A Fradi szakmai igazgatója szerint jó eredmény az iksz.
Détári Lajos (FTC): – Gratulálok a csapatnak, mert a bajnokesélyes Győr ellen 2-2-es döntetlent ért el, nem is akármilyen meccsen. Persze, minden találkozón nyerni szeretnénk, de nem mindegy, hogy ki ellen játszunk. A játékosaim mindent megtettek, kihozták a maximumot magukból, elégedett vagyok a döntetlennel. A külső körülményekkel lehetne foglalkozni, de le kell higgadnom. Ugyanakkor holnap majd fellapozom a szabálykönyvet, hogy mit kell adni egy olyan szituációnál, amikor az alapvonalon túl egy játékos a közönségbe kilövi a labdát. A második gólnál 2-3 méteres les volt, a partjelző nem fújta be. Úgy érzem, hogy szereztünk egy pontot, és nem elveszítettünk kettőt, de kíváncsi lennék, hogy mi lett volna, ha nem adják meg az ETO második gólját, illetve, ha a labdaelrúgásnál az ellenfél játékosa megkapja a második sárga lapját. Egy Győr ellen hazai pályán egyelőre még nagy siker, ha döntetlent játszunk, azért dolgozunk, hogy idővel majd ezeket a jó csapatokat is megverjük. Meg kell nézni az összeállításunkat, 21-22 éves játékosokkal álltunk fel, akiknek még alig van NB I-es mérkőzésük, így éppen ezért tartom ezt a 2-2-es végeredményt pozitívnak.
Pintér Attila (Győr): – Gratulálok a csapatnak, mert nagyon jól játszott az Üllői úton, és több olyan helyzetet is kidolgoztak, ami eldönthette volna a mérkőzést. Sajnos ezek kimaradtak. A mérkőzés hajrájában 7-8 percig emberhátrányban voltunk, ez biztosan nem tett jót a csapatnak, akkor jó lett volna egyenlő létszámban játszani. Mindkét csapat a győzelemre játszott, az utolsó 5 percben is volt 2 lehetőségünk.
(fradi.hu)
2012 április 15 at 14:37
Én is örülök a döntetlennek. Nem rossz eredmény, bár ha tényleg kiállítják azt a gyereket, akkor lehetett volna jobb is! Nem baj! Hajrá FRADI!!!
2012 április 15 at 11:59
Sajnos odáig jutottunk, hogy az edzőnknek nyomás alatt kell tartania a bírókat…… Sokakkal ellentétben én azt mondom, hogy Döme ezt jól csinálja. Általában a kétes szituációkban ellenünk fújtak, a megadhatót megadták ellenünk, nekünk viszont nem. Ez egy kicsit változott a vasas meccs óta. Bár azt halkan hozzátenném, hogy a Győr két csatárát simán le lehetett volna zavarni két sárgával, illetve a gólunk utáni lökdösődésben is simán benne volt egy piros.
2012 április 15 at 12:13
És amit senki nem vett észre, hogy Busait a sérülése előtt felrúgták a tizenhatoson belül.
Persze nem volt nála a labda de már ellenünk adtak ilyenért tizenegyest.
2012 április 15 at 11:55
m
2012 április 15 at 10:31
Csak nem tudja megállni hogy ne foglalkozzon a sporival :D
Tényleg hagyni kéne a fenébe, utólag már úgyse tud változtatni rajta. Nézze vissza háromszor és utána beszélhet róla de igy nem szép dolog.
Én is gratulálok a csapatnak. Kellett a szerencse is, de végül is csak 1 ponttal mehetett haza a bajnokságra hajtó Győr
2012 április 15 at 10:03
Dömének megint teljesen igaza van!
Akárki akármit mond, ennek a keretnek rá van szüksége!
Azt nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy nem labdazsonglőrök alkotják a keretet. Ezeknek a játékosoknak hiába tartana taktikai értekezletet Guardiola vagy Mourinho…
Amennyit meg tudnak valósítani, azt bőven megkapják Dömétől is.
Nekik pontosan Döme habitusára van szükségük.
A cseréin én majd akkor fogok kiakadni, ha Xavi vagy Iniesta is ott ül a kispadon és mégis Oláh és Zsivó jön be. Ezért szerintem felesleges puffogni.
Hajrá Döme! Hajrá FRADI!!!!
2012 április 15 at 09:24
Figyeljétek meg .Levi az ötösön belüli beadásoknál nagyon gyenge.Az élső gól, és több helyzet is ebből adódott.Igy a védelem is bizonytalanabb.
2012 április 15 at 10:28
Nézd már vissza a meccset vazze. Milyen ötösön belüli beadás volt az első gólnál??????????
2012 április 15 at 20:12
Igen a második volt bocs vaze(lin)!!!
2012 április 15 at 08:55
Mennyi elkeseredett, elégedetlen csupa negativ energiát árasztó f@sz irogat itt. Hihetetlen.
2012 április 15 at 09:00
Én már hozzászoktam te is jobban jársz:(
2012 április 15 at 12:58
GPL!
11/10!
2012 április 15 at 16:42
egyesek divatot csináltak abból, hogy mindig a sajátjaikba rúgjanak bele. így megy ez már egy ideje. van itt néhány olyan Fradista, aki fanatikusan gyűlöli a klubot…
2012 április 15 at 02:57
Én elégedett vagyok a mai eredménnyel,végül is egy bajnokesélyes ellen játszottunk.Igaz hazai pálya meg a Fradinál csak a győzelem…,de ma sajnos.hogy mit szeretnénk és hogy mi a realitás az távol áll egymástól.Jelenleg erre futja,gratulálok a csapatnak,lesz ez jobb is!!!
2012 április 15 at 02:34
Nem olvastam vissza. Előre bocsánat!
1. iványi mi a ….-ért nem adott sárgát a vargának mikor a sípszó után kivágta a nézőtérre a labdát. Jovanovicnak meg miért adott mikor nem hallotta a sípszót?
2. Az egyenlítő gólunknál mikor iványit megrohamozták a győriek 1 piros lapot minimu ki lehetett volna oszatni. Érdekes nem volt.
3. A győriek őrjöngtek (1 pill-re én is megijedtem h elvesztette az eszméletét a győri játékos) a földet püfölték h mentő stb… eltelt 3 perc a győri srác újra a pályán volt… Érdekes.
Biztos fájt nekik ,hogy nem előzték meg a lokit. De nem kellett volna ennyire undorítóan ellenünk lenni. (Ez mondjuk csak az én véleményem. Én így láttam)
2012 április 15 at 09:03
Azért őrjöngtek mert azt hitték Iványi közbefújt, ami valószínüleg nem igaz.
Az a Trajkovic teljesen megőrült.
2012 április 15 at 13:12
miután Pintér ezt nyilatkozta, ilyen szemmel visszanéztem az esetet, és hát a testbeszédét figyelve, valszeg van valami abban, amit a győriek mondanak. nézzétek meg, hogy az ütközés felé fordított fejjel elindul az ütközés felé, a felső teste kifelé fordul, a játékosok pedig megállnak. ez teljesen úgy tűnik, mintha kifelé akarna szabadot ítélni (ami persze marhaság, mert a fejesnél inkább a védő ugrott hátrafelé bele Klein fejébe), majd miután bemegy a labda, az egyébként is kifelé forduló felsőtestéhez még felemeli a kezét is gólt jelezve.
én is találkoztam már nem egy, nem két olyan bíróval, aki első reakcióból kicsit belefújt a sípba, majd rájött, hogy nem kell ítélnie, és ment tovább a játék. akik hallották hőbörögtek, a többiek meg mentek tovább. sanszos, hogy itt is ilyesmi lehetett a helyzet.
2012 április 14 at 23:13
A gratuláció az kicsit túlzás, de jómagam nem vagyok elégedetlen. Mert az a játék szerű valami, amit az elmúlt fordulókban prezentált a csapat, az olyan elviselhetetlenül szánalmas volt, hogy valahol az agyam hátsó zugában a most következő meccsekre még komoly, gólzáporos vereségek víziója is felrémlett. Nos a mai játék ezt azért simította bennem. Elvileg egy bajnokesélyessel játszottunk ki-ki meccset, ahol megítélésem szerint minimálisan még jobbak is voltunk az ellennél. Azt nem mondom, hogy győzelmet érdemeltünk volna, de döntetlent feltétlenül. Emellett számomra biztató volt Beliczky teljesítménye, de tetszett Jovanovic, Hakola, Simic játéka is néhol. Úgy vélem ez mindenféleképpen (by Lipcsei) egy emészthető teljesítmény volt az elmúlt hetek szánalmához képest. Csak azt nem tudom, ha tudunk így is, akkor miért kell úgy…
2012 április 14 at 23:08
2012 április 14 at 22:40
Szerintem félidőben a kijelzőn a séta repülés mutatás helyett inkább az uj stadionról szoló video kellett volna mutatni amit tegnap vetitettek le a birkozó csarnokban.
2012 április 14 at 22:41
Bocsi a dupla posztért, de azt irta ki h nem küldte el, ezért irtam le még egyszer…
2012 április 14 at 22:37
Félidőben a kijelzőn miért azt kell mutogatni, hogy edzés helyett séta repülöznek? Én pl. sokkal szivesebben néztem volna a videot az új stadionról amit tegnap levetitett.
2012 április 14 at 22:20
E blokk hozzászólását a részemről befejeztem. Tanulság számomra az, hogy az:
ANARCHISTA BONTJA A RENDET, AZ IGAZ FRADISTA PEDIG ÉPÍTI AZT!
Mindhalálig Fradi!!!!!!!!!!!!!!!
2012 április 14 at 22:07
Irkálni mindenféle butaságot kevesebb felelösség, mint a pályán ,és a pálya szélén teljesiteni.
2012 április 15 at 09:05
+1
2012 április 14 at 22:03
Busai: Külső bokaszalag szakadás :(
Jobbulást neki
2012 április 14 at 22:03
Simic szimpatikus játékos, Beliczky játéka ma kifejezetten tetszett! Hakolának is voltak jó kis kapura lövései…
2012 április 14 at 22:03
Kedves emberek!
Általában kerülöm a netes vitákat, mert nem látom értelmét személytelenül fröcsögni, de most nem teszek kivételt.
Ahogy mazsolázok hétről-hétre a cikkek között egyre több embernél látom, hogy állandóan csak kritizál! Másból se áll ki, senki se jó, mindenkit el kell zavarni, mindenki szar, idegosztályra való stb stb…
Könyörgöm, nyissátok már ki a szemeteket! Milyen költségvetésből él a klub? Miken ment keresztül az utóbbi években? Vagy én élek csak álomvilágban? Fikázva van a keret: ennyire futja, ha videoton mennyiségű pénz állna a rendelkezésre, és ott állnánk ahol most, megérteném a kritikát, de így?
Fikázva van az épp regnáló edző, de állandóan: szar volt annak idején Pintér, mert paraszt. Szar volt Prukner, mert a kedvenceit játszatja, most szar Détári, mert épp ő ül a padon. Ez előtt Nagy Tamás lett elhordva mindennek, mekkora szar alak, Gipsz Jakab is azt mondta róla, hogy kétszínű sunyi meg stb stb. Most mit olvasok: Nagy Tamás munkája ami látszik a csapaton, Détári edzést se tud tartani.
Pruknert a halvérűsége miatt csesztették egyesek, most Détárit azért, mert forrófejű.
Egy szurkolónak meglátásom szerint az a feladata, hogy a csapat mellett álljon minden körülmények között. Nem az, hogy állandóan szidjon, uszítson, hangulatot keltsen.
De az az érzésem, ülhetne Guardiola, Mourinho vagy akár Jürgen Klopp is a padunkon, pár hét után már a fejét követelnék egyesek valami mondvacsinált okból.
Lehet nyugodtan downolni, de ez engem nagyon idegesít!
További szép estét mindenkinek!
2012 április 14 at 22:09
Szivemböl szóltál!!!!
2012 április 14 at 22:11
Köszönöm a véleményt. Én is rettentően ideges vagyok az ilyen negativ hozzászólások miatt. Egyesek csak azért nézik a meccseket, hogy ócsárolhassák a játékosokat, edzőt, a vezetőket. Honnan ez a pökhendiség, vagy kivagyiság? Azért, hogy ő jól érezze magát, mindenkinek az ő kedvét kell keresnie? Szurkoljatok, az Isten áldjon benneteket, ne akarjatok az edző helyett edzők lenni, a vezetők helyett vezetők lenni.
2012 április 14 at 22:15
Osztom a véleményed!!!
2012 április 14 at 22:20
ti nézitek mások látják
nem mindegy
2012 április 14 at 22:32
Persze a legtöbb kritizáló csak “FOTELFRADISTA”!!!
2012 április 14 at 22:48
Szerintem azt akartad mondani, hogy most kivételt teszel. Csak nem sikerült.
2012 április 15 at 12:52
Azzal amit írtál teljesen egyetértek, de Siklósiv tudod nem mindenki tud esetleg 100 km-eket elutazni, mert nincs miből, vagy éppen dolgozik. DE ETTŐL MÉG LEHET IGAZ FRADISTA!!!!!!!!
2012 április 16 at 12:59
egy edzonek megkellene tanulnia nyilatkozni! foleg azon a szinten ahol o ul! es nem lenne ennyi negativ kritika! mert azert az eleg durva hogy nem a kerdesre reagal amit feltettek neki! amiota o az edzo figyelem a nyilatkozatait, eleinte ugy voltam hogy meg kezdo ideges,izgul stb, de egy olyan multal ami neki van…! o nem politikus hanem a FRADI edzoje!
2012 április 14 at 22:02
2012 április 14 at 22:06
látszik,hogy nemcsak tud, hanem szeret is nyilatkozni.
2012 április 14 at 22:51
Minden szavával egyetértek! Ez a csapat a maximumot hozza ki magából meccsről meccsre…építkezni kell, a szurkolóknak pedig toborozni. Rnnyi a feladat, készülni a jövőre, ahogy Döme mondta!
2012 április 14 at 21:59
Most elhatároztam , hogy soha többé nem olvasom el az ide irkálgatók lefitymáló , sokszor már – már gyűlölködö irományait.
Utálják a játékosainkat , az edzőnket , a klubvezetést , mindenkit akinek köze van a csapathoz.
Ha nyerünk , vagy vesztes helyzetből felállunk nekünk csak szerencsénk van, az ellenfél meg 5-t, 6-t , 7-t rúghattak volna.
A mult héten többen 7:0-s vereséget jósoltak a mai meccsre, most meg hiányolják miért nem rúgott többet a Győr.
2012 április 14 at 22:04
Megnyugtattál, hogy nem csak én látom így…
2012 április 14 at 22:12
Moderálj csak nyugodtan.
2012 április 14 at 22:12
én napokkal ezelőtt is x-et jósoltam, most 1-2-nél is
Viszont nem volt helyzetünk a Győrnek meg volt legalább 3 ziccere
tán nem?
2012 április 14 at 21:57
Ma jobban játszottunk mint a vasas vagy a zte ellen (főleg az első 60 pervet értem.) sajnos csak döntetlenre futotta! kicsit több lelkesedés várok! Azt gondoltam a második félidőben hogy kicsit jobban fogunk pörögni… de sajnos nem így lett!
Ezért a mai nyilatkozata miat is kapni fog az mlsztől!?! Most hogy a szurkolókat nem lehet büntetni… most majd az edzőnek fogják :/
Nem lenne ez rossz csapat csak nyáron 3 minőségi igazolás kellene és a dobogóért simán harban lennénk! Ha nem veszünk akkor marad a középmezőny! :(
Azért reménykedek egy jobb jövőben…
S természetesen HAJRÁ FRADI!
2012 április 14 at 21:58
miatt
2012 április 14 at 21:59
harcban
söröztem és megártott! :)
2012 április 14 at 21:59
percet
2012 április 14 at 21:55
Jó kis meccs volt. az x elfogadható, legfőbb eredmény Beliczky bemuatkozása. Végre Jovanovicson kívül más is tud/mer cselezni, betörni.
Tudjuk, tök mindegy hol végzünk, a jövőt kell és lehet építni. A további meccsek is elsősorban ebből a szempontból érdekesek.
Ki legyen az edző?
Hová igazoljunk?
Aműgy elképzeltem a lilák ellen egy Beliczky-Pölő.Szomália csatársort.
2012 április 14 at 21:38
nem tudom eldönteni, h döme szimplán csak buta, tuskó tajparaszt, vagy pszichésen beteg ember.
2012 április 14 at 21:40
és mindenáron választani akarsz?
2012 április 14 at 21:42
nem, most akartam írni, hogy valszeg mindkettő igaz…
2012 április 14 at 22:29
Egyik sem
2012 április 14 at 22:52
Tuskó parasztozd légyszíves a város széli kedvenc csapatod edzőjét és ne a Fradiét. Ez utóbbi ugyanis az én kedvenc csapatom és ez így sértő. Köszi.
2012 április 14 at 21:37
Emberek szidjátok csak Dömét, 28 pontot szerzett vele a csapat. Prukival 2-őt. Mi lett volna, ha Dömével kezdjük, vagy mi lett volna, ha Pruknerral maradunk?
2012 április 14 at 21:44
Döme tud motiválni – de ennyi
Elkeserítelek, de amit most látsz, az Nagy Tamás érdeme – ha ez érdem
Döme edzést sem tud tartani, a taktikáról pedig fogalma sincs
2012 április 14 at 21:48
Ekeseredtem :-(
2012 április 14 at 21:51
Az a jó egy sz@r edzőben, hogy képes felhozni egy csapatot, és az a rossz egy jó edzőben képes motiválni!
2012 április 14 at 21:54
én nem azt mondtam, hogy szar edző, hanem hogy nincs taktikai érzéke és nem tud edzést tartani
vagy láttunk egyetlen begyakorolt figurát a mai napig? taktikát?
Nagy Tamás sem képes erre, viszont legalább magát az edzést le tudja vezetni
2012 április 14 at 21:56
nagy tamás érdeme aki ült párszor egyedül a padon nálunk és nem egy ligakupa meccsen, és körübelül 0 pontot szerzett ?:) király.
2012 április 14 at 22:04
az egy szétesett prukner féle csapat volt, amit ráadásul ki sem fizettek
2012 április 14 at 22:09
Kedves Pran! Nem tudom, hogy mit kéne begyakorolni, de szerintem a jelenlegi csapat erénye, hogy játszani akar és felépíti a támadásait. Igaz ezek még többnyire elvarratlanok és önmagukat oltják ki. Hol vannak a régi felívelgetések, eszetlen fellövések? Ha a támadásaink legalább 60 %-a lövéssel, kapurafejeléssel, vagy akár góllal végződik majd, igazán stílusos csapatunk lesz. Ha ez nem a jelenlegi stáb és elsősorban Döme szándéka, ls növekvő érdeme, akkor a hiba az én készülékemben van…
2012 április 14 at 21:32
tele 22-23 éves gyerekekkel (csak szólok, ez a kor elvileg az amikorra 100-150 nb1-es meccsnek kellene a lábakban lenni)
20-27,34,25-28,25,30,22-22,24,24 cserék:33,24,23
ez a pályára lépő játékosok kora. Igaz most a hónap napokkal nem vagyok tisztába, biztos mindenki nem töltötte be a korát, nem is ez a lényeg, most az lényegtelen, hogy ma 24 vagy 3 hónap múlva.
Egyébként végre valamit láttam a csapatban. Igaz ez még kevés szerintem. Bíztam benne, hogy Oláh góljával nyerünk, s akkor talán a szezon végére össze szedi magát, de megint zavarta a labda.
2012 április 14 at 21:39
A bíró nem jól tudta a korukat sem, de még majd Döme visszanézi, sőt egy anyakönyvvezetőt is fogunk alkalmazni jövő héttől…
2012 április 14 at 21:30
Gratulálni akkor kéne a fiúknak, amikor nyerünk. Vagy legalább jól játszunk. Én még emlékszem olyan időkre, amikor a kettő együtt is összejött.
Ez a kishtű nyilatkozat pedig egy vidéki kiscsapat edzőjének a szájába illik. Pont azok vagyunk, ahol a tabellán állunk.
2012 április 14 at 21:33
Döme eddig pont 19 vidéki kiscsapat edzője volt…
2012 április 14 at 21:36
Ő se érti, hova került.
2012 április 14 at 21:38
Mi meg azt nem, hogy hogyan és miért. :)
2012 április 14 at 21:27
Én is gratulálok a csapatnak. Az eredményt igazságosnak tartom. Többedszer bizonyítjuk be, hogy hátrányból is képesek vagyunk feljönni. A Győr mégis csak a bajnoki címért küzd, és kevesebb gondjuk volt, mint nekünk az elmúlt években. Nálunk még két fordulóval ezelőtt is remegett a léc. Dömével a csapat 28 pontot szerzett. Aki szidja Őt, annak az a légkör kell, ami sok-sok éven át mérgezte a belső békét, hátráltatta a játékot, sodorta a klubot a megsemmisülés felé. Ami nekem tetszik nála, hogy bátran cserél. Ami talán hibája, hogy még egyesek mindig nincsenek a helyükön, Szerintem Pölőnek középen kellene játszani, mellette Beliczkinek, vagy csereként Simicsnek. Simics ebben a hármasban súlytalan, mert nem találja a helyét. Ma többször is hátul kóválygott. Persze nem akarom azt mondani, hogy Simics felesleges, mert jó játékosnak tűnik. Tetszenek Sváb és Grúz felfutásai is, csak beadni nem tudnak. Igaz ezt lehet gyakorolni. A középpályánk a leggyengébb. Józsi befér ebbe a csapatba, de tőle jóval több várható el. Hakola jó, csak rutintalan és szertelen még. Jovanovics is megfelel, bár ő nála én erőnléti problémákat vélek felfedezni. A hátsó alakzatunk megfelelő, de hibáik mindig büntetnek. Jovának örülnünk kell, nagy tehetség és már most jó kapus.Kifutásai bizonytalanságát tapasztalatlansága szüli, ami folyamatosan meg fog szűnni. E csapat folyamatosan ellenszélben focizik. E szelet a szpíkerek keltik és vezetik fel, belesúlykolva azt a nézőkbe. Ma is úgy kezdtek, hogy a Győr amennyiben 3 pontot szerez, akkor …. A Fradi sehol sem volt bevezetőjükben. Szinte már leosztották a 3 pontot. Sajnos Nyíl is ehhez asszisztál. Amit Petúr az a macskajancsi művelt az arcpirító. Ő már az intenzíven látta a fejsérült ETO játékost, míg csenben észrevétlenül viselte, ahogy Busait valóban a traumatológiára tolják ki…
Vizsgálatra pedig ő szorulna rá, igaz egy másik osztályon!
Hajrá Fradi!!!!!!!!
2012 április 14 at 21:28
most milyen a légkör?
2012 április 14 at 21:41
Légy szíves mesélj, hogy milyen a légkör! És mesélj bele a csapatba még vagy 20 pontot, akkor nálam Te vagy az új edző!!!
2012 április 14 at 21:23
Én ne mláttam ezt a hú de nagyon mentünket…
Egyrészt sikerült védekező középpálás nélkül játszani, Grúzt kitolni felfutó szélső hátvédnek, aki Svábbal együtt rendre fent maradt a támadáso után
Lehet hurrázni Svábnak, de az is igaz, hogy legalább 7-8 alkalommal sertepertélt az ellenfél 16 osánál, amikor már rég megkontráztak minket – a beadásai ótvarosan szarok ráadásul
Józsit kár szidni, elvileg ő lett volna a szűrő, aki a megszerzett labdával indított volna- volna, mert labdát nem tud szerezni
Hogy oláh és Zsivóczky mit keresett a csapatban az rejtély
Összességében egy jó egyéni teljesítmény – Beliczky – egy remek helyzetfelismerés – Jovanovics – egy jó kapus ma elég volt
Ezzel együtt akár glokkal is kikaphattunk volna, miközben nekünk talán a gólokon kívül volt egy helyzetünk.
Azt senki se mondja hogy hazai pályán 2 helyzet elég egész meccsen
(A szabadrúgás nem helyzet)
2012 április 14 at 21:48
Józsit nem kár szidni hanem nem kéne játszatni.
A középpályán azért jöttek át ilyen zavartalanul, mert Józsi volt középen és előtte Hakkola, Jovanovics és Sváb a két szélén.Meg sem próbált szerelni, az első gólnál az indító játékosnak még arra is lett volna ideje, hogy kiszaladjon inni egyet, mert senki sem támadta meg, az az csak imitálta.
A három védős rendszerben ahol lassú a védelem nem szabad engedni az ellenfelet indítani, az előre íveléseket jobban el tudjuk védekezni.
2012 április 14 at 21:50
Józsi nem szűrő, mit nem lehet ezen érteni?
Ezért kell mellé Otten, esetleg Busai, akkor tudja szervezni a játékot
2012 április 14 at 22:17
Ma egyetlen másodpercig sem játszottunk 3 védővel. Az elején, amikor még Pölöskey a jobb oldalon játszott, a régi időkre emlékeztető 4-2-4-ben álltunk fel, aztán a gól után, amikor Beliczkyvel cserélt Pölő, akkor már inkább 4-2-3-1 volt, de a Grúz, Balog, Klein, Sváb négyes előtt Jovanovics és Józsi (csere: Busai) játszott védekező középpályást végig. Igazából tavasszal még nem volt egymás után két meccs, ahol pontosan ugyanabban a hadrendben álltunk volna fel.
2012 április 15 at 12:45
Nézd meg ki adott be végre egy jó szögletet a 2. gólunk előtt!!
2012 április 15 at 12:55
Nézd meg, hogy pl. a Reál hány gól szerez, ill, meccset nyer meg szabadrúgással, a jó szögből kapott szabadrúgás igen is nagy helyzet, csak ritkán tudjuk kihasználni.
2012 április 14 at 21:23
Nem kell szidni Dömét nyilatkozatai miatt!! aki együtt él a meccsel az a lefújás után még nem lát mindent tisztán! A legjobb lenne ha egy kicsit később lehetne nyilatkoznia már higgadt fejjel! Bár a birokkal szerintem már túl sokat foglalkozik, de az se kérdés, hogy szívét lelkét kiteszi a Fradiért!
2012 április 14 at 21:22
Ha már foglalkoztatunk egy saját bírót (?), aki súg Dömének, végképp nem értem Döme nyilatkozatát. Egyébként szerintem szomorú, hogy ennyire örülünk a Győr elleni 1 hazai pontnak, amikor tavaly harmadikok voltunk. Függetlenül attól, hogy milyen körülmények között.
2012 április 14 at 21:25
kezdődik ott, hogy egy szinte saját nevelésűnek mondható kapus ne ugráljon üvöltve örömében, hogy x-re hoztuk a meccset otthon, az edző ne értékelje sikernek az x-et, a bírót okolva azért, hogy nem nyertünk, miközben 6000-ren a pályán és 300.000-ren a tv előtt fogják a fejüket a cseréit miatt (a stílusáról most inkább ne is beszéljünk!).
2012 április 14 at 21:54
De az is igaz, hogy Dömével most is dobogósok lennénk, ha az átlagát néznénk.42 pontal a negyedik helyen állnánk a videoton mögött és még akár előzhetnénk is a végén.
2012 április 14 at 22:04
nálunk 4 hely van a dobogón??
2012 április 14 at 21:18
Sajnos ez a nyilatkozat pont olyan, amilyet egy 10. helyen álló kiscsapat edzőjétől várhatunk egy ilyen meccs után.
Mi hazai pályán nem “szerezhetünk egy pontot” semmilyen más magyar csapat ellen, pláne nem “tarthatunk sikernek” egy ilyen eredményt. Ha igen, az régen rossz, mert akkor már nemcsak a játéktudásban de hozzáállásban és mentalitásban sem emlékeztetünk az igazi Fradira. Akkor meg lassan be is zárhatjuk a boltot.
2012 április 14 at 21:15
Egy kopasz, nagy darab részeg a “C” (családi) szektor tetején 70 percig válogatott szitkokkal és káromkodásokkal ordibálva szídta aki eszébe jutott, beleértve a Fradi játékosait. 70. percben felmentem hozzá, bemutatkoztam és jeleztem, előtte száz gyerek ül, akik nemcsak a FTC utánpótlásához tartoznak, de lehet első meccsük – legyen tekintetre rájuk. Szerencsémre (megúsztam a pofont) és a barátai megértették mit mondok, és bár ő maga nem értette szavaim (tök kába volt) – onnantól visszafogta magát. Rengeteget árt ez a Fradi nimbuszának – szerintem.
2012 április 14 at 21:26
Mint ahogy Döme is a nyilatkozataival, sajnos!
2012 április 15 at 19:40
Jagodics,Vasas, Csáki, BODON(Tibi),Taliga –Sal.BTC 1956..
(Elnézést, csak a névre emlékeztem…)
2012 április 15 at 20:29
Jaj ez most nagyon jól esett, köszönöm – igen a nagybátyám az SBTC 1x-es válogatott labdarúgója :-) Megtisztelő a hozzászólása
2012 április 16 at 17:12
Örülök,hogy talált. Azokban az években kollégista voltam ott, és meccsek
után sokszor találkozunk,beszélgettünk a fiukkal,Tibit még a bárortalanok
is meg merték szólítani. Egyik legszebb emlékem,amikor 56-ban 1-0 -ra
megverék a dózsát Csáki Béla romboló löketével(vajjon ki adta a gólpasszt…? 60-70%-ban B.T, de erre már nem emlékszem). A meccs után fél óráig üvöltötte a jónép: Csáki, Csáki….az öltöző közelébe sem
lehetett jutni… .Mint egy népi felkelés olyan volt a levonulás városba a
játékosok közelébe sem lehetett jutni. Velünk 1-1-et játszottak…akkoriban
nem volt vendégszektor,mi egy kupacban ordítottunk Tüske góljánál de
azon kívül,hogy .”..ná mosmá mennyetek a fradiko vagy a pí..-bá” semmi
atrocitás nem volt. Az ilyen fent említett barmot viszont agyonvágták volna
Az 58 vagy 59-es Belgium elleni válogatottságon túl sokszor volt B válogatott is ami abban az időben rangot jelentett.
Köszönöm a 34.bejegyzést,a továbbiakat olvasva, deneng valami.
(Elnézést,hogy ezen az oldalon nem kimondottan Fradival figlalkoztam,
de az akkori “stécé” által nekünk szerzett örömök, örökre megmaradnak.
2012 április 14 at 21:07
detari megint miert a biroval foglalkozik? tele van a nyilatkozataival meg a hulye a csereivel a tokom. hogyan lehet lehozni egy olyan jatekost a 70. percben, aki az elozo forduloban bizonyitotta, hogy helyzet nelkul kepes ket golt loni??? a csapat hozzaallasa pozitiv, es vegul is orulok az eredmenynek, de tovabbra is azt gondolom, hogy detari zsakutca, nem fog vele fejlodni a csapat, ahogy az oszi szunetben sem fejlodott semmit.
raadasul a haladas meccs ota kifejezetten irrital a stilusa. egy pinter attila vagy urban flori, akik szinten nem a kifinomult stilusukrol hiresek, uriembereknek tuntek a meccs utani nyilatkozataikkal detarihoz kepest.
2012 április 14 at 21:13
Most vagy zseni, vagy szerencsés. Engem is meglepett Hakola cseréje, mert tud lőni (igaz, Zsivóczky is), meg a meccsen is volt 1-2 jó mozdulata, elég, ha csak a szabadrúgásra gondolunk. A Busai-Józsi cserét sem igazán értettem. Végülis ez a két ember is kellett az egyenlítő gólhoz, hiszen előbbi rúgta a szögletet, utóbbi meg zavarta a kapust. Hogy mi lett volna, ha másképp cserél, jó kérdés, sosem tudjuk meg.
A stílusa egy dolog – tény, győztes meccsek után nem kell senkit sem hibáztatni, – de szerintem a képességei sincsenek meg ahhoz, hogy hosszú távon sikeres legyen nálunk. Kíváncsi vagyok, meghosszabbítják-e a szerződését.
2012 április 14 at 21:15
hehe, pont ezeket a szavakat használtam a másik posztban, mármint, hogy még egy Pintér is úriembernek tűnik Döméhez képest. elképesztően nagy furkó. hihetetlen. de legalább lenne igaza! viszont rendre olyan ökörségeket böffent bele a kamerába, hogy én szégyellem magam miatta.
2012 április 14 at 21:15
Mondassz valamit,raadasul ugy kritizal,hogy inkabb jobb lenne ha csendbe maradna,mert nem biztos,hogy a karunkra tevedtek mostanaban!! :)
2012 április 14 at 21:41
Hat ja, sztem sincsenek meg a kepessegei. Erdekes volt a Balog Zoli interju, ami talan tegnap jelent meg, amikor mondta, hogy NAGY TAMAS elemezte ki es mutatott ra a vedekezesi hibakra a zete elleni meccsrol. Raadasul a masik dolog, hogy nem nezem ki belole, hogy alazattal tanulna a szakmat (pl. Pinter nyilatkozta, hogy amig nem dolgozott folyamatosan kepezte magat, es tanulmanyozta az europai focit), marpedig a modern foci nagyon gyorsan fejlodik, es a mai korulmenyek kozott, amikor egy hetvegen ad 8-10 kulfoldi meccset a TV, nem lenne nehez elleseni nehany dolgot. detarinak megvan ez az ‘en vilagvalogatott voltam, mindenki bekaphatja’ hozzaallasa, ami arra neha jo, hogy motivalja a jatekosokat, de tobbre nem.
2012 április 14 at 21:06
Látszik a munka a csapatban, bátor és olyan, amilyennek mindannyian akarjuk a Ferencvárost (már ha Fradi érzelműek vagyunk). Visszakereshetőek a korábbi véleményeim, melyet most is tartok – még csak alakulunk, ennek a szezonnak ez a feladata, és ezt ma is bizonyítottuk jó úton megyünk. Nyáron keretünk átalakítás alatt lesz, fiatalítunk, már szakmai szempontok előtérbe kerülhetnek igazolásoknál, de most már nem úgy, ahogy eddig, hogy nem volt gerince a keretnek. Gondoljatok abba, hogy honnan került vissza a Club, tulajdonjog, marketing jogok, tartozások kifizetve, van fizetés, igazoltunk, és ma az élmezőny kiemelkedően elit gárdájával játszottunk egy kemény férfias meccset… és vannak tervek stadionról és megannyi más dologról. Szóval hajrá.
2012 április 14 at 21:18
neked is megmosták az agyadat
hihetetlen a média ereje
amit sokszor leírnak, egy idő után szervül – valóban
2012 április 14 at 21:20
ugye Te valami posztot töltesz be a klubnál vagy családilag érdekelt vagy? csak azért kérdem, mert hányok attól, hogy majdnem minden posztba benyomsz egy ilyen propaganda dumát.
jöttök itt rendszeresen a kifizetett villanyszámlákkal meg hasonlókkal. hát mik vagytok ti, könyvvizsgálók, díjbeszedők vagy szurkolók? én focit szeretnék látni és nem befizetett sárga csekkeket, bazzeg!
igazoltunk? ugye viccelsz! kukáztunk, barátom, kukáztunk. ez nem igazolás, amit művelünk. az igazolás azt jelenti, hogy idehozzuk Alvest, mert csatár kell, Szakályt mert magyar focista kell, (vagy Beckhamet, mert nézők kellenek).
2012 április 14 at 21:25
Bandi – el kell h keserítselek, nem dolgozom a Clubnál, semmilyen kapcsolatom (a fiaimon és szívemen kívűl) nincs a Clubbal. Ráadásul a nevem is vállalom, így utána is nézhetsz, kérdezhetsz. Vannak dolgok, amiket másképp csinálnék, de az, amit eddig megtettek – azt támogatom. Mindezeken túl gazdasági szakemberként helyes útnak látom, még ha nem is piaci finanszírozás és alapokkal bír.
2012 április 14 at 21:30
gazdasági szakemberként?
mi is lenne a helyes út?
2012 április 14 at 21:37
>>Bodon György Says:
2012 április 14 at 11:26
Abban az időszakban kerültem a Clubhoz a kosárlabda szakosztály “munkatársaként”, amikor Pista volt az elnök. Egy évvel később kiemelt és vezetői pozícióba helyezett. Sokat tanulhattam Tőle, sokat bátorított >>
Na halljuk a gazdasági szakembert, akinek semmi köze a klub vesszőfutásához, de a propagandaosztásban kiváló! Ugye Dr. Schmitt a példaképed?
2012 április 14 at 21:47
Élcelődhetsz rajtam Bandi, kellő szerénységgel mondom magyar bajnokságot nyertem a Fradival, több bronzérmet és kupagyőztes is vagyok, elhoztam 2x a többszörös olimpiai és világbajnok amerikai válogatottat a Népligetbe (akit a csapat megvert) és FTC Centenáriumi Aranydiplomás is vagyok, és azon is lehet kacagnod, hogy gazdasági szakembernek mondom magam. Megtehetem, mert közgazdász vagyok. de… 2002-től semmilyen kapcsolatom nincs a klubbal… és igen tisztelek magam elvei szerint személyeket, vannak gondolataim és vállalom a nevem alatt. Semmi személyes.
2012 április 14 at 21:55
na
akkor várjuk a választ: mi lenne a helyes út?
2012 április 14 at 21:57
Pran (ha már kérdeztél) – véleményem szerint az egész Ligát kellene rendbe tenni gazdaságilag, centralizált jogkörökkel, kemény szabályzókkal és innovatív támogatást adni a szereplőknek. Nem egyedül a Fradit, mert az egészében nem ad megoldást az egészre nézve. Lehet, hogy egyesével lesznek kiemelkedő csapatok, de összességében előrébb nem megyünk. Egyik publikációmban azt írtam, hogy Magyarországon egyelőre csak politikai támogatással tudsz versenyképes maradni és bármennyire a jelen ezt mutatja egyedüli megoldásnak – törekedni kellene a piaci viszonyok megteremtésére. (de itt meg akkor jönnek a GDP, árfolyam, kis piac jelzők és az ország makro gazdasági adatai mellett megannyi más felvetés) Ma örülni kell a politikai érdeklődésnek (sőt meg is kell köszönni), mert hiányával abban a pillanatban szétesel, jövőtelen leszel.
2012 április 14 at 22:02
Én nem Rajtad élcelődöm, hanem a mondanivalódon. Azon, hogy rendszeresen ellentmondasz Magadnak, továbbá azon, hogy valamiféle vakhittel és hurráoptimizmussal hinted az igét, miközben a csapat nézhetetlen futballt produkálva 3 meccsre van a kiesőktől. Viszont nem telik el olyan nap, hogy ne lenne több olyan írásod ide, ami azt zengi, hogy milyen jó úton haladunk. Sport- és gazdasági szakemberként talán illene belátnod, hogy egy nincs így. Mivel nyilvánvalóan nem vagy hajlandó belátni, azt gondolom, hogy elvtelenül véded a klub vezetését. Ennyit az elvekről, amikre hivatkozol fentebb.
Nem kétlem, hogy sokat tettél a kosárlabda szakosztályért a Szívós doktortól a BL indulásért kapott pénzekből (abba most ne menjünk bele, hogy ezzel felélted a futballunk jelenét, hiszen Te nyilván csak a saját dolgaiddal foglalkoztál, és nagy sikerként élted meg az amerikai csapat ide hozatalát), viszont sajnos a futballunk helyzetét képtelen vagy a helyén értékelni, és az ilyen minden nagyon szép, minden nagyon jó embereknek köszönhetjük azt, hogy egy mákos hazai x-et sikerként élünk meg (már aki, mert én sosem fogom és még vagyunk páran, akik láttunk valaha focit az Üllői úton, akik nem fogjuk!).Sehol semmi személyes, csak nincs igazad.
2012 április 14 at 22:02
Kedves Bodon György!
Szégyen amit Bandi és Pran művel itt.
Én kérek elnézést a nevükben!
Sherlock csak az én politikai észrevételeimet szokta moderálni, ezt a sok butaságot gondolom megértéssel olvassa.
2012 április 14 at 22:09
Az én nevemben Te ne csinálj semmit, amíg nem kérlek erre két tanú előtt aláírt meghatalmazással! Köszönöm.
2012 április 14 at 22:10
Nem gondolom, hogy piaci helyzetben bármit központilag pláne politikailag kellene támogatni – az egy másik rendszer
A klubboknak oda kellett volna adni a területeket, az edzőpályákat stb. amiből gazdálkodhattak volna
Jelenleg nincs ingatlanvagyon, amiben egy befektető gondolkodhatna, hiszen minden az államé vagy áttételesen az önkormányzatoké
Persze, lehetne szanálni az összes csapatot, elengedni az adósságokat (vagy kifizetni) állami szerepvállalással, aztán innen, nulláról a helyi kötődésű vállalkozásokkal – vidék – felépíteni az új klubmodellt.
Ez azonban óriási társadalmi ellenállást szülne, hiszen több tízmilliárdról lenne szó
Jelen helyzetben szerintem 4-5 feltőkésített csapatra lenne szükség, amelyek aztán magukkal hznák a többieket
Ma a Fradi nem ilyen, és nem is lesz az a politikai befolyás miatt
2012 április 14 at 22:14
mivel a klubok egytől-egyig gazdasági társaságként működnek, a tartozáselengedés megoldhatatlan, még a spanyol törvénymódosításos hasonló kísérletre is (teljes joggal) odakoppintott az EU.
amikor kisteleki megszüntette a ligát, minden jogot odajátszva ezzel az mlsz-nek, kinyírta a focinkat. nincs a kluboknak érdekérvényesítő képessége, a médiajogokban sokkal nagyobb üzlet lenne minden klub számára, ami helyesen használva már önmagában is (!) eltartaná a vidéki klubokat, súlyozottan pedig minket a legversenyképesebbé emelne.
2012 április 14 at 22:23
Pran ez egy értékes hozzászólás volt, mert megoldást kereső és gondolkodó – még ha én nem is tartom azt helyesnek. Helyi vállalkozói kör itthon súlytalan. Azt bajnak gondolnám, ha kezükbe adnánk Clubunkat. Bármikor meghalhatnak, tönkremehetnek, stb. Sajnos azzal sem értek egyet, hogy a Klubokra szálljon vissza a terület, mert ez ugyancsak (az angol példára emlékezz) zavart jelentene. Ha van is terület, nem tudsz mit kezdeni vele. Építeni nem tudsz rá, mert nincs ekkora forrásod, a banki hitelt garancia nélkül nem kapod meg, a banki rendszer is inog és egy árfolyam ingadozás alapjaiban tesz tönkre, közben fentartani a létesítményed, stb. Mindig az adott szelet kell a vitorlába engedni. Most ez a politika – és most ahogy esetünkben a tulajdonjog visszakerült, egy kellően masszív folyamat volt. Én abban bízom (lehet naivan), hogy egy idő elteltével, stadionnal, a gazdasági alapok rendbetételével már növekedni fog a piaci folyamat.
2012 április 14 at 22:35
Gondolj bele, hogy hozzáértéssel mekkora hozamot biztosíthatna a Népliget és az Üllői telek.
A beruházás természetesen nem a klubok dolga, azért kell befektető, hogy ezt elvégezze, és a bevételekből üzemeltesse a csapatot.
A politika sokkal ingatagabb mint a vállalkozói kör, már csak azért is mert nem a saját pénzét kockáztatja ráadásul ugye választások is szoktak lenni
Röviden: a Vasas példáját látva, akad klub, amelyik megkapta a hasznosítási jogokat
Azt te is tudod, hogy ötven évre bárki épít mall-t, szállodát stb.
2012 április 14 at 21:02
2. gólt Busai vagy Simic rúgta? mert Pepsin Simicet írnak, viszont a meccsen Busait mondta a speaker.
2012 április 14 at 21:08
Busai nem ért hozzá. Simic rúgta, a kapus védett felpörgött, majd ő fekve a saját combjára ütötte, onnan ment be. Lehet a kapusnak adni, de Simicnek is. Busai csak ráijesztett :)
2012 április 14 at 21:08
Simic.
2012 április 14 at 22:01
A hivatalos MLSZ Adatbankban fellelhető jegyzőkönyvben Busainak adta a bíró, úgyhogy édes mindegy, hogy mi kockázható ki a lassításból, a gólszerző: Busai Attila.
adatbank.mlsz.hu/pr01/p01_jegyzokonyv_nez.asp?p_merk_id=528563
Megjegyzés: Bajzát 2007-ben pont egy ilyen eset miatt lett egyedül gólkirály, és nem Sidibével holtversenyben, mivel volt egy olyan gólja, amihez valójában köze sem volt, de a bíró neki írta be, így hivatalosan az övé lett.
2012 április 14 at 20:59
Elég jól mentünk az elmúlt hetekhez képest,sajnos pont a legjobb magyar csapat ellen jött ez a teljesítmény ki!
Küzdeni tudás alap, szerencsére ez már megvan egy ideje!
Foci is alap lenne, de az magyar meccseken is kevés, nem még mostanában a Fradinál de ma volt pár szép jelenet.
Ellenfél ritka egy unszimpatikus csapat, teles tele sok gyökér külföldivel, akik mellé csatlakozik még egy b..i magyar!!!
Játékvezető meg inkább hagyjuk, de mégsem! össze vissza fújkál, nálunk sárga az a másik oldalon csak szóbeli feddés!
Ha a mi játékosaink lökdösik, cibálják össszevissza a gól utáni helyzetben akkor nálunk 3-4 piros(minimum), itt egy sárga!!!
Most pedig ellenmondásba keveredek magammal, de inkább a eto legyen bajnok, mint a lo(ka)ki!!!(mert a debreceni önelégült fa.. okból már elegem van)
HAJRÁ FRADI!!!
2012 április 14 at 20:58
A pontnak,a kuzdoszellemnek lehet orulni!Tudatos jatekrol,akciokrol tovabbra se beszelhetunk. Ezt a Hakola Zsivo cseret honnan talalta ki Dome??:)
2012 április 14 at 20:52
Döme szerintem örülhetünk az x-nek ,hiszen volt még legalább 5 ziccerük ami kimaradt…
2012 április 14 at 20:49
Ugyanakkor holnap majd fellapozom a szabálykönyvet, hogy mit kell adni egy olyan szituációnál, amikor az alapvonalon túl egy játékos a közönségbe kilövi a labdát
Ez tetszik :))