Brazil játékosunk beszélt pályafutása korábbi szakaszáról és elárulta, hogy kit tart a mai Fradi legjobbjának.
Igaz majd húsz évvel később, de valóban ott cseperedett fel , ahol a brazil extraklasszis világbajnok Romario? A riói Jacarezinhoban?
Nem egészen – felelte Leonardo, a Ferencváros brazil légiósa. – Az valódi nyomornegyed. Persze Rio ahhoz közeli kerületében – ahonnan én jövök – sem Ferrarik száguldoztak. Szegény családból származom, és igen, mint számos brazil kissrácnak, nekem is a futball kínálta a kitörés lehetőségét, sikeres labdarúgó akartam lenni, hogy segíthessem az otthoniakat.
Romário mintának mindenesetre megteszi.
- Számomra ma is ő a legnagyobb brazil futballista, és Edmundo számított még példaképemnek.
Éppenséggel egyikük sem az a visszahúzódó figura, Edmundónak kiváltképp sokszor gyűlt meg a baja az ellenfelekkel, majd pedig a fegyelmi bizottságokkal. A brahis mivoltuk imponált?
- Egyáltalán nem. Inkább az, amikor Edmundo megindult és végigcselezte a pályát, majd a kapuba gurított. Romário pláne.
Erről álmodott mindig? Hogy egyre-másra rugdossa a gólokat?
- Kapus már csak a termetemnél fogva sem nagyon lehettem volna, de az álmom más volt: profi futballistává válni, hogy támogathassam a családomat.
Már meglehetősen korán rálépett az efelé vezető útra.
- Tizenkettő voltam, amikor a Feyenoord filmfelvételek alapján kiszúrt magának, én pedig belevágtam a kalandba, hogy az álmom egy nap valóra váljon.
Nyilván az sem adatik meg mindenkinek, hogy az európai elit nyomában lévő Feyenoord-ban és Ajaxban futballozzon. Mégis mi hiányzott ahhoz, hogy világklasszissá váljon? Ezt csak azért kérdezem, mert az anno a Feyenoord-Dunaferr UEFA-kupameccsről tudósító kollégánk a minap idézte fel, hogy a rotterdami találkozón a mieink az akkor tizenhét éves Leonardótól egyszerűen képtelenek voltak elvenni a labdát.
- Több kisebb sérülés mellett két elég súlyos térdsérülés hátráltatott, nem volt könnyű visszakapaszkodni. Ugyanakkor a Feyenoordban és az Ajaxban futballozni nem rossz, emlékszem, tizenhét évesen mutatkoztam be Rotterdamban negyvenötezer ember előtt, és az a pillanat örök élmény.
Ha újra húszéves lehetne, bármit is másképp csinálna?
- Ha megint tizenkettő volnék, igen. Ha ma lennék annyi, Brazíliában maradnék. Nagyon korán átjöttem Európába, azt gondolom, túl korán. Egy brazil nem szeret egyedül lenni, Hollandiában nem nagyon volt barátom, hiányzott a család, úgyhogy nem tekintek vissza jó szívvel a kezdetekre. Szóval ha ismét húsz lennék, lehet, hogy épp most szerződnék Európába, de semmiképp sem tizenévesen.
Azért a Feyenoord-Ajaxon szerepelni különleges élmény lehetett.
- Persze. A klasszikus holland rangadón hatszor játszottam az Ajax, négyszer a Feyenoord ellen, negyven-ötvenezer drukker, ezek azok a mérkőzések, amelyeken igazán megmutathatod magad. Ha ilyenkor jól teljesítesz, egy csapásra a szurkolók szívébe zárhatod magad.
Volt már önnek Fradi-Újpest derbije is…
- A Feyenoordéhoz igencsak hasonló Fradi-táborral. Hollandiában ugyan többen vannak egy meccsen, de a hangulat az Albert-stadionban is bizsergető volt, már csak azért is fontosak az ilyen atmoszférájú összecsapások, mert pluszenergiákat képesek kiváltani belőlünk, játékosokból.
Önt látva nem úgy tűnik, hogy különösebben meg kellene feszülnie azért, hogy hintába ültessen egy-két védőt. Azzal tisztában van, hogy jobb, mint az önnel szemben álló – legalábbis az esetek döntő többségében?
- Egyáltalán nem foglalkozom ilyesmivel, és nem is vagyok ebben olyan biztos. Én csak próbálom megtalálni a réseket, azokat a helyeket, ahol a kapu felé tudok törni, hogy góllal vagy gólpasszal segítsem a Ferencvárost.
Ha már itt tartunk: ki a Fradi legjobbja?
- Böde Dániel.
Megint szerénykedik?
- Nem, így is gondolom. És még csak nem is azért, mert ő a házi gólkirály, hanem mert rendkívül hasznos, erős, technikás futballista, épp ilyen csatárra lett volna szükségünk Salzburgban.
Böde Dániellel és Leonardoval a dobogó is elérhető?
- Meg még másfél tucatnyi csapattárssal. Nekünk immár minden meccs döntővel ér fel. És ha az elsőt, a győrit megnyerjük, hatalmas lépést tettünk a cél felé.
(Galambos Dániel, Nemzeti Sport, 2013.május 11.) via tempofradi.hu
2013 május 12 at 13:37
ÚJ Stadion : :
http://www.csakfoci.hu/node/138919
2013 május 12 at 13:55
Röhej.
2013 május 12 at 15:09
Lehet,hogy én vagyok hülye ,de én azt hittem ,hogy a második csapatok nem juthatnak fel.Ezek szerint a mi Nb2-es csapatunk is feljuthatott volna ?
2013 május 12 at 16:16
Nem, ők már nem a vidi második csapata, ők már nevet változtattak… Vicc.
2013 május 12 at 17:35
200 nézünek minek 3500 fé-röhejes stadion!!!?
2013 május 12 at 11:27
Én meg azt hallottam, hogy ha a bajnokságban a dobogón végzünk, vagy megnyerjük a kupát, biztos, hogy indulhatunk a nemzetközi kupákban.
Ja, és ha időben fizetünk a zsoldosainknak, nem kell attól félni, hogy sztájkolni fognak a meccsen.
2013 május 12 at 11:28
Ennek van alapja.
2013 május 12 at 11:32
Sztájkolnak?
Dobjátok le a padlóla őket! Dulván! :)
2013 május 12 at 11:33
Hát én már nem tudom, ezt csak hallottam valahol. Itt már mindenki mindent mond.
2013 május 12 at 11:35
Szájkolni a sztájlisztok szoktak nem? Ja és Machine, kéccer! :)
2013 május 12 at 11:35
Akarom mondani kéccel.
2013 május 12 at 11:35
“de nagyon dulván”
Klasszikusokat csak pontosan.
2013 május 12 at 11:41
Önélzetes a kis latol!
2013 május 12 at 11:53
2013 május 12 at 15:23
Nem igaz, Adam, nem mindenki. Én nem.
2013 május 12 at 11:03
Hetek óta ezt írom:
– pepsifoci.hu – Az UEFA szabályozása és az MLSZ bajnoki kiírása alapján, amennyiben ugyanaz a csapat a magyar bajnok és a Magyar Kupa győztese, a bajnokság ezüstérmese veheti át a kupagyőztes Európa Liga-indulási jogát, ami azt jelenti, hogy – a többi EL-indulónktól eltérően – várhatóan csak a 2. selejtező körben kell csatlakoznia az európai klubsorozat küzdelmeihez.
A Magyar Kupa kiírása szerint – amennyiben a bajnok és a kupagyőztes ugyanaz a csapat – a sorozat ezüstérmese részt vehet az EL küzdelmeiben, ám, az előzőekben írtak miatt, nem a kupagyőztes jogán, így, az UEFA-kiírásnak megfelelően, várhatóan az 1. selejtező körben kezdheti meg a nemzetközi kupaszereplést.
2013 május 12 at 11:07
Vagyis?A Debrecen indulhat vagy a 4.helyezett?
2013 május 12 at 11:08
Debrecen…
2013 május 12 at 11:13
Hiába downoltok. sajnos ez a helyzet. Ha a Debrecen kupa 2. akkor az EL selejtező 1. körében csatlakozik, ha megnyeri a kupát akkor csak a 2.ban. Már ha a pepsifocinak van igaza:)
2013 május 12 at 11:19
Kezdtem megunni, hogy mindenki csak hírportálok alapján lövöldöz a kupaindulással kapcsolatban. Ami sztem nem a mi hibánk, hanem a 0 tájékoztatásért. MEGÍRTAM AZ MLSZNEK, HOGY ÍRJÁK LE MI IS PONTOSAN A HELYZET! Amint van válasz közkinccsé teszem!
2013 május 12 at 11:33
Oké, akkor hírportálok nélkül. A Wigan tegnap megnyerte az FA kupát, ezért indulhat az EL-ben. De ha nem nyerte volna meg, akkor is ők indulhattak volna, mert a döntő másik ellenfele a City a BL-re kvalifikálta magát. Ez 100%, hogy így van.
2013 május 12 at 11:39
Az nem zavar, hogy a City tudtommal nem az Mlsz hatásköre?
Pontosan elég az, hogy az Mlsz közleményben leírta mi a helyzet.
2013 május 12 at 11:00
http://www.csakfoci.hu/node/109691
2013 május 12 at 11:09
Sajnos szerintem is ez van!
2013 május 12 at 11:29
2012s
2013 május 12 at 10:46
Tökéletesen mindegy elérjük e az EL-t. A legjobbak, mint Besic, úgy is elmennek. A fizetés megint csúszott, játékost venni nem tudunk. Ahogy hallom a tv-ben épp most, már pedzegetik a stadionépítés leállítást. Ahogy látom stadionunk nem igen lesz. A játékosok már nem harapnak úgy, mint ősszel Ricardo érkezte idején. Kaptuk Monizt, hogy ideig-óráig lenyugodjunk, de pénz nem lesz, ő is megy hamarost. Lehet, hogy épp az a cél, hogy a válogatotthoz rakják. Van ez a gyűlölet elleni kampány, ami helyes, de a szurkolók inkább ellene vannak, mint mellette. Szétesik ez az egész ahogy van sajnos…
2013 május 12 at 10:58
Kedves Sly !
Nem szoktál ilyen negatív lenni!
Szerintem Besic marad,mert neki most az a legfontosabb,hogy állandóan játékban legyen.Választások elött nem tudom elképzelni,hogy a stadionunk ne készüljön el még ha egy kis csúszással is.Ricardonál aki nem küzd az hamar kikerül a csapatból,és végre a sérültjeink is kezdenek felépülni én bizakodó vagyok.Szerintem ma Ionescu padon lesz mivel tegnap nem játszott .Hajrá FRADI !
2013 május 12 at 10:59
Örülök hogy ilyen pozitívan látod a jövőt. ;) Kár hogy csak habzó szájjal fröcsögsz itt.
2013 május 12 at 11:01
Na ez az igazi önbizalom romboló hozzászólás!
Ne legyünk ennyire negatívak! Kubi azt írta, hogy a stadionra a pénz rendelkezésre áll, mindenféle kormányzati megszorítás ellenére, bízzunk benne! Én úgy gondolom, hogy ha az EL indulás meglesz, akkor biztos, hogy maradni fog minden játékosunk, sőt ha nem még akkor is.. :)
Persze lehet, hogy én meg túl naiv vagyok..
2013 május 12 at 11:01
A macskadnak holnap uj vese kell, megmutik, sikeres lesz, de csak ideig oraig fog mukodni, addig ameg megnyugszol, penzed nem lesz masikra, es elpusztul, akarsz eg uj cicat, de a jobbakat mar elvittek es neked nem jut masik!
Kb ugyan az a ket komment valosag tartalma…
2013 május 12 at 11:01
tegnap Sherlock pedzegetett valamit, hogy ez a mai meccs tanulópénz lesz. nem fejtette ki, de szerintem arra gondolhatott, hogy most először van nyíltan bevallottan olyan helyzet, hogy a játékosok fizetése csúszik és ez mindannyiukra igaz, kommunikálva lett nem csak feléjük, hanem ország-világ felé.
ha nem teszik oda magukat, a vezetőség “megfizeti” a tanulópénzt (na, nem mintha olyan nagyon érdekelné őket, legalább kevesebb prémiumot kell fizetni és az EL is csak ráfizetés lenne…ismerős?!).
délután minden kiderül.
nem szeretnék csalódni a sportemberi méltóságukban! azt meghagynám továbbra is a makiknak…
2013 május 12 at 11:04
Teljesen nyugodtan leírtam egy hszt, erre közlöd, hogy habzó szájjal fröcsögök, meg bírod ezt magyarázni?
2013 május 12 at 11:13
Ha olvastad volna Kubatov facebookját tudnád, hogy jövő nyárig marad Besic. A klubnak opciója volt amit életbe léptetett. Jennerrel 2014-ig van szerződés, Bödével 2015-ig. Aki kérdéses: Klein, Leo, Martinus, Bönig(aki mint nyilatkozta szívesen maradna), Józsi.
2013 május 12 at 11:18
Bandi,
nem erre gondoltam, hanem egy konkrét ok miatt szerezhetünk ma tapasztalatot, ha nyilvános lesz egyértelmű, hogy mire gondoltam. Most ennyit mondhatok.
2013 május 12 at 11:21
A stadionépítéssel kapcsolatban jelezték, hogy az építések leállítása alól kivétel, ahol van fedezet a folytatásra (ez a Fradi-ingatlan eladásra szánt részére vonatkozhat); arról nem beszélve hogy a hivatalos kormányzati kommunikáció szerint is HA…. AKKOR ESETLEG… és ez alól is ott van az a bizonyos: kivéve, ha van ingatlanfedezet. Nem akarom bemásolni az egész szöveget, utána lehet nézni. MEg elvileg megvan az egészre a pénzfedezet, és emellett van szó az ingatlanról, mint pót-biztosíték.
Másrészt Besic-nek jövő nyárig van élő szerződése. Akkor már inkább azok miatt kellene izgulni, akik 1+1 évre szerződtek.
2013 május 12 at 11:21
Beengednek e minket EL helyre vagy sem…
2013 május 12 at 11:25
dr Watsont akarom! Ő biztos tudja amit Sherlock sugall felénk! Nomen est omen!
2013 május 12 at 11:25
Sly,
kicsit bal lábbal keltél ma fel barátom ;)
Az EL helyre nem engednek be minket, nekünk a 114 év alatt semmit se adtak oda, ahogy legutóbb a Ligakupát sem, ha megszereztük miénk lett, ugyanez a helyzet a dobogóval.
2013 május 12 at 11:27
Mivel rendkívül informatív voltál, hát találgattam. :) Megjegyzem, egész jókedvem van, cseppet sem keltem bal lábbal. ;)
2013 május 12 at 11:41
Mi lenne ha rossz kedved lenne?
Így is sírógörcs kerülgetett a kommentedet olvasva.
2013 május 12 at 12:22
Szívesen elmondom. Egyszerűen nem bírom, ha valaki a csapatom ellen beszél, akárki az.
2013 május 12 at 12:24
Oké, lezárom a licitet. :) A fenti hsz nem tükrözte a véleményem, és a jövőbe vetett hitem, reményem. Egyszerűen csak kíváncsi voltam milyen válaszokat fogok kapni, meg arra, hogy jelen utált állapotomban hányan fognak velem egyetérteni ha csak egy up idejére is. Trollkodtam, ez van. Gondoltam annyi mindenkinek lehet, mindenki ír össze-vissza, hát egyszer én is megtehetem. Bocs Fdeenewer, ha majdnem megríkattalak. :)
2013 május 12 at 12:26
Nem beszéltem ellene, csak leírtam egy negatív forgatókönyvet, egy lehetséges világvége opciót, amit részletekben elég sokan nyomnak itt a blogon. Attól meg hogy nem bírod ha valaki ilyet ír, még nem habzik a szája. Legalább is nekem nem.
2013 május 12 at 15:21
Kedves Sly,
Én mindig úgy gondoltam a hozzászólásaidból, hogy a te családodban ugyanúgy számít a becsület, mint az ennyémben. Persze az is lehet, hogy csak azt tartod magától értetődőnek, hogy a Fradi játékosai, ugyanúgy mint a sportolók általában, közönséges becstelen gazemberek. Persze nem vagyok naív, a Lajtán innen ez egy rendkívül népszerű nézet. Ha én így gondolkodnék, engem biztosan nem érdekelne se a foci, se a Fradi. De nem így gondolkodom.
2013 május 12 at 16:21
Kedves Itcsh, hisz kicsivel feljebb írtam, az egész hozzászólás némi állóvíz felkavarás volt. Csak kíváncsi voltam egy ilyen hsz-re jönnek e up-ok, de nem így gondolkodom.
2013 május 12 at 16:44
Respekt. Az enyém, mondtam volna.
2013 május 12 at 10:33
én meg egy ilyen kezdőt néznék meg megnézném somit védekezőközéppályásként hátha beválna és akkor még egy szélsőt is tudunk helyette a kezdőbe nevezni azért lenne jó somi védekező középpályásként mert gyors és ha netán kontrázna a győr ő elég gyors hogy utol érje a győri játékosokat
———————————-Jova——————————
Alemp—————-Besic————Klein————–Bönig
—————Somália—————–Gyömbér—————–
Martinus——————-Ionescu——————-Leonardo
——————————-Böde——————————–
Pad:Kunsági,Sváb,Otten,Józsi,Cukic,Aborah,Hakola
2013 május 12 at 10:55
Most nincs idő a kisérletezésre. Somaliát pedig védekezőként játszatni épp most? Élet veszély lenne.
2013 május 12 at 10:56
szegény Somit (akinek lássuk be igencsak behatároltak a képességei) megint újabb posztra tennéd? kis túlzással a negyedik nyelvet próbáljátok meg tanítani neki úgy, hogy még az anyanyelvét is döcögve beszéli. már ha érted a hasonlatot…
szerintem inkább állítsuk kapuba! Jovánál magasabb, atletikusabb, jobb a súlypont emelkedése, gyorsabban tud kifutni és messzebbre tudja rúgni a kirúgásokat. na?! vitatkozzon vele valaki!
2013 május 12 at 15:33
Akkor már biztonságosabb lenne Józsival kezdeni, majd lecserélni Cukicra vagy Martinusra, esetleg Ottenre (már ha játszhat a fakó kiállítás ellenére). Jaj, csak már kezdődne!
2013 május 12 at 10:19
A LÉNYEG HOGY MINDENKI ÉRTSE:
A Magyar Kupa 2. hely nem ér semmit ez ebben az évben kezdődőt tavaj még ért valamit de most már semmit. Az mlsz új rendelete : a Bajnokságban elért 4. helyezett többet ér mint a MK 2.helye
2013 május 12 at 10:24
Erre azért jó lenne valami hivatalos forrást látni.
2013 május 12 at 10:31
Arról, hogy tavaly más volt, több helyen olvasható itt a hivatalos forrás. Eszerint ha a Debrecen nyeri a kupát, az MTK és a Honvéd közül nem elég az egyiket megelőznünk. Vagyis lehet, hogy nem elég mind a négy meccset megnyernünk. Később majd ott leszünk a BL csoportkörében, de most ez a helyzet.
2013 május 12 at 10:31
Sem a Magyar Kupa sem a Bajnokság idei kiírásában nem szerepel ilyesmi. Igaz más sem. Véginéztem a kiírásokat, de az MLSZ szűkszavúan az UEFA szabályzataira utal.
2013 május 12 at 10:36
Én is olvastam valahol ezt a verziót, de egyáltalán nem vagyok abban biztos, hogy ez így is van – de jó volna!
AZ MLSZ honlapján sem találom az ide vonatkozó passzust.
Tudna valaki egy hivatalost linkelni végre!? :)
Szerkesztő Urak, nem járnátok esetleg utána, hogy lezáródhasson végre ez a vita?
Egyébként az én infóm szerint az MK döntő csak arról dönt, hogy a Loki az első vagy a második selejtezőkörben csatlakozik-e a nemzetközi küzdelmekbe attól függően, hogy nyeri-e a döntőt, vagy sem.
A honlapjukon is tényként kezelik az EL indulást már.
Tehát, nekünk csak a harmadik hely eredményezhet EL-jogot.
2013 május 12 at 10:37
Elolvastam az idei kiírást az UEFa honlapján, ott úgy van, ahogyan én alább írtam. A 2013/14-es kiírás még nincs fent a honlapon.
Click to access 1800631_DOWNLOAD.pdf
2013 május 12 at 11:15
Szerintem itt elég jól ki van fejtve, hogy nincs igazad sziklaszív.
http://www.nb1.hu/hirek/igy-indulhatnak-magyar-csapatok-bl-ben-es-az-el-ben
2013 május 12 at 10:11
Tök felesleges azon vitázni, a negyedik hely mit ér. Vagy harmadikok leszünk, vagy ötödikek jelen állás szerint. Egyébként is, a kupaindulást meg kell nyerni, nem oda tévedni, mint Pruknerrel. Láttuk, az mit ér. Ha nem tudunk a saját érdemünk révén odakerülni, akkor ne is menjünk kupázni, hanem készüljünk a következő szezonra. Azzal a tanulsággal, hogy a szezon, az elejétől, a végéig tart. A játékosokat a startra össze kell gyűjteni, és fel kell készíteni!
Egyébként meg kísért az a két pont amit Diósgyőrben hagytunk… Ha nem a fél pályán akarunk lesre állítani… Áhhh.
2013 május 12 at 10:22
nincs uefa előírás csak az indulási helyeket szabja meg meg a versenyszerű rangsort kötelezi
2013 május 12 at 10:24
bocs nem ide szántam
2013 május 12 at 10:36
ezek szerint szerinted a büntetéseket is az uefa szabja ki.
Minden ország saját maga dönti el, hogy melyik bajnokságot sorozatot helyezi előtérbe akár a Liga Kupa is indulási jogot érhetne ha a szent csányi azt mondja csak az van megszabva, hogy az adott ország eredményeihez mérten hány csapatot küldhet ki nemzetközire.
2013 május 12 at 10:40
ezt se ide szántam !
ma nem megy nekem ez az internetes dolog :
http://www.internet.hu
http://www.orbánepitstadiontfelcsutra.hu
2013 május 12 at 10:53
Mert az uefa előírásai alapján én el nem tudom képzelni hogy ha 1. Győr. 2. Loki a kupában akkor a magyar kupa helyre amit az uefa ad sekit ne küldjünk:..
2013 május 12 at 11:00
http://www.csakfoci.hu/node/109691
2013 május 12 at 09:40
Tehát ha a Győr bajnok és kupagyőztes a 4.hely is kupaindulást ér!!!!!!
2013 május 12 at 09:49
nem
2013 május 12 at 09:52
sajnos tényleg nem
2013 május 12 at 09:52
akkor a kupa ellenfele indul!
2013 május 12 at 09:53
igen a hivatalos honlapok ezt írják :
Az értelemszerű, hogy az OTP Bank Liga győztese a Bajnokok Ligájában indulhat. A bajnokság 2., illetve 3. helyezettje és a Magyar Kupa győztese az Európa Ligában szerepelhet. Amennyiben a bajnok megnyeri a Magyar Kupát is, akkor az NB I 4. helyezettje is jogot nyer az Európa Ligában való szereplésre. Ha nem az első helyezett nyeri az MK-t, akkor az a gárda, kupagyőztesként indul az EL-ben. Amennyiben dobogós nyeri a kupát, a 4. hely akkor is EL-indulást ér.
S. Z.
2013 május 12 at 09:53
Akkor indulna a negyedik, ha a győr bajnok, a kupát a debrecen nyerné, és a dobogón is végezne.
2013 május 12 at 09:55
Ha a Debrecen lenne a 3. helyezett akkor indulhatna a bajnokság 4,. helyezetje is.
2013 május 12 at 09:58
Tehát a mi érdekünk az a , hogy az antifocis győr nyerje meg mindkettőt mert ha esetleg nem érnénk oda a 3.helyre akkor a 4. hely jogán még indulhatunk. De ha a dvsc nyerné és még a bajnokságban is odaérne a dvsc a 2.3. helyre akkor is kiadó még a bajnoki 4.hely bár ennek kicsi a valószínűsége.
2013 május 12 at 09:59
Gyakotlatilag 3 hely elkelt. Győr, Debrecen, Videoton.
Maradt egy hely az mtk-honvéd-Fradi hármasnak. Aki jobb az indul. Pontot mi már nem igazán veszíthetünk…
2013 május 12 at 10:00
Válasz mindenre :
http://nb1.hu//hirek/melyik-gardak-jutnak-ki-nemzetkozi-kupakba
2013 május 12 at 10:03
Öntsünk tiszta vizet a pohárba végre.
Akkor indulhat a 4. helyezett az EL-ben, ha a Debrecen dobogón végez. Csak szólok, jelenleg a 7. helyen állnak.
2013 május 12 at 10:06
Megkérdezném S.Z-t az NB1.hu-ról ,hogy honnan veszi ezt? Idáig ez nem így volt és arra sincs hivatkozás, hogy változtattak volna ezen.
2013 május 12 at 10:08
Amúgy a magyar focinak is az az érdeke, hogy a Videoton, Debrecen, Győr, Fradi hármas induljon. A 4 legjobb magyar csapat és az első kettő ráadásul kiemelt lesz a koefficiensük alapján. Az mtk meg a honvéd csak bohóckodna és nem is igazán lenne számukra fontos. Jól elvannak ők a posványban.
2013 május 12 at 10:16
A LÉNYEG HOGY MINDENKI ÉRTSE:
A Magyar Kupa 2. hely nem ér semmit ez ebben az évben kezdődőt tavaj még ért valamit de most már semmit. Az mlsz új rendelete : a Bajnokságban elért 4. helyezett többet ér mint a MK 2.helye
2013 május 12 at 10:18
sziklaszív
ezt aligha az mlsz dönti el:)
2013 május 12 at 10:23
nincs uefa előírás csak az indulási helyeket szabja meg meg a versenyszerű rangsort kötelezi
2013 május 12 at 10:27
Akkor szerinted mégis ki dönti el? :D Gondolkozz egy kicsit.
2013 május 12 at 10:36
ezek szerint szerinted a büntetéseket is az uefa szabja ki.
Minden ország saját maga dönti el, hogy melyik bajnokságot sorozatot helyezi előtérbe akár a Liga Kupa is indulási jogot érhetne ha a szent csányi azt mondja csak az van megszabva, hogy az adott ország eredményeihez mérten hány csapatot küldhet ki nemzetközire..
2013 május 12 at 10:47
Nem, a büntetést az mlsz osztja ki. De tuti furcsán néznének ránk ha a bl-be a 8. helyezettet küldenék. http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League
Ez alapján azért meg van kötve a keze rendesen az mlsz-nek, hogy kit indíthat.
2013 május 12 at 10:51
de ha tudsz forrást adni arra, hogy nem a magyar kupa 2.. helye a döntő azt tedd már be légyszíves, hogy eldönthessük a vitát.
2013 május 12 at 10:56
Bocsi de szerintem az nb1.hu téved. Beleolvasva a hozzászólásokba ott még inkább ez a véleményem
2013 május 12 at 11:02
http://www.csakfoci.hu/node/109691
2013 május 12 at 09:35
Nem az én asztalom(bocs Baggio!), de megnéznék egy ilyen felállást:
Jova.
Alempijevic,Otten,Klein,Bönig
Besic,Gyömbér
Somalia,Leonardo,Martinus
Böde
Mivel sajna nincs Jenner. Még esetleg Martinus helyett Aborah, vagy Leo helyén Ionescu és akkor Martinusén Leo.
2013 május 12 at 10:34
Otten játszott a tartalékok között, ki is állították… Szerintem is helye lenne a csapatban, de én vkp-be várnám…
__________Jova___________
Alempi__Klein___Besic___Sváb
_______Otten__Gyömbi______
Soma____Leonardo___Martinus
__________Böde___________
2013 május 12 at 10:34
Otten és Klein középen lassú. Besic maradjon csak hátul.
2013 május 12 at 10:40
Azért próbálnám ki ott, mert Mume védőmunkája jelentősen csökkentené a védelem terhelését és szvsz előre játékban is nagy hasznunkra lenne. Nem úgy, mint szegény Gyuri.
2013 május 12 at 10:43
Értem az elképzelésed, és két jó belső védő esetén meg lehetne próbálni… De Besicen kívül csak Klein bevethető ezen a poszton… Ezért lenne fontos a nyáron legalább két belső védőt hozni, vagy Alempit megpróbálni…
2013 május 12 at 09:31
Az értelemszerű, hogy az OTP Bank Liga győztese a Bajnokok Ligájában indulhat. A bajnokság 2., illetve 3. helyezettje és a Magyar Kupa győztese az Európa Ligában szerepelhet. Amennyiben a bajnok megnyeri a Magyar Kupát is, akkor az NB I 4. helyezettje is jogot nyer az Európa Ligában való szereplésre. Ha nem az első helyezett nyeri az MK-t, akkor az a gárda, kupagyőztesként indul az EL-ben. Amennyiben dobogós nyeri a kupát, a 4. hely akkor is EL-indulást ér.
S. Z.
2013 május 12 at 09:56
akkor megis igaz amit irtam hogy ha a gyor nyeri a bajnoksagot es a kupat is akkor a 4.helyezett is automatikusan indul az EL-ben??legalabbis ezt irtad sziklasziv,RUTIBUTIK nemvagyok kivancsi a 24ezerxes elmondasodra,en is igy tudom 30 eve mint masok irjak de az a nemnormalis riporter mintha ugy mondta volna tegnap amit irtam hogy ebben az evben mashogy van(elmeletileg megvaltoztathatnak egy bevallt szabaly mert az mlsz eldontheti hogy kit reptet europaba 4.nek azt aki elvesziti a kupadontot vagy azt aki 4.lett a bajnoksagban,ertheto???)akkor hogy van most????egy normalis valaszt varok csak a kerdesemre,koszonom
2013 május 12 at 10:01
http://nb1.hu//hirek/melyik-gardak-jutnak-ki-nemzetkozi-kupakba
2013 május 12 at 09:25
Nos, szimpatikusan beszél. Remélem marad és még jobban beáll a sorba.
2013 május 12 at 09:14
A második csapatban már játszott tegnap Otten is, igaz kiállították, de a hátra lévő meccseken akár számíthat is rá Moniz. Főleg úgy, hogy sok a sárgás, akik a szakadék szélén állnak. Azért szép lassan felépültek a sérültek, igaz meg is éreztük néhányuk hiányát. Ottennel is lehet jobb lett volna a védekezésünk, akár középpályán is. Na de ez már így alakult, nem tudunk mit tenni.
2013 május 12 at 09:54
Otten sajnos zömmel sérült volt az idényben, így nehéz rá csapatot építeni. Mivel játszott vagy 20 percet, így csak végszükség esetén hozná be szerintem, és ott van Csilus is.
2013 május 12 at 09:03
Off: akkor most orbánia II. feljutott az nb1-be? 200 főnyi nézővel? Most már kezdem azt hinni, ez tényleg nem vicc. Mennyibe van ez az országnak?
2013 május 12 at 08:51
OFF:
Leonardo és Gyömbi is 4 sárgás.
Ha ma kapnak a köv. meccset kihagyják.
2013 május 12 at 07:24
Ez egy iszonyatosan szar, semmit mondó interjú. Igaz, eddig nem is olvastam normális anyagot Leonardoval. Vajon miért? Pedig ő a “nagy sztárunk”. Lehet, hogy a többi brazillal szemben ő nem olyan közvetlen, kerüli a nyilvánosságot?
2013 május 12 at 10:23
Már ne haragudj, de inkább örülni kellene minden anyagnak, amelyet a szerkesztők készítenek vagy felmásolnak ide. Ritkán olvasok más rovatot és itt legalább mindent megtalálok ami a Fradival kapcsolatos.
De ha Te tudsz jobbat, akkor szívesen fogadjuk…
2013 május 12 at 10:30
Gyurka24. Én nem azt fikáztam, hogy ide felmásolták, hanem azt, hogy ha már az nso csinál vele egy interjút, akkor az értelmes interjú legyen. Rengeteg más kérdést fel lehetett volna tenni neki, de ez nagy rakás szar így. De az is lehet, hogy ő nem akart más kérdésekre válaszolni, mert nekem a többi brazilhoz képest (és mivel éltem brazilok között,ismerem őket) zárkózottnak tűnik. Amúgy feleslegesen olvasol itt cikkeket, ha egy egyszerű hozzászólást sem tudsz értelmezni…
2013 május 12 at 06:52
Kedves Leo! Bár elismerem kivételes képességeidet, kérlek ma ne feküdj el könnyen, csinálj bohócot Liptákból és harcolj, kérlek harcolj! Nagyon fontos ez a meccs nekünk szurkolóknak. És vigyázz a sárga lapra! A szurkolókért, Monizért és a Fradiért!
2013 május 12 at 02:07
azt hallottam hogy ha a gyor megnyeri a bajnoksagot es a kupat is akkor nem az indul a kupabol az europai ligaba aki a dontoben kikapott tole hanem a bajnoksag 4.helyezettje.mi igaz ebbol???remelem igaz ez a hir.vki utananezhetne es leirhatna mi az igazsag…
2013 május 12 at 06:33
ha a Magyar Kupa nyertese a Győr lesz és a bajokságot is ő nyeri, akkor a Győr indul a BL-ben, a Magyar Kupa 2. helyezettje pedig az EL-ben. Ha az a csapat egyébként is EL helyezést ér el a bajnokságban (dobogós lesz), akkor jön be a bajnokság 4. helyezettje. Tehát összesen 4 csapatot indíthat Magyarország az európai porondon: 1 BL és 3 EL. Már, amennyire én tudom…
2013 május 12 at 09:09
Így van, én is így olvastam
http://nb1.hu//hirek/melyik-gardak-jutnak-ki-nemzetkozi-kupakba
2013 május 12 at 09:17
24000-szer le lett már írva, hogy mi a szabály. Olvass többet.
2013 május 12 at 09:30
Akkor linkelj valamit légy szíves!
2013 május 12 at 09:39
Utóljára írom le, a Te kedvedért:
2 esetben indulhat a bajnoki 4. az EL-ben:
1. Olyan csapat nyeri a Magyar Kupát, aki a bajnokságban IS Európa Liga helyen végez.
2. A bajnok nyeri a Magyar Kupát és a másik kupadöntős csapat a bajnokságban IS Európa Liga helyen végez.
Minden más esetben a kupadöntő nyertese, vagy a vesztese indul az EL-ben.
Az elv az, hogy a Magyarországnak biztosított 4 helyen, 4 különböző csapatnak kell indulnia és a kupaindulásos EL hely erősebb a bajnoki helyezésnél.
2013 május 12 at 09:47
Akkor minek játszák le a döntőt?A Győr bajnok,a Debrecen igy is ugy is kupainduló.
2013 május 12 at 10:00
Esetleg azért, hogy eldöntsék kié legyen a Magyar Kupa?
2013 május 12 at 02:03
ha minden meccs 1 donto szamodra fiam akkor ne kapj mar sargat szovegelesert mert ha eltiltanak majd egymecsre akkor a szeretett klubbunktol veszed el az eselyt.harcoljes mutasd meg hogy kulomb vagy mint az atlag es ezt kamatoztasd es ne a szadat jartasd,t neked elobb fognaksrgat adni mint egy magyar jatekosnak ugyanazert.vki tovabbitsa mar leonardonak ezt a cikket..
2013 május 12 at 15:43
Ez nem ilyen egyszerű, fiam. Lehet, hogy különb lesz, de még gyakrabban terítik le.
2013 május 12 at 01:36
Örülök az interjúnak, de azért ez a Nemzeti Sport engem nagyon fel tud dühíteni. Gyakorlatilag monopol helyzetben van a sportújságírás terén, és ahelyett, hogy ott dolgoznának a legtehetségesebb újságírók, ilyen szenny cikkeket közölnek nap mint nap. Baromi udvarias dolog azzal kezdeni az interjút, hogy miért vagy lúzer nb1-es focista, mit ontottál el az életben? Majd csempésszük bele, hogy a Dunaferr is játszott a Feyenoord ellen, aminek semmi köze semmihez. Aztán meg nyaljuk ki seggét, hogy a legjobb focista az nb1-ben, 2 hónap után… Annyira buta kérdések, olyan irritáló stílusban, arról nem is beszélve, hogy megtudtunk nulla dolgot Leonardóról, ami szép teljesítmény, jól elpazaroltak erre pár ezer karaktert. Legalább nem kérdezték meg, hogy az Eredevisie-hez képest milyen a magyar bajnokság, akkor másztam volna falra. Mindenkitől, de mindenkitől ezt a két dolgot kérdezik, amikor ide igazol. Mit rontottál el, hogy ebben a szarban focizol, aztán megkérdezik, hogy azért ugye jó-e az nb1. Focisták nem mind ostobák, lehet tőlük értelmes dolgokat is kérdezni, csak mondom.
2013 május 12 at 06:47
Mint valamikori /sport/újságíró jelölt, messzemenően egyetértek.
2013 május 12 at 00:27
OFF:
“Nem lehet az, hogy kihozzuk a karosszéket, leülünk tizenegyen és megnézzük a második félidőt.”
Kemenes Szabolcs, a Honvéd kapusa az Újpesten 4-2-re megnyert meccs szünetében, 2-0-s vezetésnél a Sport TV kamerái előtt.
Azért látszik, hogy a Fradiban nevelkedett! :D :D :D Kicsit beszólt a lilákoknak!
2013 május 12 at 01:23
Én undorom ettől az embertől. Úgy viselkedik mint egy őskispesti, közben meg amikor nálunk volt, hogy hangoztatta, hogy ő mekkora Fradista. :) Utána meg kispest zászlóval a kezében örjöngött a pályán. Megnézném egy Tököli egy Balog Zoli egy Dragi mikor tett volna ilyet.
2013 május 12 at 07:50
Tomi!
Oldboy nevű kolléga azért mesélt érdekes dolgokat Tököli dunaújvárosi időszakából…..Nekem azóta Tököli már nem ugyanaz. Na meg Varga Zoli is rámutatott Tököli 1-2 jellemvonására.
2013 május 11 at 23:07
OFF:
Valahol olvastam, hogy összesen 850+80(?) jegyet kaptunk a Győrtől és hogy a rendőrség limitálta a vendégjegyek számát.
A bmlsz szabályzatában az áll, hogy a pálya befogadó képességének 10%-át biztosítani kell a vendégszurkolók számára!
Ha erre a győr nem képes, akkor ez RENDEZŐI HIÁNYOSSÁG!!!!!
Ez esetben pedig két lehetőség van:
– a győr fizessen be egy vagon pénzt büntetésre!
– vagy ha nem tudják megoldani, akkor zárassák be az eto stadionját és rendezzék meg semleges pályán a meccset!!!!
BMLSZ!!!!!!
2013 május 11 at 23:28
Ez a 10%-os szabály hol található?
2013 május 11 at 23:34
Én telefonon érdeklödtem az eto jegyirodába. A nyugati lelátó H szektora fradistákból fog állni meg a keletin is lesz egy szektor
2013 május 11 at 23:01
Guríthatna 1-2 holnap!
2013 május 12 at 00:09
De akár mostantól minden meccsen…1-2 gól elférne tőle… :D
2013 május 11 at 22:50
Hajrá Leandro, számít rád a Fradi-tábor! Hajrá Fradi!
2013 május 11 at 23:40
Ő Leonardo :) előbbi egy régebbi játékosunk volt ;)
2013 május 12 at 00:07
Köszi, szóval, hajrá Leonardo!!!! Leonardo!