Most már hivatalos: a fiatal csornai védő 3+2 évre írt alá csapatunkhoz!

Simita Gergő aláírt

Ma délután aláírta a 3 plusz 2 évre szóló szerződését a Ferencvároshoz az NB III-as Csornától érkező Simita Gergő. A 19 éves labdarúgó a télen már járt a csapatunknál próbajátékon, akkor megfelelt, klubunk előszerződést kötött vele, ami a mai napon lépett életbe.

Simita Gergő az NB II-es csapattal kezdi meg a felkészülést, és első ferencvárosi interjúját közvetlenül szerződése aláírását követően adta a fradi.hu-nak.
– A télen elhívtak próbajátékra a Ferencvároshoz, akkor felmérték, hogy hogyan játszom, mit tudok –vázolta fel a szerződéskötés előzményeit Simita. – Akkor már sejteni lehetett, hogy a nyártól itt fogom folytatni a pályafutásomat. Már télen is nagyon jól éreztem magam a csapatnál, szerencsére a Kecskemét II elleni felkészülési mérkőzésen gólt is tudtam lőni.

– Az elmúlt fél évben tudatosan készültél arra, hogy a Fradiba igazolsz?
– Már a próbajáték ideje alatt is láttam, hogy még van miben fejlődnöm. Ez nem is csoda, hiszen az NB I-hez, illetve az NB II-höz is nagyobb felkészültség kell, mint az NB III-hoz. Az elmúlt fél évben próbáltam a hiányosságaimat pótolni.

– Hogy érzed, miben kell fejlődnöd?
– Elsősorban erőnlétben, gyorsaságban.

– Egyelőre még kevesen ismernek, hogyan mutatnád be magad a szurkolóknak?
– Jobb oldali védő vagyok, de előtte korábban sokáig belső hátvéd voltam. A játékstílusomat leginkább az jellemzi, hogy szeretek előre futni, a támadásokat segíteni.

– Hogyan engedtek útnak a csornai társak?
– A Ferencváros az ország legnépszerűbb klubja, így a mi csapatunkban is elég sok fradista van. Mindenki gratulált és bíztatva engedtek útnak.

– Mi a célod egyénileg, illetve a csapattal?
– Egyénileg egyértelműen az, hogy felkerüljek a második csapatból az elsőbe és minél többet fejlődjek. Emellett szeretnék a Ferencvárossal minél szebb sikereket elérni.

(Fradi.hu)