Az Üllői129 webshopját itt találjátok.
Mennyi a minimális rendelhető darabszám?
Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db pólót is elkészítünk.
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?
V: A rendelések 95%-a 2-3 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése a rendelés bonyolultságától és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhatnak. Figyelem! A kiszállítás hosszára, ami hozzáadódik a gyártási időhöz, nincs ráhatásunk (ált. 1-2 nap)
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A pólókat átvehetitek személyesen is (1203 Budapest Kossuth Lajos u. 27-29), ezt a rendelésnél jelezzétek, így nincs szállítási költség.
A szállítási költség a rendelés összegétől függően változhat:
0-10 000 Forintig 1000 Ft
10 000-20 000 Forint között 1300 Ft
20 000 Forint felett ingyenes
Szállítunk-e külföldre?
Van lehetőség külföldi kiszállításra is, de ennek költsége országspecifikus, ezért a rendelést megelőzően érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon, hogy az adott országba mennyiért tudjuk eljuttatni a kedvenc pólódat. A legtöbb szomszédos és EU-s országba nem sokkal drágább a kiszállítás, mint Magyarországra.
Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?
A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben (service@polomania.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.
Az általam kiválasztott termékből mindig van raktáron?
A boltjainkban, alapesetben csak olyan termékeket jelenítünk meg, amikből a rendelésed pillanatában tényleges készletel rendelkezünk. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből raktárunkban. Ebben az esetben azonnal értesítünk a hiányról és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.
Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?
A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.
Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?
Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha megnézed a rendelés státuszát. Az ?új? és a ?várólistán? státuszok esetén van erre lehetőséged.
Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Pólómánia a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A visszaküldés következtében keletkező szállítási költségeket teljes egészében átvállaljuk. Ettől függetlenül a terméket bérmentesítve küldjétek vissza hozzánk, aminek a költségeit utólag megtérítjük. Megkérünk titeket, hogy értesítés nélkül ne küldjetek vissza terméket, előbb közöljétek velünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen. service@polomania.hu Ezt követ?en a szervíz munkatársai azonnal felveszik veletek a kapcsolatot.
Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek. A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.
2014 szeptember 26 at 09:44
sziasztok! szeretnék a kisfiamnak fraditipegőt rendelni! tudnátok nekem segíteni hogy hol tudnám ezt megrendelni? köszönömk
2013 május 2 at 00:11
SOS Kaliforniabol. A fiamnak szeretnek egy felso XL Fradi mezt vasarolni, de nem tudom a Fradi uzlet cimet Budapesten. Egy ismerosunk ott lesz egy hetig es el tudna hozni nekunk. Segitsetek, en egy Os Fradista vagyok hosszu evtizedek mutan is. Szivessegeteket elore is koszonom.
E- mail cimem: svegh456@sbcglobal.net
2012 december 18 at 15:09
Sziasztok! Volt egy webshop-ban (nem tudom meg lehet-e említeni a nevét) egy olyan póló, hogy: ” A Futballszurkoló nem bűnöző! ” És azt mondták nekem, hogy “fradisták készítették.” Fel tudom-e venni vkivel a kapcsoltatot ilyen ügyben ? Légyszi írjatok Köszi. Sziasztok! EEE !
2012 október 16 at 12:32
Üdv.
Rendeltem magamnak egy szürke pulcsit, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt a vásárlásról, illetve írtam a service email címre is ez ügyben, azonban onnét sem érkezett válasz, ilyenkor mi a teendő ?
2011 november 30 at 14:24
sziasztok!! Segítsetek így hogy nincs szezon a fradi-shop nyitva van?? és meddig h nyitvavan???
2011 október 10 at 13:21
Érdekelt valakit egy dedikált labda?
2011 november 20 at 20:46
Mennyiért??:P
2011 július 28 at 12:31
hello! olvastam az oldalon, h külföldre is van kiszállitás és hogy az összeg miatt érdelődjünk az ügyfélszolgálaton, ennek szeretném elkérni a telefonszámát vagy ha netán valaki tudja, hogy mennyiért szállitanak ki Szlovákia területére, kérem segitsen, rendelni szeretnék, köszi
2011 június 28 at 18:52
hello:) tud vki segiteni, h mi az email cime a weboldal uzemeltetoinek?
2011 június 8 at 11:19
Üdv!
6 db hímzett kis címert vennék! Pólóra kellene! Aki tud segítsen!
Köszi!
2011 március 4 at 16:44
Angliába nem tudják kipostázni a megrendelt cuccot? :S
2011 február 7 at 20:31
Női kapucnis pulcsi nincs?Vagy jó a fiú pulcsi lányoknak is?
2011 január 22 at 19:36
97-98 Fradi mez teljes csapat szignoval(aláirásal)elado!!!!Érdeklődni a következő telefonszámon lehet a nap bármely pontjában:06703117762 telefonszámon csak komoly érdeklődő telefonhivását várom!!
2012 január 6 at 01:29
mit kérsz érte?
2010 szeptember 1 at 08:37
Valaki megtudná mondani, hogy az xl-es kapucnis pulcsi ujja milyen hosszú?
2010 augusztus 12 at 11:50
Üdv!
Nem terveztek készíteni Fradis Inget, külömböző ábrákkal, motívumokkal?
2010 május 4 at 18:56
hello Urak!
Ez a póló lesz majd fehérben, mert most csak szürkében találtam!?
Köszi!
T91329