A Rózsahegy elleni találkozó szurkolói szemmel.

Kornél írt remek kis beszámolót a mai meccsről, köszönjük szépen!


Amint ígértem írok egy kis összefoglalót a mai meccsről, méghozzá úgy ahogy én láttam, szigorúan csak az én véleményem, ne kövezzetek meg érte, ha valakinek valami nem tetszett irományomban.

A meccs helyszíne egy igen jó állapotú pálya volt, aminek az egyik oldalán egy fedett lelátó volt. Itt gyülekezett össze kb 400-500 fradista, köztük nagyon sokan érkeztek a Felvidékről is!!!
A kezdő csapatunkból nagyon sokan hiányoztak, de mindig a kezdő 11 a legjobb! A meccs elején kicsit talán megilletődötten kezdtünk, szépen csordogált a meccs.

Amit lehetett látni, hogy Fell volt a középhátvédünk aki egy igen nagy darab csatárt kapott meg az ellenféltől. A csatárról annyit, hogy 22-esben játszott, Fellnél egy fejjel magasabb és egy 10 kg-mal nehezebb lehetett. Sváb volt a balhátvédünk aki szerintem nem játszott rosszul. Akadtak kis hibái, de nagyjából jól végezte a dolgát és nagyon sokat volt játékban. Maradva a bal oldalon Orosz Márk játszott. Véleményem szerint ő volt a csapatunk egyik legjobbja a mai meccsen. Rengeteget futott fel-alá, sok beadása volt, sokat sprintelt. Passzai nagy %-ban jók voltak. Középpályán még megemlíteném Cukicot aki nagyon jól játszott. Jól cselezett, jól tartotta a labdát és jól is osztogatott, viszont volt rá példa, hogy belevitte az ellenfélbe a labdát. Jobb oldalon Hakola, Gárdos duó szerepelt. Véleményem szerint többször is játékba hozhatták volna őket, inkább a bal szélt erőltettük. Gárdos is tette a dolgát szépen. Hakola pedig kevésszer kapott labdát, de az első gólunknál, ha minden igaz ő adta be a labdát szép cselsorozat után, de ebben nem vagyok biztos, hogy ő volt az. Szóval a hátvédsorunk Gyömbérrel kiegészülve nagyon jól mozgott. Ranilovicsnak ha jól emlékszem nem sok védenivalója akadt! A mezőnyben én úgy vettem észre, hogy Jovanovic nagyon eltűnt! A végére maradt a támadó szekciónk. Somália szinte az egész pályát bejátszotta, volt hogy védekezett, de előtte még ez ellenfél 16-osánál volt. Nagyon sokat futott, sokat küzdött, egyszerűen nem bírtak vele. Jó volt látni, hogy mennyire akar, hajt! Hát Pericet hagytam a végére. Röviden tömören annyit róla, hogy nem Fradi szintű csatár!

A 60. percig amíg Fell fenn volt a pályán vezettünk 3-0-ra, helyenként tetszetős, fineszes megoldásokkal. És jöttek a cseréink. Kunsági és Simita jött be a szünetben. Hát Simitának voltak jó megmozdulásai, érződött rajta az, hogy még nem áll készen. Kunságinak nem volt sok dolga, nagy védést nem mutatott be, viszont 3x kellett a kivennie a hálóból a labdát. Gondolom nem ilyen meccsről álmodott. Utána jöttek a cserék sorba mindkét oldalon és már a játék is olyan volt.

Összességében a Rózsahegy nem lett volna nehéz ellenfél, ha tétmeccs lett volna. A 60. percig esélye sem volt nekik, de a fiataljaink érkezésével már jócskán meggyengültünk. Sajnos hűen tükrözte ez a meccs a Fradi utánpótlás jelenlegi helyzetét. A meccs legjobbja nálam Somália volt akin a meccs végén nem látszódott a fáradtság!
A meccshez hozzá tartozik, hogy mikor Jovanovic és az ellenfél színes bőrű játékosa összeszólalkozott elkezdtek huhogni a nézők, de arra nem gondoltak, hogy a mi csapatunkban is van egy szinesbőrű!!!
Mikor az Orosz Márkot lecserélte Moniz mester kb 10 perci autogramokat osztogatott és aláírásokat adott. De ugyan ez volt a meccs végén is!
Írásom legvégét pedig azzal zárom, hogy Somália volt az utolsó, aki bement az öltözőbe, de előtte viccesen belesett az öltözőbe, hogy milyen a hangulat!
Összeségében örültem, hogy ott lehettem és láttam a kedvenc csapatomat a Ferencvárost!!!
Hajrá Fradi!!!

Reklámok