A szakmai igazgató és Orosz Pál is szűkszavúan válaszolt a paksi futballistát érintő kérdésekre, de azt elismerték, hogy voltak tárgyalások.
Orosz Pál: Beszéltünk a paksiakkal, de egyelőre nem tudni, lesz-e belőle valami, vagy sem. Majd meglátjuk, de tény: egyeztettünk az ügyben.
Détári Lajos: Neveket nem akarok mondani, azon dolgozunk, hogy olyan játékosokat igazoljunk, akik képesek megdögleni a pályán. Böde? Jó focista, az biztos
(NS)
2012 május 30 at 08:33
Jó reggelt mindenkinek !
Tisztelt uraim !
A mostani átigazolási időszak ismételten rávilágít arra,hogy mennyire hiányzik nálunk a SPORTIGAZGATÓI POSZT !
A világ boldogabb felén egy csapat hosszútávú játékospolitikájáért sohasem
az aktuális edző felel! Nem lehet,hogy egy edzőváltás esetén a teljes csapatot lecseréljék!Az edző tehet javaslatot néhány játékos elküldésére,vagy megvételére,de a döntés a portigazgató kezében van,aki a felnőtt csapattól az utánpótlásig felel az igazolásokért és nem mellesleg a szakmai munkáért !(Az angol modell természetesen a kivétel ez alól! )
Nézzük a Bayernt ! Évtizedekig Hoeness töltötte be ezt a posztot és most Őt váltotta Nerlinger.(Nem mellékesen mindketten válogatott játékosai voltak a klubnak !)
A Sportigazgatói poszt létrehozása persze egy más vezetési modellre való áttéréssel járna! Ez esetre a jelöltem: DRAGONER ATTILA lenne!
Most tanulja a vezetést,a médiaszereplést,s talán a konszolidáció után betöltheti ezt a hosszútávú stabilitást biztosító pozíciót!
2012 május 30 at 09:02
Ez esetben Orosz poziciójának annyi létjogosultsága sem lenne, mint most. Bár, ha fizetünk két “vezetőedzőt”, akkor ez is belefér.
2012 május 30 at 09:06
Kedves lonsdale !
Ne haragudj,de tévedsz! A Zrt vezérigazgatója az anyagi-technikai működésért,a cég “üzemviteléért felel” mindenhol.így a Bayernnél is !
A SZAKMA tartozik a sportigazgatóhoz!
Ezt hívják munkamegosztásnak,illetve korszerű cégvezetésnek!
2012 május 30 at 09:18
döme is szakmai igazgatóként jött – a titulus szerint – mert nem volt papírja. Ilyen nálunk sosem lesz amíg Kubatov itt van. Látod inkább fizeti a nyíri haverját “elnöki tanácsadó” néven, nem akar még egy “erős embert” szerintem. Pedig én is e mellett lennék, csak annyira reménytelennek látom egy ilyen poszt betöltését hogy föl sem vetettem.
2012 május 30 at 09:24
Kedves alehandro !
Természetesen -mint megjegyeztem-ez egy eltérő vezetési modellt követelne meg!-Mivel én is vezető vagyok,tudom,hogy vannak olyan esetek,amikor az irányítás egy kézben való összpontosításának ideje van- pl.válságmenedzserles.
De konszolidált időszakban az osztott irányítás a hatékony,s bízom benne,hogy hamarosan minálunk is eljön ennek az ideje !
2012 május 30 at 09:44
Jó reggelt kedves Jackie!
Magyarország egy olyan ország, ahol ha probléma van gyorsan létre kell hozni egy pozíciót és evvel el is van intézve a dolog.
A lényeget tekintve, egyetértek veled mert nincs gazdája sem az igazolásoknak, sem a játékos kereskedelemnek, és nincs csapatépítési koncepció sem.
Egy ilyen szerepkörnek fontos elem lenne az is, hogy a klub mindig nyereségesen váljon meg egy labdarúgójától,(Megyeri ügy).De szkeptikus vagyok igazolásainkat látva, hiszen egy jó játékos kiválasztása egyáltalán nem pénzkérdés, hanem szakmai.
Na ez a komoly probléma.
Nincs meg ehhez a szakmai tudás.
Dragit én is kedvelem, lehet, hogy beválna, de mi van ha nem?
A német példa csupa világklasszis játékosról szól, akik valamit tudtak játékosként is.A mi kis pocsolyánk pedig ilyen amilyennek látjuk ma.
Első nekifutásra már egy igazán jó edzővel is megelégednék!
2012 május 30 at 09:51
Magam is így látom!
Kubatov a fb-on nyilatkozta, hogy nem szándékoznak se elnököt (Albert helyett), sem pedig szakmai igazgatót kinevezni.
Ezek szerint nem meri vagy nem akarja a közvetlen irányítást kiengedni a kezéből – tipikus politikus gondolkodás!
2012 május 30 at 10:56
Szerintem ezek csupán címkék, mindegy, hogy szertárosnak hívod, vagy equipment menedzsernek, ha valaki jól megmondja, hogy kinek mi a feladata, és azt képes is elvégezni. (már ha valaki jól megmondja, természetesen…) Ha meg alkalmatlan hívhatod akárhogy.
2012 május 30 at 11:34
Jackie, ennek többször is hangot adtál mind e hasábokon, mind személyesen, azzal maximálisan egyetértek, hogy szükség lenne egy ilyen pozícióra. Azonban Dragót bármennyire is szeressem, félteném egyelőre egy ilyen pozíciótól, elég ha csak Petit megnézzük, a Fradi-szív, az alázat és a szakmai tudás még nem elégséges. Peti bicskája pedig csupán egy nb2-es ificsapatba tört bele (mert csúnyán beletört, ezt ismerjük el), egy sportigazgatóra ezzel szemben lényegesen nagyobb felelősség és teher hárulna. Dragó a szívem csücske volt (ahogy Peti is), részemről mindenképpen bizonyítania kell(ene). Lehet persze a semmiből aranykovácsokat előrántani (lásd Guardiola és a semmiből jelen esetben természetesen erősen idézőjeles), de nem ez a jellemző és megint ott tartunk, hogy ez a Ferencváros.
A pozíció szerintem is létfontosságú lenne, de hogy ki tölthetné be; fogalmam sincs. A magyar posványból erre jóformán senkit sem tartok alkalmasnak, feltétlenül ELISMERT külföldi, szakmai tekintélyben látnám a megoldást, igaz Ő a magyar sajátosságokkal és a Fradizmussal nem lenne tisztában. Állítom, ha Beenhakker nyugodtabb körülmények között, éveket tölthetett volna az Újpestnél, nagyszerű csapatot és modellt építhetett volna fel.
2012 május 30 at 00:23
Nem értem dömét. Van ugye ( talán)kapcsolata a Frankfurtoz. Mi a túrónak nem tud oda kimenni 1 hétre és megnézni hogy hogyan edzenek mostanában egy német csapatnál? + még akár 1-2 fiatalt hozhatna ide kölcsönbe, hátha….
bár tudom hogy ez nagyon naívan hangzik.
2012 május 30 at 07:47
Miért menne? Hisz neki már van erről a “szakmáról” papírja :)
2012 május 30 at 00:01
Elek fog jönni! Nagyon úgy érzem! De persze már én sem hiszek ezekbe a nagy igazolásokba…
2012 május 29 at 22:30
Ha a 60 millát tényleg megtettük ajánlatnak az nekem elég. Lehet nem kerül ide de ennél többet nem adnék érte ez reális ár.
2012 május 29 at 20:38
Böde eddig csak fejlődött a teljesítményében. Azaz, ha ezt a fejlődési ütemet tartja, tényleg szép pillanatokat szerezhet nekünk. Ám ez mind még csak pletyka, hogy a Nemzeti Blikk szerint ajánlatot tettünk, az nem jelent semmit. Igazából zsákbamacska. Lehet, hogy égne, mint anno Deme, akinek vezetésével anno a Tatabánya 3-2-re vert minket a Szentélyben, aztán nálunk alig nyújtott a NULLÁNÁL többet. De néha egy vidéki kiscsapattól érkezett játékos alakult át a Tábor kedvencévé (ld. Gera). Szerintem tehetsége alapján az esélyt megérdemli, onnantól csak rajta áll, hogy ki is használja. Bár ott a tavaly nyáron már-már megváltóként várt Lázok Jani példája. Mert aki egy német másodosztályú csapatba nem fér be, miért lenne hasznára egy OLYAN Ferencvárosnak, amely végre nemcsak sütkérezik a régiek fényében, hanem ahhoz valamit hozzá is tesz?
Amúgy meg nyugi, a Paks is rá akar még alkudni az árra, illetve más csapat is simán ránk licitálhat, amely, a vezetőség kommunikációja szerint, nálunk már nem fog a büdzsébe beleférni…
2012 május 29 at 20:21
Tekintettel arra, hogy elkezdődött az uborkaszezon, azt a tiszteletteljes javaslatot tenném, hogy nyissunk külön topikot a transfermarkt oldalait linkelgető, rendkívül szorgos, de a Fradi játékosok névét és posztját hírből sem ismerő önjelölt szakértőknek, akik minden nap találnak egy 50,000 euróba kerülő Messi szintű tehetságet .
Ha ez összekeveredik a valós hírekkel, hamar felmegy a vérnyomásom. Ha meg különválasztjuk, akkor könnyen megtalálom, hogy kiket kell aznap vérig sérteni…
2012 május 29 at 21:44
:)
Azért a nick alapján való szelektálás marha sokat segít! ;)
2012 május 29 at 21:53
Dehogy segít. Naponta két tucat jóskapista regisztrál…
2012 május 29 at 22:02
Tudod te kit kell komolyan venni.
2012 május 29 at 22:27
Ez nagyon találó sajnos páran azt hiszik ez is olyan egyszerű mint a FIFA2012
2012 május 29 at 23:03
Hát, igen. FIFA Managerrel én is világsztárt faragtam Tóth Bencéből, Andrezinhóból és a kis Nyilasiból.
2012 május 29 at 23:26
Meg kéne mutatni Dömének hátha rákap és rájön belőle hogy a taktika meg az edzés nem árt :)))
2012 május 29 at 19:32
Nekem eszembe jutott valami,lehet hogy lehurrogtok de azért megosztom.Azon a meccsen amelyiken eldőlt hogy a Debrecen bajnok lesz a Dombival volt egy riport hogy mi vezetett idáig és mondott valamit ami megütötte a fülem.Azt mondta hogy egyszer felhívta a Sándor Tamás és azt mondta neki ” gyere Kicsi menjünk haza és legyünk bajnokok”.Bajnokok lettek és közben felnőtt mellettük egy olyan generáció mint a Dzsudzsák,Bódi stb.Ez kellene nálunk is hogy azok akik külföldön már nem akkora tényezők mint régebben ( Gera,Szabics) hazajöjjenek és 2-3 év alatt mellettük talán felnőne egy többre hivatott generáció.Bennük még van annyi hogy itthon kiemelkednének a mezőnyből és az európai kupákban is tudnánk velük egy kis pénzt szerezni.Én nem fényezni akarom a Lokit de valamit biztos jól csinálnak ha az utóbbi időben ennyi bajnoki címet szereztek.
2012 május 29 at 23:57
jó gondolat!
Én komolyan nem értem néhány volt játékosunkat hogy miért nem akarnak hazajönni ? Gera , Huszti, Szabics, NEM KERESTETEK még eleget? Szerintem sokkal boldogabbak lennétek ha a Fradival bajnokok lehetnétek mint odakinn közepes csapatokban húzni vonni az időt.
2012 május 30 at 09:30
Senkinek nincs akkora Fradi szíve, hogy milliókat, milliárdokat dobjon el magától csak azért, hogy a mi kedvünkért itthon játszhasson. Pár év alatt felélné az addig megkeresett pénzét ebben a lehetőségek nélküli országunkban :(
2012 május 29 at 18:41
————Jova————
Grúz-Balog-Klein-Leo
Jovanovic-Elek-Gyömbér
————Böde———–
—–Szabics–Somalia—-
Én egy ilyet tudnék elképzelni, aminek esélye lenne a dobogóra..
2012 május 29 at 18:42
Na jó egy Schembri-Szabics duóba is beleegyeznék, mögöttük Bödével.
2012 május 29 at 17:57
Tisztelt uraim !
Csak a játék kedvéért :
2012 június 30.-n lejár a szerződése Andre Schembrinek,,Bicfalvi Eriknek és Sepsi Lászlónak!
Andrét nem kell bemutatni,Sepsi 25 négy éves román válogatott bal bekk ,Bicfalvi pedig szuper játékos,irányításban és védekezésben is kiemelkedő képességű…nos Ők hárman valóban komoly erősítést jelentenének…
Álom,álom édes álom…
2012 május 29 at 18:00
Jackie, az mennyire tuti infód, hogy a vezetőség és a szponzorok eldöntötték, hogy komolyan erősítünk? Nagyon érdekelne.
2012 május 29 at 18:01
mi ilyen játékosokról csak álmodhatunk szerintem… meg hát ha ide is jönnének félek hogy a szakmai stáb lerontaná/elrontaná őket is :)
2012 május 29 at 18:05
Kedves szgabesz !
Szerinted mikor ajánlottunk fel 200 ezer eurot egy játékosért?
Most megtörtént …
2012 május 29 at 18:05
Azért ez két félen múlik JokeRoLL. Lehet Döméék rossz ezdéseket vezetnek. De a játékosok viszont ráéreztek, hogy 30% is elég és jól elvannak. vannak pozitív példák, szerintem Jovanovic pont pozitív irányban fejlődött a szezon végére. Hozzáállás, mentalitás kérdése is.
2012 május 29 at 18:12
Kedves Jackie!
Ez a hsz-ed, főled az Andre-s része, csak játék volt? Álmodozás? Mert nagyon meglepődnék.
2012 május 29 at 18:18
Kedves sly !
Néha olyan jó álmodozni…de sajnos Andre biztos nem jön vissza !
Sepsi és Bicfalvi meg nem nagyon van képben…pedig én már akkor fölfigyeltem rájuk,amikor a román utánpótlás válogatottban brillíroztak…
2012 május 29 at 18:18
Fel kene ebredni lassan, mert megint csalodas lesz a vege.
Ilyen jatekosokra nekunk nincs eselyunk.
Sepsi mar ala is irt a roman masodik vasluihoz, akikkel a BLben fog szerepelni. Bicfalvival kpacsolatban pedig roman elcsapatokat es jegyzett kulfoldi csapatokat emlegetnek. jelen pillanatban a roman foci fenyevekre van fizetesek szempontjabol a magyartol.
2012 május 29 at 18:20
Természetesen olvastam a végén a szót háromszor, de gondoltam hátha sugallni akartál valamit. :) Az ember minden apró reménybe belekapna.
2012 május 29 at 21:27
nagyon félek hogy csak parasztvakítások a beindult pletykák! (egyáltalán most hogy hogy kiderültek ilyenek mikor télen még minden hétpecsétes titok volt???)
Túl nagy volt a felháborodás, és most ezzel lehet kicsit kábítani/tompítani a népet….Majd aztán sorra jönnek a sajnálkozások hogy sajjnos-sajjnos a kiszemeltet elvitték mások + teljesíthetetlen fizetési igényeik vannak stb. Aztán maradnak a Batik féle “tehetségek” az nb2-ből + feljön 2-3 ember a fakóból.
Ha komolyak az erősítési szándékok akkor nehogy már détárival képzeljék a csapat építést! Még azoknak a helyét sem találja el akik itt vannak….
2012 május 29 at 22:34
Batikból még bármi lehet.
2012 május 30 at 00:02
Az lehet, de hogy nem a kövi szezon lesz az ő szezonja az biztos!
2012 május 29 at 17:41
Szerintem Lalolib-nek van igaza egy más helyen írt megjegyzésében.(Egyszer tárgyaltunk a Pakssal) Böde átigazolását “mások” fogják eldönteni.
És még az is lehet,hogy az árán akarnak srófolni. Na de még ezen az irreális összegen is ??!! Hát könyörgöm,mégse egy nemzetközi klasszist szeretnénk leigazolni !! Csak aztán valamikor nehogy kiderüljenek “disznóságok” is !! Például: ha mégis hozzánk kerül és egyszer majd eligazol tőlünk máshová (esetleg külföldre),akkor majd tartja a markát utána maga Böde, a menedzsernek titulált szélhámos játékosügynök, a Paks , a Magyar Villamos Művek , a pócsi Szűzmária és még sokan mások. Csak nekünk nem lesz hasznunk belőle semmi. Meg még a 200 000 EUR-t keveslik érte,mert a pofátlanságnak a határa a csillagos ég !!
2012 május 29 at 15:58
OFF:DE Engem mélységesen felháborít játékosaink hozzáállása és majd csodálkoznak ha kapnak egy pofont(A MOBról,képek is vannak nem kamu)
Csapatszellem Fradi módra! (Frissítve Jova hozzászólásával!)
ggolyo – 2012. május 26. szombat, 20:21
betűméret Nyomtatás E-mail
Szemfüles Fradi szurkolók lekapták az “ünneplésre” készülő 3 Ferencvárosi futballistát
A cikk előtt egy kis szerkesztői gondolat:
Szeretnénk felhívni minden kétkedő figyelmét, hogy mi nem a Fradi ellen vagyunk, hanem pont érte! Nem értjük a vezetésünket. Ha csapatot akarnak kovácsolni (mert Barcelona-modell alapján gondolkodik elnökünk), akkor azt a csapatot együtt kell tartani. Ha kell, akkor kézi mérkőzésre kell küldeni őket (ahogy páran mentek is), esetleg ifi mérkőzések látogatását kötelezővé tenni, hogy a fiatalokat buzdítsák, tanítsák a Fradizmusra. Viszont a hazai vagy az idegenbeli mérkőzésre az éppen a keretbe nem férő játékosokat is el kell vinni egyaránt, hogy átérezzék, hogyan is él egy család (mert a Barcánál aki nem játszik annak kötelező az éppen aktuális meccsen ott lenni, ha nincs ott akkor pénzbüntetést kap!!!). A Fradi család pont ezekért volt nagy és erős, mert ha kellett akkor minden jelentősebb eseményre együtt mentek. A BL csapatunk is pont azért volt nagyszerű, mert együtt lélegeztek minden percben. Nem úgy mint a mostani “aranylábúak”, íme az újabb bizonyíték. Kérdezzük a vezetőségtől ilyen játékosok kellenek? Hiába, hogy azt mondták az utolsó meccsen próbálkozni fogunk, de akkor is nem a csapattal kellett volna lenni a többi játékosnak? Ha másért nem, akkor azért, hogy lelket öntsenek egymásba! Ugye nem is olyan régen történt…Volt EGY olyan játékosunk aki nem fért be a csapatba, de ő nem sörözni ment a társakkal hanem a táborral ment a DERBYRE. Na itt kezdődik a Fradizmus! Nem férek be a keretbe? Semmi baj! Akkor is ott a helyem még ha nézőként is, de ott a helyem, mert Fradista vagyok!
Íme a mai FRADIZMUS: Együtt sörözni, meg szerencsejátékozni !!!
A paksi mérkőzésünk előtt alig 15 perccel a csapat Budapesten maradt pár tagját sikerült lencsevégre kapnunk!
Ma, 14:46 perckor a BKV pályánál láttunk 3 Fradi játékost: Pölöskey Pétert, Józsi Györgyöt és
Jova Leventét. Nem akárhogyan…
Pár szatyor sörrel érkeztek meg. Józsi 2 szatyor itallal/sörrel Jova Levente egy rekesz (számunkra meghatározhatatlan dologgal) – valamivel Pölöskey lakására mentek.
Nagyobb méretért kattintsatok a képekre!
Pölöskey még beugrott a boltba valamiért. Már nagy fotózásba kezdtünk, hogy felháborodásunkat megalapozzuk. Annyira felháborodtunk, hogy először azon gondolkodtunk, hogy felkérdezzük őket, hogy ezt mégis miként képzelik.
A két játékos bement a kapun; amikor kijött a boltból Pölöskei már hangot adtunk a felháborodásunknak, és elkezdett futni.
Aztán arra jutottunk, hogy lefotózzuk, és megmutatjuk a szurkolóknak, hogy milyen a mai Ferencváros játékosállománya. A Csapatunk kapus és 2 játékosunk nélkül lép pályára.
Győzni mentünk mi Paksra? Miért és hogyan tehetik ezt meg egy Csapat tagjai, hogy nem tartanak a csapattal/többiekkel? Vagy az edzőnk úgy gondolta, hogy elég lesz a tartalék?? Eddig a kezdő is kevés volt bármihez is. Akkor mégis hogy is történhetett ez meg? Elégedettek legyünk a megszerzett 34 pontunkkal, a minden idők leggyengébb Ferencvárosával, és a 14. idei vereséggel?
Minden játékost értékeljünk át, hisz’ szinte nincs olyan játékos, aki méltó lenne ahhoz, hogy a Ferencvárosban futballozzon. Vagy lenne, mondjuk Balog, de ő nem kell nekünk.(!)
Azt hiszem, innentől edzőkérdés is ez a dolog. Ez csapatszellem?
Hogy lehet ez? Természetesen mindezt fotóval alá tudjuk támasztani. Mi az, hogy a meccs előtt 15 perccel a Ferencváros játékosai Budapesten tartózkodnak? Ki tette ezt lehetővé és miért? Választ várunk ezekre!
Csak minket háborít fel, hogy itthon nagy “ünneplésre” készülnek?
Ezek után csináltunk még pár fotót a helyszínről illetve az egyik játékosunk autóját is lefényképeztük.
Jova Levente éjjeli megnyilatkozása a Facebookon (köszönjük, ez aztán a Fradistához méltó hozzá állás, reméljük a pályán is ekkora szája és mellénye lesz a következő évben):
Jova Levente
az unatkozó embereknek szeretnem küldeni,ezt a képet…. hajnali 2 és én még ébren vagyok és cheerios-t eszek… hajrá megvan a következő cikk:)
Tetszik · · Megosztás · 2 órája ·
László Hevesy, Busai Attila, Tamas Renner és még további 38 személy kedveli ezt.
Simon Boldi :DDD
2 órája · Tetszik · 2
Líviusz Lipcsei Bolond KAPUS :d
2 órája · Tetszik · 2
Jova Levente kihozzak belolem tudod:)
2 órája · Tetszik · 2
Noémi Roberta Vizi :) nekem meg eszembe jutottál az ált. sulee 1.osztályából.
2 órája · Tetszik
Viktória Princess Vicácska Jó étvágyat aztán sweet dreams have good night
2 órája · Tetszik
En Gé JOVA LEVI OLE!
kb. egy órája · Tetszik · 1
Richárd Szász Ahol humor van ott minden van!!!!:-((
46 perce · Tetszik · 1
Richárd Szász kivétel játék, hónapok óta!!
37 perce · Tetszik · 1
Matyi László Attila Jó étvágyat, és egy játszani hajlandó csapatot kívánok …
31 perce · Tetszik
Szerkesztői vélemény:
Tényleg vicces fiú, de nem hisszük, hogy ez egy szint lenne a cikkel.
Bár, lehet mi tévedtünk páran, akik láttuk…
Erre a következő szurkolói vélemény érkezett hozzánk:
Érdekes amúgy, hogy a Balog, Lisztes Rósa de még Abdi is ott volt a meccsen…
Pedig őket már elküldték a csapattól.
Ez a jova is …… (ezt inkább cenzúrázzuk)
2012 május 29 at 16:17
Lehet sokkal nagyobb a baj mint gondoljuk!
2012 május 29 at 16:30
Sztaking barátom!
Az átigazolási szezon sok mindent elárul majd. Addig ne olvass mobot!:) Rendes Fradista meccsidőben vagy a helyszinen van, vagy a tv előtt szurkol. De semmiképp sem a játékosaink után nyomoz…
2012 május 29 at 16:32
Uraim szeretném megkérdezni aki le felét nyom az egyetért a játékosok hozzáállásával?
2012 május 29 at 16:37
Bocsi barátom ,lehet valamelyik közeli kocsmába tartottak megtekinteni a mecset:)
Egyébként miért nem voltak Pakson a játékosok?BZ ha sérült vagy eltiltott mindig ott ül előttem a 4-esben!
2012 május 29 at 16:41
Valamikor…
A játékosok is a Fradinak szurkoltak…
Bár ha ők sem kíváncsiak erre a csapatra…
Szubjektív, de nálam kunsági védene.
2012 május 29 at 16:48
Ellentétben ezek a játékosok megjelentek vasárnap a Fradi gyereknapon. Arról érdekes módon nem irtak a nyomozó srácok…
Ki tudja mi van az öltözőben? Hol fordulhat az elő rajtunk kivül, hogy valaki elsején kezd, nyolcadikán kereten kivüli, tizenötödikén megint kezd?
Nem mondom, hogy helyeslem amit tettek, de ha a meccset nézték és a Fradinak szurkoltak, akkor részemről az ügy lezárva.
2012 május 29 at 16:49
Hát most már a szezonnak vége és a keret kicserélődik gondolom a mostani 24 -es keretből max hírmondónak marad 10 ember aki még megfelel itt. A következő garnitúra az lesz a nagy szám hogy hányan jönnek vagyis mennyi lesz a pénz meg stb. ami meg a képeken van hát lehet ők már nem bírták volna nézni a meccset élőben de az igaz amit a kolega ír hogy a csapatnak együtt kell maradni minden esetben lehet széthúzás van?? mint amikor a brazil brigád külön volt a magyartól remélem nem így van
2012 május 29 at 17:17
Az a gond Sztaking mester, hogy a MOB már egynehányszor alaposan leírta magát, nem véletlenül kezdődik úgy a szerkesztői gondolat, hogy ők nem a Fradi ellen vannak. Előre védekeznek, ez azért eléggé elgondolkoztató. Nekem olybá tűnik magukat is győzködik erről. Én úgy vettem észre, hogy sokszor bizony sajnos ellene vannak. Bár ne lenne igazam!
2012 május 29 at 17:47
Hol lehet ezeket a képeket megnézni ?
2012 május 29 at 18:04
Én meg azt mondom erre, hogy a barátom kisfia nyerte a gyereknapi kapuralövő-versenyt (ezt csak azért, mert az apja igazi zöldvérű és fanatikusan készíti a srácot, hátha lesz belőle valami), közben Klein és tán Józsi írt nekik alá valami pólót vagy mit, a gyerek meg szívja magába az ilyesmit mint a szivacs, imádja a kéziscsajokat, főleg a fiatal Lukácsot, a focistákat is kívülről fújja. Hát ahhoz képest hogy az idei év tragikus volt, a jövő annyira nem tűnik reménytelennek, persze nem a kis Levi miatt.
A mobnál ártalmasabb honlapot pedig nehéz lenne működtetni.
2012 május 29 at 18:22
Nem értem miért háborodtak fel ezen megértem Jovát is becsülettel tette a dolgát Józsi szintén nem volt épp gyenge mikor játszott Pölö az volt de a szívét kitette mindig nem az ő hibája hogy a kezdőbe tették. Én se viselném jól ha a magánéletemben akarnának vájkálni de ha már nekik feltették a kérdést akkor ez visszafelé is áll a Mobos srácok miért nem a meccsen voltak vagy a tévé előtt?
Szerintem pont nem ezt a 3 játékost kéne cseszegetni.
2012 május 29 at 15:36
Látom itt sokan olyan játékosokat vizionálnak, hogy csak pislogok, mint hal a szatyorban.
Tudjátok, lehet itt Lencsével, Gosztonyival álmodozni, de megint nagy lehet ébredéskor a pofára esés.
Én akkor tekintek egy játékost leigazoltnak, ha Őt ténylegesen bejelentik.
Addig feleslegesen lovaljátok bele magatokat és másokat a hülyeségekbe.
Maradjunk a földön és a realitásoknál, így nem biztos, hogy keserű lesz az ébredés.
2012 május 29 at 16:05
“bizonyos posztokon, az erősítés nem lehet pénzkérdés…”- Ezt mondta Orosz , csak nem olyan h.lye, hogy kellemetlen helyzetbe hozza magát…Bár a pénzkérdést reálisan kellene szerintem nézni. Nyilván Gosztonyiért nem tudunk kifizetni 400-500 e eurót, max kölcsönbe.
2012 május 29 at 16:10
1.Lencse a Dózsa első számú kiszemeltje újpesti bennfentesek szerint,de mivel a lápföldieknek tehetős tulajdonosa van,a Videoton nagyon kemény árat szabott érte…
2.Gosztonyi ide hozatala szerintem kacsa…minimum annyira problémás,mint Abdi volt…
2012 május 29 at 16:45
De most komolyan kik ezek a noném játékosok, mint Lencse,Gosztonyi?
Ezekre van nekünk szükségünk?
2012 május 29 at 21:16
Mi is azt hittük a skótról,hogy tehetős tulajunk van és,hogy letaroljuk a hazai piacot.Az edzőkérdés is eldőlni látszik náluk és nem az itt beharangozott Sivic javára.
2012 május 29 at 15:31
Sokan sokszor leírtátok, hogy nincs szakmai munka, nincsenek edzések, és ennek hiányában esett vissza látványosan Otten, Hakola, Klein (szerintem ő nem). Készséggel elhiszem és aláírom, hogy van felelőssége a stábnak ebben, DE
Jovanovic akkor pl miért nem esett vissza?
Szerintem két oldala van az éremnek, hogy eldurrantsak egy közhelyet, a játékos hozzáállása, profizmusa szerintem sokat számít azért… Aki azt mondja magának, hogy “jé ez tényleg des.zar, elég 30%-ot nyújtani úgy is ellébecolok, még mindig nem lógok ki lefelé” Asszem Orosz erről is beszélhetett, amikor arról volt szó, hogy nem elsősorban “nyaraló” légiósok élveznek prioritást.
Emellett persze nem vagyok vak én sem… (erőnlét, stb)
2012 május 29 at 15:36
Erőnlétileg Junior is végig toppon volt.
2012 május 29 at 16:11
Nem leszek népszerű, de szerintem sem Jovanovic, sem Hakola azért nem esett annyira vissza, mert ősszel nem teljesítettek annyira kiemelkedően, mint Otten vagy éppen Klein. És az ősszel, nulla (?) erőnléttel ideérkező Kleinhez képest igenis csalódás volt az, akit az utolsó kb. tíz meccsen láttunk. Ősszel a liga legjobb belső védője volt (hogy védőpárját, BZ-t már ne is magasztaljam…)
2012 május 29 at 16:43
Ilyenkor jön az edző felelőssége és tudása.Ha látja,hogy a játékosa mentális,fizikai vagy egyéb hullámvölgybe kerül, az ő feladata ebből az állapotból minél előbb kirángatnia.
2012 május 29 at 15:26
Ha kialakul a játékoskeret, remélem lesz nyílt edzés…Érdekelne egy Détári által vezetett edzés.
2012 május 29 at 16:53
Leírom előre: kocogás, nyújtás,cica játék,foci imitálás kispályán, de nem gólra hanem valami ismeretlen célra, majd kőkemény nyújtás.
És kész esetleg néhány kapu felé lövés is.
Repeta tilos, egyéni helyzetek gyakorlása tilos, cselek gyakorlása nincs,lövő edzés nincs, beadások gyakorlása nincs!
2012 május 29 at 18:37
attől még az is jobb lenne ha a csajok edzésére járnának! elhagynák méf a f@szukat is..
2012 május 29 at 18:38
ettől,pardon.
2012 május 29 at 19:50
“lövő edzés nincs” :)
2012 május 29 at 20:25
machine!
Bár ne néztem volna meg…
2012 május 29 at 22:17
No akkor mivel nem nagyon konyítok hozzá:19 lövést láttunk, ebből kb.5 gól volt.
Amíg valaki lövéshez készülődött addig a többi állt és nézett, mint a c.igány gyerek a lapáttal!Ez leosztva 24 játékosra ha kb. egy fél órát rugdosnak akkor talán jóindulattal tíz lövés egy edzésen.Ha mindez valamilyen mozgás közben történik akkor kb. a fele.Csak összehasonlítás képen Varga Zoli egy nap több százszor rúgott kapura, csak a gimiben többet mint az egész csapat együttvéve.És utána még két edzést lenyomott a Fradi ifiben is.
Régen mi ezt úgy csináltuk, hogy a szélső játékosok vitték le a labdát az alapvonalig és nyomták be egymás után. a belül levők meg megpróbálták egymást megelőzni, a védők meg kirúgni vagy kifejelni a labdát.
Ez kb. egy sebességi fokozattal gyorsabb és több mint amit itt láttunk.
Siralmas ez ha ehhez adja a nevét Döme!
2012 május 30 at 00:26
ja! de legalább labdavezetés közben lőnének kapura. ha pedig rögzített akkor a sorfal-bábukat fel kellett volna állítani. EZ NUDLI, nem gyakorlás!!
2012 május 29 at 15:23
Na szóval ide is beírom:
Vettünk egy Oroszt, aki mesterhármasokat lő sorozatban amióta éket játszik – több 30 méteres szabadrúgás gólja van
lehet mondani, hogy nb2 meg Ferenczi, de az is igaz, hogy egy ilyen játékost most azonnal be kell tenni az első csapatba mert most tudja felvenni a ritmust még mielőtt eltűnik belőle a láng
ne bohóckodjunk, hogy majd belejön, meg kell neki fél év?
mire kell?
ez nem a spanyol első osztály – megjegyzem a legjobb bajnokságok tele vannak 18-20 éves játékosokkal
akik játszanak is
na belőlük lesznek a sztárok nem a padot koptatókból
2012 május 29 at 15:30
Nyilasi Bálintnak se 5 percet adnék, hogy bizonyítson.Annyit tud ő is posztján mint Pölöskey Péter…
2012 május 29 at 15:46
Ott a nyári felkészülés. Pont arra való, hogy a játékosok egytől-egyig bebizonyitsák, hogy hol a helyük.
Vagy szerinted van olyan, akinek alanyi jogon jár a kezdő?!
2012 május 29 at 15:56
Az a baj , hogy van olyan játékos aki edzésen jól teljesít és mérkőzésen messze nem azt a formát hozza.De bockor-nak igaza van abban, hogy alanyi jogon senkinek sem jár a kezdő.Egyébként sok olyan dolog van Dömével kapcsolatba amivel nem értek egyet, pl a Zsivóczky esete.Na benne mit látott, csak arra tudok gondolni, hogy edzésen jól teljesített.
2012 május 29 at 16:01
ááááááááááááááá
alanyi jogon jár, mint az óvodában
igen, szerintem azt a játékost, akiben benne van a lehetőség, ráadásul jó formában van játszatni kell
és persze a helyén
2012 május 29 at 16:10
Messinek is a kispadon volt a helye eleinte… Miért hisztizel?
2012 május 29 at 16:17
Kedves pran !
Néhányan megnéztük Oroszt februárban,amikor a Szeged Petiékkel játszott edzőmeccset a Népligetben.Akkor látszott,hogy nagyon jó bal lába van,kitűnően rúgja a szabadrúgásokat és kis területen pengés megoldásai voltak.Ugyanakkor látszott rajta a sok kihagyás ezért volt jó döntés,hogy fél évig folyamatosan játszhatott.
De szerintem eleinte csak csere lesz és fokozatosan épülhet be a csapatba!
Egyébként csak a történelmi hűség kedvéért,Orosz leigazolása is Döme ötlete volt…
2012 május 29 at 16:57
Tisztelt uraim!
Ha véletlenül egy játékos semmit sem csinál, csak szabadrúgásból lő két gólt egy meccsen, vajon befér e ebbe a csapatba?
2012 május 29 at 17:00
Kedves Albert !
Nem ! Végezze el előbb az A,B,C,D és a többi licencadó tanfolyamot…
2012 május 29 at 17:02
Te láttad focizni és semmit nem csinált?
2012 május 29 at 17:04
Akkor be. De lőtt már akár csak edzőmeccsen is két gólt szabadrúgásból Fradi mezben?
Senki nincs ellene, de előbb hadd nézzük meg mit tud könyörgöm! Pénzem van rá, hogy Te sem láttad kettőnél többször élőben…
2012 május 29 at 18:42
MÁR most jobb mint Pölő egész idényben! JÁTSZON.
2012 május 29 at 19:21
Kedves Bockor!
Igazad van, de emlékezz egy Heinz nevű játékosunkra.Csak úgy edzésen bemutatott egy trükköt amit az egész csapat megtapsolt, csak a tanár úr nézett csodálkozva.
Kétszer láttam Oroszt játszani egy igen gyenge csapatban, ahol megpróbálta vállára venni a terhet.Rúgott két bomba gólt és megfordították a meccset.
Tudom nbII, de ezeket a lövéseket neki már nem kell tanítani és azért néha mi is kapunk szabadrúgásokat 30 méterről.
A Szegedben meg kb. annyit fut mint nálunk Junior.
Szerintem komolyan vette, hogy ide jön és meg akar felelni.
Ha ezt megtöri a Döme akkor nem kéne álmodoznunk semmi komoly játékosról.
2012 május 29 at 22:17
Albert barátom!
Te egy értelmes ember vagy. Én azt szretném, ha mindenki a Fradiban nyújtott teljesitménye alapján kerülne be a csapatba. Ne a múltja miatt, mint Lisztes vagy Rósa és ne az előző csapatában nyújtott teljesitménye miatt, mint Stanic és Oláh.
Ha Orosz a felkészülése alatt olyan produkciót nyújt, tőlem csapatkapitány is lehet. De csupán azért ne játszon, mert az nb2-es Szegedben jól szerepelt.
Vajon mi nem érthető ebben?
2012 május 29 at 14:42
hát igen..Grúz azzá tette :/
2012 május 29 at 14:27
Írjunk ki pályázatot a netten az adott körülmények alapján ki akar! jönni hozzánk,a bejövő pályázatokról leszavazunk szintén a netten és meg van a csapat ettől biztos jobb lenne!
2012 május 29 at 14:17
Nah mai “hírek”
Oláh vissza Kaposvárra onnan kte?
Maróti nb2 szeged?
Gosztonyit kölcsön akarjuk venni? Nem hiszem hogy összejön…
és a magyar sportújság cikkéből egy rész akik szerint Borja Pérez a kiszemelt:
“Borja Pérez 67 spanyol másodosztályú bajnokin kilenc gólt szerzett pályafutása során. Nem kifejezett befejező csatár, hanem inkább irányító, előkészítő típusú játékos, akinek a nyáron lejár a szerződése az Alcorcónnál, így a Ferencvárosnak nem kellene átigazolási díjat fizetnie érte.”
2012 május 29 at 14:53
Perez lehet jó,
Gosztonyi NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
2012 május 29 at 13:53
A kólafoci információi szerint a KTE szeretné megszerezni Oláh Lórántot. A Kaposvár támadója az előző szezont a Ferencvárosnál töltötte kölcsönben, nyáron azonban vissza kell térnie a Rákóczihoz, onnan pedig a Kecskemét vinné.
:DDDDD
2012 május 29 at 14:00
Nincs ezzel gond, pótolni kell a távozó Tökit :)
2012 május 29 at 14:04
Vagy inkább a biztosan távozó Lencsét…
2012 május 29 at 13:47
A mostaniak is képesek megdögleni Dömém, annyira nincs erejük…
2012 május 29 at 13:49
Most látom Head ezt már lentebb ellőtte, bocs!
2012 május 29 at 13:47
Szerintem Polonkai jön a Vidiből….
2012 május 29 at 15:15
Szerintem kacsa! :)
2012 május 29 at 13:45
Szerusztok!
Olvasom a neveket, kik jönnek-mennek. Egyetlen kérdésem az lenne, hogy mégis milyen játékrendszerben fog játszani a csapat jövőre.
Ha jól számoltam, idén legalább 7 különböző taktikával álltunk fel, ez nonszensz, ennyiben képtelenség jól teljesíteni, mindig más-más feladatkörrel. A magyar játékosok játékintelligenciájáról meg ne is beszéljünk!
Dömének egy adott játékoskeretre kellet (volna) szabnia a taktikai variációkat. Most, hogy szinte a (bízom benne) teljes csapat kicserélődik, itt a lehetőség, hogy egy közönségszórakoztató és eredményes futballra épülő taktika meghatározása után, ennek szellemében igazoljunk!
Tekintettel arra, hogy egy darab (használható) szélsőnk nincsen, kipróbálnék egy szélsők nélküli játékot. Döme játszott Olaszországban, talán nem ismeretlen ez neki sem….
Mondjuk egy 4-3-1-2 -t!
Jova (Kunsági)
Sepsi (Sváb) – Klein (Grúz) – Otten (BZ vagy Szekeres A.) – Bagayoko (Simita)
Busai (Batik) – “Egy Ferencvárosi Pirlo” (Gyömbér) – Elek (?)
Böde (Hakola)
Lázok (Beliczky) – Lencse (Orosz)
Igaz, Sepsi-re nem sok esélyt látok, de mást nem nagyon találtam balhátvédre, esetleg Bodor Boldizsárt, vagy Vadnai Dánielt.
Jobbra jöhetne Mamadou Bagayoko, aki a Slovan Bratislava játékosa, elefántcsontparti U-válogatott, 22 éves és lejár a szerződése. De örülnék Lázárnak és talán Takácsnak is.
Mélységi irányítóra elképzelésem sincs, sorry :) De ez egy egész jó kis csapat lenne!
A szakmai stáb megerősítése létszükséglet, anélkül minden feladat lehetetlen.
További szép napot!
2012 május 29 at 13:52
Bagayoko beszarok. ilyeneket honnan vesztek
2012 május 29 at 14:01
Ferencvárosi Pirlo- Gyömbér :)
Pirlo mióta védekező középpályás?Ki az a sepsi meg begayoko?
2012 május 29 at 14:20
Köszönöm jano, hogy megtiszteltél a királyi többessel… Tudod, a transfermarkt játékoskeresője csodákra képes! :)
Springer1899, természetesen nem Gyömbérre gondoltam, mint Ferencvárosi Pirlo :) , hanem annak alternatívájaként, mert intelligensebbnek tartom, mintha labdaszerző kp lenne (ahhoz nem is elég agresszív). Pirlo nem vkp, hanem mélységi irányító, hátravont játékmester, ha így jobban tetszik, remélem így világos.
Sepsi László 3x román válogatott, 24 éves, Bagayoko-ról többet nem tudok
ww.transfermarkt.co.uk/en/laszlo-sepsi/profil/spieler_33622.html
ww.transfermarkt.co.uk/en/mamadou-bagayoko/profil/spieler_81897.html
2012 május 29 at 14:30
Mondjuk én olyan nevet nem mernék beírni a Fradi kezdőbe, akit még életembe nem láttam játszani…(Begayoko) Lázokot meg szerintem el kell feledni, mivel Kubatov írt egyszer róla valami olyasmit, hogy minek nekünk egy olyan játékos aki a német másodosztályba nem állja meg a helyét.
2012 május 29 at 14:35
Lázokot illetően igazad lehet, de ingyen van ezért gondoltam. (Amúgy én sem vagyok elájulva tőle)
Bagayokot illetően pedig néha inkább szerződtetnék olyat akit nem ismerek, mint olyat, akit már igen…. Lázárnak természetesen jobban örülnék.
Sőt, ha kell a pénz, felőlem Hakola is mehet, ha Králik jön a helyére cserének. Igaz ez Ottenre is, ha Jön Kovács.
2012 május 29 at 13:45
szerintem meg a Szolnokit igazoljuk majd Fehérvárról
2012 május 29 at 18:10
szerintem meg fehérvárit szolnokrol
2012 május 29 at 13:45
Amink van: Kapus, belső védők, védekező középpályások,
Amink mondjuk úgy van: szélső futó játékosok
Amink nincs: szélső védők, irányító, befejező csatár
Böde melyik?
2012 május 29 at 13:38
Csak addig amíg a kezeid közé nem kerül! Otten Hakola is jó focista volt….
2012 május 29 at 15:09
uncsi
2012 május 29 at 15:10
Te is !
2012 május 29 at 13:33
Mindegy kit igazolnak le, csak focista legyen. Mert mostanában nem láttam a olyat a csapatban.
2012 május 29 at 13:32
Mi szurkolók se az edző kilétébe, se a keret összetételébe nem tudunk beleszólni. Ezért szerintem a legfontosabb dolog amit tehetünk, hogy világosan kijelöljük a felelősségi határokat. Elhangzottak ugyebár olyan kijelentések, hogy “csatár, illetve irányító igazolása nem lehet pénzkérdés”, illetve hogy “2-3 meghatározó játékost akarunk igazolni, valamint sikerre éhes, tehetséges fiatalokat”.
Innentől kezdve számomra világos a helyzet:
- Ha a klubvezetés ennek ellenére nem teremti elő a minőségi igazolásokhoz a szükséges hátteret, akkor az az ő felelősségük! Vagyis egy hasonlóan tragikus szezon(kezdet) esetén Oroszéknak kell levonniuk a konzekvenciákat.
- Ha a pénz megvan, de rosszul, nem a megfelelő játékosokra költjük el, illetve az érkező, valóban minőségi játékosokból se sikerül elfogadható csapatot összerakni, azért Détári felel.
- Ha pedig végre Fradihoz méltó teljesítményt és eredményeket látunk a csapattól a következő szezonban, akkor mind a klub-, mind a szakmai vezetés megérdemli az elismerést. Nem bajnoki címet várok (egyelőre), de 1-5 közötti helyezést én mindenképp el tudnék fogadni, ha emellett minden meccs végén meg tudnánk tapsolni a srácokat, még akkor is ha éppen vesztettek.
2012 május 29 at 13:39
Így bizony. Az a furcsa, hogy erről egyáltalán beszélni kell.
2012 május 29 at 13:44
Még annyit tennék hozzá, hogy én a magam részéről ezzel le is zártam azt a fejezetet, hogy Döme vagy a játékoskeret-e a felelős a tragikus szezonért. Találgatni, vitatkozni lehet, de érdemi választ nem fogunk találni. De ha a fent leírtakat elővesszük mondjuk a 8-10. forduló tájékán, akkor nem lesz bizonytalanság. Akkor világosan látszódni fog hogy tényleg jó irányba mennek-e a dolgok, illetve ha nem, akkor ki és miben hibázott. És az illetőt tényekkel alátámasztva lehet majd számonkérni.
2012 május 29 at 12:56
Jova – Takács Á., Balogh B. (KTE), Klein, Kádár – Gosztonyi, Gyömbér, Böde, Elek Á., – Lencse, Futács.
Cs: Gyenes – Fülöp, Grúz, Kovács G, Sváb – Jovanovics, Busai, Józsi, Orosz – Somalia, Pölöskey.
Mit szóltok hozzá?
2012 május 29 at 13:06
Elek Ákos mióta szélső középpályás?
Balogh Béla ráadásul semmivel nem jobb védő a saját nevelésű Kovács Gábornál.
2012 május 29 at 13:15
Azon túl, hogy elég jó a névsor, Kádár használhatatlan szélen, pont úgy, mint Elek is – mindketten belső játékosok.
Futács marad az angol háromban, bár még tudtommal nincs szerződése, a Vidi légió meg esélyes, hogy megy a nagyvezér klubjába, vagyis a lilákhoz.
2012 május 29 at 13:16
Balogh jobb, mint a Kovács. Nem is értem sokan mit látnak a srác-ban.
2012 május 29 at 13:32
A csapat az 1-3-5-2 rendszerben így nézne ki:
Jova
Takács, Kádár, Klein
Gyömbér, Elek Á.
Gosztonyi, Böde, Józsi
Lencse Futács (Somalia)
2012 május 29 at 13:52
Egyelőre nagyon úgy néz ki,hogy a legjobb játékosunk Orosz lesz.
De őt mindenki kihagyja a csapatból.
2012 május 29 at 13:59
Albert barátom!
0 nb1-es meccsel a lábában ez igen merész kijelentés:) Viszont, ha a felkészülés során olyan ütemben rúgja a gólokat, mint a bajnokság vége felé a Szegedben, senki nem fogja kihagyni.
Reméljük Döme sem!
2012 május 29 at 14:16
Kedves Bockor!
A pontrúgás az hiánycikk volt eddig, most legalább lesz aki megoldja, de ez az ember még gyors is a tetejébe.
A lövései pedig nem véletlenek, hanem tudatosak.
2012 május 29 at 14:28
Benne szerintem is van fantázia, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket. De én még mindig úgy gondolom, hogy Orosz az a kategória, akinek bizonyitani kell. Gondolj bele, Batikot hányan a kezdőbe tették érkezésekor…
Amúgy utoljára a Tatabánya tette be a kezdőbe a 100 éves Szalmát, pusztán azért, mert nagyot dobott:)
2012 május 29 at 15:19
Orosz sorozatban lövi a mesterhármasokat, 30 méteres szabadrúgás góljai vannak
nálunk mikor volt nb2-ben szabadrúgás gól? egyszer Lipcsei
akkor miről beszélünk?
2012 május 29 at 12:32
Onnantól kezdve, hogy a teljes szakmai stábnak meghosszabbították a szerződését, én semmit nem várok. Leigazolhatjuk az atya úr Istant is, ha nincs taktika, nincs szakmai munka, akkor a vége az lesz mint idén: szégyen.
2012 május 29 at 12:39
Ugyanezt mondom én is!
Mert az nem igaz, hogy ez a keret (Jova-Gyenes; Fülöp-Grúz-Otten-Klein-Sváb-Junior-Balog; Jovanovic-Busai-Józsi-Hakola-Batik-Lisztes-Kulcsár; Somalia-Simic-Pölöskey-Oláh-Gárdos-Beliczky-Abdi) csak a 11. helyhez elegendő!
2012 május 29 at 12:42
De sajnos igaz ezek csak ennyit tudnak és még szívük sincs!!!
2012 május 29 at 12:48
Ja Patriot és Otten meg Hakola azért épült le és azért nem lógott ki még jó egy éve egyikük se lefelé a holland egyből!
Hagyjál már!
Az utolsó 5 meccsen szerzett egy pont elmond mindent Détáriról, ahogy az szintén, hogy mily gusztustalan módon szította az ellentétet a légiós és a magyar játékosok között!
A csapat nem létező erőnlétéről és a taktikai elemekről, begyakorolt játékrendszerről meg végképp ne ejtsünk ténylegesen egyetlen szót se!
2012 május 29 at 13:02
EEE,bocsáss meg de Te mennyit láttad őket játszani a holland egyben? mert már sokszor olvastam tőled ezt az érvelés velükt kapcsolatban,ehhez képest Hakola a csont nélkül kieső Willemben nem volt alapember,míg Otten főleg a sok sérülése miatt az utolsó 1-2 évében szinte alig játszott hollandiában ,nem véletlenül nem talált magának ott csapatot,egy kezemen megtudom számolni hogy ketten együtt összesen mikor teljesítettek úgy ahogyan egy légióstól elvárná az ember,nem azt mondom hogy nem jobbak a nálunk játszó magyaroknál (nem nagy teljesítmény valljuk be),de simán lemondanék róluk ha jobbak jöhetnek a helyükre azáltal hogy az igen magas bérük felszabadul a bérkeretből !
2012 május 29 at 13:16
Itt mindenkinek magas volt a bére, itt mindenki problémás, illetve hisztis volt az utóbbi években, aki szót mert ejteni azért, mert nem úgy jöttek/jönnek a fizetések, ahogy az normális helyeken elvárható!
Íme a problémások névsora: Elding, Tutoric, Heinz, Schembri, Andrezinho, Abdi, Otten, Hakola, Klein…
Remélem én vagyok a hülye és tényleg te látsz jól mindent, azaz mindenben neked van igazad, Bende!
2012 május 29 at 13:35
Kb. az EEE által felsorolt problémás/elüldözött/elengedett játékosokból még egy közepes képességű edző is (Döme nem az, nem is edző, nemhogy közepes) simán bajnokcsapatot tudna csinálni, de legalábbis dobogósat.
2012 május 29 at 13:37
ja, és Megyerit, Barthat, Ferenczit még ki is hagyta a listából…
Csak hogy ne legyünk demagógok és Vidicet ne is említsük! :)
2012 május 29 at 12:26
Döme! Az, hogy a játékosok “megdöglenek” a pályán – Fradi mezben ez természetes. Én azt mondom, inkább gólokat rúgjanak, de sokat !!!
2012 május 29 at 12:30
A tavaszt látva nekem nem tűnt természetesnek…
2012 május 29 at 13:13
Springer!
Lehet, hogy félreérthetően írtam, de én már nem a volt csapatról gondolkozok, hanem az újról (mert hogy új csapatot kell építeni). Én nem vitatom, hogy nem kell kondi a csapatnak, csak hát hiába van kondi, ha nem tudnak gól rúgni…Egyszóval: gólerős csatárokra van szükségünk!
2012 május 29 at 13:25
Jó is volna ha csak gólerős csatárokra lenne szükségünk… :)
Jelen esetben csapatra lenne szükségünk, mert ez az idény egy f.s volt és csak a szurkolókat tudom sajnálni akik velem együtt végigszenvedték a meccseket, valamint pénzt és időd áldoztak erre a hálátlan társaságra…
2012 május 29 at 12:23
Jó napot mindenkinek ! Tisztelt uraim !
A háttérben komoly erőfeszítések vannak a csapat megerősítésére!
S ide is leírom: Az eddig fölmerültek mellett én egy nagy bejelentést IS várok…
2012 május 29 at 12:25
Mire gondolsz Jackie konkrétan? Játékos vagy szponzor?
2012 május 29 at 12:28
játékos…de susmus…
2012 május 29 at 12:29
apa kezdődik
2012 május 29 at 12:30
Jackie.
magyar vagy külföldi ?
2012 május 29 at 12:30
magyar,de mint írtam nagyon susmus…
2012 május 29 at 12:33
Dejavum van, tavaly ugyanezeket lehetett olvasni, hetente 2 Mo-n meghatározónak számító játékos neve lett bedobva, mindenki kezdett reménykedni, aztán a végén látjuk mi lett.
2012 május 29 at 12:34
Akkor csak Hajnal vagy Szabics lehet :)
2012 május 29 at 12:36
Gera?
2012 május 29 at 12:37
Buzsáky-nak is lejár a szerződése….
2012 május 29 at 12:40
Urak !
A mostani gyászos idény -valamint a szurkolói reakciók -bár sosem fogják bevallani-komoly visszhangra talált mind a klubnál,mind a VIP támogatóink körében!!! Döntés született arról,hogy komolyan meg kell erősíteni a gárdát,s ezeket nagyon gyorsan végre kell hajtani!
Nem fogad el fociközeg sem még egy ilyen sikertelen Fradi szezont…
2012 május 29 at 12:44
Szabics…már tavaly is felmerült a neve ,akkor még nem jött össze ,most reális esély van rá ,ugyanis a sturmnál komoly anyagi gondok vannak ,és igen csak meg kell húzniuk a nadrágszíjat és ennek köszönhetően van sansz Szabics szerződtetésére….az is szinte biztos hogy fehérvárról nem fogunk igazolni ,akármilyen neveket is dobnak be onnan a különböző médiák !
2012 május 29 at 12:45
találtak…bocs
2012 május 29 at 12:45
Fehérvárról legalább egyet igazolunk…
2012 május 29 at 12:48
Kedves Jackie!
Évek óta a nagy bejelentést várod(várjuk). Szakály Dénessel, Gyömbérrel, Takáccsal nem lesz erősebb a keretünk, ha közben Hakola, Otten és Józsi elmegy. Sőt!
2012 május 29 at 12:50
Jackie,fogadunk hogy nem fogunk? :) nem tudom Te kit/kiket hallottál amikről én hallottam azok alapján teljesen esélytelennek tartom a dolgot ,eleve az újpest az elsőszámú cél azoknál a játékosoknál akik nem jönnek szóba a következő szezonban Sousánál,és a két klub vezetése is ezen munkálkodik gőzerővel ,arról nem beszélve hogy láthattuk az elmúlt szezonok érdekes játékosmozgásait a két klub között,na ez fog folytatódni a nyáron is !
2012 május 29 at 12:55
Kedves bockor !
Na most tudok Neked válaszolni végre!
Szóval menjünk sorba:
1.Azért egy Heinz az elég nagy bejelentés volt!Tehát már volt példa…
2.Szakály Dénes egy nagyon mozgékony,igen jó játékos,Kaposvárban brillirozott,de a Vidiben partvonalon túlra került,utána pedig prukner kezei között végezte…nagyon jó focista és nem tévesztettem össze a bátyjával…
3.Gyömbér leigazolásához csak annyit,hogy az a védekező játékos,aki passzolni is tud!
4. Takácsnál nekem is lenne jobb jelöltem(Lázár Pál,Okuka) de utánuk Ő következik!
5.Józsinál jobb irányító jön…
2012 május 29 at 12:57
Kedves Jackie.
Ki az aki Józsinál jobb irányító és idejönne ?
2012 május 29 at 13:04
Kedves locke !
Mondhatnám,hogy Józsinál nem nehéz jobbnak lenni…
Akiről én hallottam susmusszintjén,nos Tőle elakadt a szavam…
Számomra is nagyon kérdőjeles az ügy,,de ha bejön,nagyon nagyot fog szólni…
2012 május 29 at 13:06
Kanta Józsi :)
2012 május 29 at 13:07
Kedves Jackie.
Köszönöm válaszod, esetleg nem tudnál egy kicsit konkrétabb lenni , hogy mégis kire gondoljunk ? Ha nem szabad leírnod a nevét legalább utalj rá valahogyan. Köszönöm.
2012 május 29 at 13:09
Szia Jackie!
Józsi nem irányitó, úgyhogy annak örülnék ha erre a posztra érkezne valaki. (ha kérni lehetne, akkor Kanta)
Szakály Dénes tucatjátékos, Péternek és Kantának a cipőjét nem viheti.
Gyömbér biztos nem passzol jobban Józsinál.
Heinz sosem volt magyar, Te(mi) minden évben egy magyar válogatott érkezésének bejelentését vártuk. Majd négyszemközt felsorolom őket:)
Nálam onnan hiteltelenek ezek az óriási erősitésről szóló hirek, hogy az a szakmai stáb marad, ahol vérprofi játékosok, mint Otten és Klein le tudnak zülleni, a semmilyen edzések következtében 60 perces csapatunk sincs és ahol a kezdőbe pont olyan könnyű bekerülni, mint a keretből kikerülni. Én káoszon kivül semmit sem látok, de természetesen örülnék, ha igaznak bizonyulna az optimizmusod, mivel a meccseket egymás mellől nézzük:)
2012 május 29 at 13:12
Ami csak susmus arról szerintem kár beszélni, az ilyenek 90 %-a nem jön be!
2012 május 29 at 13:18
Kedves bockor !
Az a vicces,hogy nem vitatkozom Veled a szakmai munkát illetőleg…Otten,Hakola és Klein edzésmunkájáról autentikus forrásból vannak információim…A kulcsfigura Döme,aki hm…szóval finoman fogalmazva játékosbarát volt minden konfliktushelyzetben,ami mint tudjuk sohasem erősíti az edzésmorált…egyébként komoly feltételeket kapott a folytatás során…hát ezért vagyok bizakodó,valamint azért mert jó játékosok esetében a teljesítmény sok esetben önmaguktól és nem az edzőtől függő kérdés…
2012 május 29 at 13:29
Meg ne Dömének kelljen már motiválni egy Ferencvárosban játszó “profi” futballistát…
2012 május 29 at 13:36
Jackie, ha valami csoda folytán összejönne egy ilyen kezdő: Jova(Szűcs) – Takács,Otten,Klein,Leandro – Elek,Józsi – Somalia,Kanta,Gosztonyi – Lencse egy ilyen paddal: Szűcs(Jova), Grúz, Sváb, Jovanovic, Hakola, Beliczky, Tököli akkor én is elkezdenék hinni a feltámadásban.
2012 május 29 at 13:37
akkor végig gondolva arra jutottam, hogy akár 2 Szakályunk is lehet(ne)…
2012 május 29 at 13:40
Kedves bockor !
Az általad leírt kezdőben és cseresorban is vannak olyanok akiknek tapsolni fogunk…
2012 május 29 at 13:42
Bödét kihagytam, őt helyettesitsd be tetszésed szerint a kezdőbe. Mondjuk hagyjuk egyedül Eleket, Józsit padoztassuk és Böde mehet Lencse mellé:)
2012 május 29 at 13:43
Jackie, akkor már csak a törzshelyünket kell megtalálni, hogy meccs előtt és után nagyokat beszélgethessünk:)
2012 május 29 at 13:46
Erre meglesz a lehetőségünk…
2012 május 29 at 13:56
A jóságos Isten adja, hogy Jackie mesternek legyen igaza, de egyenlőre sajnos Bockor véleménye látszik reálisnak. Reménykedjünk, mást úgysem tehetünk.
2012 május 29 at 14:10
Oroszt Ti is kihagytátok,pedig…
2012 május 29 at 14:27
Jackie! A Bockor által leírt cseresorban csak egy új név van. Csak nem…???
2012 május 29 at 14:27
Drága Barátom!
Imádom az optimizmusodat…de már nem hiszek benne. Csatlakozom bockor óvatosabb reakcióihoz.
A “biztonság” kedvéért csináltam egy schmittpalis mentést arról amit írtál. :)
2012 május 29 at 15:41
Kedves Lalolib !
Rendben ,de ragaszkodom hozzá,hogy a bírálóbizottsági ülésre a törzshelyünkön kerüljön sor !
2012 május 29 at 16:36
“A mostani gyászos idény -valamint a szurkolói reakciók -bár sosem fogják bevallani-komoly visszhangra talált mind a klubnál,mind a VIP támogatóink körében.”
Ezt sajnos egyszerűen nem tudom elhinni. Főleg annak a fényében, hogy a szakmai stábot szerződéshosszabbítással jutalmazták ezután a szezon után.
2012 május 29 at 16:40
A nyitányon ott leszek. :)
2012 május 29 at 19:01
Adamnál a pont.
Ha valóban érdekelné a klubvezetést és a VIP-et a szurkolói visszajelzések akkor nem dömét erősítik meg ! Még Vlakkal is sokkal jobban jártunk volna!
2012 május 29 at 12:18
Lajos nem megdögleni kell a pályán hanem futballozni! Szerencsétlen Junior megdöglik a pályán és mennyit érünk vele? Minőség, Lajos, minőség!
2012 május 29 at 12:22
Nem megdöglik, hanem fél pályán döglik, amikor támad az ellenfél. Nem ugyanaz.
2012 május 29 at 12:14
Folyamatban lévő tárgyalásról van szó, ne is várjunk többet.
2012 május 29 at 12:18
Kubatov is titkolózik.Tegnap válaszolgatott a szurkolók kérdéseire.
Mondjuk ezt minden évben így kellett volna, amint lehet tárgyalni és minél hamarabb összeállítani a keretet a szezon kezdetre.Bár nagyon nehéz egy friss keretből csapatot készíteni idő előtt, Dömének meg főleg…
2012 május 29 at 12:13
Szerintem nem jön a Böde! Kamu volt szerintem az is, hogy 200 ezer eurót ajánlottunk érte!
2012 május 29 at 12:20
Sajnos ez az Orosz nyilatkozat nagyon erősen erre utal.
2012 május 29 at 12:12
Döme, ha nincs erőnlétük, előbb-utóbb meg is fogjuk érni, hogy tényleg meg fog valaki “dögleni” a pályán!
2012 május 29 at 12:39
Ez hatalmas de sajnos van alapja.