Az Üllői129 információi szerint egy a magyar fociban még nem dolgozó ember követheti Berki Krisztiánt. Úgy tudjuk az egyik fő esélyes Berkes Zoltán. A 44 éves úriember korábban a Porsche Hungáriánál a Mitsubishi Motors-nál és a Hyundainál volt vezető beosztásban, a dél-koreai cégnél például mint értékesítési és marketing igazgató.
2010 június 19
2010 június 19 at 21:18
Én nagyon kíváncsi vagyok kinek az embere. Nekem most kb lövésem sincsen honnan került elő az Ő neve. Csak tippem van.
2010 június 19 at 21:21
Rieb is az autóiparban dolgozik…
2010 június 19 at 21:32
Én motorról tudok, de gondolom közel állnak egymáshoz.
2010 június 19 at 22:45
Nekem már a hír megjelenésekor az ugrott be, hogy ez is Rieb embere a járgány piacról!
Remélem, az új szponzor bizalmasa lesz!
2010 június 19 at 20:54
Komolyan mondom a f.sz kivan ezektől a hihetetlenül “jólinformált” embertől.
Még az sem biztos hogy Ő lesz Berki helyett, de már mindenféle hozzánemértő, kókler, senkiházi szemlynek van kikiáltva. Van a Földön olyan ember akinek mi bizalmat szavazunk fikázás nélkül?????
2010 június 19 at 20:56
Nincs.
2010 június 19 at 20:57
nem ártana egy kis szakértelem a labdarúgással kapcsolatban is,de mindegy.
még szerencs,hogy nem porszívóügynök :)
2010 június 19 at 21:02
Nem azt tekintem “fikázásnak”, hogy felmerül ért-e a focihoz, vagy sem /bár szerintem nem kell értenie hozzá/.
Viszont nevetséges, hogy már néhány “jólértesült” szerint Berkes miatt tört ki a gazdasági világválság. Komolyan vicc..
2010 június 19 at 21:09
szerintem meg értenie kell a focihoz.
pl. az emlitett referenciákból sem az derül ki,hogy egy pénzügyi zsenihez lenne szerencsénk.ráadásul egy kivülálló nem is tudom milyen kapcsolatot tudna egyáltalán a szurkolókkal és a stábbal kialakitani.
ill. egyetlen esélye ,ha az emlitett gyártókat (nem kereskedőket) felsorakoztatja a szponzorok közé,de ahhoz meg noname ez a manusz.
2010 június 19 at 20:43
ehhez a poszthoz a Berk. előtag követelmény?
2010 június 19 at 20:54
akkor Berkowitz is lehet :)
2010 június 19 at 22:20
kobayasi: Ez még viccnek is rossz.
2010 június 19 at 22:28
az.
de ő is berk….. :)
2010 június 19 at 22:57
és gazdasági szakember :)
2010 június 19 at 20:15
hozza már a popsifoci is a hírt
2010 június 19 at 20:20
a pepsifoci információi szerint…
Elmehetnek a jó édes anyjukba most már…
2010 június 19 at 20:46
nem hazudik egyébként, csak azt nem mondja, hogy honnan az info!
2010 június 19 at 20:50
írjatok egyszer egy kacsát és ők majd leadják ti meg utána majd leveszitek ha tudjátok
2010 június 19 at 21:35
Szánalmas egy oldal!!!
2010 június 19 at 20:10
Még valami előfordulhat egyébként!
Az, hogy ez a pali a következő befektető bizalmi embere, vagyis nincs más dolga, mint azt lesni, hogy jó helyre kerüljön a pénz.
Talán ez volna a legszimpatikusabb variáció!
2010 június 19 at 20:10
Remelem nem annyi lesz a difi a 2 kozott mint a nevukben, mert akkor megette a fene…
2010 június 19 at 20:07
Nem ismerem az illetőt, de néhány hsz-t elolvasva, nem örülnék olyan embernek, aki még az ideérkezése előtt is megosztja (úgy néz ki joggal) a társaságot. Őszintén szólva nem igazán értem, hogyha ilyen híre van az üzleti életben, hogy kerülhet szóba egyáltalán.
2010 június 19 at 20:05
Én azt hittem ,ha már brit érdekeltség lettünk meghonosodik végre, a menager státusz.
2010 június 19 at 20:08
manager vagy talán menedzser :)
Egyik szebben hangzik, mint a másik :)
2010 június 19 at 19:57
berk eszolt án
berk ikriszti án
Vicces. :)
Ha jön, jó munkát, sok sikert!
2010 június 19 at 21:19
Sly,elvagy:)))
2010 június 19 at 19:12
BERKES Takarodj.
Most beírtam, aztán, ha fél év múlva kiderül lopja a pénzt, meg megbukik, majd csak kimásoljuk és beílesztjük:-)
2010 június 19 at 19:00
Az a baj ,hogy nem álta meg a helyét csak duma ,duma volt . Egy év után nem tudott felmutatni semmit elküldték , de előnyös szerződéseket tudott kötni ,ahol nem csak a Hyundai járt jól.
2010 június 19 at 20:49
És Te megmondtad előre!
:D
2010 június 19 at 20:52
smithh-nek ment válaszra, elnyomtam…
2010 június 19 at 18:46
hölgyek, urak, aki egy komoly nezetközi (autoipari) cégnél még ha nem is első, de felső vezető volt, és megállta a helyét, az a fradi élén is megfelelhet a kívánalmaknak.
jóformán minden iparágban hasonló módon vezetik a cégeket. eredményesnek kell lenni, el kell adni a terméket, akár iparcikk, szolgálatatóipari termék, vagy szórakoztatás a téma. (itt annyi a specialitás, hogy fradilélek, a focihoz való kötődés, és sportkapcsolatok nem ártanak)
2010 június 19 at 18:45
Remek választás , méltó utód , az urat jól ismerem a Koreai márkától, csúfossan megbukott mint értékesítési igazgató,a Duna Autóvárosból is menni kellett hasonló okok miatt ,de beszélni remekül tud, és nem fog őőőőzni, és szereti a focit! Igazi magyar managger .
2010 június 19 at 18:47
Megnyugtató, hogy két cégnél is megbukott, de legalább jó beszélőkéje van :)
2010 június 19 at 19:10
Nem akarom megkérdőjelezni, hogy jól ismered, de ha valaki csúfosan megbukik annak hamar híre megy a kis hazánkban és nem adnak neki újabb lehetőséget kétszer is ugyan abban az ágazatban.
2010 június 19 at 19:27
pumpaduda:
Ha ezt komolyan gondolod, akkor te nem is ebben az országban élsz.
Nagy ívben tesznek a legtöbb helyen a teljesítményre (tisztelet a kivételnek), csak az számít, hogy milyen háttered, kapcsolati tőkéd van.
És ez FŐLEG igaz a politikára, nagy cégekre, multicégekre.
2010 június 19 at 19:39
Tomcsi!
sajnos igazad van.
ja és még egy márkát elfelejtettek megemlíteni, ahonnan szintén nem önként jött el.
2010 június 19 at 18:20
Nyugaton már rég bevett gyakorlat, hogy egy klinika élén nem egy orvos igazgató van, hanem gazdasági szakember, mert neki kell nyereségesen üzemeltetnie az intézményt.
Ezt a példát át lehet vetíteni sportszervezetekre.Talán pont ez lesz garancia arra, hogy helyére kerülnek a dolgok, és mindenki azt fogja csinálni, mint amihez ért.
Úgy gondolom, hogy a technikai igazgató hatásköre nőni fog, és olyan dolgok is hozzá fognak kerülni, amit eddig Berki intézett, mint például az átigazolási teendők.
Vélhetően lesz még kommunikációs/sajtós munkatárs is, mert az is egy speciális terület.
Röviden ennyit a témához – én bízok abban, hogy ez így működni fog!
2010 június 19 at 18:37
Teljesen jó a példád Head. Remélem így is lesz és működni fog!
Azt nem tudod, hogy a technikai igazgatónak mi a hatásköre pontosan?
Emellett annak örülnék a legjobban ha (pl olasz mintára) kineveznének egy sportigazgatót is! (aki kidolgozza a szakmai koncepciót a vezetőedzővel, ill. tárgyal a szerződtetni kívánt játékosokkal, stb…)
2010 június 19 at 18:17
Kedves szerkesztők!
-Egy átigazolási áttekintő?
-vagy valami sumsus? :D
2010 június 19 at 18:18
susmus
2010 június 19 at 23:34
SuSmUs
2010 június 19 at 18:06
Remélem semmi köze a Wallishoz…
2010 június 19 at 17:49
Az a lényeg, hogy hozzon minél több pénzt, hogy ne maradjunk le nagyon a Lokitól és a Viditől. Sok sikert a munkához.
2010 június 19 at 17:42
Nem ismerem, de csatlakozom több kommentelő véleményéhez, miszerint ha rá esik a választás, meg kell adni a bizalmat neki. Gazdasági, jogi és pénzügyi ismeretei csak hasznára válhat a Fradinak.
A szakma Prukner tanár úr kezében van. De ahhoz, hogy megfontolt és a klub érdekeinek megfelelő szerződések és ügymenet lehessen, ahhoz megfelelő ismeretekre van szükség.
Lesz mellette olyan (Haáz Ferenc) aki ismeri a Fradit és a magyar labdarúgás viszonyait. Úgy látom, hogy nagyon helyesen nem egy kézben fog összpontosulni minden, hanem feladat orientált vezetőség alakul.
Ez persze nem biztosíték arra, hogy rendben is fognak menni a dolgok, de a Berki éránál sokkal tudatosabb szervezeti felépítést látok kialakulni.
2010 június 19 at 17:18
viccesek a kommentek ismét.:) ez a sok szakértő, meg a sok “nem vagyok benne biztos” hozzászólás, rettenetesen hasznos. Én abban sem vagyok biztos, hogy holnap mit csinálok, de mégsem írom le ezt mindig.
Berkinél ezersze jobb ez az arc szerintem.
Na de evvel a hírrel és el is vonulok, 1 hét holiday görögöknél, yesss :D
2010 június 19 at 17:35
nézz be Pireuszba! Mond meg megyónak hogy sokan csalódtak benne(főleg hogy NEM FOGADTA EL a szerződés hosszabbítást nálunk! )
2010 június 19 at 17:50
Hrutka a hibás leginkább, nem pedig az a gyerek, akinek telebeszélte a fejét.
A legnagyobb gond egyébként, hogy ez a f..eg igen nagy valószínűséggel ketté is törte ezzel Balázs pályafutását. :-(
2010 június 19 at 17:11
legalább ért az autokhoz :)
2010 június 19 at 16:54
OFF
DVSC: öt próbajátékostól elköszönt a klub, Simac hamarosan aláírhat
A Soproni Liga bajnoka, a DVSC-TEVA öt próbajátékon lévő labdarúgótól köszönt el szombaton – adta hírül a klub hivatalos honlapja.
Amíg Dejan Vukadinovics, Sergio Bastida, Emmanuel Kenmogne, Ivan Djokovics és Szamel Sabanovics játéka nem nyerte el a vezetők tetszését, addig Dejan Simac jó benyomást gyakorolt a hajdúságiakra, és várhatóan a jövő hét folyamán aláír a Bajnokok Ligájában induló együtteshez.
2010 június 19 at 17:09
Ezt a német “gyereket” sikerült kiválasztaniuk:
http://www.soccerway.com/players/dajan-simac/16830/
2010 június 19 at 18:01
Ezek nem is nyertek?
2010 június 19 at 18:41
Amikor ő pályára lépett, akkor valóban nem annyira… :-)
2010 június 19 at 16:43
[…] Teljes cikk: Üllői út 129 […]
2010 június 19 at 16:37
U.S. Mitsubishi Hotline
Mitsubishi Motor
Mitsubishi Motors North America, Inc.
Customer Relations
6400 Katella Ave.
Cypress, CA 90630-0064
Toll free: 1-800-MITSU-2004
http://www.mitsubishimotors.com
European Mitsubishi Hotlines
…
Hungary
Service
36 14709010
36 12219968
berkesz@emilfrey.hu
Zoltán Berkes
2010 június 19 at 16:40
Akkor, ha egy Japán vállaltnál is szerzett munkát, akkor megtanulta, mi a bizalom, mi a fegyelem, gyorsaság, pontosság, eredményesség.
2010 június 19 at 17:02
Megkérdezhetem a kedves Down-olókat,hogy abban,hogy belinkelem az elérhetőségét az úriembernek,mi a rossz,a “downolni való”?
2010 június 19 at 16:35
Kedves szerkesztők!Mikor csináltok ismét ilyen Átigazolási áttekintőt?Jó lenne látni most mi a helyzet szerintetek!
2010 június 19 at 17:38
ahh…1-2 nap alatt semmi nem változott.olvass vissza
2010 június 19 at 18:03
Nem arról van szó. Abban az is ott van ki van képben. Hogy ki jött meg ment azzal tisztában vagyunk, de ilyen megfontolásból jó lenne egy ilyen áttekintő.
2010 június 19 at 16:28
Mondjuk neten még semmilyen infót nem találtam róla…
2010 június 19 at 16:33
Annyit,hogy átadott egy jutalomautót…
2010 június 19 at 16:35
Gyengék vagytok :)))
Pozitívum, hogy szereti a focit és a kedvenc csapata se rossz, Liverpool.
2010 június 19 at 16:52
“A HHH értékesítési és marketingigazgatója Berkes Zoltán lett. A 41 éves szakember diplomáját 1992-ben a Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki szakán szerezte, majd szakmai karrierjét a Porsche Hungáriánál kezdte, ahol két év elteltével tartozékértékesítési, majd hálózati vezetőnek nevezték ki. A Mitsubishi Motors magyarországi vezérképviseletének vevőszolgálati és alkatrész-igazgatói pozícióját töltötte be 2004-2006 között, 2006-tól pedig az AAA Autó Kft. értékesítési és finanszírozás-értékesítési igazgatójaként dolgozott, ezt követően csatlakozott a HHH-hoz.”
Azonkívül a Pick Szeged kéziseinak adott autókat. A végére egy kis fikció: a Pick Csányi cége…..
2010 június 19 at 17:08
Tehát diplomás, több patinás cég adott részlegénél töltött be vezetői állást. Nemzetközi cégek révén alighanem nyelveket beszél. Értékesítés, hálózati vezető, finanszírozás – értékesítés igazgató stb.
Valóban nem felel meg nekünk…
2010 június 19 at 16:26
Woland.
Az ismerősöd hogyan került a képbe?
Ő már Demján “embere” lenne? VAgy ki protezsálta hozzánk?Örülök ha tényleg tapasztalt és jó üzletember-cégvezető jön, csak jó lenne tudni ki áll mögötte, ki hozná ide??
2010 június 19 at 16:23
“A Porsche Hungaria következetesen támogatja munkatársai fejlődését, mert ők jelentik a vállalat jövőbeni sikereinek zálogát.
A szakmai fejlődés első nagy lépése sokaknak maga az a tény, hogy Magyarország vezető autóimportőréhez kerültek; de ez még csak a kezdet.” – a PoHu honlapjáról való, akik lenézik ezt a céget, azoknak szól.
2010 június 19 at 16:19
Azért az érdekelne,hogy milyen alapon választották?Pályázott?
Egyébként a pálya íve sem megnyugtató.Porsche…Mitshubishi…Hyundai….-Fradi.Vagy még az fordulhat elő,hogy a Hyundai szponzorként beszáll és delegál valakit?Különben ennek megint semmi értelme.
2010 június 19 at 16:22
Azt tudom elképzelni, hogy erre a posztra aztán igazán nem sajnálják a pénzt. Így elsőre nekem teljesen pozitív változásnak tűnik Berkihez képest, mert aki ilyen cégeknél, ilyen beosztásban dolgozott, hülye nem lehet. Kiváncsian várom a történteket…
2010 június 19 at 16:31
Ahol én dolgoztam régebben, egy hollandot hoztak erre a posztra,aki majdnem csődbe vitte a céget…pályázott egy más területre egy szállítmányozási céghez az tönkre is ment,és ki is vonult innen.
2010 június 19 at 16:17
Azért ez kemény…
Pár évvel ezelőtt szinte kivétel nélkül mindenki amiatt sírt, hogy egy komoly gazdasági szakember, egy komoly tapasztalatokkal rendelkező vezető kellene a FERENCVÁROS élére!
Most mégis jönnek az újabb fikázások…
A szakmai munkáért a szakmai igazgató, a Zrt. működéséért pedig a vezérigazgató felel!
Mondjuk aki problémázni akar, az úgyis fog továbbra is, tény.
Remélem rácáfolnak azért a legtöbb kétkedőre!
Bár a baj az, hogy kifogásokat mindig lehet sajnos találni. :-(
2010 június 19 at 16:15
Várjuk ki, h 1általán bizonyosan ez az Úriember kerül-e pozícióba.
Utánna még mindig ráérünk “fikázni”, h nem ért hozzá, de akkor részben mind1 lesz azt hiszem.
2010 június 19 at 16:08
Kíváncsi leszek, bár abban kételkedem, hogy ugyanúgy kell vezetni egy gépkocsivállalatot, mint egy futball klubot. Ha jól fogja végezni a munkáját, senki nem fogja buzerálni, de azért én egy olyan emberre számítottam, aki tapasztalt a foci világában. Remélem azért nem egyedül végzi majd ezt a munkát, legalább is eleinte, mert azt kötve hiszem, hogy azonnal tudni fogja, hogy milyen opciók, feltételek szoktak szerepelni egy játékos szerződésében. Gondolom a pénzügyekhez ért, de ez önmagában még nem elég.
Mindenki érdekében remélem, hogy jól fogja végezni a munkáját!
2010 június 19 at 16:09
hoppá, bocsánat, kétszer ment el véletlenül…
2010 június 19 at 16:08
Kíváncsi leszek, bár abban kételkedem, hogy ugyanúgy kell vezetni egy gépkocsivállalatot, mint egy futball klubot. Ha jól fogja végezni a munkáját, senki nem fogja buzerálni, de azért én egy olyan emberre számítottam, aki tapasztalt a foci világában. Remélem azért nem egyedül végzi majd ezt a munkát, legalább is eleinte, mert azt kötve hiszem, hogy azonnal tudni fogja, hogy milyen opciók, feltételek szoktak szerepelni egy játékos szerződésében. Gondolom a pénzügyekhez ért, de ez önmagában még nem elég.
2010 június 19 at 16:02
Nah lassan összeáll a vezetőség,összeállt a szakmai stáb most már igazán jöhetnének a játékosok!
2010 június 19 at 15:56
na egy ujabb breki…
2010 június 19 at 15:57
mi volt sofőr?
2010 június 19 at 15:59
sajnos igen
2010 június 19 at 15:59
Úristen… nehogy már Berkihez hasonlítsuk. Köszönöm
2010 június 19 at 16:02
Ne hasonlítsuk már össze az almát a körtével…
Egy sikeres és tapasztalat cégvezetőről beszélünk könyörgöm,vele szembeállítod Berkit…Aki a végzettsége(hiánya) alapján egy Porschénél max portás lehetne,sőt…
Istenem,gondoljuk már át miket írunk le.
2010 június 19 at 16:08
Tanárúr!
cégvezeő a Porsche Hungáriánál és a Hyundai-nál NEM volt, és asszem a Mitshunál sem. Ismereteim szerint BZ soha nem volt még első számú vezető egy cégnél sem….
2010 június 19 at 16:08
Tanárúr! Sikerült valamit esetleg megtudni hogy kik lesznek az érkezö játékosok,akik tutik,egyéb információ is érdekelne,köszönettel
2010 június 19 at 16:21
woland99! Láttam, hogy írtad, Te személyesen is ismered. Én pedig a Porsche Hungáriát ismerem hellyel közzel.
Ha nem is volt elsőszámú vezető, van számos olyan szegmens, amiben ha csak középvezető volt is, nagyon komoly felelőssége volt és nagy tapasztalatokra tehetett szert.
A PoHu számos márkának (VW, Seat, Skoda, Audi stb.) a magyarországi importőre, van saját pénzügyi osztálya (Porsche Bank) finanszírozásra, logisztikai partenerek, használt autós hálózat, garancia, alkatrész és tartozék (Parts Center), marketing, PR, oktatás, tréning és még számos olyan osztály, amit nem is érintettem.
A kommunikében szó sincs róla, hogy első számú vezető lett volna. Ha bármelyik magyarországi mondjuk VW márkakereskedés ügyvezetője lett volna, már akkor nem tartanék a személyétől, hiszen ott olyan követelmény ls feltétel rendszernek kell megfelelni központilag a profit orientáltság mellett, hogy sokoldalú, rátermedt vezetőnek kell lennie. De itt arról szól a fáma, hogy a PoHu kötelékében volt, valamilyen vezető. Biztos vagyok benne, hogy kompetens lehet egy Zrt. vezérigazgatói posztjára. Pont.
2010 június 19 at 16:27
Őszintén barátaim!
Ha valaki az autóiparban mint remek felső vagy középvezető,az mitől evidencia,hogy labdarúgásban is tud majd eredményeket fölmutatni?
2010 június 19 at 15:54
Azért lenne jobb valaki aki dolgozott már a foci közelébe mert legalább tudná, hogy elég magasak az elvárások és kevés a türelem.Ha tényleg ő lesz akkor remélem jobb mint az idióta elődje.Sok sikert.
2010 június 19 at 16:00
Nem hinném,hogy egy Porschénél kisebbek az elvárások,és több a türelem.
Nem működik jól a rendszer,repülsz,hiába vagy igazgató,akármi.
Sőt,ilyen magas pozícióban még indok sem kell,ha el akarnak távolítani.
Tehát a felelősség,sikerorientáltság nem lesz új neki,hidd el.
2010 június 19 at 16:03
Én elhiszem de adnék egy tanácsot amivel azonnal megkedvelnék sokan.Csökkentse a jegyárakat.Mert ezért a magyar fociért 1400-at kiadni kétszer pedig 2000-et…És jó lenne a kártya eltörlése is bár ez nem hiszem, hogy összejön.
2010 június 19 at 16:41
Hát én nem nevezném idiótának azt se, aki nem tudja, mi a különbség aközött, hogy valaki valaminek a közelébe avagy közelében dolgozik.
2010 június 19 at 15:51
Egy cégvezető/vezérigazgató beosztáshoz miért kéne,hogy sportmúltja legyen?
Mert azt lássuk be,ha nyereséges,jól felépített Fradit akarunk,a külföldi csapatok mintájára,akkor ez a lehető legjobb út,amin elindultunk.
Manapság a futballklubok már-már multinacionális vállalathoz hasonlíthatók-nem véletlen,hogy(még az ebben a tekintetben is elmaradott Magyarországon is),és szerte a világon,minden jelentős futballklub cégként működik.Értsd Zrt,Rt,Kft,stb.
Tehát manapság egy vezetői pozíció eredményes betöltéséhez az alábbiak szükségesek:
-üzleti életben szerzett tapasztalat
-profitorientált gondolkodás
-pénzügyi illetve szervezési tekintetben tapasztalat,képzettség
Egy vezérigazgatónak nem za lesz a feladata,hogy eldöntse kit igazoljunk,ki legyen az edző,stb.
Nem a futball-,vagyis sportszakmai részébe fog beleszólni.
Neki a pénzügyi,management és egyéb dolgokban lesz szava.
Emberek,végre jön egy hozzáértő gazdasági szakember,tapasztalt cégvezető,és mi azt kérjük számon,hogy miért nincs sportmúltja?!
Ez körülbelül olyan,mintha az edzőjelölttel lenne az a bajotok,hogy nincs marketing-manageri,vagy reklámszervező diplomája.
2010 június 19 at 15:54
Teljes mértékben egyetértek! Amúgy nem is baj, hogy nem egy volt sportoló, vagy hasonszőrű ember a vezérigazgató, egyátalán nem baj az, ha az új vezetőnk nem a magyar futballvezetők posványához szokott attitüddel rendelkezik…
2010 június 19 at 16:00
Tanárúr!!Igazad van!!De én a berkit vettem példának!!Ha valami gond volt vagy bármi történt akkor mindig ő tárgyalt a szurkolókkal(igaz hogy mindig hazudott!!).
2010 június 19 at 16:01
Ennyi a lényeg.Az csak jó,ha mindenki azzal foglakozik,amihez ért és nem szól bele mindenki a másik szakember munkájába.
Én maximum azt nem tartom sterencsésnek,hogy valaki egyszerre legyen vezérigazgató és a kommunikációs osztály vezetője,ezt így egyben túl soknak érzem.
2010 június 19 at 16:08
Pontosan! Értsen a gazdasági részhez és vezesse sikeresen a ZRt.-t!
Van egy Prukner Lászlónk, aki szakmai igazgató! Majd Ő ért a sporthoz, a labdarugáshoz!
Sajnos rengetegen vannak itt olyanok, akiknek semmi nem jó!
2010 június 19 at 15:47
Engem az nem érdekel, hogy honnan jön, de azért a focihoz nem ártana ha értene!
Azért Berki is elég sokat szolt bele a foci részébe!
Nem lehet minden szakmai terhet Pruknerre rakni!
Más csapatoknál sem egy ember ért a klubból a focihoz!
2010 június 19 at 15:57
Miért szerinted Nagy,Lipcsei,Tuboly,Bali,Kakas,Dejan mit csinál majd?Nézi Pruknert?Azt pedig nem hiszem,hogy Berki lenne az etalon,az csak jó,ha szakmai igazgató elképzelései szerint megy a szakmai munka,általában ez jobban mműködik,mint amikor van az edző fölött még 20 ember.
2010 június 19 at 15:42
Azért megkérdezném ha nem ért a focihoz a Fradihoz semmi köze akkor milyen kapcsolata lesz a szurkolókkal???Ráadásul minden klubban a focihoz a klubhoz kötödő ember van ezen a poszton nálunk miért nem lehet már végre egy FRADISTA?????ÉS EGY PORSCHE NEM EGY FERENCVÁROS!!!!!!
2010 június 19 at 15:46
Az, hogy nem dolgozott még a fociban, az szerinted azt is jelenti egyben, hogy azt sem tudja, eszik-e, vagy isszák? Mellesleg honnan tudod, hogy nem Fradista? Miért kell rögtön pálcát törni?
2010 június 19 at 15:47
Istenem… (nehogy magadra vedd)
2010 június 19 at 15:55
djkrisz!!Bocsi!!Elfelejtettem Magyarországon mindenki ért a focihoz!!!
2010 június 19 at 15:57
A nagy “Fradisták” eddig csak lopták a pénzt nem hozták. Ugye nem kell sorolnom,hogy kikről is beszélek!?
2010 június 19 at 15:58
Egy vezérigazgatónak nem az a feladata,hogy a focihoz értsen könyörgöm…
Vezetni a csapat mögött álló Zrt-t,pénzügyi,gazdasági,marketing tevékenységet koordinálni,tárgyalni üzleti partnerekkel,Zrt fenntartását biztosítani,megteremteni a megfelelő feltételeket a szakmai munkához.
Nem edzést tartani,taktikát kitalálni,stb.
2010 június 19 at 15:35
Ki ez???Milyen sport múltja van??Milye kötődése van a Fradihoz???Áhh van egy olyan érzésem megint vami berki féle jön!!
2010 június 19 at 15:42
Neki pénzt kell hozni, szponzorokat szerezni.Oda üzletember kell és ő az.
A szakmához nem kell értenie, arra ott van Prukner.
Hihetetlen, hogy egyeseknek semmi és senki se jó.Csak várják a pillanatot hogy beleköthessenek bármibe.
2010 június 19 at 15:47
Vannak, akik úgy vélik csak az dolgozik, akinek koszos a körme alja…
2010 június 19 at 15:49
De minek kell egy cégvezetőnek sport múlt?Neki nem az lesz a feladata,hogy játékosokat igazoljon,kinézzen vagy taktikát alakítson ki…Neki az zrt-t kell irányítania,a szakmai részt pedig Pruknernek.
A szponzorokkal,üzletemberekkel kell kapcsolatot ápolnia illetve a klub lehető legjobb működésére kell törekednie.Neki kell felügyelni a gazdasági ügyeket,az alkalmazottak munkáját,a klub marketing tevékenységét és neki kell a lehetős legjobb feltételeket biztosítani a szakmai rész számára…
Úgy tűnik most egy egyszerűbb,működőképesebb struktúra alakul ki a klubon belül.
A szakmáért Prukner felel,őt segíti Nagy,Kakas,Bali,Haáz,Lipcsei,Tuboly és az utánpótlás edzők.A közös munkát Pruknernek kell összehangolnia.
Még kell egy marketing és kommunikációs szakember illetve a hozzájuk tartozó szakemberek.Ezt az egészet kell felügyelni a vezérigazgatónak és tájékoztatnia kell a tulajdonost.
2010 június 19 at 15:33
“A 44 éves úriember korábban a Porsche Hungáriánál a Mitsubishi Motors-nál és a Hyundainál volt vezető beosztásban”
Aha. Szóval még életében nem dolgozott.
Labdarúgáshoz nem ért.
Fradi kötődése=0
F@sza lesz…
2010 június 19 at 15:36
Miért szerinted mit csinált ezeken a helyeken,ha nem dolgozott?Neki a pénzügyi részhez kell értenie,a szakmához pedig Pruknernek,nem is lenne jó,ha beleszólna valaki Prukner dolgába.Neki csak a klub jó működését kell biztosítania,a cégvezetéshez pedig van tapasztalata,bár nem tudom ott,hogy végezte a munkáját,de elnézve a cégek neveit nem hiszem,hogy rosszul.
2010 június 19 at 15:42
Örökfradista!
Lehet, hogy máshogy ítéljük meg a munka fogalmát.
Mást tanultunk.
Láttam már pár ilyen embert, aki mindenhol vezető beosztásban volt.
Értéktelen mind.
2010 június 19 at 15:47
Esetleg egy olyan ember, aki Fradi kötődésű, sportolt(dolgozott) is talán és szakmailag is hozzáértő nem lenne jobb?
2010 június 19 at 15:52
Ferryman,akkor nem vagy képben… :)
Olyan embert pedig elég nehéz(lehetetlen) találni,aki sportolt( :D ),fradista és egyben az üzleti életben is sikeres cégvezető…
A szakmai igazgató helyére lehetett volna találni egy igazi fradistát,de nem biztos,hogy jobb lett volna,mint Prukner.
2010 június 19 at 15:55
Ferryman
Tehát csak az dolgozik akinek piszkos a körme alja.
Értem.A szellemi munka nem is munka:Végülis igazán semmiség egy céget vezetni(főleg egy Porsche stb),úgy hogy ne menjen csődbe,nyereséges legyen,fejlődőképes hálózata legyen,közben felügyelni az alkalmazottak munkáját,üzleti partnerekkel tárgyalni,biztosítani a cég működéséhez szükséges feltételeket.
Ez nem munka.
Gratulálok.
2010 június 19 at 16:03
Valamelyikűnk biztos nincs képben.
A társadalom nyakán ül pár ezer ilyen semmirekellő, akik mint a verebek a póznán, egy durranás után leülnek, csak máshová.
A Fradi vezetésében olyan embereket szeretnék látni akik emberileg, szakmailag ide valók.
Nem hiszem, hogy komoly európai klubok Hyundai-féle bukott vezetőket alkalmaznának.
2010 június 19 at 16:07
Ferryman
Egyrészt ki mondta,hogy bukott vezető??
Másérszt meg,ha jól értelmezem a szavaidat,neked csak az számít munkának ha egész nap a gyárban melózol,vagy kéményseprő vagy mittudomén.
Mit ne mondjak,érdekes megközelítés.
Szerinted ha az összes vezető beosztásban dolgozó ember stb,mind nem csinál semmit csak úgy ott van,miért nem ment csődbe az összes cég?
Mindegy,ezt a “mi a munka” témát én itt lezártam.
2010 június 19 at 16:18
Tanárúr
Nem erről beszélek csak Te kihegyezed erre.
Én a Fradi-kötődést hiányolom, meg a szakmai múltat és más homályos cégeknél eltöltött vezetői “munkát” nem tartok elégséges ajánlólevélnek egy ekkora klubhoz.
Egyébként az utóbbi 20 évben munkavállaló voltam és megtapasztalhattam a vállalkozó réteg értelmi és érzelmi színvonalát.
És ennek nem sok köze van ahhoz, hogy kinek piszkos a körme (a Tiéd biztos nem az)
2010 június 19 at 16:36
Azt mondod, kedves Kompos Úr, nem sok köze van? Úgy érted, nincs? Ezen a veréb-sztorin még dolgozzál. Másképp hallottad, másra.
2010 június 19 at 15:33
A focihoz neki nem kell értenie! Ha ő jön akkor hajrá!
2010 június 19 at 15:31
Én ismerem őt személyesen, évek óta nem beszéltem vele. Most asszem fogok….
2010 június 19 at 16:08
hurrá.Akkor ha tényleg ő lesz az igazgató remélem Te is ellátod a mi kis közösségünket néha infókkal…Hátha még pontosabbak is lesznek mint Luckyé.
Woland legalább nem utálja a Fradit??
2010 június 19 at 16:30
Woland nem utálja, ez tutti. És Woland, nem utálja ő se?
2010 június 19 at 15:30
Én dolgoztam a Porsche Hungária hálózatához tartozó cégnél. Aki dolgozott hasonlóban, vagy konkétabban akár a Porsche Hungáriánál, az egész biztos tudja, hogy az egy nagyon sok összetevőjű, bonyolult felépítettségű rendszer, amiben vezető beosztásban dolgozni óriási felelősség lehet.
A Hyunadiról különösebb ismereteim nincsenek, de gondolom valami hasonló lehet, mindkettő nagyon erősen sikerorientált cég, így tehát egy jó szellemiségű, tapasztalt üzletmeberre mernék következtetni.
Hogy aztán ez egy olyan speciális üzleti szegmensben, mint a sport világa, mire lesz elég, azt senki sem tudhatja.
Ha rá esik a választás, akkor nagyon sok siekert!
2010 június 19 at 15:29
Nem nagyon értek ehhez úgyhogy Hajrá Berkes!
2010 június 19 at 15:29
Közben nézem. Berki után Berkes?
Van egy kis hasonlóság
2010 június 19 at 15:32
Ez fárasztó volt :D
2010 június 19 at 15:27
A focihoz nem kell értsen,de a pénzhez igen.
2010 június 19 at 15:29
igen! neki szponzort(pénzt) kell hoznia!!
2010 június 19 at 15:30
Azért a (foci)piacot át kell látnia. Reméljük ahhoz is ért.
2010 június 19 at 15:39
Neki csak azt kell átlátnia,hogy tudunk-e azért az emberért pénzt fiezni,akit Prukner javasol illetve neki kell megszereznie a szükséges pénzt a tulaj által betett pénzen kívül.
2010 június 19 at 15:26
Lekopogom, Berkinél csak jobb jöhet!
2010 június 19 at 15:25
Nem arról volt szó,hogy tapasztalt “szakember” jön?
2010 június 19 at 15:26
Cégvezetésben tapasztaltnak tűnik.
2010 június 19 at 15:23
Egyszerre mindkettőt?
Egyébként az nem gond,hogy nem jártas a fociban,a szakmáért úgyis Prukner felel.
2010 június 19 at 15:22
Remélem jól fogja végezni a munkáját. És több sikert ér el, mint elődje. Így ismeretlenül többet nem tudok.