Az FTC közleménye.
A KTE elleni bajnoki mérkőzésünk utáni rendbontás kapcsán a rendőrség előállított, majd a bíróság 1 év 6 hónapra elítélt két ferencvárosi szurkolót. Az FTC elnöke és a ferencvárosi labdarúgás vezetője úgy döntött, hogy ezt a két szurkolót az adatainak megérkezésétől számított 1 év 6 hónapra kitiltja az FTC által rendezett sporteseményekről, a büntetéssel megegyező időtartamra.
Az FTC elnöke és a ferencvárosi labdarúgás vezetője mélységesen elítéli a szerdai nyílt edzésen történteket. Mert egy szurkoló sem zavarhatja meg az edzésen folytatott munkát. A jövőben bármely szurkoló, aki hasonló megmozdulásban vagy rendbontásban részt vesz, legyen az edzés vagy mérkőzés, automatikusan egy évre kitiltjuk az FTC által az Albert Stadionban szervezett sporteseményekről!FTC.hu
2011 Október 1 at 14:53
A Pécsi szurkolókat megtámadó és örizetbe vett tet.es fideszoton szurkolók mennyit kaptak,vagy esetleg viki kimentette őket???? Rájuk a törvények nem vonatkoznak????
A hírekben az szerepelt,hogy letartoztattak 51 kö..ög fideszotonost mert vascsővekkel és botokkal megtámadták a Pécsi szurkolókat szállitó buszt!!!
2011 Október 1 at 14:10
Nem ártana a Tisztelt vezetőségnek saját maga és a csapat körül is rendet tennie…
Kitiltják majd őket legközelebb, mert el merték mondani az edzésen a véleményük…
És?
Ettől több szurkoló lesz a stadionban?
Talán az érdemi munkával kellene foglalkozni es nem facebookozni a tisztelt uraknak a székházban.
2011 Október 1 at 13:08
erről írtam tegnap..a vezetők rendet akarnak és próbálnak is ezért tenni egyesek ezt magasról leszarják!így mégis hogy mikor akartok 1 igazán jó Fradit?hozzatok milliárdos tulajt,akkor a tietek lehet az irányítás.addig tényleg nem fenyegetőzni kéne hanem a csapat mellé állni!!!nem a balhékban mutatkozik meg ki is a nagyfiú!!!!!!!!!!és ovis dolog a petíció mivel a normális szurkoló meg a vezetőség célja ugyanaz!
2011 Október 1 at 13:54
Rendrakás-amolyan fideszes módon:öljük meg azt,ami az egyetlen érték jelenleg ebben a szar helyzetben,aztán tiszta lapot vízionálva jöhetnek a haverok!Ennek a jellemtelen senkiházi társaságnak (és tényleg mély tisztelet a kevés kivételnek!)kb annyi köze van a Fradhoz,mint kubatovank az igazmondáshoz:SEMMI!És ha te azt mondod,hogy ezeket a senkiháziakat nem melengette a tábor a keblén,akkor te túl sok meccset nem láttál mostanság.
2011 Október 1 at 12:52
Kubi! Te is lógni fogsz!
2011 Október 1 at 13:22
Ezt nem kéne ,partizánon írogathatod az a Te helyed.
2011 Október 1 at 12:07
Ebben az egészben, akkor is az a legszánalmasabb, hogy egyesek boldogok, örvendeznek amiatt, hogy két társukat kitiltották. Még hogy a Táborban vannak problémák…
2011 Október 1 at 12:34
pontosan
2011 Október 1 at 12:41
Eddig nem szóltam hozzá, mert úgy sincs értelme, látom milyen hsz-ek születtek,de a te balf@szságod és bajkeverő szándékod bosszantó.
Egyrészről hol örvendezik itt bárki? Másrészt: “Madarat tolláról, embert barátjáról.” Talán a társakat is meg kellene válogatni. (Lehet zs-zni,k-zni,c-zni egyik se vagyok.)
2011 Október 1 at 12:46
Ha végigolvastad a kommenteket, láthatod. Amúgy a listás FB profilján is csak ez van szinte.
2011 Október 1 at 12:52
Nagyjából végig olvastam, örvendezőt nem találtam. A f@szbúkra meg nem járok.
2011 Október 1 at 13:48
kedves Sly nem látod,mert NEM AKAROD LÁTNI!Neked azt modták,hogy így van jól,akkor eként is foglalsz állást.
2011 Október 1 at 13:56
Jajj kedves Gyulus ez aztán az érv. Te ezt hajtogatod, mert neked azt tanították a barátaid.
Emeld ki az örvendezőket, akkor láthatóak lesznek. Az, hogy egy két hozzászóló azt írja, hogy ideje volt, vagy aki ilyet tesz, az megérdemli. Ez nem örvendezés. De neked hiába beszélek, elvakult vagy. Amikor a ti oldalatokról (már az is baj, hogy vannak oldalak.) beszélgetek valakivel, mindig az a véleménye agymosott vagyok. De erről beszélhetnénk sokat ki is az valójában. Nincs értelme, végül úgy is kiakadtok, betámadtok valahogy. Tehát hagyjuk.
2011 Október 1 at 14:17
Sly!
Negyven felé közelítve nem igazán szorulok arra,hogy a barátaim “útmutatását” kelljen követnem ahhoz,hogy véleményem legyen!Ugyan tényleg semmi közöd hozzá,de a “másik oldalt” csak hírolvasásra használom-tudod az objektivitás lényege,hogy megnézed a 2 álláspontot és az iagzság valahol középen LEHET.DE az tény,hogy az itteni elvbarátaid már körbesz..pták maccabit is,szászt is,most éppen kubatovot és majd a következőt is feltétel és fenntartások nélkül.Én azt látom,hogy csak kirakatpolitika van továbbra is,ezek a tetvek sem a szar ellapátolásán,hanem szétkenésén “fáradoznak”.
2011 Október 1 at 14:31
Gyulus!
Isten éltessen! Sajnos én is erősen közelítem a negyvenet, kettővel vagyok mögötted ebben a “versenyben”. Ha te azt írod, hogy engem valaki befolyásolt “Neked azt mondták…”, pedig ez nem történt meg, akkor joggal mondhatom, gondolhatom ugyanezt rólad. Elképesztő vehemenciával tudsz védeni olyanokat, akik nem érdemlik meg. “Itteni elvbarátaim…” Nem tudom kikre célzol, de ha olyanokra, akiknek az az elvei közé tartozik, hogy nem kell verekedni, gyilkolni, anarchizálni a világot, akkor ok. Sz..pk..dni én személy szerint senkit nem szoktam és úgy vélem nem is történhet olyasmi, amiért ilyen tevékenységbe fognék.
“Én azt látom,hogy csak kirakatpolitika van továbbra is,ezek a tetvek sem a szar ellapátolásán,hanem szétkenésén “fáradoznak”.”
Ebben az utolsó mondatodban pedig nagyjából egyetértünk.
Üdv!
2011 Október 1 at 10:24
“Face to face”, ezt még megértem, ilyen volt mindig is! A 80-as évek közepén kezdődött, és nevünket Bécsújhely, Koppenhága…stb .jegyezte! Emlékszik valaki még, hogy büntetésből Kecskeméten és Zalaegerszegen is játszottunk? Pozsonyt nem mondom, mert az a politikusok bűne volt! Milyen kormány alatt is? Hányszor volt a pályánk betiltva? Nézem az angol bajnokikat és látom, hogy sir Fergie 5 méterre van az ellenfél szurkolóitól? Mit kapna a mi kultúr/bölény/ közönségünktől? Ezerszer elnézést azoktól, akik nem érdekeltek! Sok-sok Kubatov dumától, tettektől égnek áll a hajam, de most azt mondom, ezt jól csinálja! Nekem is volt már bajom a Kisstadionban, amikor egy bírói ítéletet megkérdőjeleztem, menekülnöm kellett a saját szurkolótársaim elől! Vagy, amikor a mieinket “leszerbező” /akkor még Tutó nálunk volt/, drukkertársamra rászóltam, hát voltam zsidó, kommunista! Jó, nyilván a kocsmában nem lányregényeket olvasgatnak, de jobban érzem magam ott, mint néha a “Szentélyben”!
2011 Október 1 at 10:50
Nálunk sincs messzebb sőt lehet közelebb…
2011 Október 1 at 11:27
“A turáni átok….”!
2011 Október 1 at 11:44
“Mit kapna a mi kultúr/bölény/ közönségünktől?”
Egy üveg piát:) Egyébként ugyanazt mint amit kapnak az edzők,nincs messzebb nálunk sem.
2011 Október 1 at 09:29
A törvényt mindenkinek be kell tartania.A kecskeméti esetben a Bíróság hozott tudtomal jogerős itéletet.A FTC vezetése nem maradhat tétlen a köz-
törvényes bűncselekményért elitélt “Fradi drukkerekel szemben.
Javaslom tudomásúl venni akit illet,hogy a hazánkban lévő polgári demokrácia nem össznépi “banzáj”,ahol büntetlenűl lehet támadva embertársunkat ütni.
2011 Október 1 at 09:46
Persze, persze, csak kicsit fentebb is lehetne igazságot osztani, legalább ilyen vehemenciával. Vajon miért nem teszik…?
2011 Október 1 at 09:55
Mert sokáig tart a mentelmi jog felfüggesztése:)
2011 Október 1 at 09:58
Balu: az a baj, hogy szerintem ez nem függ össze. Attól, hogy más bűnöző, nekünk nem kell azzá válni. Ez nem függ össze sem cigánybűnözéssel, sem politikával, nekem a Fradi, vagy a Fradi-szurkolók nevében senki ne szerepeljen egy részeg balhé után így a médiában és a bíróságon.
Sokan mondják, hogy legyen már rend az országban, de ha valaki valahol elkezdi, akkor meg az a baj.
2011 Október 1 at 10:26
Kedves rizs!
A “persze, persze” a hozzászólásom elején azt jelnti, hogy alapvetően egyetértek Brumi bácsival. Aki az utcán, vagy bárhol verekszik, és azt nem önvédelemből teszi (vagy mondjuk egy szerettét, nőt , gyereket véd ezzel) azt ítéljék el.
De mindenkit ítéljenek el. És az legyen arányos a cselekménye súlyával.
Az a baj, ráadásul nem is kicsi, hogy ma Magyarországon ez nem így működik. Erőteljes, sőt durva kettős mérce van érvényben. És innentől kezdve minden mindennel összefügg. Főleg, ha az a céljuk hogy feszültséget keltsenek, összeugrasszanak embereket, csoportokat egymással. És a kettős mércének ez az egyik célja. Ez politika. A Fradi is politika. Mindíg is politika volt.
2011 Október 1 at 10:28
A polgári demokráciád az csak nektek polgári és csak nektek demokrácia.Tapsikoltok a narancsos ámokfutáshoz (is) és sz..pkodjátok az ilyen kubatov féléket,mert most ez atrendi.De néha a szemellenzőt le is lehet ám venni és észrevnnétek,hogy ez k..ra nem az:1 év 6 hónap:ez ok lenne,ha közben a sík részeg,bedrogozott b.zi stohl kigyomlál a kocsijával egy fél utcát és ezért mennyit is kapott?Ez lenne igazságszolgáltatás?Lóf@szt!És ne gondoljátok,hogy egyetértek a rendbontókkal,de talán tényleg nem ez a bűncselekmény kategória,ahol a szigort kéne demonstrálni ELSŐKÉNT,mintha más minden rendben lenne.
2011 Október 1 at 10:55
Gyulus, azert nem mindenhol van igy…
“Huszonhárom év fegyházbüntetésre ítélte a Pozsonyi Kerületi Bíróság a csilizpatasi Simon Anikó gyilkosát. “
2011 Október 1 at 08:37
Nem néztem utána a sorsolásnak,de ha van még 3 hazaink,akkor ez 3*2*2000 kb,az 12000 mínusz a kasszából… Remélem a rendőrségtől nem fognak azok az adatok “megérkezni”,ahogy fogalmaz a közlemény,ugyanis a klubnak nincs érintettsége az ügyben,milyen alapon kéne hozzá megérkeznie egy bírósági ügy adatainak.
Ez nagyon béna döntés. Akkor érnénk el vele vmit,ha kikövetelnék hogy minden újság úgy mutassa be a Fradi-pályát mint a béke szigetét,hisz nézzék meg,nálunk ilyen szabályok vannak,máshol meg stadionszétverésnél sincs még ügy sem.Csakhogy ezt nem nagyon érik el,így a közvéleménynél nem érünk el javulást,viszont a belső feszültségeket növeli,és a még mindig kitartóakat üldözi.
2011 Október 1 at 08:31
Jó reggelt Uraim, azt hittem mikor felébredtem rémálmom volt…de sajna nem.
Átéltünk már néhány kitíltósdit, a vége pár száz néző lesz az is szigorúan utcai semleges ruhában..ki a fene fog plusz 2évért mezbe flangálni kicsit lecsökken a mez sál forgalom ugyan már… Ott tévesztik el a vezetők a dolgot,hogy mondjuk az angol csapatoknál sorba kell állni a bérletért esetleg évtizedeket,nálunk max.2-3000 van jobb idény után….
2011 Október 1 at 09:15
Sztaking, azért azt halkan megjegyezném, hogy nem a mezben való flangálásért kapták az ítéletet. Amit én is aránytalannak tartok.
2011 Október 1 at 09:20
Igazad lehet de,mez nélkül max.pénzbüntetés vagy egy ejnye bejnye…és nem is tudjuk valójában mi történt ,meg kéne kérdezni Őket is…..
2011 Október 1 at 09:27
A kecskeméti Városi Bíróság megkérdezte őket.
h ttp://ulloi129.wordpress.com/2011/09/29/masfel-ev-felfuggesztett-buntetest-kaptak-a-verekedok/
Ja, és nem fellebeztek. De azt továbbra is tartom, hogy a rend éber őrei más esetben is lehetnének ilyen gyorsak.
2011 Október 1 at 09:27
alant olvashatod,Én is így járhattam volna egy meccsel előbb,több évtizedes bérletes létemre most Én is ki lennék tiltva…pedig elhiheted nem szoktam kötözködni…..meg mintha tényleg lett volna a kártya szabályzatban valami bizottságról szó ami dönt a kitiltásról…..
2011 Október 1 at 09:32
Az nekem is rémlik. De hát biztos ilyen formális a dolog. Ha rákérdezel azt mondják majd, jaaa igen, a bizottság döntött…
2011 Október 1 at 09:43
Utánanéztem:
“A SZERZŐDÉS határozatlan időre jön létre. A Szurkolói Kártya birtokosa a SZERZŐDÉST bármikor, indoklás nélkül jogosult azonnali hatállyal írásban felmondani, a Szurkolói Kártya egyidejű visszaszolgáltatásával. Az írásbeli felmondást az FTC Zrt. részére elektronikusan, a jegypenztarKUKACftcPONTcoPONThu e-mail címre, vagy postai úton, a 1091 Budapest, Üllői út 129. címre kell megküldeni. A Szurkolói Kártya birtokosának az FTC Zrt. szervezésében megrendezésre kerülő labdarúgó mérkőzések látogatásakor az alábbi követelményeknek kell megfelelnie:
- érvényes belépőjeggyel, bérlettel vagy más, az Albert Stadionba való belépésre jogosító igazolással kell rendelkeznie;
- nem áll nyilvánvalóan alkohol, kábítószer vagy más bódító hatású szer befolyása alatt;
- nem tart magánál szeszes italt, kábítószert, valamint olyan tárgyat, amely a sportrendezvény megtartását, vagy mások személyi és vagyonbiztonságát veszélyezteti, vagy amelynek a sportrendezvényre való bevitelét az FTC Zrt. mint rendező megtiltotta;
- nem tart magánál mások iránti gyűlöletre uszító feliratot, zászlót vagy egyébként jogszabály által tiltott önkényuralmi jelképet, illetve rasszista, gyűlöletre uszító magatartást nem tanúsít;
- Szurkolói Kártyáját a FTC Zrt. által kijelölt személyeknek (pénztárosok, biztonsági személyzet) – felszólítás esetén – felmutatni köteles.
Ha a Szurkolói Kártya birtokosa magatartásával a fenti követelmények bármelyikét megsérti, úgy ez a Szurkolói Kártya birtokosának az adott labdarúgó mérkőzésről történő eltávolítását, a Szurkolói Kártya azonnali hatályú visszavonását és a 2004. évi I. törvény alapján a Szurkolói Kártya birtokosának az FTC Zrt. szervezésében megrendezésre kerülő labdarúgó mérkőzések látogatásától való eltiltását vonja maga után. A Szurkolói Kártya azonnali hatályú visszavonása egyidejűleg a SZERZŐDÉST automatikusan megszünteti.”
2011 Október 1 at 10:02
sztaking
Engem annyira nem érdekel, hogy mi történt. 2-en megagyaltak egy full részeg embert, aki annyira be volt karmolva, hogy alig emlékszik valamire. Ez tényleg dicső cselekedet volt. Erre igazán büszkék lehetnek. Talán 1-2 pofon elcsattanása után továbbállnak, akkor azt mondom ok… De még vissza is mentek megint és még egyszer nekiestek… Na erre aztán tényleg büszkék lehetnek.
Ha hazai meccsen találnak egy részeg Fradistát, akkor annak is nekiesnek? Ettől lesznek igazán kemény legények! Ráadásul az egyik joghallgató volt… Neki tisztában kellett lennie a tettei súlyával…
2011 Október 1 at 10:27
Ezel Én nem a két srácot védem elvtelenül,nem tudom ,hogy történt…arra szeretnék reflektálni,hogy BÁRKIVEL megtörténhet ez….kettős mérce van ismét…..
2011 Október 1 at 10:31
Machine köszi,szerintem az említettek közül egyiket sem merítették ki.
2011 Október 1 at 08:29
Stadionon kívül verekedett Kecskeméten két Fradista…állítólag… látta valaki? Elhiszitek a rendőröknek? Egymással verekedtek? Ha nem, a kecskemétiek is kapnak büntit? Lehet egyáltalán tudni miért ítélték el őket? Ha engem meccsnapon megtámadnak a szülővárosomban bárhol, engem is kitiltanak?
2011 Október 1 at 08:37
Én nem hiszem el,.Pld Győrben 4-en álltunk a sarkon meccs után idősebb Győri szurkerekkel vegyesen békésen sörözve,egy falka bepiált Győri suhanc arra jött ordítva az ismert rigmusokat,A sünök odaértek de KB csak10-20 sec-en múlt….most már lehet lenne 2 évem plusz kitiltva ,mert a Győri sünök biztos,hogy a hazaiakat védték volna…
2011 Október 1 at 10:07
Sztaking, te ott győrben tuti nem verekedtél volna… Éléggé tintás lettél a mecs végére :D Maximum kaptál volna, azt meg verésnek hívják nem verekedésnek :P
2011 Október 1 at 10:19
Beer Két sört ittam az első félidőben Te is láttad……de ha megvernek(bár nem szoktam megijedni az árnyékomtól). elég sokan voltak..akkor is ellenék tiltva nem???:) ez a lényeg a többi szurker elbújhat a hétköznapi járókelő fogalom mögé, Mi az egyetlen kártyások,potenciális terroristák….nem tudunk mit csinálni..megint a kettős mérce…
2011 Október 1 at 01:21
A rosszakat el kell ítélni! Akik bűnösek, szenvedjenek!
2011 Október 1 at 01:55
én az ilyen cigányos csengésű nevemmel inkább kussolnék!
2011 Október 1 at 02:03
Méghogy nekem cigányos csengésű a nevem! Kikérem magamnak! :)
2011 Október 1 at 08:16
Nincs is cigánybűnözés.
2011 Október 1 at 00:01
idegenben volt stadionon kívül. sztem nem helyes a kitiltás.
2011 Október 1 at 07:17
Mert ott nem a Fradi, hanem a dózsa nevét sározták be ugye?
2011 Október 1 at 08:04
Milyen sár? Ha győztek, akkor dicsőség! :)
2011 Október 1 at 08:30
Nem hiszem hogy részegen, részeget verni olyan nagy dicsőség…
2011 Október 1 at 08:37
Beer, az a 20 senkiházi Fradi mezben milyen büntetést kap, amiért épp meggyalázzák a Fradi nevét?
Erre tudsz válaszolni?
2011 Október 1 at 08:40
Hát Beer barátom ez kemény kérdés…..
2011 Október 1 at 08:59
Majd megbeszéljük a szokott helyen:))ha még nem leszünk előzetesben…..akkor ott:))
2011 Október 1 at 10:09
Balika, a 20 senkiházin a kerettagokra gondolsz?
Amit ők csinálnak az bűn és nem bűntény…
2011 Szeptember 30 at 23:40
Szerintem sokan nagyon összekevernek itt dolgokat. A két srác részegen, Fradistaként megvert egy embert, szégyent hozva a klubra, teljesen jogos a kitiltás. Ennek semmi köze ahhoz, hogy “azokat kitiltják, akik vidékre lejárnak”, meg hasonlók, ahhoz sincs, hogy ki milyen politikai pártnak szurkol.
A másik sztorinál meg szerintem azért megérik a kitiltást, amilyen siralmas magyarázatot adtak a srácok :)
2011 Szeptember 30 at 23:11
14 évesen életem első meccse után (ahol az akkor 12 éves öcsémmel voltam vidéki srácként nyilván fülünk farkunk behúzva) az Örs Vezér téren 4 lila (felnőttek) végigkergettek az aluljárón…a HÉV-en az ülés alatt bujkáltunk ők meg benéztek minden ajtón hogy hol vagyunk….ha megtalálnak nem biztos hogy itt írogatnék (ha más nem azért mert az életben többet a focira nem mernék gondolni hogy durvábbat ne mondjak)…. oké minket nem vertek meg de gyanítom volt már olyan aki rosszabbul járt…és nem csak lilák,és nem csak ez a 4 űzi ezt a “szórakozást” félrészegen meccsek után….eddig mégsem sűrűn hallottam ilyen példastatuálást.
Másik szemszögből: kicsit olyan mintha a diák azért kapna az iskolában megrovást amit nem is ott követett el. Márpedig ahhoz az iskolának semmi köze. Na most akkor ez hogy van?
Félre értés ne essék , én is elítélem az erőszakot…főleg ha a focihoz kapcsolódik…de ehhez a Fradinak semmi köze…mármint a klubnak a vezetőségnek…szóval értitek. A két srác balhéba keveredett stadionon kívül (ráadásul a idegenbeli meccs után.) megkapták a magukét …. ami lehet éppen jogos is a törvények szerint ..biztos az ehhez nem értek. De ennek itt véget kéne érnie. Szerintem.
2011 Szeptember 30 at 23:18
nem lesz vége….
2011 Szeptember 30 at 23:41
ezzel nem értek egyet. Fradistaként vertek meg ketten egyet, ez nem nagy dicsőség a klubnak feltétlenül
2011 Szeptember 30 at 22:46
Lesznek ennél még kutyább dolgok is… Sajnos!
2011 Szeptember 30 at 22:50
Amugy meg, ha azt nézem, hogy Kubi “megmentette” a Fradit akkor egy nagy sohajtás mellett legördülö kö…
Ha meg ugy nézem, hogy egy kartonozo, listázo, 2/3-os nepnyuzo akkor menj a qrwa anyádba kubatov!!!
Szoval ez is egy megosztás…
2011 Szeptember 30 at 22:52
Lassan már ott tartunk, hogy:
“Milyen sz@r, hogy Fradistának születtem!”
2011 Szeptember 30 at 22:56
Lehet ez a cél???
2011 Szeptember 30 at 22:44
Valami nagyokos szerkesztő felvilágosíthatna, hogy nincs már az a “bizottság”, akiknek a feladata a kitiltások tárgyalása és csak akkor lehet kitiltani valakit, ha mindenki úgy dönt.
2011 Szeptember 30 at 22:58
Tényleg volt valami ilyesmi,vagy ez is már a múlté…….
2011 Október 1 at 08:20
Ha jól emlékszem,Boros Bánk-ék voltak benne szurkeroldalról,tán benne van a kártya szabályzatban is,utána kéne nézni akinek meg van…..
2011 Szeptember 30 at 22:36
2006 után a Ferencváros Elnöke szó nélkül abszolválja a sünök ítéletét,mikor tudjuk a kecskeméti sünök előre készültek a Ferencváros randalírozóit megfékezni?????
2011 Szeptember 30 at 22:37
szégyen…….
2011 Szeptember 30 at 22:29
Egy pofonért 1 év, 6 hónap… Akkor mennyi egy gyilkosság? 160 év?
2011 Szeptember 30 at 22:54
A Magyarnak….a cigány az nyugodtan gyilkolhat tovább is..
2011 Szeptember 30 at 23:09
Ftcworship! Nálad van az igazság!!!!!
2011 Október 1 at 00:20
:)..kiváncsi lennék arra az egy rate down-ra, hogy kivolt….
2011 Szeptember 30 at 22:27
Tegyük fel, hogy én egyik vasárnap(meccsnapon) itthon, a környéken sétálgatok a barátnőmmel, mert nincs kedvem végignézni, ahogy a vendégszektorban épp az egyik tábor fiesztázik és odajön kötekedni pár ci.gány, én meg megverem őket és feljelentenek. Valahogy kiderül, hogy Fradista vagyok, akkor ez a fé.reg listás kitilt vajon?
2011 Október 1 at 09:33
Bennem is pontosan ez a kérdés merült fel. Érdekes, mindenesetre.
Nekem csak az nem tetszik az ügyben, hogy ketten mentek egyre. Nem Magyar emberhez és nem Fradistához méltó.
2011 Október 1 at 09:38
Szerintem nem. De te nem versz meg senkit:)
2011 Szeptember 30 at 22:18
Mondjuk a kitiltásban se az a rossz, hogy nem nézheti ezt a pár senkiházit, hanem maga az indok, ez a szemét hazugság, amit el lehet adni a birkáknak. Meg, hogy egy kis hazudozó, aljas, szolga dönt.
2011 Szeptember 30 at 22:16
Ennyi volt Uraim,kibujt a szög a zsákból.
2011 Szeptember 30 at 22:13
Mellesleg remélem akkor úgy fogadják a vendég szurkolókat hozzánk ahogy minket vártak mindenhol máshol!!!!!!!
2011 Szeptember 30 at 22:13
Legalább Budaházy hazamehetett , győzött az igazság.
2011 Szeptember 30 at 22:07
EZÉRT NEM JÁR BÖRTÖN ÉS KITILTÁS KUBATOV ÚR??
2011 Szeptember 30 at 22:10
Sajnos a képmutatás mindig megy.
2011 Október 1 at 08:13
Szerinted egy politikusnak mi a dolga?
És mit és hogyan kéne csinálni?
Te hol élsz?
2011 Szeptember 30 at 22:07
Érdekes a befutó győri gyerekről semmi hír, a székletfehérvári pécsi vas csöves bunyóról semmi itt példát statuálnak,ráadásul az Elnökünk…felfordult a gyomrom (pedig nem is ittam)rothadt a helyzet ,pedig azt hittem amikor a komcsikat elzavartuk változás lesz…………..
2011 Október 1 at 00:52
A győri ügyben annyi hír van, hogy nem ment bele a sértett a gyorsított eljárásba, a rendes eljárásban, meg majd 1 év múlva sorra kerül.
A székesfehérvári esetben még vádemelés sem történt, ott a nyomozás még folyik. Ráadásul az előállított 16 pécsi drukkerből egyet sem gyanúsított meg a rendőrség, állítólag rájuk támadtak a videotonosok. Ahhoz képest, hogy tömegverekedés volt, 4 embert gyanúsítottak meg összesen, és még az ő cselekményüket is nyomozzák.
2011 Szeptember 30 at 22:05
megvertek egy nagypofájú seggrészeg kecskeméti parasztot és itt egyesek jogosnak, sőt kevésnek találják az 1 év 6 hónapot (leszarom h felfüggesztve)
ez a szánalmas.
2011 Szeptember 30 at 22:11
Legyen inkább kecskeméti lila gec*,a Paraszt az egy rendes földművelő:)))
2011 Szeptember 30 at 22:12
legyen :)
2011 Szeptember 30 at 22:17
Köszi:)
2011 Szeptember 30 at 22:01
Elozo kommentemet le “downolták” 20-an…Ha azokat kitiltják akik lemennek VIDÉKRE megnézni azt a fos focit amit teljesít épp a csapat, akkor ki fog kijárni?? mtk szintre akarunk jutni vagy legalább a hangulatott bent tartjuk a stadionokba (hamár a foci szar..)? (Ez nem azt jelenti, hogy egyetértek azzal, hogy verekedni kellett de nekem ne mondják, hogy ez annyira súlyos lett volna, hogy ilyen buntetést kapjanak no meg, hogy kitiltsák oket a stadionból(ami mellesleg a mienk, mert attól még, hogy van egy vezetoség attól még a klubb a mienk és az is marad!(remélhetoleg))
2011 Szeptember 30 at 22:00
Csak nekem tűnik hülyeségnek az, hogy kitiltja őket arra az időre, amíg ők a börtönben csücsülnek? Ha esetleg megszöknek, nem mehetnek be a Fradi meccsekre…
2011 Szeptember 30 at 22:01
Felfüggesztett büntetést kaptak.
2011 Szeptember 30 at 22:08
Mellesleg hogy tiltja ki őket, ha teszem azt nincs szurkolói kártyájuk sem?? ÉS mi jogon kéri el a rendőrségtől az adataikat a Zrt, amikor csak a kártyások járultak hozzá, hogy kezelje az adataikat? Idegenben meg eleve felejtős, hogy ne tudnának bejutni. Vagy legyen mindenhol kártya vagy sehol, mert ezer sebből vérzik a rendszer. Hülyeség az egész.
2011 Szeptember 30 at 21:49
Amúgy meg azok az emberek akik most habzó szájjal “szégyeneznek” gondolják végig, hogy fordított esetben, ha Fradistát vertek volna meg, akkor az életfogytiglan is kevés lenne….
2011 Szeptember 30 at 21:53
Tudod hányszor történt meg büntetlenül?????
2011 Szeptember 30 at 21:54
Honnan tudná? Az rtl-en nem mondják, tehát nincs is!
2011 Szeptember 30 at 21:36
Előre is bocsánat! F*szom a sok hülyébe, mire jó ez, kinek kell ez???? Ha netán néhány játékos nem “bírta” el a Fradi mezt, majd ezek után biztos jobban érzi magát a pályán… Felesleges terhet csak úgy pakolgatják a morálisan amúgy is szétesett társaságra. Gratulálok! Akinek nem inge…..
2011 Szeptember 30 at 21:40
Ha Te vagy Én morálisan szétesünk a melóhelyen szépen kiba*znak…miről beszélünk Tesó?
2011 Szeptember 30 at 21:44
Aha, igen kib*sznának! De kib*sznák az egész társaságot? Na miről beszélünk? :)
2011 Szeptember 30 at 21:51
Így van ettől jobb volt az NBII ben,spórolhatnánk is…elég lenne a REAC stadi épülhetne a plaza erről beszélünk régóta..Tesó:)))ideraktam de nem vagyok vidám…..
2011 Szeptember 30 at 21:31
Nem a kettőről van szó,bár megjegyzem Őket is meg kéne hallgatni…hanem arról,hogy mindannyian már aki jár meccsre,esetleg vidékre is potenciális terroristák vagytok,meg is érdemlitek…Otthon maradni kussolni.értve?
2011 Szeptember 30 at 21:24
Helyes. Abszolút jogos. Ha már a bíróság nem büntette meg őket (közmunka, NEM börtön) akkor legalább Fradi meccsen ne balhézzanak. Ha annyira keménynek érzik magukat akkor menjenek ustawkázni az erdőbe ne kettő az egy ellen vagánykodjanak.
2011 Szeptember 30 at 21:20
Ennyit tud kubatov és orosz!
2011 Szeptember 30 at 21:20
Szerintem megérdemlik… Nem kérte őket senki, hogy részegen összeverjenek egy embert…
2011 Szeptember 30 at 21:24
ezel, kövesd a mentorod Egerszegre…
2011 Szeptember 30 at 21:32
Rohadtul nem értem mi köze ennek a kitiltáshoz. Nem a meccsen verekedtek, hazafelé tartották, már a stadion közelében nem voltak, mikor beléjük kötött egy részeg kecskeméti, aki ráadásul semmire nem emlékszik. rossz emberekbe kötött bele, megagyalták egy kicsit. Ilyen naponta kb 10 kocsmában előfordul még sincs belőle ügy. Ezért 1 év hat hónapot kapni még ha felfüggesztettet is, ráadásul kitiltani őket úgy hogy nem a meccsen vagy a stadion környékén csinálták a balhét szégyen. Ez is azt bizonyítja, hogy a szurkoló bűnözőként van kezelve mind a rendőrség, mind a vezetés által és csak addig jó amíg fizet a jegyért, utána legyen egy mozgatható báb fogja és be a pofáját.
2011 Október 1 at 09:55
Hp, Asus .. Kövi necked mi lesz? Msi? Toshiba? Fsc? Acer? Canon? Lexmark? Epson? Genius? Manta? Tp-link? D-link? Asrock? Gigabyte?
Mind1 ugyanolyan szánalmas kis pondró maradsz :)
2011 Szeptember 30 at 21:11
SZánalmas… NINCSENEK SZURKOLÓK? HÁT ÍGY NEM IS LESZ!!!
2011 Szeptember 30 at 21:25
Ezek szurkolók?Ne már…Két hülyegyerek,akik nem elég,hogy nem bírják a piát,még túlerőben meg is támadnak valakit.Nem hiszem,hogy az ilyenek hiányoznának a stadionból.
2011 Szeptember 30 at 21:33
ezt honnan tudod?
2011 Szeptember 30 at 21:45
Jah, de ha te ott lettél volna biztos csak hallgattad volna ahogy szidják szeretett klubbodat nem?
2011 Szeptember 30 at 21:09
szégyen…
2011 Szeptember 30 at 21:06
Helyes. Végre!
2011 Október 1 at 02:56
végre?? te ezt vártad??
2011 Október 1 at 07:22
Igen! Miután én egy törvénytisztelő, békés állampolgár vagyok, ezerszer is igen! Megjegyzem a hozzájuk hasonlók miatt személyesen és verbálisan is kaptam már ezektől! És ez az üzenet szól “sztaking” barátomnak is!
2011 Október 1 at 12:55
Nem vagy BM-es véletlenül?