A nem hétköznapi eseményről a Blikk tudósít.

Lapunk elintézte, hogy Ferenczi István (31), a Ferencváros labdarúgója találkozzon álmai nőjével, az 1998-as Miss World Hungary szépségverseny győztesével, Horváth Évával (30). A csatár a 100% Fradi magazinban úgy nyilatkozott, hogy szinte mindent elért az életben, de van még valami, amire nagyon vágyik: szeretne személyesen is megismerkedni a gyönyörű modellel, televíziós műsorvezetővel.

Ferenczinek nincs barátnője, de nem titkolta: olyan lányra vágyik, mint az 1998-as Miss World Hungary-győztese

– Amikor a lányokról kérdezgettek a klub magazinjában, megemlítettem, szeretnék egyszer találkozni Évával. Számomra ő a nagybetűs nő, aki nemcsak gyönyörű, hanem tehetséges és értelmes is – mesélte Ferenczi István. – Gyakran látom a tévében, de a személyisége igazából a Celeb vagyok, ments ki innen! című műsor alatt fogott meg. Bevállalós és nagyon vagány. Jelenleg nincs barátnőm, és nem is keresgélek, de elárulom, hogy Évához hasonló lányra vágyom.
Mindent megpróbált a csatár
A futballista nem izgult, sőt nagyon élvezte a beszélgetést.

– Legszívesebben én faggattam volna mindenről, de főleg ő kérdezgetett engem, majd megnézte a tetoválásaimat. Tudom, hogy Éva szíve foglalt, boldog párkapcsolatban él, ezt tiszteletben is tartom. Viszont örömmel látnám őt az egyik meccsemen, és azt sem bánom, ha magával hozza a párját – folytatta a 39 góljával a Ferencvárost az NB II Keleti csoportjának bajnoki címéhez segítő támadó, aki azért hozzátette: természetesen nem tiltakozott volna, ha a modell a kezébe nyomja a telefonszámát.

Horváth Évában is kellemes emlékként él a találkozás. – Csak az ő kedvéért öltöztem a Fradi színeibe – mondta mosolyogva a zöld ruhát viselő egykori szépségkirálynő. – Nagyon örültem, amikor meghívott István a Ferencváros egyik mérkőzésére az Üllői úti stadionba. Szólt, hogy nyugodtan mehetek a kedvesemmel, de azért azt is hozzátette, sokkal jobban örülne, ha egyedül vagy a barátnőimmel mennék. Amúgy bírom az ilyen vagány srácokat. Nem sokat köntörfalazott, azonnal rákérdezett, hogy van-e barátom.