy milyen ‘lyuk’ van rajtuk, mert úgy elég egyértelmű hogy őket összegyúrva egy nagyon könnyen bukó társaságot lehet kihozni. És persze Prukner maga sem tökéletes, sőt, csak könyörgöm mutasson nekem valaki most hirtelen egy olyan edzőt, akit valószínűleg meg tudnánk fizetni és annyival jobb Pruknernél, hogy TUTI megérné lecserélni rá.
2011 április 28 at 07:40
ironpig! Hidd el ez az ember alkalmatlan egy FRADI szintű csapat kialakitására,egy bajnokcsapat vezetésére.Ide igazi FRADISTA edzőre van szükség.
2011 április 28 at 16:34
A bajnokság előtt minden ‘nagy’ edző, exjátékos azt tippelte, h. a Fradi max. a 10-12. helyre jó és azóta is az a leggyakoribb vélemény, h. a Fradi erőn felül teljesít. Pruknert soha senki nem hibáztatta semmiért azóta sem közülük, pedig ők szakemberek, nem szurkolók…
Akkor miről is beszélünk???
2011 április 28 at 20:43
bocskor!
Aki hónapokig olyan alpári hangnemben vágta a Kapitányt, attól cinikusan hangzik (így utólag), h. ő volt a kedvenc játékosa.
Mit kapott volna vajon, ha csak egy átlagjátékos lett volna???
2011 április 28 at 20:58
beer-ci, bréko, green eee!
Sosem beszéltem alpári hangnemben Lipcseiről, ilyet esélyed sincs idézni.
Amúgy megdugt@m a feleséged(barátnőd), hogy nem tudsz leszállni rólam? Vagy még mindig az a bánatod, hogy Gellei Imre bácsiról, azt mertem mondani, remek ember, de gyengécske edző?
2011 április 27 at 23:34
Könyörgöm, ne az legyen a legkomolyabb érv Prukner mellett, hogy Davison és Short sem volt jobb. Még mindig nem hallottam egyetlen észérvet sem, ami mellette szólt.
Azt képtelen vagyok elhinni, hogy valaki ne lássa az égbekiáltó hibáit. Emellett én egy megtört, labilis embert is látok, akit egy kicsit szánok is.
Mielőtt rákérdeznétek, nem tudom ki lenne a legjobb megoldás, de csak azért ne tartsunk itt valakit, mert szimpatikus és kulturált. A szomszédom is az, de valószinüleg egy gázos lufit sem tudna a levegőben tartani és szive szerint az egész keretet kezdetné, nehogy megbántson valakit.
2011 április 27 at 23:36
Ez jó! ::D
2011 április 27 at 23:41
Egyébként voltak itt észérvek:
- tud motiválni. haha!
- szenvedélyes, mert odavágja a zakóját! no comment
- pénz nélkül igazolt… no comment
- kulturált. lásd még: “a sors akarta így”
Hát mégis hány észérv kell Neked? :))
2011 április 27 at 23:45
Bandi, észérvből elég lenne egy is:) Sajnos szentimentális f@szságokon kivül mást még nem hallottam.
2011 április 27 at 23:54
jót röhögtem, kösz :)
2011 április 27 at 23:59
ész érvem például az, hogy amiket te pro felhozol érvként, mind szubjektív dolgok.
Konkrétan: megtört ember – sztem nem
labilis: sztem nem
Igazad van: vannak szakmai hibái. Mégis azt kell hogy mondjam hogy pillanatnyilag nem ez a legfőbb gond. A gond ez az iszonyatosan gyenge keret, amiből (és ez már észérv) ő tényleg kihozta a maximumot. Gondolj bele, még mindig reális lehet a 2. hely, hihetetlen!
Egyszerűen sztem a Fradinál nem edzőkérdés van, rossz irányban keresgélsz.
2011 április 28 at 00:08
Ezt az idényt még mindenképpen érdemes vele befejezni, akármi is lesz.
2011 április 28 at 00:17
Nincs mit Egon, én is Rejtő könyveken nőttem fel.
KP3!
Tisztellek, becsüllek és nagyon szeretnék Neked érdemben válaszolni, de ha Te úgy érzed, hogy Prukner ebből a keretből kihozta a maximumot, akkor itt minden szóért kár…
2011 április 28 at 07:59
KP3: Az, tényleg hihetetlen, hogy még másodikak is lehetünk, de az nem igaz, hogy ezt Pruknernek köszönhetjük. Kezdő 11-et összeállítani (szinte) bárki tud. Ennyire rosszul cserélni régen láttam edzőt, ennyire rosszkor, szintén. Talán Davison volt ennél bénább cserélő.
Visszatérve a második helyre. Nem vagyunk EL képes csapat (dobogós helyezés). Középmezőny. Ezt a pontok mutatják igazán, nem a helyezés. Vagy valakiknek a sakkjátszmája (full bunda az egész nb1), hogy ilyen szoros a bajnokság vagy tényleg bárki kikaphat bárkitől és nem azért, mert mindenki olyan jó, hanem mert minden csapat egyszerűen rossz, labilis, egyiknek sincs tartása és még sorolhatnám. Aki az egyik héten megveri az egyik dobogóst, ne kapjon már négyest a tök utolsótól…
Lehet, hogy nem Prukner, hanem a körülmények hibája, de a csapat mintha kómában lenne egész tavasszal. Ilyen gyenge Kaposvár ellen (mert az) 4-5 góllal kéne nyernünk (még ezzel a kerettel is) és nem számítana az 1-1 tizenegyes vagy elcsalt szabadrúgás a 16-osról. Tudni kell ezzel a hátránnyal élni, fel kell készíteni a játékosokat erre, tudatni kell velük, hogy 2-0-al indulunk, nem 0-0-al. Ha ezt nem képes Prukner végignyomni a fejeken, akkor vagy le kell cserélni, vagy egy a mentális felkészülést segítő szakembert kell odatenni pluszban.
2011 április 27 at 23:16
Az idei álmot is szépen ki-ki álmodja tovább… Lassan ránk is igaz lesz a lilák szlogen: -Majd jövöre.
Persze én még reménykedem (mert Fradista vagyok), de mostmár nem a mi kezünkben van a dolog. Sokszor visszakaptuk a jó szerencsétöl az elb@szott lehetöségeket, de a szerencsét csak az érdemli meg aki élni is tud vele!
Ennyi. Wazze…
2011 április 27 at 23:16
Üdv!
Látom eléggé megosztottak vagytok Prukner Úrral kapcsolatban, leírom Róla én is a véleményem, természetesen hangsúlyosan én látom így ezt. A mesterünk egy kiváló szakember, de nem a Fradi kispadjára való. Megbízható teljesítményt tud kihozni bármelyik kiscsapatból, stabil NBI-es klubot tud csinálni, de itt azt gondolom nem erre van szükség. Úgy, ahogy nem ugyanaz az ember tudja kihozni a legjobbat egy szótlan, visszahúzódó emberből illetve egy vagány, öntelt srácból sem. És ettől még nem lesz sem jobb sem rosszabb, csak mentalitásánál fogva alkalmatlan lesz a feladatra. Ezeknek a srácoknak “vérszomjasan”, teli önbizalommal kellene kimenni a mérkőzésre, hogy az ellenfél már a kezdő sípszó előtt elbizonytalanodjon, hogy érezze, hogy itt most az ellenfél A FERENCVÁROS, az a FERENCVÁROS akit itthon és külföldön is ismernek és tisztelnek. Ahol minden játékos meg fog ellene halni a pályán, ahol a közönség a tizenkettedik játékos és ahol mindenkinek a szemén látszik, hogy itt csak a győzelem az elfogadható és ezért mindent meg is fog tenni. Hogy “itt az oroszlán” és nem biztos hogy szerencsés a bajszát húzgálni. Ezzel ellentétben azt érzem, hogy az elmúlt években a fogatlan oroszlán szerepét töltjük be, akibe mindenki bele akar rúgni, akin lehet nevetni, akinek lehet emlegetni a dicső múltját és sajnálkozni a jelenjén. És ez fáj legjobban, mert mi igenis oroszlánok vagyunk és ezt először nekünk kell elhinni ahhoz, hogy mások is ezt lássák. Ehhez érzem kevésnek Prukner Úrat, ez nem az ő asztala – és mint már mondtam, nem szakmailag keveslem. Ő tökéletesen alkalmas oroszlánbajusz húzogatónak, de nem alkalmas oroszlán “készítéséhez”. Hogyan mehetünk fel kishitűen – jó az x is – egy Debrecen vagy egy Videoton ellen a pályára? Régen is voltak gyengébb csapataink, de ettől függetlenül BÁRHOL esélyesként léptünk pályára, mert mi nem egy csapat voltunk a mezőnyből, mi a FERENCVÁROS, minden amit ez a név takar és mögötte áll. Persze tudom, sokan mondjátok majd, hogy egy légiós nem tudja mit jelent a Fradi, de a múltban is voltak légiósok akik igenis oroszlánként léptek pályára és meghaltak volna a Fradiért. Egy olyan edzőt szeretnék – akár Prukner mellé is – aki vissza tudja adni ezt a hitet, ezt az önbizalmat és akkor a jelenlegi keretünk is sokkal többre lenne hivatott, mert tudnak ezek a srácok focizni – akinek nem inge, ne vegye magára élen Rósával – de jelen pillanatban csak inkább szerencsétlenkednek. Ennyi voltam, ha nem értesz egyet olvasd el újra az első mondatot:) Üdv: Beat
2011 április 27 at 23:21
edzősztároló időket élünk, de nem rajtuk múlik egy meccs. Lakat karcsi bácsi nem attól volt nagy edző hogy 442, meg 343 meg ilyen hülyeségekről beszélt. Egyszerűen összerakta a lehető legjobbat az adott keretből. A Fradinál nem edzőkérdés van, hanem utánpótláskérdés.
2011 április 27 at 23:22
Nem értem a lefelé nyilat, ez egy nagyon kulturált és találó elemzés arról, hogy milyen ember kellene a kispadra (anyagi helyzettől függetlenül!) és miért nem felel meg ennek Prukner. Hozzátenném, hogy Short sokkal közelebb állt ehhez a mentalitáshoz. Ja, és akik azzal jönnek, hogy nem volt licence/tapasztalata: a szakmát meg lehet tanulni (mintha a licencenek bármi köze lenne hozzá, haha!), a mentalitást sosem.
2011 április 27 at 23:31
Barátaim, szerintem nem Pruknerről van szó. Ebből a szarból még Guardiola vagy Murinnyó sem tudna többet kihozni. Ennyi. Összevásárolt, innen-onnan leigazolt emberek ezek, egy-két kivételtől eltekintve. Persze a létbizonytalanság is rányomta/rányomja a bélyeget a teljesítményekre. Bandinak teljesen igaza van, utánpótlásunk semmi, csak ezt a kis nyápic, állandóan fetrengő Tóth Bencét tudjuk felmutatni, pedig belőle nagy játékos lehetett volna…szóval Pruki maradjon, mi meg legyünk türelmesebbek. Jó munkához idő kell, higgyétek el. Leszünk mi még vele bajnokok!!
2011 április 27 at 23:34
KP3!
Ha figyelmesen elolvastad volna amit írtam, láthatnád, hogy én sem szakmai hibákat kérek számon, sőt, nem feltétlen zavarnám el sokakkal ellentétben Pruknert. Természetesen az utánpótlás is fontos – hisz’ belőlük lesznek a legjobb oroszlánok :) – de ez egy teljesen más téma, mert itt most az első csapatról van szó, ahol nem játszhatnak 14-15 éves tehetségek. Az idősebb korosztályról pedig mindannyian tudjuk, hogyan “fogytak el”. De azért persze hosszútávon ők jelentik a megoldást, de mint említettem itt nem erről volt szó…
2011 április 27 at 23:45
Attis!
Sajnos ilyen időket élünk, hogy a Te szavaiddal éljek, mindenhol ilyen összevásárolt játékosok vannak, például a listavezető Videotonnál is. Olyan sok játékosunkról bebizonyosodott, hogy miután elment innen tudott maradandót alkotni a következő állomáshelyén, pedig itt ezt senki nem feltételezte róla. Sokan sajnos még gólokat is rúgtak ellenünk… Ha egyenként megnézed a játékosainkat láthatod, hogy a legtöbb nem kutyaütő, remélem egyszer nem ellenünk fogják bebizonyítani, hogy igazam van…
2011 április 27 at 23:48
Óriási tévedés hogy az utánpótlás ettől független! Egy edző része a kiválasztásnak, Varga Zoli, Novák Dezső, Albert Flóri mind úgy kerültek be a Fradiba hogy már 18 évesen tudott róluk az aktuális nagycsapat edzője!
Én pl. sokkal nagyobb problémának tartom azt, hogy az edzőségből “szakma” lett, meg a Mezey-félék elhitették veled hogy ehhez minimum doktori cím dukál. Guardiolának milyen licence van? És kit érdekel egyáltalán?
Egy edző mindig az aktuális keretből kell hogy a legjobbat hozza ki. Prukner ezt teszi, azt kéne inkább látni hogy ez a keret ennyit tud. Pruknernek egyébként sztem is van legalább két fatális tévedése, de ma a Fradit hosszútávon semmilyen edzőváltás nem segítené.
2011 április 28 at 00:03
KP3!
Nem tudom hol írtam olyat, hogy az utánpótlás ettől független. Én azt írtam, hogy itt most nem erről van szó. Azt sem hiszem, hogy ahhoz, hogy valaki edző legyen doktori cím kell, sőt ellenkezőleg. Én csak azt próbáltam ecsetelni, hogy meglátásom szerint ez a keret nem olyan rossz ( és ezzel például Pruknert is dicsértem, mert ő válogatta őket főként)de mentalitásbeli problémákat vélek felfedezni és ezt a feladatot végzettségtől és doktori címtől függetlenül Prukner nem tudja megoldani. Nem feltétlen az ő elküldése a megoldás – bár úgy érzem, most ismétlem önmagam, ezt már egyszer leírtam – felőlem hozhatnak egy pszichológust is, csak ezek a srácok úgy menjenek ki a pályára mint akik vért ittak és HIGYJENEK a győzelemben! Mert akkor és ott ők A FERENCVÁROS! Béke Veled! :)
2011 április 28 at 08:07
Nem értem, hogy miért mondjátok, hogy ez a keret ennyit tud.
Ez a keret alázni tudná az egész bajnokságot, ha úgy játszana, ahogy tudna.
Nézzétek meg Heinz-et, egyértelmű, hogy mentális problémái vannak. Nagyon tud még mindig focizni, ha ott van a pályán.
Schembri, mióta nem feldobálja magát, ha közel jön egy védő, hanem meg akarja játszani, azóta jobban megy neki, és gólókat lő (utolsó 2 meccs, előtte csak hajigálta magát össze-vissza).
Abdi. Ugye róla nem kell írni semmit… Még nem a régi (meccshiány), de arról ki tehet? Bulizik, piál éjszaka, nem tudom mit csinál még? Azzal van büntetve, hogy nem játszik? Azzal mi vagyunk büntetve, nem ő. Ő felveszi a fizetését, amit lebulizhat.
Egyelőre én azt látom, hogy amikor játszott, javult a támadójátékunk, sajnos helyette senkit nem tudnék kezdőbe jelölni (Miljkovic egyelőre nem nb1 képes játékos).
Ha ez a három játékos jól játszik, a többiek csak hozzák a kötelezőt, bárkit 3-4 góllal vernénk a bajnokságban.
A keret minőségét nem az ára szabja, hanem a benne lévő játékosok kvalitása. Ha Gera Zoli azt mondaná, hogy jövök vissza a Fradiba, nem érdekel a többi csapat, lejárt a szerződésem, ingyen vagyok, akkor sírnánk, hogy ingyen játékos jött megint?
2011 április 27 at 22:31
Lehet hogy ez van megírva a sorsunk könyvében!
Nem ér annyit a statisztika, hogy ebben a szar magyar bajnokságban dobogósok legyünk,és ezek után égessük a Club-ot Európa futballporondján, ott ahol nevet szereztünk magunknak. Oda majd egy jó csapattal kell kimenni. Remélem nemsokára!
2011 április 27 at 23:38
csak az a “nemsokára” még a mi életünkben jöjjön el…
2011 április 27 at 22:29
Leszögezem, én sohasem kedveltem Pruknert. Ez persze teljesen szubjektiv, nincs is semmi jelentősége. Nem tudom, szakmailag mennyire jó, gyanitom sokkal jobbak vagy rosszabbak nem lennénk senki mással jelenleg. Ezeken lehet vitatkozni, de nem érdemes, mert érveket lehet pro és kontra felsorakoztatni. Egy dolog azonban tény. Prukner mára teljesen megosztó személyiség lett, legalább annyian szeretnék, hogy távozzon (a takarodjonozással nem értek egyet), mint amennyien szeretnék, ha maradna (“a bármi történik, mi Önnel maradunk mester” hozzáállással sem értek egyet), és egy ilyen megosztottság most végzetes következményekkel járhat. Van elég bajunk, létfontosságú lenne egy minél nagyobb egység. A jelenlegi csapat meg szakmai stáb ezt megkapta a dózsa elleni győzelem után, nem tudott vele élni.
Prukner úr! Minden bántó szándék ellenére, be kell látnia, hogy az ön helyes vagy hibás elképzeléseinek igazolásánál fontosabb dolog Magyarország legnépszerűbb és legnagyobb múltú klubjának egysége. Ha már Ön mondta, hogy embernek maradni a legnehezebb, akkor ezúttal szavak mellett tettekkel is igazolja, hogy tisztelettel viseltetik a Ferencváros iránt!
2011 április 27 at 22:42
Ezzel gyakorlatilag szépen cizelláltan arra kérted, hogy alkalmatlansága okán mondjon le. A mondanivalód tartalmi része pontosan ugyanaz volt, mint azoké, akik ezt úgy fejezték ki, hogy “takarodj!”. A rate up/downok számából már most tökéletesen kiderül, mennyire jól manipulálható ez a közeg.
[Csendben fel is tenném a kérdést: Szerintetek vajon miért van minden számottevő klub élén ott a politika...?]
2011 április 27 at 22:48
A Fraditól sikerült a “szakértő” közönségnek elüldöznie a(z akkor) nagy idol és korábban bajnokságot nyert Nyílt, aztán Novák Dezsőt (két egymást követő bajnokség után) majd Varga Zolit, 2001-ben hajszál híján Csankot is (végül bajnokságot nyert a csapattal), az első NB2-es idényünkben pedig Gelleit.
Nekem ebből az oltári nagy szereptévesztésből van elegem, és qrvára nem érdekel, hogy egyesek “megosztottak”.
2011 április 27 at 22:50
Nem értek veled teljesen egyet, Bandi. Én nem mondom, hogy takarodjon, mert nem érzem, hogy jogom lenne rá. Azokat sem érzem sem kisebb sem nagyobb fradistának, akik kiállnak mellette. Ez egy patt helyzet. Itt neki kell belátnia, hogy ez az állapot senkinek sem jó, de legrosszabb a Fradinak.
2011 április 27 at 22:52
“Szakértő” közönségünknek sikerült már elüldöznie innen edzőként Nyílt, Novákot, Varga Zolit, 2001-ben hajszál híján Csankot is (a végén mégis bajnokok lettünk) vele, az első NB2-es idényünkben pedig a még élen álló csapattól Gelleit.
Nekem ebből van elegem és qrvára nem érdekel, hogy egyesek “megosztottak”.
2011 április 27 at 22:53
Kezdesz szenilis lenni, öreg. Nyílt és Novákot nem a közönség üldözte el!! Varga és Csank legalább annyira (sőt!) megosztó személyiségek, mint Prukner, utóbbinál csak Mezeyt és Tornyit utálom jobban a mindenkori magyar edzők közül, ja meg idb. Mészölyt – erős a mezőny, na! – (ezért itt még azt mondom, hogy akár iagazd is van az elüldözéssel kapcs.) de az meg végképp különösen nagy baromság, hogy Gelleit a közönség üldözte volna el!!!
2011 április 27 at 22:57
Oregtitan
Nyilt, Novákot, Vargát meg megint Nyilt nem a közönség üldözte el, hanem a közönség egy része lett (megvásárolva) megvezetve az akkori vezetőség részéről (miközben súlyos Kordax meg Bl százmilliók tüntek el, mindenki az edzőkérdésekkel foglalkozott a lopások helyett), Csankot Várszegi küldte el és hozta helyére Garamit, mig Gellei látta, hogy anyagilag a csőd felé rohan a klub és nem akart hozzá asszisztálni. Amúgy igazad van.
2011 április 27 at 22:58
Hogy is volt?
“Novák takarodj!”
“Nyilasi és szakmai stáb:ez kevés, viszontlátásra!”
talán rémlenek még ezek a drapik az agyonajnározott csupanagybetűs “Tábor”-tól
Méghogy nem a közönség üldözte el őket….
2011 április 27 at 23:04
Bandi 2011 április 27 at 22:53
Akkor idézem a feliratot arról a drapiról, amit Nyílnak feszítettek ki a második edzősége idején: “A múlt dicsőségéből nem lehet megélni, eljárt feletted is az idő”. A Novéké egyszerűbb volt, az itt is előszeretettel kurjongatott “Takarodj!”. Így azután van szerencsém figyelmedbe ajánlani vagy a Cavintont (életkortól függetlenül), vagy a kategórikus állítások megkockáztatása előtti tájékozódást.
Mellesleg: Tésztás Gyurinak tavaly szerintem jobb csapatot vásároltak össze Fehérváron, mint az idén, és a végén csak elbukták a bajnokságot. Nálunk a nagyokosok símán elzavarták volna. Idén 13 ponttal állnak (eddig) az élen. A következtetést pedig levonhatja, aki elegendő képességgel rendelkezik hozzá.
2011 április 27 at 23:04
Nekem utoljára a “Vincze takarodj” rémlik, mert azt még én magam is telitüdőből üvöltöttem, u.i. sosem tudtam megbocsátani neki Ebedli Zolit. Szerintem Nyílt szerette mindenki, csak – ahogy valaki itt korábban jelezte – az edzőkérdés, a security cégek lelátón folytatott háborúskodása huligánkodásnak álcázva és hasonlók mind figyelemelterelés voltak az igazi problémákról (óriási sikkasztások). Én 20 évet vízilabdáztam, de a Szívós névre azóta nem tudok tisztelettel gondolni.
2011 április 27 at 23:05
Előbb irtam KP3, hogy a közönség egy része lett megvásárolva… Pont az a része, aki ha kirakott egy ilyen drapit, senki nem mert szól emelni ellene, egy-két év múltán meg rendező mellényben komoly pénzekért mászkáltak a lelátón
2011 április 27 at 23:11
Oregtitan
Ha már Cainton:
“Nyilasi és szakmai stáb! A múltból nem lehet megélni, itt az idő a változtatásra. Sajnáljuk!”
A Mezei féle hasonlat meg nagyon sántit, ezzel a Videotonnal a jelenlegi mezőnyben bárki bajnok lenne, ez nem edzői érdem.
2011 április 27 at 23:13
zöld-fehér 2011 április 27 at 22:57
Tudol-e olvasni magyar? Csankról azt írtam, hogy még a 2001-es bajnoki cím elnyerése előtt MAJDNEM felállították a közönség miatt; a következő idényben valóban Várszegi cserélte le Garamira, de nem ez volt a téma.
Gelleit és a csapatot pedig még a kecskék elleni zakó előtt, de néhány döntetlen után edzésen látogatták meg a fölkent szakértők. Lemondását közvetlenül a kecskék elleni meccs lefújása után jelentette be (bár jobb gólkülönbséggel még mi álltunk az első helyen.)
A többi — ahogy mondani szokták — stimmel.
2011 április 27 at 23:16
Azért nehogymá megmagyarázzátok hogy a közönség nem hajtott el innen senkit!
Még Varga Zolinak is a megosztottság miatt kellett mennie! A gyáva vezetők nem merték felvállalni még azt a kis hangos kisebbséggel való konfliktust sem. A közönség soha nem homogén, de már egy kisebb csoportjuk is edzőt buktat. Nekem ne magyarázzátok az ellenkezőjét!
2011 április 27 at 23:18
zöld-fehér 2011 április 27 at 23:05
Mindig is imádtam az összeesküvés-elméleteket.
De wazze, még ha igaz is lenne, a megvásárolt közönség nem közönség???
És lehet, hogy egyedüli magyar csapatként büszkélkedhetünk (legalább részben) megvásárolható közönséggel?
2011 április 27 at 23:23
zöld-fehér 2011 április 27 at 23:11
Te tényleg csak azt olvasod el és fogod föl, ami a koncepciódba illik?
A Tésztás hasonlatom lényege az volt, hogy TAVALY ennél jobb csapattal elbukta, mégis hagyták dolgozni, míg nálunk elhajtották volna.
2011 április 27 at 23:32
KP3
De hajtott már el innen a közönség nem egy edzőt, sőt ennyire türelmes, mint Pruknerrel soha nem volt. De pl. Varga, ha már szóba hoztad, sokkal nagyobb ellenállásba ütközött az öltözőben meg az emeleti irodákban, mint a lelátón.
Oregtitan, inkább hagyjuk…
Összeesküvések nincsenek, és az lmúlt 20 évben az FTC soha nem volt politikai játszmák szintere. Pruknernek meg adjunk időt, mert előbb-utóbb megtanulunk jól kijönni a mérkőzések fordulópontjaiból, és bizzál benne, hogy egyszer majd kihalnak azok az emberek, akiknek a Fradit nem csak (vagy nem elsősorban) az határozza meg, hogy adott esetben a kapufáról kifelé vagy befelé pattan a labda.
2011 április 27 at 23:38
zöld-fehér 2011 április 27 at 23:32
“bizzál benne, hogy egyszer majd kihalnak azok az emberek, akiknek a Fradit nem csak (vagy nem elsősorban) az határozza meg, hogy adott esetben a kapufáról kifelé vagy befelé pattan a labda”.
NA, EBBEN 100%-IG EGYETÉRTÜNK.
Ez már csak azért is nagyon jó lenne, mert ahhoz, hogy bekövetkezzen, megint (legalább) 30 ezer rendszeresen meccsre járó Fradistának kellene lennie.
2011 április 27 at 23:39
Oregtitan
Értettem én elsőre is a videotonos párhuzamod lényegét, de a szakmai részen túl nem akartam rá reagálni.
De ha Te egy Videotont és egy Ferencvárost bármilyen tekintetben össze tudsz hasonlitani (a tavalyi ezüstérmük a klub történetének egyik legnagyobb sikere volt, ember!!!), akkor nincs miről beszélni.
2011 április 27 at 23:42
Türelem????
Már vagy 1 hónapja elkezdődött az ásás ellene!
Ebben a hülye világban mindig az a tuti megoldás hogy cseréljünk edzőt, majd akkor jó lesz. Ez az ostoba, edzősztároló szemlélet termelte ki a jegyzetfüzetes testnevelésből felmentett 130 kilós pro-edzőket, akik legalábbis napóleoni stratégáknak képzelik magukat. Túlértékelt, műmájer szakma, akik tényleg értenek hozzá, sosem hangoskodó, magamutogató okostojások.
VZ ügyben itt nem nyitok vitát, ő külön történet, de a felhergelt söpredék is sokat tett érte hogy többet ne kapjon komoly szerepet a Fradi életében.
2011 április 27 at 23:53
zöld-fehér 2011 április 27 at 23:39
Az imént már aszittem van, de belátom, hogy mégsem.
Mert szerintem a 28 bajnoki cím és a dicső — részben általam is meg- és átélt — múlt büszke tudata sem ad alapot arra, a a csapatunkkal szembeni jelenlegi elvárásainkban ne azokból a realitásokból induljunk ki, amelyek (igazad van!) itt és most össze sem hasonlíthatók a Videotonéval.
Aki nem a Klub és a Csapat iránti érzelmeire, hanem a megfellebbezhetetlen elvárásaira vonatkoztatva szajkózza napestig, hogy “Ez itt a Fradi”, azzal valóban nincs miről beszélni.
Részemről ezennel be is fejeztem.
2011 április 27 at 22:06
Azoknak, akik gyalázkodva itt verik a nyálukat, ez a csapat is ki nem érdemelt ajándék.
2011 április 27 at 22:23
azért mer mi nem elégszünk meg ezzel a gyenge játékkal
2011 április 27 at 22:36
peso899 2011 április 27 at 22:23
Gyenge duma.
Nem, nem azért.
A gyenge játék bírálata nem azonos a játékosok és a csapat gyalázásával.
Erre semmilyen elégedetlenség nem jogosíthat fel senkit, aki legalább hírből hallott harangozni a FRADIZMUSról.
Én az idősebbik Alberton, Varga Zolin, Rákosi “Matyin”, Szűcs Lajoson (nem a kapuson) és Juhász Pistán nőttem föl, huszonévesként Nyilasit, Ebedlit, Pusztai Lacit, Bálintot, Magyar Pistát láthattam focizni a Fradiban, nem kell leckét vennem abból, hogy mi a különbség a gyenge és a jó játék között; tudom tehát, hogy miről beszélek.
2011 április 27 at 22:58
peso899!
Igazad van. Szerzünk valahonnan egy multimilliárdos befektetőt, leigazoljuk
Messit, C. Ronaldót, Buffont, meg még mondjuk a többi ászt. Akkor lesz itt játék, de lesz ám!
Ember! Ébredj fel! Szegény ember vízzel
főz!
Most csak erre futja, újra kell építkezni.
Ahhoz képest, hogy pár évvel ezelőtt majdnem megszűnt a Fradi labdarúgása, hogy mindent a nulláról kell kezdeni, azért csak elértünk valahová, ahonnan már csak feljebb fog vinni az út. Miért akarnak egyesek azonnal kiugró eredményeket?!
Képzeld én sem elégszem meg ilyen játékkal, mert volt szerencsém látni élőben a RÉGI NAGY FRADIT, de tudom, hogy akkor milyen volt a helyzetünk, s az utánpótlásunk, s azt is, hogy most hol tartunk.
Lesz ez még jobb, csak idő kell hozzá, no meg némi anyagi támogatás.
Bízom benne, hogy meg lesz minden feltétele egy új, a régi hagyományokat követő CSAPAT létrejöttének!
2011 április 27 at 23:08
T.Üllői!
Itt valami hiba történt!
Az Anonymus hozzászólást én írtam, de valami oknál fogva az Ő neve szerepel, mint hozzászóló!
T.Anonymus! Elnézést, nem az én hibám!
MINDÖRÖKKÉ FRADI!!!