Honlapunk úgy értesült, hogy nem halt el az a másik szál, amelyet több drukker már temetett.
Ahogyan azt korábban is megírtuk a politikai változásoknak köszönhetően újabb befektető vagy szponzor érkezhet az Üllői útra. Többen tudni vélték, hogy ezek a tárgyalások már megszakadtak, de az Üllői129 információi szerint ez nincs így, és amennyiben ezek a megbeszélések eredményre vezetnek akkor minden szinten nagy változások várhatóak a nyár elején. Ha a tárgyalások végül nem vezetnek majd eredményre, akkor marad a jelenlegi helyzet, azaz nem emelkedik majd a költségvetés.
2010 május 14 at 23:04
Sziasztok!
Nem leszek túl népszerű amit mondok, de én akkor is így gondolom!:
Lehet szídni itt most a Várszegit, de azért egy pár dolgot ne feledjünl:
– mit nem adnánk most egy 2. helyért
– mit nem adnánk most egy olyan csapatért (Szűcs Lajos – Vukmir,Dragoner, Gyepes, Leo – Kristob, Lipcsei, Kapics, Penska – Gera . Tököli)
– ha nincs 2003 május 30.-ai balhé, akkor most nem itt tartanánk (elivleg az akkori szupertehetségeket áthozta volna az MTK-ból, és ha jól emlékszem olyan 100 milliós költségvetése lett volna az utánpótlásnak!!!)
Ha akkor folytatódott volna az építkezés, akkor 2006ban nem zárnak ki minket a másod osztályba, nem fordulhatott volna olyan elő, h 1-2 nappal a meccs elött nincs pénz a benzinre!!!
Nem mondom, h akkor minden szép és jó volt, és semmi rossz, mint ahogy most sem szar minden! Csak egy FRADI szurkoló nem azt szokta meg, h a csapat a bajnokság vége elött a 7. helyen áll, -2 gólos gólkülönbsággel! :(
7 Ferencváros — 27 — 8 — 11 — 8 — 31-33 — 35pont
2010 május 14 at 23:39
NA akkor emlékezzünk csak kicsit, mi is történt!
-Várszegi 2,4 Mrd-os ajánlattal nyert (és csakis ezért ő kapta Csányiékkal szemben), ezt az összeget sosem fizette be. A válás pillanatában lett volna esedékes a második részlet. A problémát a Fradi szempontjából rendkívül előnytelen egyezséggel oldották fel: az FTC visszakapta a részvények 99%-át, Várszeginek cserébe nem kellett kifizetnie a hátralévő részleteket, valamint megkapta a részleges kereskedelmi jogok nevű rendkívül jól megfogalmazott portfóliót. (érdemes utánaolvasni hogy mi mindent elvett tőlünk). Ehhez a szerződéshez kellett persze egy Furulyás és egy Szeiler (mondjuk ő ki lett fizetve a Sugár vezérigazgatói posztjával), de alapvetően egy nyerő pozíciót kártyáztak el, kulcsszerepük volt a Fradi elsüllyesztésében.
-A Várszegi-féle akadémia módszer számomra egy bukott rendszer, ugyanis ő a minimális haszon érdekében eladja kiforratlan, tehetségesebb játékosait, a hasznot pedig nem forgatja vissza az MTK-ba, meg kell csak nézni a pályájukat. Nem tudom Garamin kívül van-e Magyarországon olyan edző, aki belemenne abba hogy szétszedjenek alóla minden 2. évben egy komplett csapatot?!
A 2003-as események ezzel együtt vállalhatatlanok, azon napon Varga Zoli eltávolítása után másodszor halt meg a Ferencváros. Nekem senki ne mondja hogy a Várszegi itt bármit is létrehozott!
2010 május 15 at 11:32
Én csak azt mondom, h akkor volt csapat!!!
Ami kereskedelmi jogokat elvitt azt a mi nagy angol megmentőink (mindenféle rosszidulat nélkül, hiszen, ha ők akkor nem jönnek, akkor most lehet, h nem beszélnénk, mert megszünt volna a csapat!:( ) 2 év alatt miért enm vették még vissza? Gondolom Várszegi sem 2 forintot kér érte, de vannak nekünk itt (gondolom elég jó fizetésért) margetingeseink! A munkájuknak mégsem látszik semmiféle eredménye!!!
Ésszeszűbb gazdálkodással, sokkal előrébb tartahnánk, és ez nem csak McCabe hibája!
2010 május 15 at 12:17
Természetesen észszerű gazdálkodás és megfelelő vezetés kellett volna hogy ne süllyedjünk el. De bajnokságot végülis Várszegivel sem nyertünk, ő összevásárolt egy csapatot és azzal akart nyerni. Utánpótlásra nem költött semmit, még ha ígért is ilyesmit. (bár én semmiféle 100M-s utánpótlás költségvetésre nem emlékszem)
A részleges kereskedelmi jogokat meg el tudom képzelni hányszoros feláron kínálja, pedig ideje lenne már hogy eltűnjön végleg az FTC-ből.
2010 május 15 at 14:38
Az a 100 milla eredetileg 80 milla volt ha jól tudom?!
2010 május 14 at 22:09
Ha már ez az Orbán ujpesti a duma.Évek óta azt hallagtom a tesómtól (aki honvédos), hogy én ne sírjak hogy ilyen stadionhelyzetbe került a Fradi, hisz annak idején először a Fradinak ajánlotta fel az Orbán kormány, hogy épít egy stadiont és nem az úttestnek.Csak várszegi kijelentette, hogy ő egy hipermodern 60ezres stadion akar, így máshova mentek.Erről a tényről sokan megfeledkeznek!
2010 május 14 at 22:13
Mert ez szerinted tény.
A tesódhoz meg gratulálok. :)
2010 május 14 at 22:16
A testvérét senki se válogathatja meg.:)
De amit írtam az tényleg úgy volt az tuti.
2010 május 14 at 22:17
És még 7 tuti variáció létezik.
2010 május 14 at 22:22
A “bő” famíliámba benősült egy igazi gizda honvédos gyerek.
Addig csesztettük a kiscsajt (másodunokahugom), amíg ki nem rúgta. 3 év igazán boldog házasság után elkullogott a csávó.
Szerencsére gyerkőc még nem volt.
Nem rontotta a vérvonalat.
2010 május 14 at 22:27
4 kiemelt, ‘A’ kategóriás stadionfejlesztés lett volna 2002-ben, ezek közül tényleg mi kaptuk volna messze a legtöbbet (emlékeim szerint 2Mrd feletti összegről volt szó). A pénz szagára viszont mindenki idegyűlt és végül a Dózsa pályát fejlesztették magasan több pénzből mint eredetileg tervezve volt. (Én még emlékszem olyan UTE tervekre, ahol csak a főlelátó lett volna fedett)
Szóval tényleg adtak volna nekünk is!
2010 május 14 at 22:33
Adtak volna nekünk is?
AZ összes lóvé jelentős részét. Közel 3 milliárdról volt szó.
Az interneten foglaltuk a székeket a virtuális stadionba.
(a Lisztessel ültem egy sorban :), akkor a Stuttgartban játszott)
Egy fillért sem kaptunk végül.
Elvakult fidszesként majdnem fölrobbantam mérgemben.
2010 május 14 at 22:33
Pontosan. Amit az Újpest kapott, azt mi kaptuk volna, csak hát hála az akkori vezetőségünknek.
És nagyon gyanítom, hogy a mostani vezetőségünk sem kér majd a támogatásból, mert akkor azt kérik cserébe, hogy McCabe is jóval szélesebbre nyissa ki a pénztárcáját, amit viszont már nagyon nem szeretne, inkább megelékszik a középcsapattal, sheffieldi munkanélküli haverok turistaközpontjának…
2010 május 14 at 22:34
Kripo és szerinted miért nem mi kaptuk? Mert a vezetőségünk Várszegi alternatívát választott.
2010 május 14 at 22:38
Ismerem ezt az elméletet.
És még hetet.
Egyik sem erősebb a másiknál.
Bizonyíték – egyenlőre – egyik megerősítésére sincs, ezért végtelen lenne a vita.
2010 május 14 at 22:40
Nagyjából tudjuk már, hogy mit kérnek cserébe.
Ha Mc stadiont akar építeni, akkor lesz megegyezés.
2010 május 15 at 21:34
Ez teljesen életszerű! Szinte látom, ,magam elött, ahogy a Várszegi tiltakozik, hogy nehogy az állam építsen stadion inkább majd Ő a saját vagyonából felhúz egyet.
2010 május 14 at 21:55
Néha már elkeserítő, hogy mennyi sötét ember van itt. És most nem értelmileg mondom, hanem érzelmileg. Mert mindenki magából indul ki.
Így az Orbán, meg úgy az Orbán… gratulálok… ha ő nem lett volna, egy nemzeti oldal sem szerveződött volna köré. Lehet nem csípni a stílusát, de nagyot köszönhetünk neki, hogy felépített egy nagy pártot az MSZP-vel szemben. Emberére is találtak benne, a rendszerváltás óta egy komoly ellenfele van csak az MSZP-nek: Orbán Viktor.
És képzeljétek el, vannak olyan emberek a világon, akik attól függetlenül, hogy szurkolnak egy csapatnak, vagy elkötelezettek mondjuk az Újpest iránt, még képesek nemzetben gondolkodni, és felülemelkedni a saját kis ízlésvilágán, és megérteni, hogy a Fradi össztársadalmi érdek. Most sem rajtuk fog múlni, hanem a saját vezetőségünkön, ahogy anno is, jött volna Demján is Várszegi helyett, de vezetőinknek Várszegi kellett.
És akik állandóan Berkit szidják… Szintén el kellene gondolkodni azon, hogy nem-e inkább ott van a bibi, aki Berkit abban a pozícióban tartja. Ez egyedül McCabe számlájára írható, mint ahogy a Fradival kapcsolatos tutyimutyisága is.
Úgyhogy jó lenne már picit Orbán populizmusa mellett azt is észrevenni, hogy melyik párt is szállta meg a Fradi B-közepet? Melyik párt prédikál folyamatosan a Fradiról, közben meg híveik úgy viselkednek a meccseken, hogy inkább hagyjuk…
Nem szeretnék politizálni, de azért mindennek van határa. A Fradinak az a nagy szerencséje, hogy Orbán a miniszterelnök. És nem pedig szerencsétlensége! Aki ezt nem látja, azt nagyon elvakította már a “tiszta erő”…
2010 május 14 at 21:59
oké, te fideszes vagy
én meg nem
nem kötődöm egyik oldalhoz sem
azért hadd ne kelljen orbánt dicsőítenem, jó?
2010 május 14 at 22:03
Én sem dicsőítem, nem erről van szó. Csak ne jöjjenek már egyesek azzal, hogy jól megszívtuk, mert az újpesti Orbán a miniszterelnök és most tőle függünk és majd jól kicsesz velünk amiért fradisták vagyunk…
Szánalmas ez már, de tényleg. Itt minden McCabe-en múlik, na meg azokon, amilyen üzlettársakat felvállal… amiket esetleg a kormányzat meg nem vállal fel (egyébként teljesen jogosan.)
2010 május 14 at 22:05
“Nem szeretnék politizálni, de..”
De még is sikerült.
Sőt, csak az sikerült.
Egyébként adom a lényeget.
2010 május 14 at 22:05
orbán nem cseszik ki velünk, maximum nem foglalkozik velünk
ahogy eddig se foglalkozott
ahogy más párt se foglalkozott
2010 május 14 at 22:31
Nem törődött velünk?
Egy egész minisztérium által nyomatta a pénzt nekünk, és csak elárulnám, hogy az OTP, a MOL és a többi meg az új stadion a Fradiba jött volna, csak hogy a Fradinak ez nem kellett, ezért a B projektet választották, és mindez ment az Újpestbe.
2010 május 14 at 22:47
ebben nem hiszek…
2010 május 14 at 21:39
ha nem emelkedik meg a költségvetés akkor szinte “darabra” se leszünk meg jövőre…
2010 május 14 at 21:31
szomorú, hogy azért kell imádkoznunk, hogy orbán populizmusból szánjon meg minket…
főként, hogy olyan jókat röhögött anno rajtunk a havassal a mokkában
2010 május 14 at 21:37
Köztudott, hogy lesajnálja a Fradit és főleg a fradistákat.
Viszont önös érdeke, hogy ide is dobjon valamit.
Akármit dob, meg kell lovagolni a lehetőséget, mert az újabb alkalomra kb. ismét 20 évet kell majd várnunk.
Szomorú, de Orbán nélkül nem lesz stadionunk. Így lesz egy pazar ékszeres doboz. Már csak azon kell fáradozni, hogy ne 3ezren csúfoskodjunk a 38ezres stadionban.
2010 május 14 at 21:40
de ez olyan szar szitu, hogy egy dózsás kénye-kedvétől függünk
elkeserít, hogy nincs egy Fradi-érzelmű potentát kis hazánkban…
2010 május 14 at 21:42
az meg, hogy hányan leszünk attól függ, lesz-e jó csapatunk
ha lesz, akkor szerintem már jövőre el lehet érni a 10 ezres átlagnézőszámot, később ezt egész 20 ezerig lehetne emelni
ennyi bázisunk még (talán) van
egy sikeres Fradi pedig újra meghódíthatná a Kárpát-medencét, újra valóban 1 millió szurkolónk lehetne
2010 május 14 at 21:44
bajnokin 20 ezer?
ne viccelj…
2010 május 14 at 21:50
igen, bajnokin húsz ezer ember
volt ilyen
miért ne lehetne megint?
még a 90-es években is volt ilyesmi átlagnézőszámunk
2010 május 14 at 21:55
Beírom a csapatomat, melyik megtöltené az új stadiont is bajnokikon. :))
Balogh
Schimmer – Tutorics – Juhász – Hídvégi
Cvitkovics – Vadócz – Dzsudzsák
Gera
Rudolf – Pál
2010 május 14 at 21:57
A 90-es években nagyon nem.
Egyszer jöttünk össze rendesen.(leszámítva persze a nemzetközi meccseket) A népstadionban. A bvsc ellen.
Nézd vissza a videókat. Alig voltak a kapu mögött. :(
2010 május 14 at 21:57
nem csak a szar foci tartja vissza az embereket a meccstől… szvsz az egyik legnagyobb visszatartó erő a lóvé, fél ország iszonyúan le van gatyásodva és egyszerűen nem engedheti meg magának sajnos.
én nem látok arra esélyt, hogy az ÁTLAG nézőszámunk megközelítse a 20ezret (ráadásul ez már csakis az új bódéban lehetne megoldható, hiszen a jelenlegi max 12-13ezres)
2010 május 14 at 22:01
nézd meg jobban
a 90-es évek elején 15 ezer volt az átlagnézőszámunk, ami gyakorlatilag állandó teltházat jelentett
wikipédián láthatsz átlagnézőszámokat
2010 május 14 at 22:03
rony
nyilván az új stadionban, és 3-5 év tudatos, profi és sikeres munka után gondoltam
egyáltalán nem lehetetlen!
a jó focira, a jó hangulatra (politika, agresszerok nélküli) áldozna a nép, max valami egyéb marhaságot elhagyna
2010 május 14 at 21:21
Az Orbán kormány nem ad pénzt (direkt szponzort) külföldi tulajdonban lévő klubnak.
Információim szerint amikor a Vasas befektetőt keresett, Viktorunk jelezte nekik, hogy a magyar tulajdonost válasszák/keressenek, mert akkor érkezik egy az új kormány által kirendelt komoly szponzor.
A Vasas akkor vélhetően rosszul döntött.
Nálunk ez szóba sem jöhet.
A Gaz de France a liláknak is kirendelt szponzor.
2010 május 14 at 21:32
Tény, hogy zajlanak az egyeztetések. És Mc-vel tárgyalnak.(talán azt hiszik, hogy magyar).
Elvi megállapodásról is hallani.
2010 május 14 at 20:33
Abszolut nem örülök,ha a Fradi összefonódik a politikával.Politikusok,pártok váltják egymást,mi meg maradunk.Aki most kormányon van,egyszer megbukik és a következő kormány minimum le se sz… bennünket,de inkább szándékosan tönkretesz,mondván,hogy az elmúlt rendszer kiszolgálói vagyunk.Rövid távon működik az ilyesmi,de hosszú távon inkább a kárunkra van.
2010 május 14 at 20:40
Összefonódásról azért ne álmodozz!:)
Kőkemény feltételekkel jut majd nekünk is valami a közösből. (lehet majd vitatkozni, hogy jó e nekünk, ha a stadionunk egyben a “nemzet stadionja” is).
És abban is biztos vagyok, hogy ha nekünk 5-öt adnak, akkor a másik 5 csapat minimum 50-et kap ugyan onnan.
2010 május 14 at 20:06
Jó estét mindenkinek !
Tisztelt uraim !
Hát egyesek itt nagyon furcsa szemüvegen keresztül nézik a világot…
Volt egy kurzus,ahol az uralmon lévők gyűlölték a Fradit,s majdnem sikerült minket tönkretenni.Ki a hibás ? O.V.
Itt az új kormány,egy a focitért rajongó és azt értő miniszterelnökkel.Erőteljes nyomására az ország leggazdagabb embere elvállalja az MLSZ vezetését.
Kilátásban van egy labdarúgást fejlesztő stratégia,amely egyebek mellett erőteljesen
támaszkodni akar a Fradira IS !
De mivel IS,tehát O.V. le van … !
Iagz,hogy a befektetőnk a bakni hiteléhez kormánygaranciát szeretne(mert több tíz milliárdos fejlesztésre szinte mindenütt erre van szükség)de O.V. menjen a…
” Oh,sancta symlicitas ” (Jan Hus)
2010 május 14 at 20:22
Nagyon egyetértek…
2010 május 14 at 20:25
Adlak Jackie!
2010 május 14 at 20:43
Igazából azt nem értik meg sokan, hogy a politikus nem úgy működik , mint egy szurkoló, nem csak azoknak ad pénzt, akiket szeret (értékrendjébe tartozik), hanem akiknek érdekében áll azoknak is.
A Fradi mindig politikai kérdés volt, ha jobboldali kormány lett volna a féreg haveri kutyák nyilván nem mertek volna kizárni minket. Egy MSZP kongresszuson valaki a jelölésekor azt mondta, hogy ő fradista, ne tudjátok meg milyen füttyszó fogadta.
2010 május 14 at 22:52
off
ez a ballib kurzus zsigerből gyűlöl minket
csak tudod én emlékszem arra is, amikor a király ugyan ennek a ballib kurzusnak volt az embere
emlékszel?
akkor még nem volt Isten Család Haza
látod ez a baj
aki egyszer köpönyeget váltott – ha váltott egyáltalán – az később is könnyen átöltözik
2010 május 14 at 19:17
miért nem mondjuk k a jó örmény ember nevét?
ov-t meg minden de nem Fradista annak minden vonzatával együtt –
2010 május 14 at 17:53
Hát a vége azért aggasztó… Ha nem jön senki, márpedig eddig sem tolongtak, akkor marad ugyanez a… inkább nem írom le, nem méltó a Fradihoz.
2010 május 14 at 17:33
Off topic…..
“kpeti3 Says:
2010 május 4 at 23:19
Régóta vita van Orbán Viktor dózsássága körül. Nos itt az egyértelmű bizonyíték:
http://2007-2010.orbanviktor.hu/videotar.php
itt rá kell nyomni az ‘Orbán Viktor’ kategóriára és fentről a 4. videó (Orbán Viktor és a Kölykök)
Abban a vidóban 9:19 után hallható
lila a kedvenc színe és nem a narancssárga
‘Hamarabb voltam Újpest szurkoló mint fideszes.’
Szó szerint ezt mondja, vita lezárva.”
2010 május 14 at 17:52
aronwood,
Ez még nem jelenti azt, hogy nem támogat minket!
Okos ember, tudja, hogy a Fradiban nagyon nagy értékek vannak, és ha a Fradi jó, akkor az kihat az egész magyar focira.
Ha csak a Fideszen múlik, akkor biztos vagyok benne, hogy nyert ügyünk van. Kérdés, mennyire múlik rajtuk..
2010 május 14 at 17:58
rent
Én nem is azért idéztem. Bízok én is OV-be és ,hogy tényleg szeretne jó focit látni. Márpedig akkor MI is kellünk. Csak ez mindig is kérdés volt ,hogy ő milyen szuker, nah ezt megtudtuk…. Jó Fradi nélkül nincs Magyar foci!
2010 május 14 at 18:01
A Fideszen múlt, hogy most áll a barbie és a Szentély omladozik.
Az is a Fideszen múlt, hogy cseh válogatottak öltöztek lilába állami pénzen.
2010 május 14 at 18:04
Az első másodosztályú meccsen asszem a Jászberény ellen mellettem ült OV 5 hellyel. Demonstrált. Ő tudja mit jelent a Fradi az országnak, mégha esetleg lila is. Új időszámítás kezdődött ma. Ebben is segíteni fog, mert sikerre van szerencsétlen ítélve. Bízzunk benne.
2010 május 14 at 18:05
bocs a NEMZETNEK, akartam írni az ország helyett…
2010 május 14 at 18:09
Demonstrált? Lehet, hogy inkább kampányolt?
Tudja mit jelent a Fradi az országnak?
Lehet, hogy tudta mit jelent a Fradi a Fidesznek?
Most már semmit.
2010 május 14 at 18:32
Ez nem jelent semmit. Igen volt dózsás, ahogy vidis és vasas szurkoló is. Orbán a politikán kívül is máshogy áll a focihoz, mint mi, akik itt írogatunk. Ő megszállottan szereti magát a játékot, de nem kötődik érzelmileg úgy egy csapathoz, mint mi. pl. a ’98-as francia-brazilra úgy ment ki, hogy nem tudta kinek fog szurkolni, azt mondta amelyik szimpatikusabb lesz, amelyik jobban akar támadni.
De még ha fanatikus lenne akkor is sokkal inkább politikus, aki pontosan tudja, hogy jó Fradi nélkül nincs jó foci, márpedig neki a jó magyar foci konkrétan életcélja. Azért ne felejtsük el, hogy Torgyán alatt hozzánk is jöttek a szponzori pénzek az FVM-en keresztül, gondoljátok, hogy nem Orbán tudtával?
2010 május 14 at 18:35
Én meg azt gondolom, hogy akkor fog akárki is pénzt adni, ha hasznot húzhat belőle.
OV is, bárki is.
2010 május 14 at 18:43
“jöttek a szponzori pénzek az FVM-en keresztül, gondoljátok, hogy nem Orbán tudtával?”
És fizettük is vissza kamatostul.
Gondolod, hogy nem Orbán tudtával?
Talán Orbán utasítására?
2010 május 14 at 18:43
“jöttek a szponzori pénzek az FVM-en keresztül, gondoljátok, hogy nem Orbán tudtával? ”
És fizettük is vissza kamatostul.
Gondolod, hogy nem Orbán tudtával?
Talán Orbán utasítására?
2010 május 14 at 19:02
Azért offoltam ezt a hozzászólást anno, mert úgy gondolom, perdöntő a videó. Rögzíteni akartam a tényt, hogy hova húz. (az idézőjeles kifejezés szó szerint elhangzik).
Ennek ellenére szerintem nem ellenségesen kell hozzáállni. Az előző rezsim bemutatta, hogyan kell gáncsolni egy egyesületetet, Orbánékkal viszont lehetne egyezkedni. Az én szememben egyébként nagyot nőtt, amikor kijött a Jászapáti ellen, ahhoz nem kell kommentár. Egyébként sem újabb Torgyánra van szükségünk, elég lenne ha valaki leülne már végre tőlünk tárgyalni velük.
Mi pillanatnyilag saját magunk legnagyobb ellenségei vagyunk, 0 diplomáciával.
2010 május 14 at 17:24
Konkrétan a politikától nem sokat várok,szerintem OV- nak és cimboráinak sincsenek tervei velünk,nekik ott a DVSC,a Dózsa,meg a Fehérvár.
Mindamellett bízom benne,hogy McCabe-nek sikerül tőkéstársat találni,vagy olyan szponzort,aki nagy pénzeket tudna a csatba rakni- és lehetőleg szezon előtt.
Azt nem hiszem,hog McCabe tojna a fejünkre,mint azt lentebb megfogalmazták,hiszem elég sok pénzben van neki eddig a Fradi,és meggyőződésem,hogy az a telek nem ér ennyit,mint amit ránk költött. Az megint másik kérdés,hogy nem tud a mellényzsebéből egy bajnokcsapatoit elővarázsolni.
Hazugsággal vádolni meg enyhén hülyén hangzik az egyetlen embert,aki pénzt áldozott a klubra(nélküle nem csak a focicsapat,hanem a klub sem létezne) finimam fogalmazva is szemtelenség…
Mit is ígért?
Gazdaságilag stabilizálja a klubot,visszajutunk az első osztályba,aztán elkezdünk igazi,nagy célokért játszani.
Az első kettő beváltatott,a legutolsó még várat magára.
Két év alatt ennyire telt.
Várjuk a folytatást!
2010 május 14 at 17:26
Így van! Hajrá Fradi!
2010 május 14 at 17:04
Jah, amúgy nem csak/nem elsősorban szponzori, befektetői kérdésről van szó, hanem személyiről…
2010 május 14 at 17:00
Elég sokat beszélünk, hogy Orbán milyen szurkoló. Ennek a jövő szempontjából alig van jelentősége. Aki ismeri őt és/vagy a pályafutását az tudja, hogy igazi politikus alkat és minden cselekedetét ez és a személyes meggyőződés motiválja. Szerintem az alábbi interjúban beszél legvilágosabban a focival kapcsolatos elképzeléseiről, amit én a Fradi számára pozitívnak tartok.
Remélem nem lesz Fradin belüli belső akadálya a megvalósulásának.
http://www.blikk.hu/blikk_sport/orban-matthusszal-jobb-lenne-interju-2004179/
2010 május 14 at 17:30
Bocsi, hogy idézek, de nekem ez sokat mondott. Off topic……
“kpeti3 Says:
2010 május 4 at 23:19
Régóta vita van Orbán Viktor dózsássága körül. Nos itt az egyértelmű bizonyíték:
http://2007-2010.orbanviktor.hu/videotar.php
itt rá kell nyomni az ‘Orbán Viktor’ kategóriára és fentről a 4. videó (Orbán Viktor és a Kölykök)
Abban a vidóban 9:19 után hallható
lila a kedvenc színe és nem a narancssárga
‘Hamarabb voltam Újpest szurkoló mint fideszes.’
Szó szerint ezt mondja, vita lezárva.”
Úgy van vita lezárva. Ov lesz@rva.
2010 május 14 at 16:47
Tisztelt uraim !
Április 28.-án alakul meg az új kormány.
Valószínű,hogy addigra lesz új MLSZ vezetés.
Addigra nyilvános lesz az új kormány sportszakmai programja-benne a labdarúgás átfogó megújításának a vázlata.
Kb ez az időpont amikorra a vezetőedző személye is kiderülhet.
Én úgy tudom,hogy a szponzori és a befektetési tárgyalás két külön ügy…
2010 május 14 at 16:51
gondolom, május 28-át akart írni az úr.
2010 május 14 at 16:55
Mire ez konkretizálódik, minimum június lesz. Lehet, hogy már van érdemi eredmény, de papírra csak júniusban kerülhet. Úgyhogy ezzel most nem is nagyon érdemes foglalkozni szerintem.
2010 május 14 at 16:56
ujabb idopont ;)
2010 május 14 at 16:57
Kedves qffq !
Jogos,bocsánat,de a többi az igaz…
2010 május 14 at 17:54
Én úgy tudom,hogy ma alkult meg az új kormány. Rosszul tudom?
2010 május 14 at 17:58
Ma csak az új parlament alakult meg, a kormány elvileg a jövő héten alakul meg.
2010 május 14 at 18:04
Akkor rosszul tudtam.
Köszönöm a segítséget.
2010 május 14 at 16:39
Tehát ha jól értem, ha a Fidesz befektet a Fradiba vagy állami pénzt pumpálnak ide, akkor lesz pénzünk, ha nem akkor nem, azaz McCabe tojik a fejünkre, jó neki ez a langyos víz.
Nem tudom miért vagytok tőle elájulva, ez az ember egy telekspekuláns, persze legyen a Fradi stadion itt, vagy ott, játszon itt a válogatott, vagy az újpest, csak valaki adjon pénzt, ez aztán a befektető, megfogtuk az isten lábát.
McCabe lehet, hogy gazdag, de hazug is és kár bármit is várni tőle.
2010 május 14 at 16:42
Laca1899
Sajnos azt kell, hogy mondjam nem érted jól.
2010 május 14 at 16:45
És mi lenne ha nem értenéd?
2010 május 14 at 16:50
“Ha a tárgyalások végül nem vezetnek majd eredményre, akkor marad a jelenlegi helyzet, azaz nem emelkedik majd a költségvetés.”
2010 május 14 at 16:50
????
2010 május 14 at 16:54
Szó sincs arról,hogy állami pénzeket pumpálnának belénk(maximum a stadionba).
2010 május 14 at 17:00
Laca jól értetted azt a részét,hogy ha nem jön össze a dolog,akkor marad a jelenlegi rossz helyzet,mivel McCabe lesz@rja a klubot,viszont nem arról van szó,hogy a Fidesz állami pénzt adna nekünk,hanem arról,hogy segítene idehozni egy befektetőt és esetleg szponzorokat,maximum annyi állami pénzt kapunk,hogy nálunk épül a nemzeti aréna.
2010 május 14 at 16:37
Éljen van vonal! Csak tudnám ki van a másik végén?
Hiteles vezetést, akinek lehet hinni a szavában és akkor nem találgatna mindenki, hanem nyugodtan kivárná a történéseket!
2010 május 14 at 16:37
És, hogy áll a meccs?
2010 május 14 at 16:28
szeretem ezeket az is-is dolgokat…ilyeneket én is tudnék irni….pl visszajön gera zoli ha egy titokzatos szponzor fontban állja a fizetését…ugye ??? hietöen hangzik….kár hogy nem igaz…
2010 május 14 at 16:24
Ezért mondom mindenkinek, hogy türelem!!!!
Nem kell levenne sem Oli, Lucky fejét sem, mert tényleg vannak a háttérben tárgyalások.
2010 május 14 at 16:29
Nem kamuztak, az tény.
2010 május 14 at 16:34
A háttérben vannak tárgyalások, éppen ezért a csapattal, játékosokkal meg nincsenek egyeztetések, mert senki nem tudja, hogy mi lesz a háttértárgyalásoknak a vége.
2010 május 14 at 16:39
Azért Tutót megtartathatnánk függetlenül a tárgyalásoktól…..
Legalább egy focistánk legyen már jövőre is.
2010 május 14 at 16:45
Egyébként már szerepelt korábban itt egy név. Vagy két-három hete.
2010 május 14 at 16:24
Én már szoktatom magam a szokhatatlanhoz – középcsapat leszünk egy ideig. Így volt ez évekig, amikor elkezdtem foglalkozni a focival, így onnnan tudom, egyszer minden megváltozik. Kérdés, mikor…
2010 május 14 at 16:18
Ha valaki közülünk hasonló írást dobna ide, mint ez a cikk vagy mi, lehurrognák, de min. 300db lefelé újjacska.
Szóval ha nem jön egy másik befektető akkor megyünk a levesbe !
Én ezt veszem le.
2010 május 14 at 16:22
Ha marad a jelenlegi költségvetés, az szerinted ezt jelenti? Nem hinném.
2010 május 14 at 16:23
Nem megyünk a levesbe csak marad ez a jelenlegi állapot (kb 300milliós valós büdzsé). Amennyiben meg jön a változás akkor kisöpörnek mindenkit (új csapat, vezetők).
2010 május 14 at 16:27
Hogy mi a valós, meg mi nem, azt nem tudom, de Ferenczi fizujából 3 jó itthon játszó játékos kijönne. Elnézve Adnan verdáját, ő sem emtékás fizut kap.
2010 május 14 at 16:31
spurs1970
Ugyanezt irtam, ma valahol! Ha egy kicsit okosabban költekeztek volna, akkor ma nem a 7. helyen állánk, hanem akár a 3. helyért harcolnánk!!!
2010 május 14 at 16:42
Ez így van. Ostobán sokat fizetünk, hulladék embereknek… Vajon a 2 spanyol, mag Mami mennyit tesz zsebre a semmiért?
2010 május 14 at 16:17
Tehát ott tartunk, mint eddig. Tudom, most kapok 1528 rate downt, de az sem kevés, ha a működés biztosítva van. Rengeteg pénzt csesztek el, használhatatlan légiósokra. Ha ez nincs, magyarokból a jelenlegi költségvetés mellett is lehet egy elfogadható gárdát összehozni…
2010 május 14 at 16:23
Én úgy tudom, h eléggé túl vannak fizetve a játékosok! Fele ennyi pénzért is játszhatnának, és akkor sem élnének rosszul!
2010 május 14 at 16:42
A magyarok sokkal drágábbak. A feleannyival meg az a helyzet, hogy annyit kell adni nekik, amiért megéri nekik a legnagyobb erőfeszítés. És rá kemény prémiumok.
2010 május 14 at 16:16
tehat vagy lesz valami, vagy nem. koszonjuk az infot ;)
2010 május 14 at 16:12
Lehet eső, lehet sár kb.
2010 május 14 at 16:16
50-en, 50-en, Kavicsnak is ennyi volt:)
2010 május 14 at 16:21
Ja, Kavicsnál 50-50! Vagy eltalálja vagy nem! :D
2010 május 14 at 16:23
50-50, természetesen!:)
2010 május 14 at 16:12
Mennyire publikusak ezek az infók? Már csak azért is mert kár lenne ha az idő előtti információk kicsordogálása kárt okozna…
2010 május 14 at 16:51
Ez lényegében nyílt titok,semmiben nem befolyásolja a dolgokat,ha kitudódnak bizonyos dolgok.
2010 május 14 at 16:12
Konkrétumot!
2010 május 14 at 16:11
A remény hal meg utoljára!
2010 május 14 at 16:46
a lepényhal megy elől a reményhal meg utoljára:)
2010 május 14 at 16:11
Nem lettem okosabb…