A pihenés mellett sokan készülnek már a rajtra.

Az Albert Stadion center öltözőjébe érkezve a csend úgymond kézzel fogható, sehol egy elhagyott stoplis, egy padon maradt törölköző… Játékosaink csak június 21-ével kezdik meg újult erővel a nyári felkészülést, addig pedig nyilván minden percet kihasználnak a feltöltődésre, pihenésre. Következő képgalériánkból és mini interjúinkból kiderül, ki mivel tölti a háromhetes szabadságát.

Nyári szünidő focista módra

Jova Levente, Fülöp Noel, Józsi György és Pölöskey Péter a pályán kívül is jó barátságban vannak, így nem meglepő, hogy egy hirtelen ötlettől vezérelve, négyesben vágtak neki Horvátországnak egy hosszú hétvége erejéig.



„Józsi Gyuri volt a ’sofőrünk’, így rá végig nagyon figyeltünk, az ő kipihentsége volt a legfontosabb. Ez főleg akkor volt érdekes, amikor hajnali 4 órakor is még a szúnyogokat kergettük a szobában. Sajnos rengeteg vérszívóval találkoztunk éjjel-nappal, konkrétan nincs olyan testrészem, amit ne csipkedtek volna össze. Amúgy a 4 nap nagyon jól telt, jó időnk is volt szerencsére és igyekeztünk jól kihasználni. A hátralévő szünidőt Orosházán fogom tölteni, a családommal, már alig várom, hogy Édesanyám főztjét egyem!”-
nyilatkozta Jova Levente.

Martin Klein

Cseh védőnk már alig várta, hogy végre újra találkozhasson kutyájával, Ricoval, aki minden nyári és téli szünet alkalmával várja haza gazdáját.

„A 3 hetes szabadság első pár napját Szlovákiában töltöttem a barátaimmal, ahol végre újra hódolhattam nagy szenvedélyemnek, a golfnak. Igaz az időjárás nem volt kegyes hozzánk, de egy igazi golfozó az esőben is csak a játékra koncentrál. Ezután Teplicébe indultam, hogy elhozzam a kutyámat. Nagyon jó barátaim viselik gondját, amíg én Budapesten focizom. Immár Rico társaságában szülőfalum felé vettem az irányt, egész pontosan a Brno-tól 18 km-re fekvő Vojkovicébe. A nyári szünet nagy részét a családommal és a barátaimmal töltöm, és természetesen Ricoval, akivel nagyokat sétálunk, horgászunk együtt. Persze azért már hiányzik a foci is, és szeretném formában is tartani magam, így a falubéli volt csapatommal (SK Vojkovice – a szerk.) vettem részt 1-2 edzésen és párszor beálltam játszani is.”

Batik Bence

Fiatal játékosunk idén nem vágott neki egy külföldi utazásnak, családik okok és barátnőjének tett ígérete miatt. A szabadság azonban utazás nélkül is zsúfoltan és hasznosan telik és még egy díjátadásra is jutott idő…

„A bajnokságot lezáró ebéd után azonnal hazautaztam Szegedre, a családomhoz. A barátnőm természetesen meglátogatott, és rengeteg jó programot csináltunk közösen. Például elmentünk együtt teniszezni, bowlingozni. Érdekes, hogy mindkettőnk édesanyjának a szünidő alatt volt a születésnapja. Barátnőm édesanyjának egy meglepetés partyt szerveztünk, amelyen megígértem, hogy mindenképp ott leszek, igazából ezért sem tudtam elutazni sehová. Természetesen mindkét eseményt együtt ünnepeltük. Ezek mellett persze azért igyekszem tartani az edzésprogramot is, sokat lábteniszezek a barátaimmal, amit imádok. Nagy megtiszteltetés is ért a szünet alatt, felkértek egy díjátadásra. Ugyanis a lajosmizsei általános iskola szerezte meg idén az Országos Diákolimpia 4. helyezését, és mivel az egyik kedves barátom fia ebbe az iskolába jár engem kértek fel az érmek átadására. Imádtam a gyerekekkel lenni, nagy szeretettel fogadtak, ami nagy öröm és megtiszteltetés volt számomra.”

Somalia

Játékosunk sérülése szerencsére már a múlté, azonban a nyaralás idén a fiatal csatár számára elmarad.



„Nem utaztam haza a nyári szünetre, mivel szeretném teljes értékűen kezdeni a többiekkel a nyári felkészülési időszakot. Viszonylag hosszú időt kellett kihagynom a sérülésem miatt, így jelenleg a napjaimat egy a szakmai stáb által előre meghatározott edzésprogram szerint töltöm. A margitszigeti futás, edzőtermi edzések mellett azért jut egy kis idő a pihenésre is, inkább a hétvégéken. Ilyenkor a csapattársakkal találkozom, vagy otthon videó játékozok. Nagyon várom már, hogy újra együtt legyen a csapat és végre én is részt vehessek az edzéseken!”

forrás: fradi.hu

