Julian a ma reggeli sajtóprogramon nyilatkozott a sajtó munkatársainak, majd Bali Péter vezetésével és tegnap játszó társaival könnyű edzésbe kezdett.

Jó lenne gólt szerezni, mindig jó, de most különösen. Nehéz meccs lesz, derbi, ha lesz esélyem, kihasználom. Sok nagy meccsen játszottam az AZ Alkmaarral, helyi derbiket, de ezt is nagyon várom. A hazai csapatnak ezeket a meccseket kötelező megnyerni, most is ez a feladat. Játszottam nagy meccseken, a Fener, a Newcastle ellen, hatvanezer ember előtt. A hétvégén ‘csak’ húszezren leszünk, de minden fradista három más szurkolóval is felér!

Öröm hallani, ha jókat mondanak rólam, hogy jó játékos vagyok, hogy a bajnokság legjobbja, de én még nem vagyok elégedett, távol vagyok a legjobbamtól. Szeretném segíteni a társaimat, a csapatomat és a szurkolóinkat – ők Európát érdemlik, európai szereplést. De nem csak rólam van szó, Bödét, középpályásainkat is szeretném helyzetbe hozni. Mi egy csapat vagyunk, a Ferencváros. Jó dolog az ilyen meccseken betalálni, hogy a fradisták mosolyoghassanak, de mindegy ki lövi a gólt, csak nyerjünk.

Az Újpest meccsét nem láttam, csak a gólokat, nem törődöm az Újpesttel, csak mint leendő ellenféllel. Tudom, hogy sok minden folyik ott, sok a stressz, a feszültség, ezzel élni lehet, az a célunk, hogy a hétvégi jó hangulatot visszahozzunk. Hét asszisztom van 12 meccsen, a legtöbbet Daninak adtam, jó a kapcsolatunk, én vele akarok gólt rúgatni, ő velem, de a többieket is kiszolgálnám. Ha lövök 3-4 gólt, az csodás, de a győzelem a lényeg, semmi más.

Reklámok