A Nemzeti Sport információi alapján volt edzőnk újra Budapesten dolgozhat.

Azt hallani, hogy ha a Berki Krisztián által képviselt külföldi cég lenne a befutó Angyalföldön – a Sport szerint angol érdekeltségű csoportról van szó, úgy szívesen visszacsábítaná Bobby Davisont Magyarországra, és nem bánná, ha a szigetországi szakember a Vasasért dolgozna – nem feltétlenül vezetőedzőként. Bobby Davison viszont egyelőre Angliában él, azt viszont nem tagadta, ha úgy adódna, örömmel tevékenykedne újra a magyar labdarúgásban.

– Szerettem Magyarországon dolgozni, nagyszerű időszakot töltöttem a Ferencvárosnál, megismertem a magyar labdarúgást, s noha a Vasastól közvetlenül még senki sem keresett, a közelmúltban már itt, Angliában is hallottam a lehetséges magyaroszági visszatérésemről. Berki Krisztiánnal hosszabban decemberben beszélgettem, ő is, én is elfoglalt vagyok. Jelen pillanatban a Leeds United fiataljaival dolgozom, és az angol utánpótlás-válogatottnál is segédkezem, éppen a jövő héten utazunk Németországba egy barátságos mérkőzésre. Szóval nem unatkozom Angliában, de kíváncsian várom a magyarországi fejleményeket.

Bobby 2008 januárjában került Magyarországra, akkor még Csank János volt a vezetőedző, feladata az utánpótlás, és a klub belső ügyeinek igazgatása volt. Csank áprilisi távozása után lett vezetőedző egészen 2009 októberéig. Vele nyertük meg a másodosztályt, távozása azonban nem volt visszhangtalan: a szurkolókat bírálta, miszerint a gyengébb eredmények után vegzálták őt az utcán, és testőrrel kellett járnia. A média sem szerette, komoly büntetéseket kaptunk amiatt, hogy nem volt hajlandó nyilatkozni a mérkőzések után. Segítője, Craig Short követte a kispadon néhány hónapig, az ő helyét foglalta el Prukner László.

Az 51 éves szakember 79 mérkőzésen ült a Ferencváros kispadján.

Reklámok