Luca nyilatkozott a hivatalos oldalnak.

Többször hívott már a Fradi az előző években is. Miért pont most döntöttél a váltás mellett?
- Most éreztem magam annyira erősnek, hogy továbblépjek. Közrejátszott az is, hogy a Szekszárd felbomlik. Mindemellett pedig a Fradi volt a legszimpatikusabb a csapategység és a nagy szurkolótábor miatt.

Mennyire ismered az új csapattársaidat?
- Vicával és Nellivel játszottam már a korosztályos válogatottakban. A többieket eddig csak látásból ismertem. Az biztos, hogy jobb lesz egy oldalon játszani velük, mint ellenük.

Milyen volt az első heted a csapattal?
- Elfáradtunk, de élveztem. Hamar elment a hét. Az edzések változatosak, de kemények.

Hétfőn már az ifi válogatotthoz csatlakoztál.
- Igen, hétfőtől már a montenegrói világbajnokságra készülök az ifjúsági válogatottal. Sajnálom, hogy nem lehetek együtt a klubcsapatommal, de a nemzeti együttesben benne lenni is jó dolog. Remélem, bejutunk a legjobb nyolcba.

A Fradival milyen idényre számítasz?
- A BL-ben továbbjutást várok a szlovákok ellen, amivel a főtáblára kerülhetünk. Nem is tudom megfogalmazni, milyen érzések vannak bennem a következő szezonnal kapcsolatban. Még sosem szerepeltem klubszinten nemzetközi mezőnyben. Szeptemberben majd meglátjuk, hogy sikerül a bemutatkozás az európai kupában.

Fradi.hu

