A Facebookon osztotta meg álláspontját a Fradi elnöke.
Látom, stadion ügyben nagy az aggodalom. Ha megengedik én a lassan már szokásossá váló viccel reagálnék…
Székely házaspár ül a lócán:
Asszony: – Szeretsz-e még engem Áron? Sosem mondod…
Férj: – Egyszer megmondtam. Ha változás lesz, szólok.Úgyhogy ne izguljanak. A stadion építési költségének fedezete rendelkezésre áll. Külön (extra) biztosítékot jelent a Könyves Kálmán út felőli telekrész eladása, amit a magyar állam még az idén értékesít.
Ha megengedik azonban tennék néhány megjegyzést. Az Uniós vállalásainknak meg kell felelni. Azonban évek óta figyelem a brüsszeli döntéshozatalt és nem értem meg. Ez a sokadik év, amikor képtelenek megbecsülni a gazdasági mutatókat. A Bajnai – Gyurcsány időszakokban nem zavarta őket, hogy a költségvetési hiány 4,7% helyett 7,4% lett. Almunia pénzügyi biztos akkor mindent rendben talált. Mióta hazánk miniszterelnökét Orbán Viktornak hívják, azóta minden évben a kárunkra tévednek (tavaly és tavalyelőtt 0,6-0,7 százalékpontot) a becsléseikben. Hogy is van ez? Akkor sem volt igazuk és most sem lesz!
Közben a német cégóriás RWE Brüsszelből vár gyógyírt a rezsicsökkentésben elszenvedett veszteségeire…
2013 május 11 at 17:16
Imf amit kért az államtól meg amit a fidesz hazudozik az két dolog
2013 május 11 at 17:15
Aki szerint minden jól megy az országban az beteg ember,féltem a Fradit de hogy kire szavazok azt még nem tudom
2013 május 11 at 17:13
Felcsuti csapat az államtól kapott már több száz millát amiről én is tudok
2013 május 11 at 17:11
Lenne pár hoz hozászolásom a témához:
1:ilyen elnökünk rég volt amióta csinálják a Fradi pályát személyesen ott rohangál intézkedik saját szememmel láttam
2013 május 11 at 15:16
A stadion építési költségének fedezete rendelkezésre áll. Külön (extra) biztosítékot jelent a !!!!! “Könyves Kálmán út felőli telekrész eladása, amit a magyar állam még az idén értékesít.”
Jellemző…
A telekbiznisz mindenek felett.
“Kapunk” egy stadiont de lehet, hogy nem.
Tyűűű, de drága lehet a telekár felcsútfelé
2013 május 11 at 13:12
A fő ok szerintem nem az unio,hanem,hogy az első negyedévben drasztikusan csökkentek az adóbevételek.Ennek oka,hogy sok cégnél 2013-ban 20-25%-al csökkent a forgalom,az én cégemnél is.Mi a TEKnek is vagyunk a besszállítói,ott is mindent befagyasztottak.Az sem könnyíti meg a helyzetet,hogy 2008 óta 500ezer magyar költözött ki külföldre,így még jobban csökkent az aktív dolgozók száma,miközben a segélyen élőké nött.
2013 május 11 at 11:44
most komolyan miért kell már megint bajnaizni, meg gyurcsányozni állandóan ez a másikra mutogatás megy, h ő a hibás, nekik elnézték bla bla…
ezért nem tetszik nekem h Kubatov lett az elnökünk mert folyamatosan jelen van a politika ami már jó párszor bizonyította felemészti az embereket. most h jön ide bajnai, meg gyurcsány?? ők már elb*szták amit elb*sztak, felejtsük már el. előre kéne nézni nem felelősöket, hanem megoldásokat keresni.
Ha már ez az oldal a FRADIRÓL szól, akkor egy példa: Moniz is elkezdhetne mutogatni h ha nincsenek az elődei akkor most előrébb tarthatnának, meg kereshetne kifogásokat de ő ehelyett teszi a saját dolgát és megy előre, mert a múlton már nem tud változtatni de a jövőn igen.
ezt csak azért írom mert szomorúan látom h sokan itt egymásnak esnek, el kell fogadni a másik véleményét, még ha nem is egyeznek. itt a Mi vagyunk Fradisták, nem jobbosok, meg balosok. ez sztem ezen az oldalon abszolút másodlagos, ebből is látszik h mennyire mérgező a politika, nem egy családot fordít egymás ellen…
persze nem kell a másikkal mindenben egyet érteni, de ne küldjük már el egymást a búsba, mert nem egy a politikai nézetünk. az más asztalra tartozik, itt Fradistaként vagyunk jelen, egy célért szorítunk, félre kéne tenni a politikai indulatokat és a csapatra koncentrálni
2013 május 11 at 12:07
A politika az élet minden területén így a sportban is, jelen van.Úgy,hogy nem lehet kikerülni. A Fradi és Nemzet ellenségeit pedig nem szeretném még egyszer kormányon látni(és vagyunk még páran így)! Ennyi!!!!
2013 május 11 at 10:16
Egy ilyen beruházásnál bármi lehet akár 2-3 vagy több hónapot is csúszhat az átadás. De kibírtunk mi 3 év száműzést is az nb 2-ben. Remélem jövőre nem lesz kormányváltás,mert az lenne az igazi baj! Nem vagyok fideszes látom a hibákat is, de remélem maradnak. Amikor a Fradit és az országot tönkre akarták tenni Gyurcsány volt a miniszterelnök Bajnai a tanácsadója és Mesterházi a sportminiszter, ez mind egy bagázs Kistelekivel. Óva intek mindenkit,hogy őket visszasírjuk!
Ui: Én is csak akkor megyek el szavazni, ha nagyon rosszul fog állni a szénájuk, mert el nem vagyok tőlük ájulva. De a másik oldal sokkal rosszabb.
2013 május 11 at 13:20
ezért fogok a nemzeti oldalra szavazni…
2013 május 11 at 09:34
sziasztok,most keltem fel visszaolvastam a hozzászólásokat,azt hittem rossz topikban vagyok ,szinte csak bal meg jobb oldal.Ne veszekedjetek már egymással.Várjuk ki a végét ,úgy se tudunk mit csinálni,de szerintem Kubatov közel van a tűzhöz ,csak nem hagyja ,hogy ez történjen.Nézzük inkább hogy szinte 10 hónap alatt milyen csapatunk lett.Holnap pedig megverjük az Etot.Milyen idő van otthon,sokan lesznek a meccsen? Megint csak fix számú jegyet kapunk, mert akkor kétlem a telt házat.
Jövőre pedig ha kész a stadion ígérem veszek bérletet,ha nem is tudok ott lenni,bár ezért már az ute ellen leszúrtak hogy mások elől veszem el a helyet.Remélem holnap a szokásos társasággal írogatunk egymásnak a meccs alatt.Hajrá Fradi.
2013 május 11 at 10:45
Igazad van , semmi értelme a civakodásnak . Aggódunk mert mást nem tudunk tenni ,de bízzunk is mert hosszú évek után az első olyan elnökünk van aki valóban tesz ( tett) is a Ferencvárosért !
Az újpesti belépőd pedig nem ment kárba mert odaadtam egy barátomnak aki azóta is hálás neked :)
Holnap pedig nem csak a vendégszektorban lesz fradista hanem a főlelátókon is és …NYERNI FOGUNK !
Szép napot nektek !
2013 május 11 at 11:43
ámen :-),mész a meccsre ,vagy tv-n nézed ? Tudom hogy nem veszett kárba a jegyem mert megbeszéltük,de mégis pár idióta itt okoskodott.Biztos tájékoztatni kellett volna a nagy egereket hogy mi is lesz a jegyemmel.
2013 május 11 at 12:16
Nem megyünk mert későn érnénk haza másnap meg hajnal fél négykor kelek és nem akarok zombi lenni egész nap !
2013 május 10 at 22:09
off
Nézem a sport tv új beszélgetős műsorát. A magyar utánpótlásról beszélnek, nem a “szakértők” részvételével. Sándor Károly akadémiának valami igazgatója van benne, Filipovics játékos ügynök, meg egy harmadik csóka ki igen csendben van.
Volt egy ilyen kérdés, hogy mennyire érdemes egy fiatal tizenéves srácnak eligazolni külföldre. Sándor Károly akadémiának az emberkéje értelem szerűen védi a mundér becsületét, szerinte európai szintű körülmények és nagyszerű szakemberek dolgoznak a fiatalokkal így nem látja értelmét. Na és jött Vladan Filipovics válasza. Lehet szidni, hogy emberkereskedő pénzhajhász stb, de van rálátása a dologra. Nem tudom szó szerint idézni a lényeg ez volt:
az akadémiákon minden adott a srácoknak, hogy megfelelő képen készüljenek, tanuljanak fejlődjenek az akadémiák minősége megüti a nyugati szintet. A fiatalokkal foglalkozó EDZŐK SZINTJE MÁR NEM! Feltett egy ilyen kérdést, hogy miért van az, hogy a szerb és horvát fociból sokkal több olyan fiatal jön ki aki 18-19 évesen már a saját bajnokságukban meghatározó emberek, a jobbak meg már külföldre szerződnek. Pedig semmivel se tehetségesebbek a magyaroknál( ezt ki is emelte), ráadásul náluk még akadémia sincs.
Akkora fricska ez megint a magyar “futball elitnek” . Szentes, Mezei, Bognár, Kondás, Egervári meg még sorolhatnám a magyar edzői kar krémjét. Ez az elit, kik az NB1-ben szorgoskodnak, gondoljunk tényleg bele mi lehet az alsóbb osztályokban, kik foglalkoznak a fiatalokkal. Csak felhúztam megint magam, miközben az mlsz a szurkolókat cseszteti, ahelyett, hogy az edzőképzést tenné rendbe. Igaz ide is a mondás sajnos, a fejétől bűzlik a hal.
2013 május 10 at 22:32
Nekem olyan edzőm volt fiatal koromban, aki a kórházban, műtétre váró édesanyámat szidta, mert edzésen kétszer egymás után elrontottam a passzt. Levettem a mezem, odaadtam, elköszöntem. Ennyi.
2013 május 10 at 23:19
Sajnos itt 40 éve ez megy!!! Nemhiába vagyunk lemaradva évtizedekkel a világtól!!! Tudnék mesélni pár gyomorforgató történetet,hogy mi megy az “utánpótlás” képzésben…..
2013 május 11 at 08:54
Nekem más sportágból vannak személyes tapasztalataim,igaz régebbről.Az összes “szakmai” segítség amit kaptam,ennyi volt:hajtsál…ping-pongoztam.
2013 május 11 at 09:46
Ahogy látom mindenkinek megvolt a maga története. Az én edzőm csak alkoholista volt és a Velem egykorú fia tartotta az edzéseket :) Ő állította össze a csapatot a bajnokira, és mivel már akkor is nagy pofám volt, inkább jobbnak láttam abbahagyni :) Ma másból élek, de soha nem távolodtam el az egyik szerelmemtől, de örülök, hogy nem vagyok benne a posványban….
2013 május 11 at 11:01
Sajnos rengeteg ilyen sztori van. Én is a saját bőrömön tapasztaltam, hogy miért tartunk ott ahol. Bár esetemben ez nem az edző hibája. Még csak 12 éves voltam mikor új csapatba kerültem és 2 hét után elkezdtem rendszeresen a kezdőben játszani. Na és erre felhörrent egy szülő, hogy az ő gyereke már 2 éve ide jár és mi az, hogy valaki meg 2 hét után egyből a kezdőben van a fia helyett. És megfenyítették az edzőt, hogy ha ez így marad, akkor bizony hétvégente nem adják kölcsön a kisbuszt, amivel a csapat eltud menni az idegenbeli meccsekre. Ez nem csak velem fordult elő, velem együtt három játékost hívtak akkor a csapatba és a szülők mindegyike szinte felháborodott ezen, hogy az újak egyből a kezdőbe kerültek. Hiába mondta az edző, hogy hát azért igazoltuk őket, hogy jobbak legyünk és hogy verseny helyzet alakuljon ki, nem értették meg. Majd addig folyt a vita, hogy édesapám és egy másik érintett fiú szülei megelégelték ezt és elvittek egy másik csapathoz. Ami természetesen nem tetszett és így abba is maradt a karrierem 14 évesen…
Akiket pedig annyira favorizáltak és játszattak, semmi nem lett belőlük. Elég furcsa, hogy egy korosztályból, annyi gyerek közül 1, azaz egyetlen gyerek lett nb2-es kispados focista. A velejéig romlott ez úgy ahogy van…
2013 május 10 at 22:07
1. 2009-ig Brüsszel nem vette komolyan a deficites dolgot, csak azóta rúgóznak ezen, mióta a görögök befuccsoltak.
2. Általános ingatlanpangás van Európában. Akkor most érték alatt adnák el, mint azt ballibsiék szokták anno? Nem akarok még véletlenül sem a holdudvarra gondolni…
3. Mindenesetre hiba volt ezt a stadionbontás/építés projektet MOST útnak indítani.
2013 május 11 at 09:37
1.) Brüsszel most sem veszi komolyan a deficites dolgot: Románia rosszabb mutatókkal, mint mi valószínűleg kikerül az eljárás alól. Portugália, Spanyolország, Olaszország rosszabb mutatóit nem veszik figyelembe, elsiklanak felette, azaz nem kerülnek eljárás alá. Brüsszel tavaly javasolta a megszorításokat, mert szerinte elszállt volna nélküle a deficit. Megtettük, majd kiderült – az EU elismerte – nem lett volna rá szükség. Most megint megszorításokat követelnek, mert SZERINTÜK azok a számok nem igazak, amik a költségvetésünkben vannak… Szóval én nem vagyok EU-ellenes, de ez kicsit visszataszítónak tartom, hogy azért mert SZERINTE nem úgy van, de bizonyítani nem tudja, sőt eddig nem is az történt, amit jósolt, de úgy kelljen ugrálni, ahogy javasolja. Tudod ez kicsit olyan, mint mikor az USA közli: SZERINTE Te terrorista vagy, ezért börtönbe zár, minden bizonyítás meg eljárás nélkül.
2.) Akkor ne gondolj…
3.) A stadionunk, bármennyire is a szurkolók szívéhez nőtt, már elég rossz állapotban volt. Előbb-utóbb elkerülhetetlen lett volna egy felújítás, vagy egy újnak az építése. Nem tudom, hogy később jobb kondíciókkal épülhetett volna-e. Talán igen, talán nem. De tény: most volt rá politikai akarat, amit ki kell használnunk.
2013 május 10 at 22:02
reménykedem benn hogy megépül és nem lesz semmi “buzizás”!
2013 május 10 at 22:02
benne
2013 május 10 at 21:32
ez is Kubatov:
Tisztelt Elnök Úr!
Besic jövőjét illetve tud mondani valami biztatót?
about an hour ago
Kubatov Gábor jövő nyárig szerződés köti…
HOPPÁ !!!! akkor most nyáron mégsem “pattan”, vagy csak NAGY lóvéért! :))
2013 május 11 at 10:03
Szerintem ez a válasz nem jelent semmit.
Azaz: még ő sem tudja, hogy mi lesz vele, bármi lehet. Ugyanakkor rossz üzenet lenne, ha azt írja: elmegy. De azt sem meri állítani 100%-ra, hogy marad.
2013 május 10 at 21:14
Off:
A Szolnok ismét nyert, most a honvéd 2 ellen, 4:2-re…Busai ismét gólt szerzett!
Grúz viszont keretbe sem volt…tudja valaki mi van vele?
2013 május 10 at 21:01
Kezdem nyaztt hinni hogy itt kommenteltem a fél Fidesz frakció. Bár kilátásba lett helyezve hogy leáll a stadion építés. Mégis mindenki nyugodt és ajnározzuk a Fideszt. Ja mert politikusok azt mondják nyugi… Mintha nem lehetne bármikor alkotmányban foglalni hogy ne legyen így vagy akármilyen törvényt hozni. Lásd trafikmutyi kövérnek adatai.
Úgy csináltok mintha még demokráciában élnénk…
2013 május 10 at 21:03
Elvették a tarfikodat vagy mi van?
2013 május 10 at 21:57
Ha nneked, ebből ennyi jön le akkor gratulálok te szerencsétlen ágyazott. Nem a trafik a lényeg, hanem hogy olyan értékeket vesznek el tőlünk amikért keményen ki kellett állnunk akár 56-ban akár 89-ben.
Sajnálom hogy nem volt véres a rendszerváltás. Akkor nem ilyen gazemberek kezében lenne az ország.
2013 május 10 at 22:29
“Sajnálom hogy nem volt véres a rendszerváltás. Akkor nem ilyen gazemberek kezében lenne az ország.”
Nem, akkor gyilkosok kezében lenne…
Tudod te egyáltalán miről beszélsz? Csak szólok 1990-ben a második fordulóban nem érte el az 50%-ot a részvételi arány, ennyire nagy volt a radikális rendszerváltó szándék, arra azért kiváncsi lennék, hogy akkor szerinted ki vezetné az országot vagy ez is csak olyan mondom bele a nagyvilágba szöveg, mert annak elég gáz…
2013 május 10 at 22:39
Kohász. Mert ott élünk… Szerinted mi a demokrácia? Dobálózol a nagy szavakkal, és azt sem tudod mit jelentenek. Gondolod a demokráciában nincs mutyi? :D Olvasásra nem biztatlak, de legalább nézz meg egy pár részt Boss-t, hogy képet kapj a “demokráciáról”… Nem kell lehajtott fejjel járnunk. A mi magyar demokráciánk egy közepesen működő valami. Csak szeretünk sokat rinyálni és a többség azt hiszi, hogy a politikus Szent Ferenc egyenesági leszármazottja… Minden benne van, ami belőle hiányzik.
2013 május 11 at 20:20
Nos képzeld tudom miről beszélek. Rengeteg forrást áttanulmányoztam a régi rendszer szocializációjáról, hatalmi berendezkedéséről, pártrendszeréről és úgy összességében a működéséről.
Ugyanezt a rendszerváltásról. És a nagy mutyizás 89-ben 90-ben idáig vezetett, kiárusítva az ország, az egyedüli kitörési pontunk az agrárium szétverve, előbb a szocik söpörtek végig az országon, most meg 2/3-al a fidesz, az ország élén egy hatalommániás gnóm, de a legrosszabb, hogy totálisan dilettáns az egész rezsim. Szép lassan építik újra az elnyomó rendszert, 2/3 eszközeivel azt korlátoznak amit csak akarnak, köztük a sok régi komcsi ügynök, meg az új karvajok a nyerészkedők.
A részvételi arány nem tükröz semmit, sem akkor se most. Akkor sokan nem hitték el hogy a komcsik nem jöhetnek már vissza, sokan még 98-ban is féltek, főleg az öregek. Az pedig a legszarabb szöveg, hogy ugyan akkor helyettük ki vezetné az országot?! Hogy ki? Leszarom, de ezek a maffiózók takarodjanak (ugyanezt mondtam a szocikra, álmaimban se gondoltam, hogy ez az orbán még náluk is gyalázatosabb lesz) innen amíg épségben elmehetnek, mert a magyar 100 évente 1-2 alkalommal kel fel, de akkor odaver rendesen. 56 már rég volt…
Spurs, felesleges fellengzősködni. Elhiheted, hogy több könyvet, folyóiratot, tanulmányt ovlastam a témában mint te. A demokráciában van mutyi? Naés? Legyen, leszarom, de itt már alapvetően csorbulnak olyan dolgok amik mellett nem lehet elmenni. Pl Alkotmánybíróság, Médiahatóság, LF ügyész, KE…. Tudod kik ők? Tudod, hogyan változott a szabályozásuk?
De felesleges itt bármit mondanom, itt pártrajongók vannak. És aki fideszes az nem tévedhet. Pedig ebben a ciklusban szerintem többet ártottak az országnak, mint 89 óta az össes többi együtt véve. És az már nem kis teljesítmény. Szomorú, hogy a Fradi közönsége ennyire egy párt agymosottja.
2013 május 10 at 21:01
Kezdem nyaztt hinni hogy itt kommenteltem a fél Fidesz frakció. Bár kilátásba lett helyezve hogy leáll a stadion építés. Mégis mindenki nyugodt és ajnározzuk a Fideszt. Ja mert politikusok azt mondják nyugi… Mintha nem lehetne bármikor alkotmányban foglalni hogy ne legyen így vagy akármilyen törvényt hozni. Lásd trafikmutyi kövérnek adatai.
Úgy csináltok mintha még demokráciában élnénk…
2013 május 10 at 20:52
Fél napra vagyok távol és kitör a palotaforradalom ; ) Azt nem mondom, hogy pihenni tudtam, mert rosszalló tekintetektől övezve szinte végig telefonáltam, de hát “érte készek lennénk feladni mi eddig fontos volt nekünk”
Amit gondolok és többé-kevésbé ebbe erősítettek meg a háttérteleonok is, hogy ismét egy olyan esetről van szó, mint amikor az Index nem találta a költségvetésben a Fradi stadionra szánt pénzt, szóval fiúk nem kéne funkcionális analfabétákat alkalmazni. A Fradi Stadion építése leállításának esélye nem igazán növekedett. Hogy miért mondom ezt:
– az index jóképességű tudósítója először (aztán javították) képtelen volt felismerni a Varga szavaiban rejlő fokozatokat, azaz hogy csak feltételesen beszélt bizonyos beruházások leállításáról és főleg nem ideiről ( ez még feltételesen most is szerepel az index beszámolójában.) (ez persze még önmagában nem lenne megnyugtató)
– mindenki a Fradi és a Loki stadionról beszél de ezek már folyamatban vannak, nektek nem, de az indexnek és többi tollforgatónak illene tudni, hogy jövőre indulna az MLSZ stadionbiztonsági program állami támogatással, erről jóval inkább szó lehet, ahogy a Puskásról is, most látszik, hogy mennyire fontos, hogy sikerült megelőzni a Puskást
– A Fradi stadionnál szerződések vannak ennek felbontása majdnem annyiba kerülne, hogy érdemi megtakarítás alig lenne, viszont az állag és műszakiromlás súlyos veszteségeket okozna
– Ami talán a legfontosabb, hogy ugye Vargáék is arról beszéltek, hogy kivételt képeznek azok a beruházások, amelyeknél ingatlaneladás van, ez pedig csak a Fradi stadionra igaz, tehát konkrétan csak azt nem nevesítette, hogy rólunk beszél, de elég egyértelműen körülírta. (Feltéve persze ha a Kossuth tér érdekében nem adják el a Parlamentet)
– A végén két politikai érv, több mint 20 éve figyelem viszonylag közelről és behatóan Orbán működését, ezalatt többször hibázott,. de saját politikai jövőjét veszélyeztető súlyos hatalomtechnikai hibát talán csak egyszer követett el a státustörvénynél, márpedig a Fradi Stadion leállítása ilyen lenne. (remélem érthető ez amolyan elemzői megközelítés és nem arról szól, hogy mivel értek egyet vagy mivel nem).
Másrészt elképesztő, hogy nem említik meg,hogy ez a bejelentés mennyire nyomásgyakorlás Brüsszel felé most, amikor közeleg a túlzottdeficiteljárásról szóló döntés, ha nemleges választ kapunk az Orbánékat felhatalmazza szinte bármire az ésszerű határokon belül, hiszen mondhatják, hogy mi mindent megtettünk, éppen ezért nincsenek vélhetően a pénzügyi szektort sújtó elemek, egy nemleges válasz esetén aligha maradna így.
ceterum censeo: egyébként az EU és mindenekelőtt a Bizottság kapja be
Ui.: Bandi remekül hangzik, amit mondasz miszerint az IMF vagy az EU nem kér konkrét területekről megszorításokat, de ez nem igaz, kérdezd meg a görögöket, románokat, olaszokat vagy tájékozódj, hogy kik és milyen formában követelték az ingatlanadót Magyarországon…
2013 május 10 at 21:44
Az a bizonyos Bmlsz stadionbiztonsági program már javában zajlik, ráadásul roham tempóban.
2013 május 10 at 21:47
Azt hiszem én nyitottam a sort és már akkor megmondtam, hogy jó eséllyel más is hívni fog :))
2013 május 10 at 22:23
strussy: igen, nem voltam egyértelmű, van egy stadionokra vonatkozó fejlesztési része, tehát ami nem a jegy meg a beléptetés az lesz időszerű akkora
Pedrinho: igen jó jósnak bizonyultál : D
2013 május 10 at 20:04
Szóval.
Ha jól sejtem, az lehet a helyzet, hogy a Kormány kénytelen beajánlani a stadionépítések felfüggesztését, hogy kivédje az Európai Bizottság nyilvánvalóan politikai indíttatású fenyegetesét, hogy nem engedi ki Magyarországot a túlzottdeficit-eljárás alól, és felfüggeszti az uniós kifizetéseket.
A fenyegetésnek minden bizonnyal az a célja, hogy a Kormányt szükségtelen megszorításokra kényszerítse, csakúgy, mint tavaly, hogy a kormányzópártok népszerűsége csökkenjen.
A Kormány meg valószínűleg arra számít, hogy az idei makroszámok sokkal jobban alakulnak, mint amit a Bizottság “előrejelez” (csakúgy, mint tavaly). Ha így lesz, akkor a 2014-es számok is jobban alakulnak, és ezeket a beruházásokat mégsem kell jövőre felfüggeszteni.
Kockázatos dolog ez, mert az európai gazdaság alakulása meglehetősen kiszámíthatatlan, de el tudom képzelni, hogy nincs más megoldás.
Az mindenesetre elszomorító, hogy amiatt, hogy a Loki-stadion előrébb tart, ők kevésbé kiszolgáltatottak a helyzetnek. Sajnos egy vidéki nagy falu csapatának nagyobb az érdekérvényesítő képessége, mint nekünk.
2013 május 10 at 22:33
No lám, Adam, én eddig azt hittem, hogy Józsi a reszortod, most meg itt vagy a szabadságharc frontvonalában. Nem tudsz valahol alkalomra bérelhető vak komondort? Nekem is van fideszes haverom. Azt mondja, kell a trafikhoz.
2013 május 10 at 22:35
Itcsh,
és te tudsz bérelhető szemkilövő azonosítónélküli rendőrt esetleg egy a bűnözőkkel tárgyalásban lévő NBH főnököt? Na ennyire korrekt amit írsz…
2013 május 10 at 22:55
Azt megértem, hogy a Kölcsey meg a Barroso balliberális, én meg szemkilövő vagyok, de más választékot nem ismertek? Képzelem, kit neveznek jobbliberálisnak az eligazításon. Az igazat megvallva én arra vagyok kíváncsi, milyen formában van Ionescu.
2013 május 10 at 23:22
Hmm… Itcsh valamiért mégsem Ionescuról írtál…
Látod épp azért írtam, hogy Adamot vak komondorozni meg trafikozni mert más a politikai nézete mint a tiéd kb. annyira korrekt, mintha valaki sünözne vagy NBH-sozna, na erre magadra vetted. Egyébként politizálni majd felsóhajtani, hogy jaj miért politizáltok már ne is haragudj, de igazi ballib szokás.
Egyébként Ionescu formába hozó szakaszban van, a második csapatban még nem volt az igazi, de remélhetőleg hamarosan belejön.
2013 május 10 at 23:47
Ennek a Ionescu-hírnek igazán örülök. Remélem, talpon maradunk addig, amíg hadrafogható lesz. Különben én szeretek politizálni, különösen a régi magyarok szokásai szerint (1832, 1848, 1956, 1989). Az meg miért bántana, ha valaki nem okos dolgokat mond? Közös nyelvre szükség van. Még ha az nem is több olykor, mint az, hogy hajrá Fradi. Jaj, csak tapon maradnánk vasárnap. Jó, elfogadom, hogy Palinak igaza van, nem dől össze a világ, stb., de azért olyan jó lenne eggyel kevesebb buktató.
2013 május 10 at 19:28
Kubatov úr korábban is megmondta, hogy akkor kezdik el a stadion bontását, ha az új stadion építésére a teljes összeg rendelkezésre áll. Tehát, én attól nem félek, hogy nem épül meg a stadionunk. Szerintem az ellenzéki pártok sem a Fradi stadion építése miatt “háborognak”, hanem inkább a felcsúti 3,5 milliárdért épülő ékszerdobozért.
2013 május 10 at 19:34
Az meg TAO-ból épül, mondom huszadszor.
2013 május 10 at 19:51
Ferike és az ellenzéki pártok… Belátom, nem lehet könnyű balliberálisként a Fradinak drukkolni.
2013 május 10 at 19:53
igen csak ők 1000 nézőre kapnak 1 milliárdot! ( 3,5 milliárd egy 3000-es stadionra)
Akkor nekünk 22 milliárdba kéne kerüljön ezek alapján. Szóval az egy relatíve még drágább stadion lesz, orbán kertje végibe…
2013 május 10 at 20:00
Adamban!
Te nagyon hülye vagy…( a multkor még jehova is voltam). Te ne velem foglalkozz, hanem szurkolj a Fradinak és fejezd be ezt a cimkézést !
2013 május 10 at 20:05
Szégyenled. Megértem.
2013 május 10 at 18:54
Ettől a székely mukitól nem lehetne kölcsön kérni? Vagy a nejét a közösbe dobhatná!Mert a neje tökéletesen szimbolizálja a sok kételkedőt
2013 május 10 at 18:54
ettől mákosabb csapat nincs még 1 mint az mtk undorító egy csapat
2013 május 10 at 18:56
Miért undorítóak? Nem kellett volna kikapni ősszel tőlük, meg olyan silány csapatoknál pontot hagyni, mint az Eger… Ennyi.
2013 május 10 at 18:59
mert mindig szerencsével nyernek, csak azért undorítóak m eg a másik h utálom őket
2013 május 10 at 19:03
Talán kérdezd meg Tökölit, hogy miért nem tud egy nyamvadt büntetőt belőni. Ezer helyzetet kialakított az mtk, az ostoba paksi meg feleslegesen kiállíttatta magát, onnantól nyílt utuk volt. Igaz Kassai egy idegesítő féreg, de még csak nem is rajta múlt.
2013 május 10 at 19:06
Boszantó meccs volt, amelyben simán benne volt az MTK pontvesztése ami nekünk nagyon jól jött volna.
2013 május 10 at 19:09
Benne volt, de úgy néz ki, vagy saját jogon harcoljuk ki az el-t vagy nem lesz meg, nem teszik meg a többiek azt a szívességet, hogy maguk elé engednek minket. Minden meccsünket nyerni kell, talán egy döntetlen belefér kondáéknál, de inkább az sem, ha biztosra akarunk menni.
2013 május 10 at 19:11
eddig jön a tegnapi tippem, miszerint az mtk az utolsó 4 meccséből egyszer fog pontot, pontokat szerezni: a paks ellen, a többi ellenfelétől ki fognak kapni (mi, győr, loki…nem egyszerű)…eddig az én igazamat bizonyítják, de jövőhéttől elkezdődik nekik (elkezdjük nekik) a hanyatlásuk!
a mi csapatunknak két feladata van: csak saját magukkal foglalkozni, nem nézni ki-hogy áll körülöttük (mert ennek negatív hatása lehet) és minden meccset meg kell nyerni!
meg lesz európa!
2013 május 10 at 19:18
Az elég aggasztó, hogy valószínűleg tét nélküli meccsen fogadják az eto-t és úgy mennek a lokihoz is. Az is, hogy a legnehezebb meccseinken lett kötelező a győzelem, miközben az ellenfelek nincsenek ebben a helyzetben. Az biztos, hogy az mtk akarja a dobogót, mondjuk nem tudni minek, az augusztust sem élhetik túl.
2013 május 10 at 19:19
az utolsó fordulóban mtk -loki és ha azon fog múlni h az mtk-nak nyerni kell a 3. helyért akkor végünk van mert tudjuk hogyha a loki kezében vagyunk akkor tudjuk h mi fog történni nekik megvan az Europa liga a kupával
2013 május 10 at 19:22
az viszont tény, hogy ezt az egészet mi b.sztuk el az elmúlt hónapban…a közvetlen rivális honvéd vidi elleni nulla pont gyalázatos…ráadásul az összes csapat ellen nevetségesen szereplő diósgyőrt sem tudtuk megverni…ha európa elúszik, akkor ez a 3 meccs a leginkább ludas a dologban (az őszi szerencsétlen meccseinket nem veszem ide mert velük is ott voltunk pár hete európa küszöbének a belső részén…most a külsőn állunk…azok a meccsek inkább a 29. bajnoki címünk elmaradásáért hibásak!)
2013 május 10 at 19:27
Tegnap általános downolások közepette azt írtam,hogy nem merném feltenni a pénzemet a paksiak győzelmére. De hogy az MTK ilyen állati mázlival zsebeli be a három pontot,azt tényleg nem gondoltam. Tököli tizenegyest hibáz,majd Isten tudja miért elmegy a kedve még a játéktól is és lecserélteti magát. A hülye paksi kiállíttatja magát,majd alig három perccel a vége előtt az egyik MTK-snak elsül a lába…. Mindez a magyar futball szurkolók 700(!!!) főnyi óriási tömegének leírhatatlan tombolása közepette.Vivát, ez a magyar futballjövő !!! Hát csesszük meg magunkat. A két legnagyobb vetélytársunk ellen (MTK,Honvéd) eddig három meccsen nulla pontot szereztünk. Hát itt van a kutya elhantolva !! Az ilyen Paks – MTK féle buziság csak arra jó,hogy végképp elszálljon még az a kis esélyünk is ami esetleg még lett volna. Már csak az hiányzik,hogy a Debrecen tényleg megverje a Videotont,a Győr meg ellenünk örömködje ki a bajnoki címét vasárnap. Fujj !! Nagyon ideges lettem…
2013 május 10 at 20:37
De van itt még más is!! Mindenki az MTK befutására gondol,ha nekünk nem sikerül a harmadik hely.Tételezzük föl,hogy sikerül megverni őket.De ha előtte ne adj Isten Győrben kikapunk akkor ez már csak szépségtapasz lesz a számunkra. Ellenben ne feledjük,hogy a mi győri meccsünk előtt még lesz egy Maki – Honvéd meccs is. Itt a maki nem fog semmit a véletlenre bízni és alighanem “megadja magát” a Honvédnek,csakhogy odapakoljon mi alánk.Ahogy szokta. A Honvédnak biztos három pont az Eger elleni meccs. Szóval oda akarok kilyukadni,hogy az utolsó forduló Haladás – Honvéd meccse egy esetleges Honvéd győzelem esetén még őket is befuttathatja a harmadik helyre. Ez akkor lehet legvalószínűbb,ha addigra az MTK elszáll mi viszont esetleg még versenyben leszünk. Ugyanis mi – ahogy a makiktól – úgy a Haladástól se számíthatunk semmi jóra. Sokféleképpen alakulhat ez még,de ami fájó hogy nekünk van a legreménytelenebb helyzetünk.Nem csak a nehéz sorsolás miatt,hanem azért is mert a vetélytársaink hátralévő ellenfelei nem szimpatizálnak velünk.(Maki,Haladás)
2013 május 10 at 20:44
szerintem meg magasról tesznek rá, hogy ki indul az EL-ben.
2013 május 10 at 18:53
Off.
Nyer az MTK, szóval nekünk holnap mindenképpen nyerni kell, vagy game over.
2013 május 10 at 18:56
mármint a vasárnapra gondoltál ugye? mert holnap még csak szombat van!
2013 május 10 at 18:57
Jah, igen, de a lényeg nem változik. Nyerni kell Győrött.
2013 május 10 at 19:01
előbb néztem 0-0 volt….Tököli állítólag kihagyott egy tizit ?
2013 május 10 at 19:07
Hvar: Ja, és ráadásul a 87. percig 0:0 volt. Bosszantó.
2013 május 10 at 19:28
basszus
2013 május 10 at 18:40
hát először is ok tehát lesz stadion,a kortes beszédről pedig annyit széllel szembe pisálni nem okos dolog,de hát ők tudják.
2013 május 10 at 18:24
ja, ha Kubi viccel akkor már nincs para.
azért én még mindig azt mondom, hogy politikusnak majd akkor, ha ló legel a sirján…
bár tény, hogy egy stadion ára piti összeg a teljes büdzséhez képest, és hülyék lennének a fidesznél ha ezen akarnának szivózni, úgyis központi kampánytéma lenne ha nem csinálnák meg és a szocik tuti hogy beigérnék és lehet meg is épitenék helyettük.
2013 május 10 at 18:33
Azért addig ne állj te féllábon amíg szockóék építenek egy stadiont “nekünk”…
2013 május 10 at 19:42
lehet hogy megépítenék…aztán beköltöztetnék a libásokat, a hungária körúti mtk stadion helyére meg felépítenék a plázácskájukat!
2013 május 10 at 20:41
Machine, a most lebontott stadiont kik és mikor építették?
A komcsik igen jók abban, hogy mások babérjait aratják le (már felépített autópályaátadások, már megnyert pályázatok sajátként való kommunikálása, stb.). Egy félig felépített stadionnak ebben a gazdasági helyzetben úgy örülnének, mint majom a farkának és roham léptekkel fejeznék be!
2013 május 10 at 17:59
Most totál megnyugodtam. A baj az, hogy már sem neki sem Palinak nem tudok hinni.
2013 május 10 at 17:59
Gratulálok! Mert aztán ők tényleg rászolgáltak arra hogy ne higgy nekik… nevetséges komolyan ami itt megy!
2013 május 10 at 18:07
Igen rászolgáltak. Kezdhetném sorolni, hogy mikben nem mondtak igazat, de hagyjuk is…
2013 május 10 at 18:11
Nem fizetjük a közületi számlákat
Nincs fizetése senkinek régóta
Nem csökkent az adósságunk
Nem vette vissza az állam a telket
Nem lett webshop
Nincs erős csapatunk
Nincsenek részleges kerjogok
Nem épül az új stadion
…
2013 május 10 at 18:18
Igen,rászolgáltak.
2013 május 10 at 18:20
Machine! Ezeket bizonyítani is tudod? Mert mondani én is tudok bármit.. (gondolok itt ezekre: Nem fizetjük a közületi számlákat, Nincs fizetése senkinek régóta, Nem csökkent az adósságunk)
2013 május 10 at 18:27
Igazad van, nincs pénz.
Állítólag Jenner és Besics heti fél kiló pogácsáért játszik nálunk, Leo, Aborah szerencsére fényevő, a Puskás meg ingyen van…
2013 május 10 at 18:38
Még szerencse!
2013 május 10 at 21:16
A stadion meg épül !
2013 május 10 at 17:52
Én értem, hogy felépül a stadion. Értem, hogy lesz itt BL, meg minden, de nem lehetne mindemellett normális, kiegyensúlyozott gazdaságpolitika, egy 5-6 %-kal alacsonyabb munkanélküliség és évi 2-3%-os növekedés? Szerintem akkor senkinek sem fájnának a stadionok, a trafiktörvény, stb. Ha az elmúlt két-három évben nem lett volna ekkora osztogatás, mint amekkora volt már régen nem kellene folyamatosan kiigazítani. És azért az is mutat valamit, hogy ezekhez a beruházásokhoz tudnak már csak hozzányúlni, mert mindenen, de mindenen van már valamilyen adónem. Amiknek amúgy tényleg lenne gazdaságélénkítő hatásuk. Na de ugye ki is érti ezt rajtuk kívül?
2013 május 10 at 17:54
Te nem, az biztos. Ja, és ingyensört mindekinek.
2013 május 10 at 17:58
Ugynezt írtam. Én nem értem. Olvasd el! Amúgy nem ingyen sört akarok! Örök életet!
2013 május 10 at 17:59
“Értem, hogy lesz itt BL, meg minden, de nem lehetne mindemellett normális, kiegyensúlyozott gazdaságpolitika, egy 5-6 %-kal alacsonyabb munkanélküliség és évi 2-3%-os növekedés?”
Mert mindezt a mi stadionunk akadályozza meg mi?
Kommentedtől egy lelkes népszava olvasó elpirulna.
2013 május 10 at 18:00
+lélegeztetőgépeket!
2013 május 10 at 18:01
adam, én elhiszem, hogy jó érzés feltétel nélkül hinni egy vezérben, de ha az a vezér ennyire kártékony, akkor nem érdemes hinni benne.
(ui. ne jöjjetek azzal, hogy Gyurcsány, Bajnai, Vona, stb. stb. is tolvaj, mert nem vagyok sem Mszp-s, sem jobbikos.)
2013 május 10 at 18:06
Nem, te szimplán komcsi vagy:)
2013 május 10 at 18:59
Népszava olvasó komcsi lettem, mert más a véleményem, mint Nektek. Értem én, hogy nem szeretite, hogy nem azt szeretem, amit Ti szerettek, csak egy szóval nem íttam le, hogy nem értek egyet azzal, hogy új stadiont kapunk. Azt írtam le, hogy nincs már min fogni, és még mindig kellene valamin. Amúgy, ha oly’ sokszor hangoztatták már, hogy nem számít, amit az EU diktál , akkor most minek kell megszorítani? Ha már úgyis jobban teljesít Magyarország!
2013 május 10 at 19:09
Machine, szomorú, hogy politikai kérdésekben ennyire intoleránsan viselkedsz. NEM vagyok kommunista. (Miért lennék? Mert nem szeretem Orbán Viktort?)
2013 május 10 at 19:17
Elétek vágva előre közölném, hogy mindezeken kívül nem vagyok: Népszava-olvasó, bolsevik, Lmp-s, Együtt 2014-szavazó, Fodor Gábor minipártjára szavazó, Bokros minipártjára szavazó, Kuncze minipártjára szavazó, illetve Kupa Mihály híve sem. Sőt, hogy “egyesek” legnagyobb ütőkártyájának is elébe menjek: valószínűleg zsidó sem.
2013 május 10 at 19:20
Na akkor lássuk! Amerikai gazdaság tönkremegy teljesen 2008-ra, hogy ezt ne kelljen megmondani otthon ezért felszívják az összes létező működő tőkét a világból, így a többi – nem kiemelt – gazdaságra nem jut pénz! Ezt hívják világválságnak. Ez van most ennek a hozadékát szívjuk most.
Az Európai gazdaság ezt ha lehet mégjobban megszívta, mert nem képes összefogni és egymásért egymás mellé állni, mert 2-3 gazdasági érdekcsoport – akik egyébként csak lakhely szerint Európaiak – csak a saját zsebét akarja tömni, más meg is dögölhet tőlük! Az EU a saját pecsenyéjüket sütögető otthon sem nagyon kellő politikusai pedig ezeknek az érdekcsoportoknak a szekerét tolja minden áron, akkor is ha minden és mindenki elpusztul körülöttük. Ezért nagy szálka a szemükben Orbán és csapata aki nem CSAK a kisemberrel fizetteti a “számlákat” – sajna a kisembert is megsarcolja azért – hanem ezekkel az érdekcsoportokkal is, ami nekik nem tetszik, nincsenek hozzászokva ilyenekhez. Főleg nálunk ahol a korábbi szoclib kormányok mindenben fejet hajtottak nekik.
Ezek az emberek, csoportok összefogva a hazai barátaikkal – elvtársaikkal – mindenáron vissza akarják hozni a fejet és térdet hajtó kormányt! Ebbe az is belefér, hogy nyomorba döntenek minket!
Nem védve Orbánt, hiszen lehetett volna sokmindent jobban csinálniuk – ezt a korábbi kormányzásuk alatt meg is mutatták – de addig amíg nekünk negyed annyit sem engednek meg az Uniós nagyok mint akárki másnak addig nem lesz növekedés, kisebb munkanélküliség stb.
Amúgy ezt mint ahogy írtam köszönhetjük alapvetően a gazdaságilag becsődölt, de a katonai ereje miatt még mindig AAA+++**** stb. besorolású Amerikának! Amúgy érdemes megnézni, hogy kik is pörgették túl a pénzvilágot, ingatlanpiacot stb.
A Fradi stadionját pedig szerintem is meg kell építeni, mert egyébként abból nagy gubanc is lehet! Ezt tudják odafönt is!
2013 május 10 at 19:26
Odabiggyesztettem egy szmájlit 123Pósalaki úr, jelezvén, hogy hányszor megkaptad már -nem tőlem- az inkriminált jelzőt, ha más véleményen voltál. De ha akarod vedd komolyan és lázadj! ;-)
2013 május 10 at 19:57
akkor mea culpa :)
2013 május 10 at 17:52
Tisztelt elnök úr.
Boldogan olvasom minden válaszát és örömmel veszem tudomásul ” nyugi van ” ( Ne izguljanak )
Maximális elismerésem jelenlegi helyzetünk stabilizálásáért, a jövő kép kialakításáért.
Nekem is van vicc helyett egy magyar közmondásom. ” Akit a kígyó megmar az a gyíktól is fél ”
Most én is szeretném meg nyugtatni az elnök urat. Mi nem félünk csak aggódunk szeretett clubunkért.
Tiszteletem és jöjjön velünk Győrbe.
*** Hajrá Fradi *** Mindent bele ***
2013 május 10 at 17:40
JELENLEG VARGA MIHÁLY A GAZDASÁGI MINISZTER !!!
Ő MA MINDEN HÍREKBEN KIJELENTETTE NINCS STADION ÉPÍTÉS !!!
Ő ADHATJA A PÉNZT – NEM ADJA !!
SZÓVAL NEKEM EGY KÉRDÉSEM VAN!
A FRADI KASSZÁJÁBAN VAN _E A + MILLIÁRD VAGY MAJD KAPJUK HA ADJÁK???
2013 május 10 at 17:44
Mi a búbánatot keresne a Fradi kasszájában a stadionépítés költsége?
2013 május 10 at 17:47
Persze, hogy nincs ott. De akkor mit jelent az, hogy rendelkezésre áll?
Az MNV költségvetésében van. Ha meg azt zárolják, akkor ott is marad. Szóval akkor mit tudtunk meg ma?
2013 május 10 at 17:50
Bocs,hogy belepofázok,de ez nem a jövő évi büdzsét érintő megszorítás?
2013 május 10 at 17:53
No és az min változtat?
2013 május 10 at 17:58
Pl azt,hogy csak jövőre zárolnak,ha úgy látják,hogy nem elég ,ami addig befolyt az államkasszába….az meg nehéz ügy egy választási évben…
2013 május 10 at 17:59
Adam, 2013-ban hány forint elvonást látsz állami beruházásokra?
Nincs több kérdésem.
2013 május 10 at 18:03
Adamnak teljesen mindegy… ahogy közeledik a választás ő egyre inkább csak szapul csak szapul… elég régóta járok ide, mindig tetszettek a hozzászólásai, de ő is megkezdte a kampányt már… jó ideje… sajnálom, így látom…
2013 május 10 at 18:20
apukám, pontosan milyen „minden hírekben” jelentette be?
„A beruházásokat idén csak abban az esetben függeszti fel a kormány, ha a zárolások – amelyek a GDP 0,3 százalékával csökkentik a hiányt – nem lesznek elegendőek a bizottság szerint. Varga kifejtette, hogy az említett beruházások idén már folyamatban vannak, és a kormány azt tervezi, hogy 2014-ben függeszti fel őket, ám csupán akkor, ha a bizottság jövőre 3 százalék fölé emelkedő hiánypályát lát. ”
2013 május 10 at 18:21
Megmondóemberek.
Megmondóemberek mindenhol. :)
2013 május 10 at 18:31
Kellett neked szapulni mindig mindent… :D
2013 május 10 at 17:34
Hiszek neked Gábor!! Az Euról a véleményemet nem merem leírni,felesleges….. Azért a szurkolókat nyugtassátok..vasárnap meg nyerjünk!!!
2013 május 10 at 17:33
Hiba az ha szkeptikus vagyok?
2013 május 10 at 17:35
A hiba az, hogy eszméletlenül buta vagy.
2013 május 10 at 17:40
Naaaaaaaaa. Anyukád nem tanította meg, hogy ne személyeskedj?
2013 május 10 at 17:46
Nem butázott le, annyit mondott, hogy hiba, ha az vagy.
2013 május 10 at 17:47
Ja nem, mégse, tényleg lebutázott. :D
2013 május 10 at 17:31
Csak Magyarországon gáz, ha 3%-ot eléri a hiány (tavaly 1,9% volt!), az, hogy az EU-ban tucatnyi országnak 5-10% ez az érték, az senkit nem zavar. Ilyen pl Nagy-britannia, Franciaország, stb.
Na ez a kettős mérce.
Én reménykedem a stadion elkészültében.
2013 május 10 at 17:37
Ezzel meg is vagyunk…a két legundorítóbb szervezet a világon az eu meg az mlsz :)
2013 május 10 at 18:21
Úgy tudom, a britekkel és a franciákkal szemben is van túlzottdeficit-eljárás. Más kérdés, hogy nekik tényleg jóval 3% fölötti a hiányuk.
2013 május 10 at 19:03
IMF? moszad?
2013 május 10 at 17:29
Köszönjük a megnyugtató választ. Csak egy kérdés maradt: folytatódik a stadionépítés, vagy nem.
2013 május 10 at 17:32
Nem ba..meg, már leállt. A market oldalán is csak állóképek vannak…
2013 május 10 at 17:35
ha nem folytatódna abból háború lenne.
Szurkolótábort még a világon nem hülyítettek úgy be, mint ahogy velünk elbánnának ha nem lenne stadion. Márpedig még a mai Magyarország sem ennyire szürreális.
2013 május 10 at 19:30
no no! bajnaigetzivel még ezt is el tudnám képzelni.. igaz az már nem is Magyarország lenne!
2013 május 10 at 17:25
Ok kedves Gábor,akkor legyen így…de akkor mi a büdös francot keresünk még mindig ebben a rohadt szoc-libek által irányított rothadó gittegyletben?
2013 május 10 at 17:31
nincs más,
nem csatlakozhatunk hirtelen a Nyugat Afrikai Nemzetek Szövetségéhez, hogy nézne ki.
2013 május 10 at 17:35
A norvégok kihez csatlakoztak?…Tudom,van olajuk…nekünk meg vizünk van,ami pár év múlva többet ér majd,mint az ő olajuk…
2013 május 10 at 17:39
A Norvégoknak több van mint olaj:
Megúszták a boldog békés kommunista időket
gyakorlatilag nincs energiafüggőségük
mert minden kertben van egy vízerőmű
Óriási hajóflottájuk van, sokkal nyitottabbak a külvilágra.
A jelen helyzetben szerintem közelebb vagyunk Etiópiához, mint Norvégiához
2013 május 10 at 18:43
Azt szoktam mondani, hogy nem kell kilépnünk az EU-ból, hiszen ahova eddig beléptünk, minden összeomlott előbb-utóbb.