Túl van első meccsen ceremóniamesterünk.

Frissen „igazolt” ceremóniamesterünk túl van első bevetésén. Szasza óriási élményként élte meg a KTE elleni debütálását, és meglepetésre készül első győzelmünkkor.

- Milyen érzés volt a pálya közvetlen közeléből megélni a történéseket?
– Leírhatatlan, fergeteges érzés volt – mondta Szasza. – Olyan volt az egész, mint egy katlan, néha az volt az érzésem, hogy imbolyog alattam a föld. Megtiszteltetés volt ott lenni a pályán a kispad mellett, hallani az edzőket, a játékosokat. Lenyűgöző volt a B-közép, és fantasztikus hangulat volt a stadionban… Lélekbizsergető érzés volt, amikor a gólunkat követően a mikrofonba szólhattam.

- Mennyire érzed sikeresnek első „fellépésed”?
– Azt hiszem, a kéréseknek maradéktalanul eleget tettem, a feladatom elvégeztem. Nyilván még rutintalan voltam/vagyok, de rövid idő alatt belejövök, és akkor nem csak a kötelességem teljesítem, hanem azon felül is. Az első meccs után gondolkoztam, hogy mit lehetett volna másképp csinálni, de nem nagyon változtatnék semmin.

- Mit vársz a továbbiakban?
– Győzelmet és még nagyobb fiesztát várok. El kell érnünk azt, hogy megremegjen az ellenfelek lába, amikor belépnek a Szentélybe. Remélem, a következő mérkőzésen győzni fogunk, mert van egy tervem, amiről egyelőre még nem szeretnék beszélni. Legyen meglepetés.

forrás: fradi.hu

