Nem elégedett a Fradi középhátvédje.

Ferencváros vasárnap 2-2-es döntetlent játszott bajnoki mérkőzésen a Diósgyőr otthonában. A vendégek második találatát jegyző Gyömbér Gábor egyáltalán nem volt elégedett a pontosztozkodással.

– Bosszantó, hogy elment két pont, hiszen a kezünkben volt a mérkőzés. Sajnos nem rúgtuk be a helyzeteket a második félidőben, amivel mindent el lehetett volna dönteni. Szerintem ez a DVTK nem lett volna képes két gólról felállni. Egy buta csapathibával visszahoztuk őket a meccsbe. Az egész mérkőzésen kétszer jöttek el a kapuig, mindkettőből gól lett, két oldalról bejött labdából. Szerencsénk sem volt, de magunkat is okoljuk, hiszen egy ilyen meccset le kell hozni biztosan –

A futballista hozzátette, a saját góljának természetesen örül, a pontrúgásoknál pedig minden védő arra vágyik, hogy így csorogjon oda elé a labda.

Ricardo Monniz a sajtótájékoztatón azt mondta, hogy a begyakorolt elem alkalmazását illetően Gyömbérnek kell kimondania az utolsó szót.

– Úgy hallottam, hogy les volt, Ricardónak viszont igaza van abban, hogy ilyenkor az én kezemben van a döntés. Közösen döntöttünk így, nem tudom, hogy les volt-e, még vissza kell nézni, mindenesetre, ha igen, akkor jól döntöttünk és a bíró hibázott. Ha viszont szabályos gólt kaptunk, magamra vállalom, de szerintem a csapatban mindenki – mondta.

A Rudolffal vívott csatáját így értékelte.

– Annyiban megnyertem, hogy nem rúgott gólt, nem adott gólpasszt. Nagyon nehéz volt ellene futballozni, hiszen fürge, gyors, technikás játékos, okozott is gondot, de szerintem összességében megnyertem a csatát vele szemben
– értékelte a saját harcát Gyömbér.

Az FTC jól kezdte a tavaszt, az utóbbi meccseken viszont egy picit megtorpant, így nem tudott fellépni a dobogóra.

– Legalább két-három hete ott lehetnénk, ez nem jön össze valamiért, nem tudjuk megnyerni a meccseket. Továbbra is a saját kezünkben van a sorsunk, hiszen azokkal a csapatokkal még mind játszunk, akik előttünk vannak. A kezünkben a lehetőség, de ezeket a meccseket könyörtelenül meg kell tudni nyerni –

Gyömbér zárásként elmondta, bár sorozatban jönnek a fontos meccsek, megkapják azt a pihenést, ami szükséges, és az is sokat segít, hogy kezdenek visszajönni a sérültek, azaz a stáb egyre több ember közül válogathat.

(csakfoci.hu nyomán)

