Moniz érezhetően elégedetlen Besic-csel.

A gyors vezetés után kényelmeskedtünk a Siófok ellen, csökkent a koncentráció, ha ezt nem javítjuk ki, akkor nem fogunk fejlődni. Ott van Besic, neki meg kell tanulni a felelősséggel való játékot, ez megtanulható, de nincs sok időnk. Még mindig csak Böde igazán veszélyes, talán Jenner lett veszélyesebb, gyakorlással lehet ezen túllépni, a többiek mutatóit meg se nézzük. Én segítem a csapatomat, semmi extrát nem csinálok, az a lényeg, hogy merjék felvállalni a cseleket, a megoldásokat. Ha nem jutunk ki Európába, megbuktunk.

Én tisztelem a magyar futballt, de az beteg, senki nem vállal felelősséget. Az egész világon, túl sok az egoizmus, túl sok az átlagos játékos. Provokálni akarok, mert reakciót akarok kiváltani, de ha azt mondom, hogy az akadémiák nem elég jók, akkor mindenki megsértődik.

Mindenkinek vannak különleges erényei, ezt nem mindenki tudja kihasználni. Ott van Besic, akinek a Hamburg kezdőjében kellett volna játszania, de nem ott játszik, én őszintén tükröt tartok a játékosaim elé, ez is a baratság egyik formája.

Én a focit, a szerelmemet megvédem, a negatív hatásoktól meg kell védenem. A magyar futballnak nem csak múltja, hanem lehetőségei is vannak. Tiszteletni kell egymást, mindenki azt tesz, amit akar, de van amit ki kell rekesztenünk. A szombathelyi történéseket lezártam, nincs szükség huhogásra, fontos, hogy a magyar focisták mellett, jó külföldiek is szívesen jöjjenek ide focizni.

Reklámok