Ellentmondó hírek láttak ma napvilágot a paksi jegyekkel kapcsolatban.
Az elővételben árusított biléták ügyében az első hírek arról szóltak, hogy nem kell hozzá szurkolói kártya. Az elmúlt napokban ennek megfelelően zajlott az árusítás. Egészen a mai napig, amikor is több szurkolónk jelezte nekünk, hogy bizony tőlük kértek a vásárlásnál szurkolói kártyát.
Kérjük a hozzászólásoknál írjátok meg mi is a valós helyzet.
Honlapunk egyébként úgy értesült, hogy a paksi meccset követően minden idegenbeli találkozóra kell majd a szurkolói kártya, az első ilyen meccs az Mtk elleni találkozó lesz…
2010 március 19 at 12:05
kedves barátaim, tiszteletteljes kérdésem lenne:
mi fog történni, ha berki “eltakarodik”, és az őt követő, akár közfelkiálltással választott vezérigazgató (pl nyíl, lipcsei, vagy springer bácsi), megköszöni a bizalmat, felsorolja a programját 38 pontban, és leszögezi, hogy a szurkolói kártya marad.
mit fog erre reagálni az a 100-1000-10000 szurkolótársam, aki….(nem részletezem)
lesz majd nyilasi takarodj? vagy nyilasi nem vállalja? vagy mccabe csak azt nevezi ki, (mert tudjuk, ő nevezi ki) aki nem hajlandó ebbe a kártya dolog vitába bele se menni?
2010 március 19 at 09:43
sziasztok
tegnap voltunk megvenni a JEGYET NEM KELLET SEMMI KARTYA nincs iss de nme is kellett csak ha ingyen busszal akarsz menni amit a FRADI indit akkor kell kartya
Udv
MINDHALALIG FERENCVAROS !!!
2010 március 19 at 11:00
A baj az, hogy hol kell a kártya, hol pedig nem…
Mintha arcra menne ez is, mintha az indulatok további szítása miatt tennék…
Nagyon nincs ez így jól. :-(
2010 március 19 at 11:04
Igen, ez így van!
Kedves norbertosarti, fradizmusorzoi, szánalmas a feszültségkeltésetek!
Miért kell hazudni?
NEM KELL A JEGYHEZ KÁRTYA!
Bár esküszöm jobb lenne, ha kellene…
2010 március 19 at 11:24
Kedves mrzoltangera!
Nekem is voltak olyan ismerőseim akiktől kérték a kártyát na akkor most ki a szánalmas és ki kelti a feszültséget?
2010 március 19 at 08:43
Kedves Szurkolo társaim!
Egy érdekes kérdésem lenne:Ha breki “úr”holnap bejelentené,hogy a vendég szurkolok csak adataik beszolgáltatásával léphetnek be a szentélyünkbe akkor az mlsz hány óra alatt reagálná le és vétozná meg az elképzeléseit ennek az ámokfútonak?Hát segítek szinte azonnal! Én is úgy gondolom,hogy a kártya egyelőre csak a Fradi egyik büntetése de ha csak(kártyával) így mehetek be a kedvenc csapatom meccseire akkor legyen.Két gyerekes családapaként már nincs lehetőségem 10 db secusal,4-es zárszelvényből készült vas kapuval HARCOLNOM!!
Ui: de 15 évvel ezelőtt ;))
2010 március 19 at 00:33
Hazugság és kavarás
Arról kaptunk tájékoztatást több szurkolótól is, hogy kártya hiányában nem kaptak belépőt a Paks elleni szombati találkozóra. Történt mindez annak ellenére, hogy Berki Krisztián nyilvánosan kijelentette, hogy a Paks elleni meccsre még kártya nélkül is lehet jegyet vásárolni, és ezt többen meg is tették a hét folyamán.
Emellett futsal csapatunk vezetőit is bekérette mára az igazgató úr, hogy meggyőzze őket, arról, hogy az ő meccseiken is a Fradi-Securitynak kéne ellátnia a biztosítást. Teszi ezt annak ellenére, hogy soha semmiféle rendbontás nem történt még futsalmeccsen, mind a szurkolók, mind a vezetők maximálisan meg vannak elégedve a jelenlegi rendezőkkel. és a klub semmilyen támogatást nem nyújt a szakosztálynak. Még edzéseiket és meccseiket is “idegen” környezetben kénytelenek megtartani, mert a klub olyan anyagi elvárásokat támasztott velük szemben pálya-bérlés címszó alatt, ami egyszerűen elfogadhatatlan volt. Ezek után Berki Krisztián mégis meg akarja nekik mondani, mit hogy csináljanak, és már az igazmondás látszatára sem ad…
http://www.green10.gportal.hu
http://www.1899.hu
2010 március 19 at 00:33
Nem vagyunk fizetett szurkolók!
Az FSZSZ tájékoztatója a szombati nappal kapcsolatban:
Mivel a vidéki Fradisták semmibe vétele mellett, a Paks és a Ferencváros vezetői úgy állapodtak meg, hogy csak elővételben, Budapesten lehet jegyet váltani a szombati meccsre, ezért az FSZSZ, az egység jegyében, arra szólít fel mindenkit, hogy SENKI NE VEGYEN ELŐVÉTELBEN BELÉPŐT! Emellett, aki már megvette a jegyét, azt arra kérjük, hogy mindaddig ne menjen be, amíg nem biztosították minden szurkolónknak a belépést. Klubunknak rengeteg vidéki szurkolója van, akiktől gyakorlatilag megvonták a lehetőséget, hogy a paksi stadionban szurkolhassanak. Egységesen kiállunk egymásért, mert elég volt abból, hogy csak addig kellünk, amíg kifizetjük a számunkra rendelt belépőket, de érdekeinkkel, véleményünkkel senki nem akar szembesülni!
Az FSZSZ álláspontja a Berki Krisztián által ajánlott buszokra, az hogy:
MI NEM VAGYUNK FIZETETT SZURKOLÓK!
Mindenkit arra kérünk, hogy 13:00-tól szurkoljunk együtt az FFC-nek a 2-es számú edzőpályán, utánna pedig együtt utazzunk le Paksra, és szurkoljuk ki a győzelmet!
http://www.green10.gportal.hu
http://www.1899.hu
2010 március 19 at 09:05
Tegnap is beírtam ma is megteszem:
“Paks és a Ferencváros vezetői úgy állapodtak meg” vs “a rendőrséggel közös pályabejárás után született meg ez a döntés, oka pedig a biztonság”
A busz elleni tiltakozás meg a legnevetségesebb… Szeiler idejében pont hogy az ilyen buszok hiánya volt oka a Szeiler takarodj rigmusra… Következetesség nulla…
2010 március 19 at 10:24
Totatta, igen, tegnap hallotta mindenki ezt a hírt. Ahogy hallottuk azt is, hogy a rendőrség miatt kell a kártya…Meddig hiszel még berkinek?:)
2010 március 19 at 12:18
Nézd itt nem Berki a főgetzi, de majd ha eltávolítják meglátod… amúgy 1 hónap múlva választás, nem véletlenek ezek az elcsitító intézkedések a rendőrség részéről… de ti csak Berkizzetek… sose látjátok a fától az erdőt és mégis én vagyok szemellenzős…
2010 március 18 at 23:44
MTK ellen be se mehetünk, mert a rendőrség nem engedi a sz*r Hidegkúti Stadionra hivatkozva…
2010 március 18 at 23:36
NAGYON OFF,de sszerintem jó lett:uttest “induló” átírása(Annyit tennék hozzá,hogy életemben először és,egyben utoljára hallgattam meg,direkt azért,hogy áttudjam írni)
“újpesti soha NEM lennék,semmi pénzért.
A sok lila majom tudja rég:a győzelem a Ferencvárosé!
De nem tudom mit éreznék,ha egy lila mezt meglátnék,azt hiszem rögtön magam alá há.nynék.
MOCSKOS újpest,SZ. AR AZ újpest,míg a Föld forog ugyanígy lesz!
Teltház van a stadionban,mocskos liák végetek van!
MOCSKOS újpest,SZ. AR AZ újpest,bajnok csapatuk SOHA nem lesz!
Sz.o.pni fogtok nagyon úgy fest!Hajrá Fradi,sz.ar az újpest!
Már a régiek is tudták,hogy a lila NEM SZÍN!
A gólokat sorban kapják rég,és ez így marad örökké!
Mennyi szép FRADI győzelem,és az újpestnek üzenném:a folytatás nekik csak rosszabb lesz ennél!
MOCSKOS újpest,SZ. AR AZ újpest,míg a Föld forog ugyanígy lesz!
Teltház van a stadionban,mocskos liák végetek van!
MOCSKOS újpest,SZ. AR AZ újpest,bajnok csapatuk SOHA nem lesz!
Sz.o.pni fogtok nagyon úgy fest!Hajrá Fradi,sz.ar az újpest!
MOCSKOS újpest,SZ. AR AZ újpest,míg a Föld forog ugyanígy lesz!
Teltház van a stadionban,mocskos liák végetek van!
MOCSKOS újpest,SZ. AR AZ újpest,bajnok csapatuk SOHA nem lesz!
Sz.o.pni fogtok nagyon úgy fest!Hajrá Fradi,sz.ar az újpest!
hát ez lenne az.Bocs ha kicsit elragadtattam magam:D
HAJRÁ FRADI!
2010 március 18 at 23:58
Az nem jobb, hogy félház van a stadionban?:D és még ez is hízelgő a barbie-ház látogatottságát tekintve…:D
2010 március 19 at 00:10
ki mondta h a barbiházról van szó:D
de igazad van,úgy tényleg jobb köszi:)
2010 március 18 at 22:01
Tegnap regisztráltam eddig csak pozitív értékelés kaptam, gondolom a következő írásom meg fog osztani, ezért várom az első negatív szavazatokat! :)
Sajnos én nem fogom kiváltani, mert magalázónak tartom a kártyát, engem ne kezeljen bűnözőnek senki. Tényleg sajnálom, mert szeretek kijárni az elmúlt 2 évtizedben is szerettem kijárni, hol szurkolni, hol szotyizni, hol a családdal, hol egy-egy baráttal. A mai napig jéghideg a kézfejem és száraz a torkom minden meccs előtt, amikor rám szól valaki akkor veszem észre, hogy remegek az idegtől, hogy mi lesz a meccsen. Focimeccsre szórakozásból megyek ki, ha ezt is olyan beszabályzottá teszik mint az adóbevallást, akkor maradok a tv előtt szurkolni.
Sajnálom, hogy vannak szurkolótársaim, akik nem állnak ki mellettem ebben a kérdésben (legalábbis én így érzem, persze ez szubiektív és senkit nem ítélek el ha mégis bemegy, kártyát vált), nem vagyok fiatal, sem balhés, mégis bizonyítanom kell, hogy nem vagyok bűnöző, csak én már bizonyítottam hétről hétre, ezért lettem, fasiszta, rasszista, lenézett “bunkófradista”, vállaltam mindig, mindenki előtt, még akkor is mikor hátrány volt, vagy manapság, olyan körökben is, ahol ez bizony hátrány.
Úgy érzem nem ezt érdemelném a csapatvezetéstől.
Mégis mindezek ellenére azt sajnálom a legjobban, hogy a Magyar ember csak a bajban tud összetartani, egy slovan meccs után tud egységes lenni, egy kizárás után tud egységes lenni, de mikor tingli-tangli dolgokkal éket vernek közénk egymás torkának ugrunk.
Csak nézzétek meg, hogy itt is milyen indulatoktól fűtött írások mennek egymással szemben, nem egymást kell gyűlölni, szeretnünk kellene egymást, ha másért nem azért mert mindannyiunknak zöld a szíve, vagy azért mert együtt éltünk át verést, megalázást, kitiltást, kizárást vagy azért, mert együtt sírtunk a kis kétfejes videomagnónk előtt, mikor visszanéztük Novák BL meccsek utáni érzelmektől fűtött nyilatkozatát vagy azért, mert mikor azt halljuk, hogy “Fatusi kapja – Nagy Zsolt mellette – át a másik oldalra …. GÓÓÓÓÓL, nincs olyan rajtunk kívül akár kártyás akár nem, aki értené miért könnyes a szemed ettől a mondattól.
Ez egy életérzés, egy más világ, legalábbis annak kellene lennie, de manapság már egyre kevésbé az és vérzik a szívem ha arra gondolok, hogy az unokáimnak már esélye sem lesz átérezni ez.
2010 március 18 at 22:11
Túl rövid az élet ahhoz, h ne menjek ki egy Fradi meccsre. Minden más le van szarva.
2010 március 18 at 22:12
laca1899:
Ment a rate up-ot, de:
amiben egyet értek, hogy igen, úgy lett volna szép, és igazán fradista, ha mindenki kiáll a másik mellett, és ha az a döntés, hogy SENKI nem megy be a meccsre, akkor nem is megy be senki!
De nem ez történt. A kérdés miért?
Egyszerű. Ha első perctől egyértelmű, hogy a kártya miért nem felel meg, egyértelműen meg van indokolva (és mindenki számára érthetően közzétéve), akkor meg lett volna az esélye az összefogásnak. Én legalábbis hiszek benne!
De megmondom, mi történt. Nem lehetett tudni, miért nem kell a kártya. Talán azért mert:
ezzel bizonyos körök Berki posztjára akarnak léket ütni, vagy
csak egyszerűen dacból, mert ugye az MLSZ meg ne mondja már, hiszen “mi vagyunk a Ferencváros”, esetleg
az FSZSZ tagjai nem egyeznek egymással (ugye föl is bomlott), és valójában a Security eltávolítása az igazi indok
Csak három okot soroltam így hirtelen az EL meccsek szünetében, csak ennyi jutott hirtelen eszembe. Azt azonban még meg szeretném jegyezni, hogy a klub oldaláról sem volt a kommunikáció egyértelmű, hisz Ők is megtehették volna, hogy egyértelműsítik mi a céljuk vele, és már a nulladik pillanatban egyeztetni kezdenek a szurkolókkal!
2010 március 18 at 22:22
xfradikax Says:
2010 március 18 at 22:11
Túl rövid az élet ahhoz, h ne menjek ki egy Fradi meccsre. Minden más le van szarva.
atyaág én már elolvastam 675 millio véleményt és elenvélemyént, de ennél jobb és nyomosabb indokot, velősebben, tömörebben, soha nem írt még le :D gratulalok, és természetesen egyet értek :D
2010 március 18 at 22:28
xfradikax:
“Túl rövid az élet ahhoz, h ne menjek ki egy Fradi meccsre.”
Erre meg egy gyors válasz: EEE
2010 március 18 at 22:42
Igen igazad van, hidd el én is belelátok ebbe-abba, ami a klub körül folyik és ha leírhatnám büntetlenül amit tudok, sok ember elszégyellné magát azthiszem.
Olyan dolgokról például amikor egy-egy ráadásul nem is Fradi szurkoló szakosztály vezetőnknek az a legnagyobb problémája, hogy idén milyen lesz a céges autója vagy Rieb intézzen neki ezt azt az Apriliánál, hidd el ezek a dolgok sokkal többe kerülnek, mint azok a büntetések amiket (az én személyes, szubiektív és elfogult) véleményem szerint jogtalanul kaptunk.
Én úgy látom, sokat változott a szurkolói társadalom és manapság közel sem olyan “elvetemült” mint pár éve volt.
Jó nem mondom, vannak érdekes emberek, de én őket sem tiltanám ki, mert hozzánk tartoznak, az egyik szurkoló hozza a hírhedtséget, a másik hozza a látványt, a harmadik alkotja az erőt adó tömeget.
Így van ez jól, gyerekként az ember csodálja a „B-közepet” és oda akar tartozni, fiatalként mikor már ott csápol szeretne nagyon kemény lenni és huligánkodni, aztán megöregszik és benő a fejelágya és mérsékelt oldallelátós vén **** lesz. Így van ez jól, csak sokan elfelejtik, hogy ők is voltak fiatalok, ők is szidták a bírót, vagy ordítottak végig meccseket, sőt sokan még rendet is bontottak például a Honvéd elleni kupadöntőn ugyebár.
Végül nem tudok más írni, mindenki döntse el belátása szerint, hogy cselekszik és próbálja megérteni és elfogadni a másik döntését.
Az tényleg elég kemény érv, hogy az élet rövid, de akkor ugye minek nősülünk meg? :)
2010 március 18 at 21:55
2010 március 18 at 22:12
3:11 től.Milyen 4000 ???
2010 március 18 at 22:15
Ettől azért többen voltunk, ez naon az eleje lehetett, mert ezt a szabályfelolvasást én nem is hallotam.
És nem jó a kérdésed. Milyen 6 millió???
2010 március 18 at 21:22
Döbbenet, hogy egysek lassan 4 hónapja rugóznak ezen a kártya, nem kártya kérdésen.
Kártya van, pont!
Mit lehet ezen ennyit ragozni?
2010 március 19 at 00:14
ha eltörlik a kárrtyát,(sosem fogják ezt fel kéne fogni) akkor majd harcolnak másért :) mióta mekkéb itt van ez asszem a második tábor kintmarados tüntetés..
2010 március 19 at 01:20
Akkor bizony őket kitiltották!
Csak szólok…
2010 március 19 at 11:37
ok nélkül persze :) de nehogy az jöjjön le hogy a tábor ellen vagyok.hiányoznak oda nagyon is.csak van egy új szabály amit el kell fogadni sajnos.ha nekik nem megy akkor abban bizom hogy akik pénteken elkezdtek a kapu mögé gyülni azok belejönnek a dologba a lilák elleni meccsig.és persze senki nem támadja öket mert ök legalább próbálkoznak..
2010 március 18 at 20:59
Egy szaros kártya megosztja a Fradi közönséget?:) Ez vicc? A sorozatos balhék elleni létrehozott, a világon mindenhol elfogadott kártya megoszt minket? Ébresztőpőőő! Meg akarnak minket osztani? Akarjanak…de csak azt lehet megosztani, ami megosztható. Ki tehet róla, h azok vagyunk? Miért szeretik provokálni a Fradi tábort? Mert provokálható. Ki tehet róla, ha nem mi? Semmi más nem kéne foglalkoztasson minket mint a rohadt 3 pontok bezsebelése egy végigszurkolt meccs után! Már csak azért is érdemes élőben nézni a meccseket, h ne hallgassuk a kommentátorok hülye dumáit, ráadásul a csapat többet érdemel, eredményben, is és támogatásban is! A vezetőség súlyos hibát csak azzal követ el, ha nem rendel majd ki jegyárusító standokat idegenben, mert rengetegen vagyunk. Hajrá Fradi!
2010 március 18 at 21:11
Valami hasonló véleményen vagyok én is.
berki leléphetne, de ezt neki együtt a Szentélyből is a tudtára adhatjuk.
Annyit harcolnék ki a vezetőségnél,hogy VENDÉGszektorba is kérjen sz.kártyát.
2010 március 18 at 22:06
xfradikax!
Egyetértek azzal, hogy nem jó az, hogy megosztja a közönséget a kártya. Ez abból ered, hogy egyik oldal sem akar engedni, ti nem értitek, hogy nekünk milyen aggályaink vannak vele szemben, mi pedig nem tudjuk elfogadni azt, hogy szerintetek minden szemétkedés ellen azzal tudunk tüntetni, ha bent vagyunk a stadionban.
Viszont! Azt nagyon rosszul látod, hogy ez most csak és kizárólag a kártyás-nemkártyás zavarról (nem mondok ellentétet, hiszen fradista és fradista közt nem lenne jó ha ennyire kiéleződne a helyzet:) ) szól. Sőt, ez megint berki hazudozását bizonyítja. Amiről beszélni kell, nem szabad szemet húnyni egy ilyen húzása felett sem. Ugyanis egyelőre úgy látom – megadva még mindig a lehetőséget arra, hogy az angolok tényleg csapatot+stadiont+sok szurkolót akarnak -, hogy berki a bajok egyik elsődleges forrása. Amíg ő itt lesz, megmarad rengeteg probléma is. Ennek fényében azt hiszem, hogy egységesen kell követelnünk a távozását, és nem azt kritizálni, hogy te regisztráció-párti vagy, én pedig nem. Hiszen az alapelvek a mi esetünkben megegyeznek, ez nem más, mint a HAJRÁ FRADI!, berki esetében viszont nem ez számít, nem te számítasz, nem én számítok, hanem az, hogy minél többet tudjon lenyúlni, ezért van az is, hogy próbál zavart kelteni köztünk, azok között akik igazából ellenőrizni tudják őt. Ezért nem szabad – szerintem – bedőlni az olyan lépéseinek, mint ez a szurkolói ingyenbusz. Mert ezt szintén azért szervezte (ha egyáltalán tényleg létezik…), hogy titeket maga mellé állítson, és köztünk szítsa a tüzet. Tehát ezzel nem nektek akar kedvezni, hanem saját magának. És ugyanezen elv mentén teszi meg az összes lépését. Oszd meg és uralkodj. De ha összefogunk és minden ilyesmitől függetlenül azt nézzük, hogy kik azok akikkel alapelveket tekintve ugyanolyanok vagyunk, akkor nem lesz esélye egy ilyen hazug tolvajnak!
HAJRÁ FRADI!
bERKI TAKARODJ!
2010 március 18 at 20:45
Már 4-1-re vezet a FULHAM.
2010 március 18 at 20:47
Hajra Gera!!!!!!!!!!!!!!
Nem ertem miert nem fer be ebbe a vilagszinvonalu Magyar valogatottba?????????
2010 március 18 at 20:55
Elszorult a torkom a Gera-szaltót látva…:'( Szörnyű belegondolni, hogy valaha milyen remek csapatunk volt, és most milyen van (mondom úgy, hogy abszolút bizakodó vagyok most, a téli erősítéseket látva…). Remélem hamarosan hasonló erősek leszünk, és hasonló nagy élményeket fogunk kapni a Fradikánktól!
2010 március 18 at 20:55
afax kóman meg kistuloki..Gerát a fardiba!!!
2010 március 18 at 20:57
Megették a Juvét !
Nagyszerű meccs volt – man of the mach Zoltan Gera !
2010 március 18 at 20:58
Cannavaronak nem sok szerencséje van a mi Zoli gyerekünkkel…:D
2010 március 18 at 21:01
Azert nem kell gondolom, mert nem egy bologatos kutya, mint sokan masok!!!!
Nem mellesleg FRADISTA!!!!!
Remelem lathatjuk meg Fradi mezben.
2010 március 18 at 20:36
ma kora delutan kartya nelkul sikerult jegyeket vennem. es akkor meg csak 120 db fogyott el:(
2010 március 18 at 20:34
MTK ellen úgyse mehetünk, mert nem alkalmas a pályájuk kiemelt kockázatú mérkőzésre… :)
2010 március 18 at 20:59
A nézőket nem zárhatják ki, ezért új helyszínen kell rendezniük!
2010 március 18 at 21:00
Azért nagy tételben ne fogadj rá :) Lásd a ligakupa meccset.
2010 március 18 at 20:34
A gond az sokak számára, kedves Rocketgirl, hogy továbbra sincs döntés az ügyben, hogy kötelező lenne idővel mindenütt a kártya!
2011 júliusától a kiemelt kockázatú meccseken elvileg kötelező lesz a legújabb infók szerint!
Bár ezek még mindig csak elvek és messze nem tények!
Csak szólok…
Mondjuk én regisztráltam pár napja, de ettől a tény még tény marad.
2010 március 18 at 20:43
Szerintem ez olaj a tűzre,hogy az egyiknek kell a másiknak pedig nem.Hiba volt csak nálunk bevezetni mert igy olyan mint a skarlát betű.Ez is csak azt jelzi,hogy nincs meg az összhang a Magyar labdarúgásban.De legnagyobb probléma az,hogy a vezetőink aszisztálnak a kialakult helyzethez és halgatnak mint szar a fűben.
2010 március 18 at 20:31
Kommunikációóóóóóóó!!!!!
Orosz úr és a többiek,mire vártok!!!!!
KEZDŐDJÖN MÁR PÁRBESZÉD KÖNYÖRGÖM,LÁSSATOK MUNKÁHOZ MÍG NEM KÉSŐ!!!
2010 március 18 at 20:43
Minek? A lóvét így is megkapják!
A hawaii(máltai) túrán már ledolgozták az évi penzumot.Remek kis cikket írtak a paintballos programról is.Az már smafu…??
2010 március 18 at 20:44
A fő probléma ott van – legalábbis meglátásom szerint -, hogy a zrt-nél nem törik magukat a szurkolók elégedettsége érdekében. Magyarán tesznek ránk magasról. Innentől hiába kezdenek kommunikálni velünk, annak úgy sem lesz semmi pozitív hatása. Emellett ne feledjük el, hogy hazudoznak nekünk össze-vissza. Tehát eléggé összetett a gond. Rögtön három területen is fejlődni kellene, mégpedig gyökeresen:
1. hazugságok: Ne hazudjanak!
2. kommunikáció: Értesüljünk minden döntésről, változásról, a csapattal/klubbal kapcsolatos információról a lehető legrövidebb időn belül!
3. hozzáállás: Viselkedjenek úgy, mintha mi is fontosak lennénk. Sőt! Érezzék is ezt, hiszen tulajdonképpen mi vagyunk azok akik miatt ez az egész megy! (persze gondolom sokak vannak még úgy, hogy a Fradi az egyik dolog amiért élnek, de az alapállás akkor is az, hogy a szurkolókért megy ez az egész játék, még ha a Fradi kicsit más is, e téren is)
Viszont – megintcsak személyes véleményem, de remélem a többség egyetért -, ehhez 180 fokos fordulatra van szükség, most azonnal. Ennek első lépése berki leváltása. Akkor látnánk az angoloktól a pozitív szándékot. Emellett, ha pl. egy Nyilasi Tibi (tudom, hogy nem valószínű az Ő szerepvállalása, de akkor mondom úgy: FRADISTA) kerülne a vezérigazgatói posztra, akkor én, személy szerint még a regisztrációt is megfontolnám. Ilyen feltételek és berki jelenléte mellett azonban kizártnak tartom.
Tehát adott a legelső feladat:
bERKI TAKARODJ!
HAJRÁ FRADI!
2010 március 18 at 20:27
A tehcnika vivmánya a Fulham egyik játékosa szobabicigli melegít a kispad mellet.
2010 március 18 at 20:28
technika!!!
2010 március 18 at 21:15
Több helyen láttam már.
Amerikában baseball meccseken elterjedt.
2010 március 18 at 20:12
SRÁCOK A FULHAM VEZET A JUVE ELLEN 3-1-RE GERZSON 2X TALÁLT A KAPUBA.
2010 március 18 at 20:14
A KLUMPÁSNAK MEG NEM KELL A VÁLOGATOTBA.BESZARÁS.
2010 március 18 at 20:14
Gera dugja az öreg hölgyet…
2010 március 18 at 20:14
Plusz kiállították róla Cannavarot
2010 március 18 at 20:16
gera aszott nagy formában van… :)
gyere vissza hozzánk :D
2010 március 18 at 20:17
Én is nézem Geráék meccsét! És 1 percen belül rúgtak 2 csattanó kapufát is!
Gera nagyon jó! Ez a lényeg, a foci és nem a kártya körüli idióta, sötét hisztéria!
2010 március 18 at 20:42
Már 4-1, még 6 perc.
2010 március 18 at 20:12
Aki megszokta a sötétséget, és a szeme se állja a fényt, annak hiába gyújtasz lámpást!
2010 március 18 at 20:49
Ohh ohh micsoda sötétben botorkálóak voltunk hosszú 110 évig..de végre most!Valaki, VALAKI végre fényt, reményt gyújtva utat mutatott azoknak akik reménykednek hogy végre kitörünk ebből a maradi állapotból….
2010 március 18 at 21:02
Ember, te azt sem érted, amit kérdezel!
2010 március 18 at 21:09
Te pedig azt sem érted amire gondolsz..
2010 március 18 at 20:10
Egy gondolat kiűzhetetlenül befészkelte magát az agyamba…mi van akkor,ha a kártya ,a stadion építés, vagy nem építés része.Minél kevesebben vagyunk annál kisebb az ellenállás.
2010 március 18 at 20:08
Uraim!
Szeretném leszögezni, hogy semmi közöm a szurkolói kártyához.
Ma megvizsgáltam a saját szurkolói kártyámat.
Tecnológiáját tekintve, redkívül korszerű, és jövőbe mutató. Itt nem kívánom közzétenni a technikai részleteket.
Számomra teljesen nyílvánvaló, hogy a Fradi hosszútávon, több célra kívánja használni azt.
Messze a többi klubb előtt járunk ebben a tekintetben.
Számomra teljesen érthetetlen minden ezzel kapcsolatos hisztéria. Ez kb. olyan, hogy nem kell a BMW, én szamárháton akarok járni.
Aki ellenzi, az valami középkori sötétségben él. Valami olyan, mintha tiltakozna a bankkártya ellen.
Teljes sötétség!
Ennyi.
2010 március 18 at 20:14
Az a baj,hogy még mindig nem érted egy pár emberrel együtt,hogy a fő probléma nem a kártyával van,hanem azzal a hazugságokkal amik körülveszik. ÉBRESZTŐ!!!!
2010 március 18 at 20:24
Lehet, hogy a bmw sem lenne annyira vonzó, ha a hatóság kényszerítené rád, míg mindenki más szabadon eldönthetné, hogy bmw-vel, kispolszkival, szamárháton vagy akár gyalog jár.
A technikai részéről meg annyit, hogy az általad tapasztalt, de nem részletezett forradalmi vívmányoknak akkor tudnék igazán örülni, ha társulnának hozzá működőképes beléptetőkapuk az üllői úton, az idegenbeli meccsekre pedig netes jegyrendelési lehetőség, hogy ne lehetetlenítsék el teljesen a vidéki fradistákat.
2010 március 18 at 20:24
Valamit félreértesz.Itt nem az a lényeg hogy az a plasztik kártya technikailag profi.
Hanem hogy ezen kis plasztik mentén KETTÉVÁGTÁK a FRADISTA TÁBORT !
Tök jól lehet itt-ott bedobott (akár kamu) hsz-ekkel is hergelni egymást! Lehet hogy a mai esténk is egymás “anyázásával” fog eltelni pro és kontra..:((
Mi történt? 2 napig árulják kártya nélkül, majd hirtelen csak kártyára..Az az “okosság” most ebben hogy összekeverik a 2 társaságot 1 szektorba..hmm?? Érdekes kis balhéknak nézünk elébe!
Tehát igen a megosztás a lényege a rendszernek és a szurkolók 1 részének elüldözése.Ha majd megjelennek a bulldózerek akkor lesznek akik eléjük fekszenek , és lesznek akik virággal várják a nagy projekt beindulását ünnepelve..:(
2010 március 18 at 21:04
Eszed semmi, fogd meg jól ! :)
2010 március 18 at 21:07
megint elővetted a kis szimpatikus stílusod ?
2010 március 18 at 20:00
Engem ezzel a témával kapcsolatban a legjobban érdeklő hír, hogy a rendőrség kötelezte-e klubunkat a szurkolói kártya bevezetésére? Illetve ha nem (mert nincs rá jogszabályi lehetőség sem, ugye) helyezett-e kilátásba olyan dolgokat (zártkapus meccsek indok nélkül), ami miatt kénytelen-kelletlen vezettük be a kártyát.
Amíg ezen kérdéskör körül nem tisztázódik a helyzet, én nem vagyok hajlandó továbbmenni. Ez ugyanis meghatározza az egészet. Ha köteleztek minket (vagy hasonló), akkor hiába a balhé. Ha nem köteleztek, akkor meg elő kell a Berkit venni egy csöndes éjszaka, keresztre feszíteni és addig szurkálni, míg a teljes igazat elmondja a háttérben zajló dolgokról.
ui: jut eszembe, ha köteleztek minket, akkor Berkit csak simán ki kell rúgatni, mivel hagyta, hogy a Ferencvárossal, illetve szurkolóival szemben negatív diszkrimináció történjen meg.
Ezeket a dolgokat KELL tisztázni és valós lépéseket tenni a megoldás érdekében!
2010 március 18 at 20:04
Berkit elhajtani, Sajót fölhozni.
2010 március 18 at 20:07
A rendőrség nem kötelezhet senkit a kártyára, de a mérkőzés előtt néhány órával elrendelheti a zárt kaput.
Ha van kártya, akkor a rendőrség nehezebben rendelheti el a zártkaput.
2010 március 18 at 20:08
előbb utóbb minden csapatnak kötelező lesz, most miért baj, hogy mi voltunk az elsök?
2010 március 18 at 20:29
rocketgirl,
szerintem azért addig inkább ne tartsd vissza a lélegzetedet, amíg mondjuk Gyirmóton meg Kecskeméten is kiépítik a beléptetőkapu, kártya és kamera rendszert.
2010 március 18 at 19:55
Nem véletlen, hogy pont az mtk ellen kell már… 2 héttel a választások előtt :S
2010 március 18 at 19:53
valaki nem tudja szombaton árulnak jegyet az Albert stadionba?
2010 március 18 at 19:51
kelljen is. azért van. azért röhej, hogy ti is mindig ezen lovagoltok.
2010 március 18 at 20:02
Húzz innen a faxba,ez nem a kislányok biznisze…
2010 március 18 at 20:03
A probléma tárgyát mindössze ez képezte:
“A jegyek csak Budapesten vásárolhatóak meg 1200 forintért, az Üllői úti jegypénztárakban. Információink szerint szurkolói kártya NEM szükséges a vásárláshoz. A biléták március 17-től elérhetőek.”
(ftc.hu)
2010 március 18 at 20:10
Bár biztos ehhez is én vagyok a h.lye.
Mindenesetre megoldották a vidékiek, akiknek nagyon kellett és regisztráltak, csak itt se erről volt szó!
Mondjuk hol van arról szó, amit leközölnek felénk?
Egész egyszerűen őszinteséget várna el az ember és akkor meglenne a bizalom is!
Csak sajnos ez nem a bizalomról szól, hanem a züllesztésről, az összeugrasztásról, az ellehetetlenítésről.
Bár aki számára ez az igen hosszú időtartam nem volt elegendő bizonyíték, annak gratulálok.
Engem ha átvernek egyszer, akkor még esetleg adok sanszot, de amikor folyamatosan…
Mások vagyunk, na… és nem véletlenül tart hazánk is ott, ahol…
Már elnézést. :-(
2010 március 18 at 19:51
Szenzációs…Ezek tényleg nem akarnak hangulatot a meccseinken.