A tegnapi sajtótájékoztató után az EEE mozgalom képviselői egy bő egyórás kötetlen beszélgetésen ismerkedtek az FTC Zrt. új vezetésével illetve mutatkoztak be a menedzsmentnek.

E találkozón Berkes Zoltán egyértelműsítette, hogy a Ferencvárosnak nem csupán szavakban, hanem tettekben is üzleti alapon kell működnie, ehhez pedig elengedhetetlen az, hogy bevételi oldalon előrelépés történjen több szegmensben is, prioritásként említve az ajándéktárgyak árusításának drasztikus fejlesztését. Mindemellett szó esett szurkolói komfortjavító intézkedésekről, melyek a csapat remélhető jó szereplésével együtt a jegybevételben jelentkeznének plusz hozadékként, de elhangzott a TV közvetítésekből származó bevételek újragondolásának lehetősége, valamint az MLSZ-szel történő olyan kapcsolatkialakítás is, amely elkerülhetővé tenné a sokszor meglehetősen furcsa és érthetetlen milliós tételű büntetések megfizetését. Mindezek megvalósulását az eddigieknél jóval profibb és egyértelműbb kommunikációval segítenék.
A szurkolói részről egyértelmű igényként hangzott el, hogy az üzleti alapú működés a Ferencváros évszázados hagyományainak és a Klub különleges eszmeiségének tiszteletben tartása mellett valósuljon meg. Kértük továbbá, hogy a szurkolókkal közvetlenül kapcsolatos döntések meghozatalát előzze meg előzetes egyeztetés, elkerülve a felesleges és nyilvános konfliktusok kirobbanását. Elmondtuk, hogy minden Fradista évtizedes igénye az, hogy az aktuális vezetés egyenrangú partnerként kezelje, erre pedig csak őszinte, mellébeszélést kerülő kommunikációval van esély, ezzel lehet helyreállítani a vezető és szurkoló közötti már régóta elveszett bizalmi viszonyt.

Ígéreteket már sokat hallottunk, reméljük, hogy a mostani menedzsment él azzal lehetőséggel és szurkolói bizalommal ami feléjük megelőlegezetten a rendelkezésükre áll és tettekkel bizonyítják rátermettségüket!

(erkolcseroegyetertes.hu)