A mai szombathelyi ligakupa-meccsünket a SportTV új csatornája, a Sport M este nyolckor közvetíti. A csatorna, amelyet rögtönzött kutatásaink szerint csak a Fibernet digitális csomagjának keretében lehet fogni, annak ellenére, hogy a SportTV részeként a UPC-Chello-csoporthoz tartozik, adja a ligakupa meccseket idehaza. Nem vagyunk nagy hívei a Ferencváros állandó tévészereplésének, mert bár a szponzoroknak ez jó, a nézőszámra rossz hatással van, most azonban amiatt értetlenkedünk: miért kell egy hétközi meccset este nyolcra rakni egy olyan tévécsatorna miatt, amelyet a saját tulajdonosa sem kíván terjeszteni.

A szombathelyi meccsre kíváncsi budapestiek éjjel egy körül érhetnek haza a vasi megyeszékhelyről egy hétközi napon – ez sokaknak egy ligakupameccsért túl nagy áldozat. A tévé nagy úr, s az új csatornák bevezetésükkor mindig exkluzív tartalmakkal jelentkeznek, hogy az előfizetői nyomás miatt a kábel/műholdtársaságok bevegyék azokat a kínálatukba. Ilyen volt az angol foci a Eurosport 2-n, ilyen a BL a DigiTV-n, és ilyen most a ligakupa a Sport1 és 2 kistestvérénél, az M-nél. Csak azt nem értjük, ha a saját tulajdonosa, UPC, miért nem veszi be új csatornáját a saját kínálatába. Ha pedig nem bíznak a UPC-nél a januárban indított csatornában, akkor miért kell nekünk, fradistáknak éjjel egyre hazaérnünk miatta?

(Szolgálati közlemény: ezúttal a román nyelvű Sport1 sem adja a találkozót, csak éjfélkor ismétli azt a Sport2.)