A hivatalos honlap interjúja a válogatottban debütáló csatárral, plusz egy érdekes Szabics mondat.

– Milyen gondolatok kavarognak a fehéroroszok elleni mérkőzés másnapján benned?
– Először is szeretném az összes eddigi, és jelenlegi edzőmnek megköszönni azt a sok munkát, amit belém fektettek – fogalmazott Böde. – Ez természetesen vonatkozik az egykori, és a mostani csapattársakra is, akik nélkül ez nem sikerült volna.

– Milyen érzés válogatott futballistának lenni?
– Nagyon örülök, hogy megkaptam a lehetőséget a bizonyításra, és be tudtam szállni a mérkőzésbe. Minden játékos álma, hogy bemutatkozhasson a válogatottban. Mondhatom azt, hogy ezzel egy nagy álmom teljesült.

– Kemény ellenfél volt Fehéroroszország?
– Úgy érzem, hogy a mi akaratunk érvényesült, amit az első félidőben egy góllal nyomatékosítottunk. Sajnálom, hogy nem sikerült megnyernünk a találkozót.

– A magyarországi nézők nem láthatták a mérkőzést. Milyen momentumaid voltak?
– Elsősorban több jó passzom, mint helyzetem volt. Egy alkalommal Dzsudzsák Balázst tudtam egy jó labdával helyzetbe hozni.

– Soha nem könnyű egy új társaságba beilleszkedni. Befogadtak a társak?
– Mindenki nagyon rendes volt, hihetetlenül befogadó társaság a válogatotté. Úgy érzem, hogy mindenki elfogadott a csapatban.

– Mi a további program a számodra?
– Hajnalban repültem haza Magyarországra, de nem sokat leszek itthon, hiszen a Fradival pénteken ismét Belekbe utazunk edzőtáborozni.

(fradi.hu)

Dani mellett a tegnap gólt szerző Szabics Imre is nyilatkozott az nsotv-nek, érdemes figyelni a szavaira.
http://www.pixter.hu/video?id=39732

(nso.hu)

Reklámok