A kezdeti lelkesedés után kissé megcsappant a főpénztár forgalma.
A mai napon azt az információt kaptuk, hogy megközelítőleg 1500-2000 jegy fogyott a csütörtöki Európa Liga selejtezőre. Jegyvásárlásra még lesz lehetőség holnap illetve szerdán 13 és 18 óra között, illetve a mérkőzés napján, csütörtökön 15 órától a meccs kezdetéig.
2011 június 27
2011 június 28 at 14:56
azért humor, hogy nem közvetítik a meccset a tévében és még igy se lesz telt ház… eddig mindig erre fogtunk mindent… 7-8 év után ujra Európa és nem lesz telt ház? ne szorakozz…
2011 június 28 at 13:51
friss info a pénztárak környékéről?
2011 június 29 at 15:28
közel 3000 ment el
2011 június 28 at 11:58
Már megvan a jegyem és aligvárom hogy csütörtök legyen… Nem tudom hogy az embereket mi mozgatja meg ha az nem hogy újra itt van európa ! Mindenki a bl re vár de fogadnék hogy akkor mindenki kimenne…:/
2011 június 28 at 14:13
Kártyával még ott sem lenne meg a teltház sajnos…
2011 június 28 at 09:31
A FradiBuszosok is csütörtökön veszik meg a jegyet, meg sok más vidéki is velem együtt, aki nem utazik az elővétel miatt többszáz kilométert. Én mindenképpen 8000 fölé várom a nézőszámot, csütörtök ellenére is.
2011 június 28 at 08:24
Hogy a világ mennyit változott, itt egy példa. 1964 januárjában, a körtér mellett volt az azóta már megszűnt BEAC vagy MAFC pálya. Ott játszott edzőmeccset a Fradi a BLASZ I-es Statisztika ellen! Belépőjegyet szedtek és mégis 100000!! ember volt kinn! Akkor voltam 20 éves. Elképzelhetetlen volt, hogy ne legyek ott valamilyen meccsen! Mit gondoltok, most már miért nincs akkora kedvem kimenni?
2011 június 28 at 09:16
100000 ember a MAFC pályán?
2011 június 28 at 09:19
Szerintem ez nem indok. Édesapám is ugyanabban az évben született, és bár manapság már Ő sem jár ki, de Őt az egészségügyi problémái tartják vissza, már nem kényelmes neki az élőben meccs nézés sajnos, de ha tehetné kint lenne, akármilyen a színvonal, akármilyen az ellenfél.
Elnézést, de ezek csak kifogások. Én fradi szurkolóként kötelezettségemnek érzem, hogy amikor csak tehetem kint legyek, legyen 1000 vagy 100000 ember a stadionban. Ameddig megengedhetem magamnak, addig kint is leszek még akkor is ha a magyar foci színvonala egyenlő lesz az Andorrai fociéval, mert Ferencváros csak egy van!
Csak a Fradi mindörökké.
2011 június 28 at 10:05
Persze csak 10 000 ember volt az a száz! A legfőbb ok, amiért mindig gondolkodom, az a meccsek színvonala! És higgyétek el fiatal Barátaim, többen vagyunk mi öregek ezzel. Nem akárkik voltak akkor, hanem világválogatottak! Nehezen adunk az igényeinkből! Én minden évben veszek bérletet a barátommal együtt,és alig megyünk ki! Persze ezzel együtt nem elképzelhetetlen, hogy kimegyek, csak nehéz meggyőzni magam!
2011 június 28 at 06:15
Ha 10 millió Ft-ba kerül a repülőjegy Jerevánba, akkor az eddigi jegy-árbevétel még azt sem fedezi…Mikor leszünk akkor rentábilisak? Mennyivel másabb lenne a helyzet, ha a jegyárakból mondjuk 40-50 millió Ft befolyna? Ehhez tényleg szükség lenne a 10 ezer (vagy feletti) nézőszámra. Ha ezt nem fogjuk tudni elérni, akkor tulságosan nagy álmokat ne nagyon szövögessünk. Követelőzni persze tudunk, de többen nem akarják megérteni a hozzászólók közül, hogy A PÉNZ BESZÉL, A KUTYA MEG UGAT!
ilyen körülmények között Crespo-szintű játékosok idehozataláról ne is álmodozzunk. Még annak is örüljünk, hogy olyan szintű játékosokat ide tudunk hozni mint Otten vagy ezek a brazil fiúk. Én nem álmodozom, de bizakodom, hogy jelenlegi játékosaink olyan jó játékot fognak produkálni, hogy nagyon sokan bánni fogják, amiért nem mentek ki a meccsre. Az az érdekes, hogy mindannyian vártuk már ezt a pillanatot, most itt van és sokan nem kívánnak élni a lehetőséggel, de akkor jogos-e kritizálni, van-e erkölcsi alap ehhez?
2011 június 28 at 09:25
Teljesen igazad van Ferike!
Erős leszek, de aki nem tesz a Ferencvárosért, vagyis a szurkolói kötelezettségének sem tesz eleget, azaz nincs kint a Fradi meccsein, az legalább ne kritizáljon és ne állítsa be magát óriási Fradi szurkolónak.
Egy igazi szurkoló mindig kitart a csapata mellett és mindent elkövet, hogy élőben láthassa a kedvenceket!
Ne csak akkor gyertek, amikor jön a Reál vagy akármelyik nagy európai csapat! Aki Fradista az a Fradira és nem az európai nagy csapatokra kiváncsi!
2011 június 28 at 00:00
én majd csak csütörtökön tudom megvenni addig nem tudok bemenni érte Pestre, de a pénz már itt fekszik mellettem :) remélem megtöltjük a KL szektort :) (meg az egész stadiont)
2011 június 28 at 09:26
Úgy legyen ez a beszéd :)))
2011 június 27 at 23:06
1500-2000 jegy fogyott el.
Akkor nem ertem,a berletesek miert nem tudnak jegyet venni a sajat helyukre?
2011 június 27 at 23:03
Szerintem 15.804-en leszünk :)
2011 június 27 at 22:40
Én ha nem lennék szerencsés és nem a fradi pálya közelébe dolgoznék akkor csak a meccsnapon venném meg a jegyet .
Ki akar a hungárián végigmenni a dugoban napközben .Amúgy aki azt mondja hogy nekem meg asszonynak 8000 ft nem sok hazudik,legalább tényleg azt lehetne csinálni hogy a következö meccsre a jegyemmel félárba mehetnmék be.
2011 június 27 at 22:29
Jaja, azt a vé betűt benéztem…
Első meccsplakátomnak nem is rossz!
Természetesen a fiúktól az én teljesítményemnél sokkal jobbat várok a pályán.
Nem várok sziporkázó játékot, de magabiztos győzelmet igen!
……
Az időpont sem az igazi… Na ezt még tanulnom kell…
Hajrá FTC!!!
2011 június 27 at 22:23
A tény az, hogy nem drága a jegy, bár biztos vannak, akiknek sok, de bármihez hasonlítom, nem drága! A nézőszám probléma nem innen ered, hanem a futball kultúrából. Azt kellene elérni, hogy az emberek beszéljenek egy focimeccsről, másnap a suliban, a munkahelyen mindenki arról témázzon, h milyen volt a meccs élőben, legyen égő, ha vki nem volt kint a meccsen, legyen égő, ha valaki nem tudja az eredményt, legyen égő, ha valaki nem tudja ki lőtte a gólt! Tanárként dolgozom, a napokban volt nálunk egy német cserediák csoport Stuttgartból, az összes 15 éves kölök (még 1x mondom mind!!!) VFB Stuttgart mezekben virított, még a fogkeféjük is VFB-s volt. Mind Hajnal Tamást magasztalta, hogy neki köszönhetik a bennmaradást, stb. Mesélték, h családostúl kint vannak minden hazai meccsen! Na ezt a szemléletet kéne elérni, hogy az emberek itthon is a világ legnépszerűbb sportját, a focit szeressék, nézzék, és éljék!!!
A tippem 7200 néző.
2011 június 27 at 22:21
Nyugi.
persze hogy nem leszünk 10ezren de….
Volt már olyan meccsünk hogy csak 6000 voltunk mégis irtózatos hangulat volt! A lényeg hogy a K-L stb szektorok teli lesznek és biztosan megnyomják a fiúk. Az örmények meg összefossák a bokájukat ettől is, ugyan is náluk kb 300 a hazai átlagnézőszám…/ de tényleg /
2011 június 27 at 21:07
Csóró vagyok, mint ama bizonyos templom bizonyos egérkéje, de nem érdekel a jegyár, igaz nekem diákom van. Viszont jelen állás szerint csütörtökön minimum hatig dolgozom, ha tudok menni, percekkel a meccs előtt veszem meg (szerintem sokad magammal), ha nem, hát… nélkülem is nyerni kell! :)
2011 június 27 at 20:47
Majd meglátjuk, hogy sok, vagy kevés a 2000. Úgy is csak a mérkőzés napján derül majd ki. Mindenesetre én biztos megyek. Jó lesz újra nemzetközi mérkőzésen kint lenni, mindegy ki az ellen. Egyébként én a nagy mérkőzések jegyeit mindig eltettem. Stuttgart, Hajduk Split, Sparta Praha…stb. Néha előveszem ezeket és olyan jó visszaemlékezni ezekre a találkozókra, és ezekre az évekre.
2011 június 27 at 22:17
Sparta Praha elleni mekkora buli volt..na azt nagyon élveztem!
2011 június 27 at 20:36
“A női labdarúgó-világbajnokság hivatalos nyitómeccsén (valójában a második találkozón) a házigazda Németország 73 680 néző előtt 2–1-re győzött Kanada ellen Berlinben.”
Igaz vb-döntő, igaz Németország, de mégis képes volt egy női meccsre kimenni 73 ezer néző!!!! Mi meg itt szenvedünk hogy legyen 8 ezer… Nem az árakkal van itt az igazi probléma ,hanem a felfogással. Jó lenne ha az ember kifogások keresése helyett eljönnének a meccsekre, elvileg a tv se adja.
Szóval érdekes hogy egy Fradista nem akar igazán megnézni egy Fradi meccset. Persze elsősorban a pestieknek kéne jönniük, azon belül is talán a diákoknak/nyugdíjasoknak. 2500at mégiscsak megér, B kategóriás is tűrhető szerintem.
Számoljunk egy kicsit , sokan szeretik mondani hogy a Fradinak 1 millió drukkere/szimpatizánsa van, lehet hogy inkább szimpatizáns, legyen akkor 200 ezer drukker (ennél lehet jóval több van) ! Minden 20adik eljön és már 10ezren vagyunk.
Kicsit egyszerű számolás ,de jól mutatja nagyon nem kell mindenkinek eljönnie hogy sokan legyünk…
2011 június 27 at 20:49
Eurosporton most megy a Barcelona – Segovia futsal meccs, 7500 néző…
oké hogy Barca, de futsal… :/
2011 június 27 at 20:56
De, majd meg akarja nézni, ha valami menöbb divatcsapat érkezik.
Amugy, anno én is végeztem egy szintén egyszerü számitást. Azt feltételezve, hogy a sok, sok állitolagosan millionyi Fradista közül van 60ezer olyan aki ki tud fizetni minden negyedik hazai meccsre egy belépöt. Amennyiben ez jol oszlana meg akkor a meglévö 4ezer Szurker mellé lenne még 15ezer/meccs. Vagyis kicsi lenne a stadi. Szoval most nem variálok a bérletes és diaák jegyekkel. Mindegyik zsugát 2ezerre taksálom. Akkor meccsenként lenne 18ex2e=36M ft bevétel. Azaz evente csak a bajnoki meccseket figyelembe véve 540M (15 meccs) lenne a bevetel. Plusz, ha mindenki atlagosan 500 ft költene (shop, bufe, stb.) akkor ez a 15 meccsen ujabb 135M bevetelt eredmenyezne.
Azaz, ha ugy járnának azok a Fradistak akik ezt meg is tehetik akkor szezononkent csak a bajnokin 675M brutto bevétel lenne az Üllöin.
Persze, ha megint lesz egy olyan sorozat, mint a Nyil féle tavasz akkor majd vadászni kell a jegyeket…
2011 június 27 at 21:10
Azért inkább legyünk sokan … – De jó is lenne, ha tobb 1000 nem jutna be, és kivetitőket kellene felszerelni, kárpótlásként !!!
2011 június 27 at 20:35
Alig az pontos i. Persze nem ez a lényeg, hanem az, hogy nyerjünk. 3-0. G.: Felix, Oláh (2).
2011 június 27 at 20:31
Relítav az, hogy drága-e a jegy… Ugye nem mindegy, hogy vidékről esetleg határon túlról érkezel, vagy a fővárosból… Nem mindegy, hogy milyen anyagi helyzettel rendelkezik az adott szurkoló… stb… De nálam, a “drága jegy” azt jelenti, hogy egyrészt ár/érték arányokat figyelembe véve nagy az elcsúszás, (nem a szurkolóknak kedvezendő), illetve, hogy mennyivel többen mennének, ha mondjuk fele lenne a jegyár… Mert, ha teszem azt, mondjuk 1500 forintos egységáron leheten őket kapni, és mondjuk ez plussz 3-4 ezer plussz fizető nézővel járna, jó lenne elgondolkodni… Szerintem teljesen felesleges a vita, a vártnál többe kerül, van aki megengedheti, van aki nem…
2011 június 27 at 20:32
*relatív
2011 június 27 at 20:15
Ha nem leszünk csak ötezren,esküszöm vuvuzellával fogom idegesíteni az örményeket.
Bízom benne sokan leszünk és jó hangosak.
Hajrá Fradi mindent bele
2011 június 27 at 20:21
Tőlem a down a méhkasért ment ;)
2011 június 27 at 20:31
Sorba álltunk nyitáskor és sokan jöttek még utána is.
Persze meccsnapon veszik majd meg a legtöbben.
2011 június 27 at 21:21
Ettő lehet Abdi úgy bevadul hogy mester hármassal nyit :)))
2011 június 27 at 20:14
Sztem meg annyit kéne..hogy aki ezt a jegyet felmutatja féláron vehet meg az Auselund ellen jegyet ha továbbjutunk! ez korrekt lenne
2011 június 27 at 20:15
Nah ez nem lenne hülyeség.
2011 június 27 at 20:12
2 ezer jegy..csütörtökre ez 3 ezer lesz+800 buszos..és még rengetegen veszik meg meccs elött 8 ezer körül megleszünk.!
2011 június 27 at 20:08
Helló Fradisták ! Hogy lehetne elérni azt, hogy a vezetőség(FTC) belekukkantana az ULLOI 129 véleményekbe. Hátha van köztük megszívlelendő észrevétel!
Miért jobb PL: 7000 néző és 3000 üres hely, mint a 3000 üres helyén lenne 2500FT helyett 1000 ft /fő fizető néző . Minden hozzászóló attól fél, hogy
kevesebben lesznek mint a tervezett . Kinek jó ez ? Sorry Beppe
2011 június 27 at 20:08
Kubatov korábban nyilatkozta, hogy a nehéz anyagi helyzet miatt nem lehetett olcsóbb a belépő.Most mondhatjuk, hogy ha olcsóbb akkor többen leszünk és nagyobb bevétel.De ez nem garantált.Most valóban minden FT szükséges a Klubnak.
2011 június 27 at 21:17
Esetleg a diákoknak lehetne “meglepetés ingyen” – az Ulisses ellen!
(14- alatt mindenképp)
2011 június 27 at 20:01
erre a meccsre sajnos nem tudok menni, de az Aalesund ellen ott leszek! pedig erre is mentem volna :(
2011 június 27 at 20:00
Kur.ára a jegyáron múlik, “B” Középbe 3e…, tavasszal bérletem volt ami 11e és mindegyiken ott voltam, pedig 80km-re lakok Budapesttől..
ha összehasonlítom a 2őt akkor ez a nevesincs csapat elleni meccsem úttal, némi itallal ugye majdnem annyiból jönne ki mint egy féléves bérletem….
Inkább azt választottam h ezt most kihagyom de ősszel mindegyik meccsem a táborban!!! Ennyi!
tehát ezt a vezetőség ki kell mondani elbaszta…
fele annyi jegyárral sima 10 000 ember lett volna!!!!
nem értem!
HAJRÁ ZÖLDEK!
2011 június 27 at 20:08
kártyázás nélkül meg 13
2011 június 27 at 20:53
jajaja, ha meg Messi megvettük volna, akkor 16ezer… sok üres, felesleges duma…
2011 június 28 at 12:55
ingyen, kártya nélkül messivel 30.000 és ha még a Klub fizetne 400.000 néző lenne
2011 június 27 at 19:56
háttps://picasaweb.google.com/104232416637996106758/Fradi#5622959590840872258
2011 június 27 at 20:06
ez tetszett. :)
2011 június 27 at 20:08
esetleg a sima képet ami a háttérben van át tudnád küldeni képfeltoltes.hu linkben vagy ilyesmi, előre is köszönöm:)
2011 június 27 at 20:38
Ezen mit kellet lepontozni wazzeg?
2011 június 27 at 20:43
háttp://kep.psharing.com/551922.jpg
2011 június 27 at 20:50
A ws nem w, hanem v (versusból van a rövidítés).
2011 június 27 at 22:25
Jaja, azt a vé betűt benéztem…
Első meccsplakátomnak nem is rossz!
Természetesen a fiúktól az én teljesítményemnél sokkal jobbat várok a pályán.
Nem várok sziporkázó játékot, de magabiztos győzelmet igen!
2011 június 27 at 19:49
Sajnos nem a jegyártól függ, hogy mennyien vagyunk. Előástam az utolsó nemzetközi jegyet az MTZ Ripo Minsk ellenit; 600 Ft-ba került és voltunk olyan 4000-en ha jól emlékszek. Persze ettől még magas ez a jegyár, de nemcsak ezen múlik.
2011 június 27 at 19:50
600 Ft? Az szép.
2011 június 27 at 19:51
Igen, a kapu mögé. Oldalra nem tudom.
2011 június 27 at 22:13
Oldalra kb. 1800 Ft volt, de mint korábban írtam már, ez a meccs volt a kivétel, előtte mindegyiken szintén magas árak voltak. Egyedül az volt pozitívabb, hogy jobban skálázták az árakat, így a kapu mögé és a sarkokba olcsóbban tudtak menni a szurkolók.
2011 június 27 at 19:46
Sziasztok.
Most először fogok egyedül meccsre menni és kicsit félek.Még csak 14 leszek. =/
Mindig apuval mentünk kocsival.De ő most nem tud eljönni a munka miatt.
De tudta hogy nagyon szeretnék menni.Így megbeszéltük kereszttel,hogy majd elmegyek vele.De ő meg Vasas szurkoló és nem szivesen regisztrálna meg jönne a meccsre.Így abban maradtam vele hogy bízzon meg bennem elmegyek én egyedül ő meg majd fedez.De nem tudom mit csináljak.A nyugatihoz megy a vonatom.Ott már voltam de csak osztálykiránduláson.Onnan hogy tudok eljutni a stadionunkig?És az mennyi idő?Újpest remélem nem esik útba mert Fradis cuccba akarok menni.
És este 10kor van vissza vonatom az utolsó.Azt el kell érnem.Szerintetek azt el tudom érni?
Kösszi a tanácsokat!
2011 június 27 at 19:48
Szia!
Nyugatiból hármas metróval tudsz menni a Népligetig, ugyanígy vissza. Kilenc fele vége a meccsnek, eléred a vonatot.
Félni sose kell, a jobbak mi vagyunk :)
2011 június 27 at 19:49
Nem kell félned. Én is most megyek először meccsre egyedül. Megérkezel Nyugatiba, metróval kell menned Kőbánya Kispest felé. A Népligetnél kell leszállnod. Remélem innen már megtalálod a stadiont.
2011 június 27 at 19:49
A nyugatinál felszállsz a 3-as (kék) metróra, azzal elmész Népliget állomásig. Felsétálsz az aluljáróból és már ott is vagy a stadionnál.
A nyugatitól a népligetig kb 15 perc az út a metróval.
2011 június 27 at 19:52
Kösszi szépen!
igen sááá mi vagyunk a legjobbak azt tudom. :D
Remélem tényleg csak ilyen egyszerű.És akkor a metróval mennyibe kerül a jegy?És most Újpesten keresztül megyünk?
2011 június 27 at 19:56
Újpest a metró vonal másik végén van. Ha oda vissza vesszük a vonaljegyet akkor, (nem akarok hülyeséget mondani) de kb 700ft.
2011 június 27 at 19:57
Akkor okés!
Kösszi!
2011 június 27 at 19:58
ajánlanám neked a szurkolói buszt!
2011 június 27 at 20:00
Nem hiszem, hogy olyan messziről jönne Dunakeszi, Göd, Fót térségből. Ugye? Onnan meg nem érdemes a busz.
2011 június 27 at 20:03
Honnan utazol fel Budapestre?Van egy egyszerűbb megoldás is. vévévé.fradibusz.hu
2011 június 27 at 20:03
visszafelé véletlen nem a 10.28as püspökladányig(szolnok-cegléd stb) közlekedő vonattal mész? mert én is azzal fogok valszeg és betársulok ha gondolod. jobb a hazafelé út fradista társaságban :
2011 június 27 at 20:04
Hú, én is 14 évesen voltam először egyedül, bár ez nem éppen tegnap volt…:)
Ne izgulj, túl fogod élni. Sok jó meccset Neked a Szentélyben!
2011 június 27 at 20:13
hu emlékszem mikor én is megismerkedtem a gimiben pár Fradistával és elkezdtünk együtt járni meccsekre de szép évek voltak azok:) emlékszem a többi dózsással állandóan szívtuk egymás vérét, de még is mindig együtt voltunk velük, tudom páran azt fogják mondani, hogy lilával nem haverkodunk, de szerintem dózsás haver nélkül akinek lehet szívni a vérét nem is élet az élet :D
2011 június 27 at 20:44
A vonatot el fogod érni, úgy van minden ahogy leírták az előttem szóló FRADISTA urak :D, félni meg nem kell, habár sosem árt hogyha melletted van valaki, szerintem valakivel társulj, az lesz a legjobb.. meg mondjuk ha ne adj isten valamilyen lehetetlen ok folytán lekésed a vonatot ( magamról tudom hogy a lehetetlent is le tom késni) akkor legyen valaki melletted aki segítséget/ tanácsot tud adni…
2011 június 27 at 20:49
Peti! Honnan jössz? Lehet, hogy tudnánk együtt jönni.
2011 június 27 at 21:38
Itt vagyok csak közben megvacsiztam + fürdés.
Hát én Vácon lakom.
A szurkolós busz nem jön most felénk sajnos!
De akkor okés minden kösszi mindenkinek!Még ha negyed10ig leszek a stadionban akkor is akkor odaérek a metróval időben akkor majd veszek 2 jegyet ha megérkeztem.
Kereszttel megbeszéltem hogy fél12kor meg találkozunk utána meg majd úgy csináljuk mintha vele voltam volna.Remélem apu nem olvassa el ezt.
De majd úgy is megmondom neki ha jó lesz a kedve és utána remélem elenged.Csak először kell átesnem rajta utána már könnyebb lesz.
2011 június 27 at 22:21
én megyek a meccsre valoszínü ha kll meccs után hazadoblak ja és ha minden igaz velünk lessz aszonykám is
2011 június 27 at 22:22
bocs az elirásokért
2011 június 28 at 13:21
Lehet én vagyok az egyetlen de szerintem ez fake…
2011 június 27 at 19:42
Nem tagadom, nagyobb érdeklődést vártam, de bízom abban, hogy a számunkra még ismeretlen új játékosok olyan játékot fognak produkálni, akik majd visszahozzák a közönséget.
2011 június 27 at 19:41
Legyen már 10.000 néző! Teremtsünk hangulatot! Mutassuk meg Európának, hogy mi a FERENCVÁROS vagyunk!
2011 június 27 at 19:38
Mondhatnám azt is, hogy egyék meg amit főztek…. Ez rablás… 2000 forintért 10.000 néző garantált lett volna
2011 június 27 at 19:48
Én is magasnak érzem a jegyerákat egy elő-elő-előselejtezőre. Az meg ügyes marketing fogás, hogy a többi meccsre sem emelnek rajta. Én nagyon boldog leszek, ha látok 3 hazai meccset, de akkor sem leszek csalódott ha a bajnokságban szereplünk jobban.
2011 június 27 at 22:09
az eto elleni rangadón (még ősszel, amikor jó formában voltunk…) az ingyen belépés ellenére alig 10 ezren voltunk…
2011 június 27 at 19:37
Azért szerintem vagyis remélem leszünk 10 000-en.Újpest elleni meccs előtt is ez ment, hogy alig fogytak a jegyek elővételben mégis mennyien lettünk.Az biztos, hogy aki FradiBusz-al uzazik azoknak a nagy rész a meccs előtt fogja megvenni a jegyet.Sajnos a jegy az tényleg drága,nekem is így hogy vidékről megyek fel 6500Ft csak a kötelező költség,utazás + jegy.És akkor nem ettem nem ittam….Nem könnyű de erre spórolok régóta.Évekig vártunk arra, hogy újra a nemzetközi porondon szerepelhessünk.Most itt vagyunk,Tv sem adja a meccset szóval mindenki irány a Szentély!
2011 június 27 at 19:36
Ez eddig édeskevés,pedig a tv sem adja.Remélem aki nem jön ,egy káprázatos meccsről marad le!
2011 június 27 at 19:33
Mit vártatok? Nyár van és k*rva drága a jegy ! + még hónap vége is van…., azért megoldom… Minden tiszteletem a vezetőségé, de markeingben nem negyon vannak most ott.. Reklámot kellett volna adni a mecssnek pl : Fradi újra Európában szlogennel, hasonlóan, mint akkor amikor kitettek plakátokat Come Back felirattal, valamint és ezt nagybetűvel írom CSÁBÍTÓ jegyárakkal kb 1000 forint amit a plakáton is hirdettem volna nagy betűkkel !! Be kellett volna vonzani másokat is hiszen nyár van és egy nemzetközi kupameccs jó szórakozás lehet mindenkiek, majd, ha továbbjutunk akkor lehetett volna fokozatosan emelni…- de sajnos így még a Fradisták se tudnak sokan elmenni :-( Minden + 2000 néző fél gól, hogy úgy mondjam , tehát minium 1 gól minusz :-(, de azért én nagyobb arányú különbséget várok 2-3-4 is akár…
2011 június 27 at 19:39
teljesen egyetértek.
2011 június 27 at 19:40
Nem tudom eldönteni, most a nyarat azt pozitív, vagy negatív dolognak tartod?
2011 június 27 at 19:28
Én még mindig tartom a véleményemet, a kb. 6 ezer nézőt.
2011 június 27 at 19:28
Srácok,hétfő van.Mi is jó páran csak szerdán vagy csütörtökön vesszük a jegyeket,mit kell izgulni?Sokan leszünk,jó idő,és fasza sör.Persze azt már nem emelném ki,hogy több góllal nyerünk….HAJRÁ FRADI!!!!
2011 június 27 at 19:27
Hali mindenkinek! Először is HAJRÁ FRADI! Azt szeretném kérdezni, hogy tudni lehet-e már, hogy adja a tv a meccse és ha igen melyik? Én persze kimegyek és élőben nézem, de vannak olyan haverjaim , akik sajnos anyagiak miatt nem tudják megengedni és én sem tudom őket kisegíteni, szal számukra ez lenne az egyetlen megoldás! Köszönöm!
2011 június 27 at 19:25
Azért ez szánalom hogy a sok “Fradistát” nem csalogatja az EL selejtező fontossága!Lehet hogy naiv vagyok de én mikor eldölt hogy indulunk minimum 11-12 ezer embert saccoltam!Reméltem hogy poklot csinálunk az ulissessnek!De látom jó ha leszünk 5-6 ezren!Szomorú vagyok!?:(
De én akkor is ott leszek ha a fene fenét eszik és viszek magammal 4 embert illetve ötöt mert a kedves állapotos egy leendő FARDISTÁVAL!!!!!
HAJRÁ FRADI!!
2011 június 27 at 19:27
Bocsi KEDVESEM!sorry csak ideges vagyok!:)
2011 június 27 at 19:28
ÁÁÁÁÁÁ…Kinyúlok!Még azt irom FARDISTA :D
TERMÉSZETESEN FRADISTA!!!!! Iron(ia)man megfertözött!:D
2011 június 27 at 19:18
Elég szégyen, hogy a 21. században, amikor számítógépen adatbázist használva nyomják a jegyeket, képtelenek megmondani, hogy mennyi jegy fogyott pontosan. 1500-2000. Azért nem mindegy…
2011 június 27 at 19:13
Én 10000 koruli nézöszámra saccolnék, De tökmindegy , a kapu mögött teljunk meg hogy minnél nagyobb hangerövel tudjuk biztatni a csapatot!!!!!!!!!!
2011 június 27 at 19:24
Rajtunk Fejér megyei Fradistákon semmi nem fog múlni, annyi szent. Az is biztos, hogy másnap reggel a munkahelyemen egy mukkot nem fogok tudni mondani, mert be leszek rekedve. Hajrá FRADI!!!
2011 június 27 at 19:12
mellesleg ha már ennyire drága a jegy (és mivel a kártya miatt névre szól) legalább annyit biztosíthatna majd a vezetőség, ha továbbjutunk, hogy
a bérleteseknek,meg azoknak akik fel tudják mutatni az előző fordulók jegyeit elővételi jogot biztosítanak…..remélem lesz bennük ennyi, és hogy tovább jutunk addig hogy ennek legyen értelme!!!!
2011 június 27 at 19:31
Kubatov facebook-ra azt írta, hogy most az idő rövidsége miatt nem tudták biztositani a helyet a bérleteseknek de a következő fordulóban már biztositják a helyeket a bérleteseknek.
2011 június 27 at 19:11
leszünk 7000 szerintem. aztan amjd ha tovabjutunk 10 ezren. csak nyerjünk!! 3-0 a tippem.
holnap veszek szerdan érek rá jegyet venni amugy én is.
2011 június 27 at 19:10
Ha máig 2000 jegy fogyott akkor kb. 4000 jegy fog elkelni csütörtökig. Csütörtökön meg olyan 1500-2000. Igy 6000-en leszünk kb. Ez igen kevés.
2011 június 27 at 19:13
ilyen jegyárak mellett ez is sok.
ha fele ennyi lenne a jegy, akkor 2x ennyien lennénk, jobb lenne a hangulat, ugyanekkora a bevétel, és senkit sem érezné úgy h ez egy kicsit “rablás”. de biztos jó ez így. valakinek.
2011 június 27 at 19:47
Lehetne a jegy 4-ed ennyi is, akkor sem lennénk sokkal többen. A legutóbbi szezonban pl. az éves diákbérlet olyan olcsó volt, hogy már én szégyelltem magam hogy ennyiért járok meccsre. Ehhez képest annyira iszonyú sok bérlet nem fogyott.
Most meg azt ne mondja már valaki, hogy a legolcsóbb jegy ára földhöz vágja. Itt nem ezzel van a baj, hanem a hozzáállással: rengeteg baromságra szívfájdalom nélkül költenek az emberek, de a Fradi az a futottak még kategóriába tatozik.
2011 június 27 at 19:01
Én holnap veszem meg magamnak meg a feleségemnek! De ne akarja azt megmagyarázni senki , hogy nem drága a jegy! Meghogy kevesebbet kell inni, meg nem kell koncertezni. Jelentem mi sehova nem járunk csak dolgozni, és így is sok lesz a 8000ft!
2011 június 27 at 18:53
Az én tippem: 6000 fizetőnéző, így összesen kb. 6500-an leszünk. Ha megyünk még egy kört, 8000-8600 a tippem, a harmadik körben pedig 12.000, utána meg irány a Népstadion min. 40.000 nézővel minden meccsen.
2011 június 27 at 19:15
Ha 4500 meglesz az már jó
Tudod nagyon drága ráadásul a legtöbb embernek fogalma sincs mi az hogy regisztrálni kell meg hol meg mikor meg ideje sincs rá meg lusta is hozzá annyira nem jó ez a magyar foci Fradi fanatísta meg kb 4000 ember maradt aki ha jó foci ha rossz ha esik ha fúj kerül amibe kerül akkor is megy mert ez a Fradi
Úgy vannak vele ha közvetíti a tv akkor megnézzük ha nem akkor nem
és nem vagyok nobos vagy mi a fene de a szurkolói kártya nem segíti a látogatottságot
2011 június 27 at 18:52
a vidékiek nagyrészt meccsnapon veszik meg…én is …. leszünk jó 8000en szerintem!
2011 június 27 at 18:51
Mxa házoremen lezsünk.
2011 június 27 at 19:10
Bár én nem sokat kommentelek inkább csak olvasgatok, de ez már lassan nálam is kezdi kiverni a biztosítékot…Értem a nickedet, hogy Te az iróniát helyezed előtérbe, de hát ez attól qrva messze van barátom. Ez nem irónia, ez agyatlanság. Persze gondolom ezt direkt csinálod,..Mondanám is, hogy egészségedre, de szerintem ez most már sok embernek nem tetszik! vagy lehet, hogy levegőnek kellene nézni Téged? Na mindegy, én nem díjazom annyira ezt a baromságot, de ha neked jó, hát toljad csak……
2011 június 27 at 18:49
8-9000 szurker pedig jó lenne…
2011 június 27 at 18:49
Én ma vettem meg… de nem számítok több nézőre mint 5000… szerintem az már a max… nyár közepe, drága jegyek…
HAJRÁ FRADI!
2011 június 27 at 19:34
…ismeretlen ellenfél, félig (?) kész csapat, drága jegyek …
2011 június 27 at 19:38
Mindig van valami kib@szott kifogás…mindig!
2011 június 27 at 19:58
Zöldvérű, miért kell ezt elölről kezdeni?
Ezek nem kifogások, csak sima tényezők, amik fontos szerepet játszanak egy mérkőzés nézőszámának alakulásában.
Ma Magyarországon ezért a pénzért ennyien kíváncsiak magas színvonalúnak nem mondható futballunkra. Ez tény, tudomásul kell venni.
Nekem (meg gondolom Neked sem) nem számít, minden tétmeccsen ott vagyok. De ma már kevés a fanatikus, az emberek többsége sajnos nem ilyen. Ettől rögtön mocskok?
2011 június 27 at 18:48
sokan meccsnapon veszik meg!!