Kubatov Gábor a Harmadik félidő vendége volt.

Hosszú úton vagyunk, de közelebb vagyunk Európához, ahhoz, hogy hol szeretnénk látni a Ferencvárost. Szurkoló voltam és az is maradok, 15 évig ugyanazon a helyen ültem. Van egy célunk, elindultunk rajta, de még sok van hátra: vissza kell jutni az európai porondra. A Fradinál mindig őszintének lenni, az elődeim ebben hibáztak. Mi őszinték vagyunk, sokat beszélgettünk a szurkolókkal, nemcsak a Facebookon, hanem a csoportok vezetőivel is negyed évente. Itt van Somalia, akinek van egy álma, hogy focizzon. Először utazott repülőn, nem látott havat. Ő soha nem gonosz, így nem tudom megmagyarázni a huhogást. Ezt megértették a csoportok vezetői is. Az edzőinknek csodálatos szavai vannak, a legfontosabb, hogy nem kell megváltozni. Húsz év lemaradásban vagyunk. Amikor én Szomit látom, nem fekete embert látok, hanem egy jó krapekot, a sport az ami ezeket a különbségeket legyőzi. Ha a kampánnyal csak kevés embert tudunk megváltoztatni, már akkor megérte.

Ez európai probléma, csak másutt már megoldották. Én nem akarom őket megváltoztatni, nem kell színház, igazi szurkolás kell, nem úgy, mint nyugat-Európában. A héten találkoztam Csányi Sándorral. A szurkolók nem tudják, mit nem lehet mondani. Nem esik jól fizetni az MLSZ-nek, nem is könnyű, de először kérni kell, utána lehet szigorúnak lenni, de nem szeretnénk, közösen dolgozunk a klub és a magyar foci sikeréért a szurkolókkal, kérni szeretnénk.

Lenne mindenre pénzünk, ha a politikusságom segítene. Sok játékost igazoltunk, olyanokat akik tehetségesek voltak, de elcsúszott a pályafutásuk, s ingyen szereztük meg őket. Nekik is az a céljuk, hogy jó Fradiban játszanak, mert akkor újraindul a pályafutásuk. Az európai szereplésig nem akarjuk őket eladni, de utána folyamatosan keresünk ilyen embereket.

Nem szeretnénk eladni a Fradit, majd talán akkor érdemes elgondolkodni kisebbségi külső tulajdonosban. Voltak tulajdonosok, de nem ment. A Fradihoz a magántulajdon nem illik. A Fradi jól van így, ahogy van. Ha a fejlődés folyamatos, akkor elérhetjük a céljainkat, a BL-szereplést.

A szombathelyi huhogás után bementem az öltözőbe, mert összezuhantak a játékosok és elmondtam, hogy mellettük állunk. De különben a szakmai stábon és a játékosok kívül senkinek sincs dolga az öltözőben.

Reklámok