Talán hosszú idő után újra megtelhetett volna a Bozsik-stadion, ám érthetetlen korlátozások miatt nem fog. Kiszúrtak a jó hangulattal.
Az Üllői 129 portál megpróbálta kinyomozni, hogy a Budapest Honvéd általában szinte üresen kongó stadionjába miért csak 1300 darab belépőt kaptak a ferencvárosi hívek. A szurkolói oldal információi szerint a kiemelt bajnokikon a maximális vendéglétszámot a biztonsági megbeszéléseken elsősorban a rendőrség és a katasztrófavédelem szabja meg. Amennyiben a meghatározott számnál több jegyet értékesítenek, a meccset nem rendezik meg.
Korábbi szavazásunkon a válaszadók 78,08 százaléka voksolt úgy, hogy az NB I igen karcsú nézőszáma kis mértékben, vagy erőteljesen nőni fog. Szerencsére az első két tavasszal megrendezett forduló alapján ez 2807-ről 2839-re emelkedett. Tudom, hogy ez jelentéktelen változás, ráadásul a Ferencváros-Újpest rangadó nézőszáma is csak alig módosította az adatot, de aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli. Minden pozitív elmozdulást értékelnünk kell!
Olvasói várakozás az NB I tavaszi átlagnézőszámát illetően
A Fradi minden egyes mérkőzése valamilyen érzelmet vált ki az emberekből. Pozitívat, vagy negatívat, de kivált. Mivel a játéka javult, edzője fanatikus és kiváló szakember, ráadásul jól is erősített a fővárosi klub, szinte mindenki élőben akarja látni. Ezt támasztja alá korábbi bejegyzésem, melyben a Ferencváros idegenbeli nézőszámadatait vizsgálva arra a következtetésre jutottam, hogy ahol az FTC pályára lép, ott átlagosan 138,4 százalékkal nő a nézőszám. De nem csak idegenben, hanem otthon is népszerű a Fradi. A 16 ezer nézőt megmozgató derbi után az Albert-stadionban rendezett bajnokikon átlagosan 6509 fizető nézőt regisztráltak. Ez jelenleg több mint ezer fővel magasabb adat a második helyen álló diósgyőriekénél.
Természetesen nem állt szándékomban megbántani a kispesti híveket az üresen kongó stadion jelzővel, de a számok nem hazudnak. Jelenleg a Bozsik-stadion átlagos kihasználtsága 16,7%. Sajnálatos módon a Honvéd hazai mérkőzéseinek átlagos nézőszáma a bajnokság kezdete óta lassú, csökkenő tendenciát mutat.
A Bozsik-stadion átlagos kihasználtságának csökkenő tendenciáját ábrázoló diagram
Mivel minden jel arra mutat, hogy több vendég szurkolót mozgat meg a találkozó (a jegyeket pillanatok alatt felvásárolták a fradisták), ezért érthetetlen, hogy miért csak 1300 jegyet kaptak a 10000 néző befogadására alkalmas Bozsik-stadionba a Fradi hívei. Kispesten a rendezők hibátlan munkát végeznek, így a balhé kizárt. Sőt! A 16000 szurkolót megmozgató FTC-Újpest derbin sem történt semmilyen atrocitás. Szóval valaki mondja meg, hogy miért nem mehet több vendég néző a meccsre, ha már végre egy kis futball-láz terjeng a magyar labdarúgás körül… Elvégre az lenne a cél, hogy minél többen válasszák délutáni programjuknak a meccsre járást.
A fotó illusztráció, forrása az origo.hu
Szöveg: Tolnai Balázs
A cikk a Futball elemzés blogon jelent meg
2013 március 15 at 10:19
Sziasztok,
Nekem van 2 db eladó belépőjegyem a meccsre. Eredeti, a Székházban vettem, a vendég (mi) oldalunkra. Ide kérek emailt, és megkereslek később. Jegy átvétele vasárnap, Népligetben, meccs előtt majd.
Üdv
2013 március 15 at 09:43
Hazaiba kell venni jegyet…
2013 március 14 at 21:35
Az az igazság ,hogy emlékszem még olyan meccsekre ahol korlátlanul belehetett menni idegenben a meccsekre.Nem foglalkoztak vele hogy juj 100 szurkolóval több van, és miért volt ez? Mert a rendőrségnek meg a többi szervnek nem volt beleszólása.
2013 március 15 at 10:33
Csendesen megjegyzem: A katasztrófa védelem beleszól abba, hogy hány szurkoló mehet be egy meccsre… Tán azzal kellene foglalkozni, hogy kimentsék a hó fogságába ragadt emberek százait… Mert igazán ez lenne a dolga. Szerintetek?
2013 március 14 at 19:47
http://csak.blog.nepsport.hu/archives/2013/03/14/Mint_mindennek_ugy_a_vendegszektornak_is_vannak_hatarai/
2013 március 14 at 19:59
Ezek fosnak tőlünk.
2013 március 14 at 20:25
meg lehet érteni az érveit, de igy meg tele lesz a hazai fradistákkal, akik aztán úgyis egybe fognak verődni.
2013 március 14 at 20:55
én nem vagyok olyan megértő mint albinocombino. némelyik érvvel kifejezetten nem értek egyet, ezért írtam neki ezt:
Kedves Veghanta!
Köszönjük, hogy megérted az érveket. Viszont elég furcsa az a nagyvonalúság amivel ezeket az általad megértett érveket nyomban figyelmen kívül is hagyod. Talán érdemes lenne egy kicsit átfogóbban elemezni ezt a kérdést. Lehet, hogy egy kicsit tágabb értelmezésben kellene vizsgálni a dolgot és akkor esetleg egy új megvilágításban elgondolkoztató lehetne, hogy ez a kicsi/nagy vendégszektor kérdéskör, valóban csak egy, a hazai szurkerek kényelmét érintő kérdés-e, vagy esetleg annál távolabbra mutat.
A bevételnövekedés kérdést például szerintem kár feszegetni. Bár Fradista vagyok, de sajnálom ami nálatok folyik. Hidd el nem örülök, hogy alig vagytok a meccseken. De az a gondolkodás szerintem eleve szakadékba vezet, miszerint ne jöjjön több vendégszurker, mert a többlet jegyeladásból származó bevételnövekedést meghaladja a rendezés pluszköltsége. Ennek a logikának az is megfelelne, hogy egyáltalán ne jöjjön vendégszurker, és akkor még alacsonyabbak lesznek a rendezési költségek, akkor szurkolhatnátok magatokban, ráadásul akkor a hangotokat is lehetne hallani egy Fradi elleni meccsen (ez csak egy szurkolói fricska, bocsásd meg nekem). De ezt a logikát tovább gondolva azt a következtetést is levonhatnánk, hogy ne jöjjenek a hazai szurkerek se, mert akkor még alacsonyabbak lesznek a rendezési költségek. Lehet, hogy Hemingway úr már le is vonta ezt a következtetést? De akkor kinek, kihez szól majd a FOCI???
Ahogy írod, valóban megfeleltek a ‘szabály’-nak. De az nem biztos, hogy szerencsés, ha az ember minden esetben megelégszik annyival, hogy automatikusan törekszik egy szabály betartására és megelégszik annyival ha ez sikerül. Néha érdemes a szabályt is megvizsgálni mielőtt automatikusan meg akarunk neki felelni.
Hogy írjak valami hozzád hasonlóan megértő dolgot én is, megértem az elfogultságodat, hiszen szurkoló vagy. Néha azonban érdemes túllépni az ilyesfajta szurkolói elfogultságon. Szerintem itt most másról, többről van szó mint szurkolói kényelmi kérdésről, senki nem kéri tőletek, hogy a saját helyeteket adjátok át. Mi sem adnánk! Én is mást kérek tőletek. Gondoljátok át ezt a kérdést.
Talán egy egységes SZURKOLÓI ÖSSZEFOGÁST megérne ez a problémakör.
Hajrá Foci!
2013 március 14 at 18:21
http://honvedfc.hu/hirek/9133
Hírnek kitehetnétek, bár gondolom, később kikerült volna úgyis.
2013 március 14 at 19:40
azon gondolkozok mik lehetnek azok a szigorú biztonsági eszközök amivel kiszűrik, hogy valaki fradista? El kell mondani a kispest kezdőjét, vagy mire gondolnak?
Mert most ha egy semleges szurkoló (vagy akár egy ferencvárosi) a hazaiba menne, mert onnan jobban látja mondjuk a pályát, akkor mi jogon tiltják meg ezt neki?
2013 március 14 at 18:00
Én csak azt nem értem, hogy a Hidegkúti stadionba több mint 2 ezer fradistát beengedtek. Mitől más ez?
2013 március 14 at 19:36
Hát azért szerintem más a kockázati szintje egy kispest-Fradinak és egy MTK-Fradinak…
2013 március 14 at 19:38
Tudod Hamy úrnak akinek igen tetszik ha a stadionjában kevés a fradista.
Inkább a + bevételről is lemond.
2013 március 14 at 17:52
(Egy ajánlás nyomán talált kitűnő írás !)
Fociszeretők kontra MLSZ
Szerintem aki nem nem szereti annyira a a focit az is ismeri a szlogent, hogy foci szurkolók nélkül semmit sem ér. Akkor most miért akarják őket is elzavarni a stadionokból?
A foci szurkolók nélkül semmit sem ér. A Magyar labdarúgó Szövetség örök becsűje. Ezzel mindössze egy baj van. Az embernek olyan érzése van mintha egy óvodás gyermekkel beszélgetne, aki azt mondja szereti a spenótot, de mégis fintorog és kiköpi mikor a szájába veszi. A szövetség szerint szükség van szurkolókra, de minden eszközzel azon van, hogy ráijesszen azokra akik még járnak meccsre.
Kezdjük egy kis helyivel. Egerben nincs világítás emiatt a szövetség nem engedte a hazai pályát. A kis pénzből éldegélő egri polgár járt már Debrecenben, Budapesten, Miskolcon és Vácon is hogy láthassa csapatát. Mert a szövetség a szurkolókért van.
Most az MLSZ elutasította azt a kérelmet, hogy az egri csapat hamarabb játszhassa Paks elleni bajnoki mérkőzését hiszen, a meccs és a szerdai Ligakupa meccs között nem telik el 48 óra.
Akkor nézzünk egy két mondatot: Egervári Sándor egyik magazinnak: eltekintek a játékos meghívásától, mert szerintem sérülésveszélyes 48 órán belül két meccsen pályára lépni.
De lehet valakinek ez sem elég: Két bajnoki találkozó között 72 órának el kell telnie, ezért a versenybizottság két másik mérkőzés időpontját is módosította. Jah, hogy Ligakupa nem érdekes ott lehet hamarabb mérkőzést játszani? Ennyire vegyük mi is komolyan az önök által létrehozott kupát? 2011-ben a Videotonnak engedték, hogy mérkőzésüket később játsszák, mert 3 játékosuk is szerepelt az utánpótlás válogatottban és a két meccs között nem telt el 48óra. Persze persze az válogatott meccs. Uraim a kettős mérce.
A kedvencem. Az Eger eddig játszhatott hazai pályán a Ligakupában? Addig még nem ment ki a mérkőzésre csak 50 ember? Most, hogy a Fradi érkezik és még az is lehet, hogy többen kimennének, most Vácra kell megint utazni. Uraim maguk elhiszik, hogy a szurkolókért vannak? Vagy egyszerűen félnek, attól, hogy lehet lenne szurkoló illetve néző egy meccsen? Butaság de lassan az az érzésem önöknek valamiért nem tetszik, ha valaki jár futballmeccsre.
A kritikusok most mondhatnák, hogy mindent megtett a szövetség a válogatott meccs miatt, azért, hogy ne legyen zárt kapus. Persze mert így az ő bevételüket vették el, remélem ezt nem kell tovább magyaráznom.
Kicsit nézzük jobban szét a hazánkban. Fradi – Újpest, 16 000 néző, kiváló hangulat. Következmény mindenkit büntessünk meg, mert ez így nem mehet tovább. Igen szerintem is jobb az Eger – Kecskemét meccs 27 fizető nézővel Debrecenben, vagy az MTK – Siófok derbi 120 fizető nézővel és 18 cherleader lánnyal.
Most pedig jön a java. Aki kimegy a stadionba és arra vetemedik, hogy rendet bont, akkor bezárják a kapukat, más sem mehet meccsre, ne legyen bevétel, és büntetnek mindenkit. Akár egy ember butasága miatt.
Egy szurkoló igazán kiváló meglátása az új szabályokkal kapcsolatban:
Napjainkban mindennapos a vandalizmus, a rongálás a tömegközlekedési eszközökön. Megoldás: Mivel a rongálások a közlekedési vállalatok által üzemeltetett járműveken keletkeznek a vállalatokat pénzbírsággal kell sújtani! (Miért engednek fel mindenkit a buszra, vonatra, villamosra?????) Nem baj, ha a bírság veszélyezteti a közlekedési vállalat fennmaradását, mert rendnek kell lenni!!! Az utazóközönséget is büntetni kell, mert az elkövetők közöttük húzódnak meg! Ezért a járatokat üresen kell járatni a megállók között, menetrendszerűen, de arra senki ne szállhasson fel!
Ebből majd tanulnak a piszok vandálok!
Újabb probléma: Elszaporodtak a betörések. A lopások, betöréses lopások kurrens zsákmányai értékes műszaki cikkek, élelmiszerek! Megoldás: Büntessük meg az ingatlantulajdonosokat, hiszen ha nem lennének ingatlanok, akkor nem lenne hová betörni! A műszaki cikkeket, valamint az élelmiszert árusító üzleteket meghatározott időre be kell zárni, a dolgozók menjenek be, végezzék a dolgukat, de vásárló ne mehessen be a boltba! (Zártkapus kereskedelem). Probléma megoldva.
Ha továbbmegyünk, ezzel a gondolatmenettel simán megoldhatóvá válnak évek, évtizedek óta megoldandó problémák is: ittas vezetés, gyorshajtás – zártkapus autóutak, autópályák.
Ezek után is komolyan gondolják, hogy nem csak a bűnök elkövetőit kéne büntetni?
Egy pozitív hatása azért lehet ennek a bekeményítésnek: Lehet új munkahelyek fognak létre jönni. A klubok majd felbérelnek embereket, hogy öltözzenek az ellenfél színeibe, gyújtsanak egy görögtüzet, és akkor végig sem kell játszani. A meccs miénk 3-0-val, az ellenféltől 3 pont levonva, és még be is zárják a stadionját. Ugye milyen könnyű megnyerni a bajnokságot?
KÖSZÖNJÜK MLSZ!!!
h ttp:// http://www.hevesfoci.hu/tartalom/cikk/240350_fociszeretok_kontra_mlsz
(HZS) A cikk mellekelt kepei miatt erdemes rakattintani :)
2013 március 14 at 17:23
Itt lehet véleményezni az MLSZ munkáját:
http://www.facebook.com/magyarlabdarugoszovetseg?ref=ts&fref=ts
Mindenki írjon nekik egyet, hagy érezzék a szeretetet!
2013 március 14 at 17:59
most nézem hogy engem már kibactak onnan! :)) ae sok komment eltűnt! hiába no nem bírják az elvtársak a kritikát!!
2013 március 14 at 17:13
Megfogalmozódott bennem egy kérdés és ha rossz topikba írom akkor elnézést érte.
Nos boldogult ifjuságomban egy szombati napon mivel 6 pesti csapat volt,megnéztük a kézdések időpontját és két de akár három meccset is láttunk egy napon.Pl.3-kor kezdett a Csepel fél 6-kor az MTK 8-kor a Fradi. Legfeljebb az utolsó 10 percet illetve az első 10-15-öt nem láttuk,forgalom függőben.Ilyen ma már nincs vagy nem is lehet?
2013 március 14 at 17:17
A szabad világban ez tilos.
2013 március 14 at 17:27
Ilyen mlsz mellett nem lehet – még a végén túl sok néző lenne.
2013 március 14 at 17:12
A fejétől bűzlik a hal. Az emelesz rohasztotta mindig is a focinkat. Megtisztulást!
2013 március 14 at 17:11
És akkor mi van, ha bemegyek a hazaiba, mint egyszerű érdeklődő, semleges ruházatban, mert érdekel a foci, és ott egyszer csak megérint a Ferencváros varázsa, és elkezdek szurkolni a Fradinak…Mi lesz akkor? Talán kivezetnek érvényes jeggyel?
2013 március 14 at 17:58
Ezen én is gondolkoztam, senkinek sem lehetne egy szava sem, stadion megtelne, a rendőrök meg nem pofázhatnának bele,
2013 március 14 at 16:58
Khm:
http://www.fradi.hu/hu/labdarugas/nb-i/hirek/peldatlan-osszefogas/20130314/c/3302
Mi vagyunk a legnagyobbak!
2013 március 14 at 16:58
megyei szinten is érezzük az mlsz hatását, íme egy sztori minden konrétum nélkül: pár éve hozott egy döntést az mlsz h a megyénkben így meg úgy kell átszervezni a bajnokságokat. erre mindenki fel volt háborodva (jogosan), hogy az logikátlan stb. erre mondta a megyei elnök h az mlsz döntése, ő sem ért vele egyet, de azt kell csinalni amit ők mondanak, mert most minden megyében ők raknak majd rendet..
azóta is az átszervezés levét isszuk.. nem beszélve h jövőre megyei 2. osztályban kötelező lesz bozsik csapatokat indítani (U7-9-11) ugye mondani se kell h ez sok csapatnál lehetetlen.. és ez mind arra megy ki h több támogatást kapjanak az uefatól (majd lenyúlják azt)
no comment..
2013 március 14 at 17:07
Szerintem helyén való, hogy utánpotlás csapatokat kell létrehozni.. A Bozsik torna meg szerintem nagyon hasznos! Nem tudom, hogy mennyire külömbözik még a 8évvel ezelöttitől, de ha hasonlo akkor az egy jó dolog.. Nehogymár amiatt támadjunk egy mlsz döntést, mert az mlsz irta.. Ez hasonlit egy kicsit a Sváb témára is.. Sokan még mindig azt szajkozzák, hogy Sváb gyenge játékos, mikor látjuk, hogy mennyit fejlődött… Az utánpotlás kötelezövé tételét szerintem támogatni kéne… Aztán az uefás pénz eltünése az más dolog…
2013 március 14 at 17:15
bábeltornya – láttál te már megye 2-es csapatot? van hogy nem is futball klubról van szó hanem egy baráti társaság focizgat. Szerinted ők majd megszerveznek maguk alá egy komplett utánpótlásgárdát?
2013 március 14 at 17:21
Az iskolai bajnokság adott lenne, de erre még gondolni sem mernek.
Varga Zolival együtt játszottam annak idején a középiskolás bajnokságban.
Tízezer számra voltak a tehetségek.
2013 március 14 at 17:49
Babeltornya sajnos nincs igazad. Szerinted például egy 1500 fős kis település honnan a fészkes fenéből fog kirakni egy halom utánpótlás csapatot, holott némelyiknek még az ifi megszervezése is gondot jelent?
Így gyakorlatilag azt fogják elérni, hogy rengeteg település lesz futballcsapat nélkül, mert nem tudnak megfelelni az mlsz által meghatározott kritériumoknak. Ez azért elég szomorú és elgondolkodtató…
2013 március 14 at 17:51
megyei2-es szinten még egy U19-es csapat kiállítása is sok helyen okoz gondot.
2013 március 14 at 16:47
Kb. 2500-3000 Honvéd szurkoló lesz és 1300 Fradista. Milyen szép is lenne dupla ennyi nézőszámmal számolni, de mi nem kapunk plusz jegyet, a honvédosok meg a hideg miatt inkább fotelből nézik….
2013 március 14 at 16:47
senki nem tilthatja meg, hogy a “hazai” oldalon valaki a Fradinak szurkoljon. ha már bent van az ember nem valószínű, hogy onnan tömegesen kivezetnének. régebben többször is ültünk azon az oldalon és ott is többségben voltunk. igaz, hogy akkor még el voltunk nyomva… :)
2013 március 14 at 17:17
Azon röhögtem a Pápa meccsen, hogy Dani góljánál, mikor totálban mutatták a lelátót, a szurkolók több, mint fele felugrott és ünnepelt a”hazaiban” is.:-)
2013 március 14 at 16:46
Mit gondoltok a ma esti zuhanyhíradóban lesz rólunk szó?
Más:Régebben elvétve néztem ezt a harmadik félidő című saját készítésű műsort a SportTv-ben. Nos, akkor sem volt egy nagy durranás, de ez a “felújított” verzió egyenesen egy tragikomédia.
Számomra eleve értékelhetetlen ez a mű közönségesedi, meg a műsorvezetők összetétele is gyenge, de most bevezették ezt a rajz helyetti “megkreált kép ajándékot” vagy mi a fenét.Hát mikor megláttam, mondom ez a műsor még mélyebbre süllyedt.Nem beszélve arról, hogy a Nyilasi meg Phul ki vagy ültetve oldalra, mintha nem is tudom mik lennének…Elképesztően gyengére sikerült az újítás véleményem szerint.
2013 március 14 at 16:43
Az egész probléma fő eleme az,hogy ma Mo-on hazai pályán csak MI és a DVTK, idegenben csak Mi vagyunk képesek megtöltetni az egész stadiont!!! Annyira nem járnak az emberek ma már focimeccsre az országban a különböző okok miatt (nem mennék bele a részletekbe), annyira hidegen hagyja őket az egész focit körülvevő miliő, hogy csak egy bajnokesélyes,vagy nagyon megerősödött Fradi tudja megmozgatni a nézőket vidéken, és otthon is! Ebből látszik, hogy igaz az a pár hónapos felmérés, hogy majd’ 1 millió Fradi érzelmű van ebben az országban, de jelenleg csak pár tízezer mozgatható meg meccsre járásra, a több százezer meg csak arra vár, hogy mikor éri meg újra focimeccsre menni! Diósgyőrben meg egyszerűen nincsen más szórakozási,kikapcsolódási lehetőség,csak a hétvégi focimeccs(de nincs is ezzel baj)!
2013 március 14 at 16:36
Az ember miközben Honvéd meccset néz, jogosan következtethetne arra, hogy minden hazai meccsük zárt kapus. És ez szomorú. De legalább őket nem sújtaná meg igazán az ilyen büntetés..
2013 március 14 at 16:12
Pár kérdésem lenne, aki tudja a választ az segítsen már, köszönöm!
A maximális vendéglétszámot a vendégszektor alapján határozzák meg?
Ha igen, akkor miért nem lehet növelni vagy egy/vagy több nagyobb szektort kijelölni vendégszektornak?
2013 március 14 at 16:30
Mert ekkora is bőven elég. Az elmult években sohasem volt teltház.
Ha bővítenék a vendégszektort akkor a hatóságoknak ismételten bejárást kellene végezniük és az általuk előírt dolgokat végre kellene hajtani ami sok pénzbe kerül és nem biztos, hogy megéri, mivel évente legfeljebb egyszer volna rá szükség.
2013 március 14 at 17:11
egy üzleti vállalkozás itt kezdene el számolgatni. Ha x nézővel több megy ki akkor az vajon többe kerül-e mint arrébb vinni a keritést?
Ha jobban járnak anyagilag a több vendég nézővel akkor megcsinálni gyorsan a bővitést, és a hatóságot meg ugrasztani hogy gyorsan pecsételjék lefelé és ne szarakodjanak
de ugye hemipapának elgurult a gyógyszere már régen, ez neki nem üzleti vállalkozás, ő azt szeretné ha szép csendben ülne mindenki és úgy menne minden ahogy ő kitalálta. Ha ez azzal jár hogy tönkre tesz egy nagy múltú csapatot, az nem nagyon zavarja
2013 március 14 at 15:51
Ahhoz, hogy bármilyen dolog jól működjön és sikeres legyen, az alapokban kell rendet tenni. Ha az alap nem jó, akkor az egész dolog lötyög, döcög, dülöngél. A magyar focit az MLSZ irányítja. Onnan indul ki minden…..maguk alatt és a magyar foci alatt vágják a fát.
El kéne gondolkozni!
2013 március 14 at 16:04
“kiemelt bajnokikon a maximális vendéglétszámot a biztonsági megbeszéléseken elsősorban a rendőrség és a katasztrófavédelem szabja meg.”
ez most kivételesen nem az MLSZ, hanem egy másik baráti szervezet döntése
2013 március 14 at 15:38
A vendégszurkolók számára biztosítandó minimális belépőszám rögzítését a stadionok férőhelyeinek függvényében azért határozták meg,mivel számtalan olyan csapat van a világon,amely akkor is meg tudja tölteni a saját otthonát,ha oda egyetlen vendégszurkolót se engednek be. De olyan helyeken,ahol a kihasználtság még a húsz százalékot se éri el,a vendégszurkolók távol tartását ezzel az érvvel indokolni több mint szánalmas. Ez mókás,tragikomikus !! De nem is: inkább felháborító !! Botrányos !! Az a szaksportági szövetség pedig amely ezt elnézi,csendestársként támogatja,az a sportágának a legnagyobb ellensége !!! Magyarán szólva: ha nincs elég hazai szurkoló akkor sem az a megoldás,hogy ez esetben ne engedjük be a vendégeket se !! Tessék Kispest szurkolókat gyűjteni az üres helyekre,ha tudnak !! Ja,hogy nem tudnak ?? Mert az útszéli döglött kutyának se kellenek !! Ez van. Mindenkinek tisztában kell lenni a maga korlátaival. És nem bazári majom módjára vagdalkozni maga körül,mert ezzel csak ki fogja magát röhögtetni !!
2013 március 14 at 15:59
De mi van azokkal akik egyik csapatnak sem szurkolnak, csak szeretnének meccsre menni, mint régen?
2013 március 14 at 16:32
Pontosan ! Az el nem kötelezett “csak” focit kedvelőkkel SENKI NEM FOGLALKOZIK, így nem hivatalosan, de gyakorlatilag ki vannak zárva a meccsek látogatásából !!! Főleg fiatal éveimből ismerős a helyzet – hisz akkor mindenki SZABADON MEHETETT MECCSRE (……….) – és elmondható, hogy ebből az aktív érdeklődésből fakadhat országszerte a NÉZŐSZÁM GYARAPODÁSA !
2013 március 14 at 15:34
Nem leszek népszerű, de ez egy kicsit túl van dramatizálva szerintem.
Nem hiszem ,hogy akárhol is beengednének vendégszurkolókat, a hazai szektorokba.
Ha a kispestiek adnának jegyet, az kedvezmény lenne nekünk, ezt nem kapjuk meg, de ezért nem kell megsértődni.
A 2 csapat azért nincs olyan viszonyban hogy, hogy az ilyen jótétemények elvárhatók legyenek.
Szerintem fordított esetben mi sem adnánk nekik.
Érthető azok csalódottsága, akiknek nem jut jegy, de remélem a következőekben is haonló problémákkal kell majd megküzdenünk
2013 március 14 at 17:01
ha nincs a nyakamban Fradi sál akkor honnan a viharból mondja meg a pénztáros néni hogy én kinek szurkolok?
Ha tele lenne a stadion, mert a hazaiak elkapkodták a jegyeket, akkor érthető lenne hogy nem adnak jegyet. De igy hogy jó esetben is lesz 5000 üres szék a hazai oldalon igy hülyeség.
A mi esetünkben kicsit más a helyzet. Ha rendre csak 2000 ember lenne és jönne egy csapat amelyik azt mondaná hogy nekik kell még x ezer jegy mert nem elég akkor nálunk is meg lehetne csinálni hogy az egyik oldal a hazai, a másik a vendég szurkereké
Papiron ez egy nyereségorientált gazdasági vállalkozás, de a pénzmosó heminek az a legkevésbé fontos hogy mennyi jegybevétele van
2013 március 14 at 17:25
de ha meg úgy is mindenki megveszi a hazaiba aki be akar jutni, akkor mi értelme idegeskedni.
2013 március 14 at 19:13
az a baj, hogy direkt szivatják azt aki még ki akar menni egy meccsre.
ahellyett hogy ki lenne nyalva FIZETŐ VENDÉG hátsója, kiskapukat kell keresni, hogy heminek a zsebébe lehessen erőszakkal tuszkolni a pénzt.
2013 március 14 at 15:31
Mi sem kaptunk jegyet de ez minket nem érdekel megvesszük a hazaiba és onnan fogunk szurkolni imádott csapatunknak! ennyi
2013 március 14 at 18:10
így van ! több ezer Fradistát nem fognak tudni kivezetni!!! Csak gyüljetek 1 helyre!
2013 március 14 at 15:13
köszönjük csányi
2013 március 14 at 15:21
nem hinném hogy ehhez neki köze lenne..
2013 március 14 at 15:26
akkor megis mihez van koze Csanyinak?? ki a felelos ha nem o? Evek ota ezt halljuk, jaj a Csanyi, a gazdag bacsi, o csak jot akar. Az elcsalt vagyonaval.
Ha az MLSZ elnok soha nem tehet semmilyen ostoba dontesrol akkor megis minek van egyaltalan??
2013 március 14 at 15:09
Budapest – A Jobbik szakszerűtlennek tartja a Magyar Labdarúgó Szövetség rangadót követő fellépését, és tiltakozik az általa súlyosnak tartott büntetés miatt.
Apáti István országgyűlési képviselő csütörtöki sajtótájékoztatóján azt mondta: személyesen is jelen volt a vasárnapi meccsen, és nem látott rasszista kiírásokat. Azt is közölte, szerinte a pirotechnikai eszközök használata “normális országokban”, ellenőrzött körülmények között engedélyezett.
Kijelentette: elítél mindenfajta törvényellenes magatartást, ám szerinte “a szurkolók sajátos közegében egymás bizonyos szintű heccelése része a derbinek”. Azt mondta, a szurkolói virtusnak helye van a modern világban, emiatt nem kellene több millió forintra büntetni a klubokat.
Apáti István egyoldalúnak minősítette az MLSZ “drákói szigorát”, kifogásolva, hogy a szervezet akkor “nem volt ilyen harcias”, amikor a nemzetközi szövetséggel szemben kellett volna fellépnie a románok elleni válogatott mérkőzés zárt kapussá nyilvánításával kapcsolatban. Bírálta Csányi Sándor MLSZ-elnököt is, amiért “odáig merészkedett”, hogy kitiltaná a nagy Magyarországot ábrázoló, valamint a székely zászlókat a meccsekről. Az ellenzéki politikus szerint ehhez nincs joga az elnöknek.
A képviselő egyeztetne a szövetséggel annak előírásairól, a szabályalkotásba pedig bevonná a szurkolókat is. Bár maga Fradi-szurkoló, az Újpest védelmében is felszólal – jelezte.
Az MLSZ fegyelmi bizottságának keddi döntése értelmében a Ferencvárost kétmillió, az Újpestet egymillió forint büntetés sújtja a két csapat vasárnapi rangadóján történt kihágások miatt.
(MTI)
fotó: fradi.hu
2013 március 14 at 16:50
Apáti Pisti a mi emberünk, rendszeresen jár meccsre, most is ott tombolt a Táborban. :)
2013 március 14 at 18:13
no tessék megint a jobbik emelte fel a hangját mellettünk! De ha itt a jobbik mellet szól valaki azt lehurrogják a fideszesek!
szebb jövőt!!
2013 március 14 at 15:04
Legyen TELTHÁZ
MEGVENNI A HAZAI JEGYEKET:D Lehet olcsóbban is adják a barmok:D
2013 március 14 at 15:03
milyen színvonalas az a ” Honvéd FC” koreó ott szemben. kitettek magukért a srácok!
2013 március 14 at 15:21
Bazz, most feltekeretm, hogy tényleg van ott koreó?! És akkor esett le :)
2013 március 14 at 15:02
Nem akarnak otthon kisebbségben lenni. Szerintem ez teljesen nyilvánvaló.
Megint más kérdés, hogy hangban így sincsenek sehol. Persze ezt ők máshogy gondolják, de ettől még tény.
2013 március 14 at 15:02
Pizzahut gyuri bá nem hajlandó kifizetni a rendezési plusz költséget ezt honvéd forrásból tudom (ha ö hazudik én is! de nem szokott ;))
2013 március 14 at 15:02
Le van szarva be kell menni vmeik nem vendégszektorba azt jónapot
2013 március 14 at 15:29
Igazad van, erre a lépésükre ennyit lehet csinálni,csak lesnének hogy mi többen vagyunk!
2013 március 14 at 15:01
Nem a témához, másik poszt alatti kommentem:
“Jól sejtem, hogy az a Totesz, aki a linkelt cikket írta, az a Totesz, aki itt is publikál néhanapján és aki a Népsportos Túra-blogot is viszi?”
Így már csak a kérdés vége nyitott.:)
2013 március 14 at 15:04
Jól látod! :)
2013 március 14 at 15:35
igen, õ az a Totesz :-)
2013 március 14 at 15:01
Fosik az emelesz, hogy hazai hangulatot csinálnánk, amivel nőnek a nyerési esélyeink. Ők pedig k…ára nem akarják, hogy ősszel Európában is megmutassuk magunkat.
2013 március 14 at 15:00
Mondjuk én sem értem, lehet hogy a sok honvédos meg a rengeteg csalódott UTE-s és néhány hiába reménykedő vasasos elől nem vehetik el a jegyet…? Ez az egész olyan, mint ha én nagykanizsaiként Zalaegerszegre csak akkor mehetnék vásárolni, ha benne vagyok a klanizsai vásárók kvótájába. Az egész szabályozás arról szól, hogy a stadion egy része minimálisan mennyi vendégszurkolót fogadhat be, nem pedig a maximumot. Ha meg ahonvéd több jegyet adna el és ezért nem lesz meccs legyen miénk a 3 pont 3:0-val!
2013 március 14 at 15:01
kanizsai vásárlók, no meg a honvéd bocs
2013 március 14 at 14:59
Ilyen amikor a Fradi nyer a diktátorok ellen. Hiába akarnak 1-2 helyre teltházat. CSAK A FRADI KÉPES RÁ!!!!
Csak nem tetszik nekik, a b@lfékeknek