Szandra a kézi.hu-nak nyilatkozott.

– Hogy vagy?
– Napról napra jobban vagyok, szerencsére nincsenek fájdalmaim, folyamatosan erősödik a vállam. Hétfőn megyek Dr. Erdélyi Gáborhoz kontrollra, és abban reménykedek, hogy ezután megkezdhetem a könnyített labdás edzéseket. Ha még nem is lőhetek kapura, legalább passzolgatni szeretnék, hogy szokja a vállam a terhelést, így minél előbb visszatérhetnék.

– Három hónappal ezelőtt estél át az operáción, milyen rehabilitációs és edzésmunkát végeztél az elmúlt időszakban?
– Többek között gyógytorna, vízitorna, speedfitness szerepel a programomban, emellett már lábmunkázok és futok is. Napi egy edzésen én is ott vagyok a többiekkel, és nagyon szeretnék már labdát fogni a kezembe. Hiányzik a játék.

– Figyelemmel kíséred a csapat mérkőzéseit?
– Amikor csak lehet, ott vagyok a meccseken, de nem könnyű, talán a legnehezebb dolog kívülről nézni a mérkőzéseket, tudva, hogy nem tudok nekik segíteni. Ezért is szeretnék minél előbb felépülni.

– A hétvégén a végső győzelemre esélyes Oltchim Valceá-t győzte le a Fradi bravúros védekezéssel méghozzá idegenben. Meglepett az eredmény?
– Meglepetést szereztünk, azt hiszem mindenkinek. Negyven perc alatt kilenc gólt kapni ettől a román csapattól, elképesztően jó eredmény. Ezt a meccset és játékot látva, egyre bizakodóbb vagyok, hogy valóra válhat az álmunk, bekerülhetünk a legjobb négybe.

