Szegény Jordan Robertson szabadulása alkalmából nézzük, kik azok a többnyire Angliában játszó futballisták, akik magasról tesznek a sebesség korlátozásra. Avagy, hogyan muzsikál egy Ferrari kétszáz felett? A Műesés blog kiváló írása következik.

Sok tehetséges labdarúgó rendelkezik kivételes sebességgel megáldva. Köszönhetően vékonyka fizetésüknek és csillogó-villogó luxusautóiknak, nem csak a gyepen, de az utakon is szeretik a gyorsaságot. Szövetségi kapitányokat megszégyenítő gondossággal állítottuk össze egy laza 4-4-2-es felállásban a gyorshajtók válogatottját. Valótlanság lenne azt állítani, hogy a lent felsorolt játékosokon kívül egy labdarúgó sem száguldozik autójával, vagy rendez egyszemélyes gyorsulási versenyt önmaga szórakoztatására, de összegyűjtöttünk egy komplett csapatra való szabályszegőt, akiknek meggyűlt a baja a rend őreivel és az utakon bújkáló traffpaxokkal.

Vezetőedző/ Manager
Sir Alex Ferguson (Skócia)
A Manchester United mesterét egy autópálya leállósávjában kapták el gyorshajtással, ami igen csak kellemetlen. Szerencséjére a Mr. Joghézagként elhíresült brit celeb ügyvéd gondoskodott róla, hogy szemet hunyjanak büntetése felől, köszönhetően Fergie akut hasmenésének. Persze.

Kapus:
Shay Given (Írország)
A korábbi Newcastle ikon Bentleyével furikázott 140 km/h-val, bár csak 90 volt a megengedett. 4 büntetőpont és 135 font büntetés után könnyedén fér a kezdőbe, bár nem kívánjuk senkinek, de inkább a pályán üssön el valakit, mint az utakon.

Védelem:
Pascal Chimbonda (Franciaország)
Majdnem olyan sűrűn meszelik le Chimbondát a rendőrök, mint ahogy klubbot vált. Akár a fehér Porschéjával, akár a fekete Cadillac-kel indul útra, belenéz a vakkuba, az tuti. Többszörös szabálysértései után már 2100 font terheli a számláját és 6 hónapra a jogsiját is elvették. Reméljük, közel lakik a buszmegállóhoz.

Fabio Coloccini (Argentína)
A Newcastle középső védőjét 190-nél lőtték le (120-as táblánál) Angliában és 750 font büntetést kellett fizetnie a 6 büntetőpont mellé. Antigyorshajtásos aktivisták tüntettek az eset után, arra hivatkozva, hogy a gazdag szupersztárok pénztárcája meg se érzi a pár száz fontos büntetéseket. Céljuk, hogy a közlekedési kihágások büntetésének mértékét a gyorshajtó pénztárcájához mérjék, akkor talán lehetne elrettentő ereje.

John Terry (Anglia)
25 km/h -val lépte át a megengedett sebességet (90 km/h) a Chelsea csapatkapitánya. Ezt könnyen meg is bocsájtanánk neki, de azt, hogy nem volt hajlandó elárulni ki vezette az autót és 18 hónapos huzavona után nagy nehezen beismerte, hogy ő ült a volánnál, azt már jóval nehezebben. Összeszorította az öklét és kierőszakolta magából a 60 fontos büntetést a heti 130.000 fontos fizetéséből. Ciki.

Ashley Cole (Anglia)
Cashley a megengedett 90-es sebességhatárt csak 100-al lépte túl Lamborghini Gallardojával. Mikor a rendőrök megállították, az őt követő paparazzit hibáztatta a gyorshajtásért, mondván máshogy képtelen lerázni őket. A bíróságon 21 napot kért az 1000 fontos bírság kifizetésre. (fizetése 120.000 font / hét) Szuperciki.

Középpálya:
Cristiano Ronaldo (Portugália)
CR-t még Manchesteres időszakában fotózták le Hasselbanktől vásárolt Porsche Cayanne-ja kormánya mögött. 110-el ment egy 75-ös táblánál ami 1000 fontjába és hat büntetőpontjába került. Azóta már egy Ferrarit is összetört, szerencséjére mögötte jött akkori csapattársa Van der Sar, így nem késett el az edzésről. A pályán is szélsebes portugál egy régebbi nike reklámban egy Bugatti Veyronnal is összemérte sebességét, akkor nem mérték be. Menő.

Kieron Dyer (Anglia)
A középpályán nem árt a sebesség, de Dyer sajnálatos sérülései óta csak az utakon mutatta meg, mi is az a gyorsaság. Bár 90 km/h volt a megengedett, 175-tel kapták el és mivel megtagadta az autóvezető azonosítását, büntetése 2000 font lett és plusszolt büntetőpontjainak köszönhetően a jogsiát is bevonták 6 hónapra. Ügyes.

El Hadji Diouf (Szenegál)
A szenegáli rosszfiú – ha éppen nem köpköd – akkor az utakon jelent veszélyt, bárkire. A gyorshajtás mellett jogosítvánnyal sem rendelkezett, így 2000 font és hat hónapos vezetéstől való eltiltás volt a büntetése. Mielőtt Liverpoolba igazolt volna, Franciaországban tartóztatták le karambol okozásáért. Nem meglepő módon jogsija akkor sem volt, akárcsak biztosítása. Vadállat.

Royston Drenthe (Hollandia)
A Hercules balszélsője amint megérkezett Alicante városába (kölcsönbe a Real Madridtól) egyből át is hajtott 6 piros lámpán körülbelül 180 km/h -val és egy matt részeg barátnővel az anyóson. A rendőrök elkapták, bár a pontos büntetésről nincs információ, csak annyit tudunk másnap már autóval ment edzésre. Kísértetiesen hasonló műsorral mutatkozott be Madridban is. Színvak.

Csatárok:
Milan Baros (Csehország)
Francia rekordot jelentő sebességgel (270 km/h) akasztott ki egy francia traffipaxot Milan Baros, a 2004-es Eb gólkirálya. A rendőröknek (akik nem hittek a szemüknek) azzal magyarázta a kihágást, hogy csak szerette volna meghallgatni, hogy muzsikál Ferrarija 270 km/h-ás sebességnél. Laza.

Jermain Defoe (Anglia)
Defoe visszajáró vendég a bíróságon, ha közlekedési szabálysértésről van szó. Legutoljára Portsmouthban kapták el 85 km/h-val egy 50-es táblánál, ami 500 fontjába és 4 bűntetőpontba fájt a csatárnak. A bíró látva korábbi büntetéseit, hozzátette: azzal, hogy ennyire semmibe veszi a törvényeket és a közlekedési szabályokat, szörnyű példát mutat mindenkinek, aki felnéz rá. Jogos.

Büntetést büntetésre halmozó válogatottunk, a bírságok és fekete pontok ellenére, továbbra is komoly veszélyt jelent az utakon. A pár száz olykor ezer fontos csekkeket röhögve (vagy sírva, ugye Cashley?) kifizető focisták még nagyobbat nevetve szállnak vissza autóikba és tesznek magasról a sebesség korlátozó táblákra. Ha újra elkapják őket, újra fizetni fognak (vagy nem, ugye Terry?) esetleg a rendőr vagy a bíró még egy autogramot is kér tőlük, miközben összepisálja magát örömében.

Az íráshoz csak annyit tennénk hozzá, hogy a kispadon minden bizonnyal ő ül: