Az MTK-s Józsefről lenne szó, legalábbis a topfoci.hu szerint.
Kanta József, az MTK legfontosabb láncszeme sem biztos, hogy maradna a pénzügyi problémákkal is küzdő együttesnél, amely minden bizonnyal értékesítené őt a nyáron, a célpont pedig a Ferencváros lehet, ahol a középpályás legjobb barátja, Rodenbücher István is szerepel.
(topfoci.hu)
A kétszeres válogatott, huszonhét éves irányító a nyolcadik kerületi csapat neveltje, 131 NBI-es meccsen 62 gólt szerezve, a 2008-09, és a 2009-10-es szezonban csupán kilencszer lépett pályára bajnokin sérülések miatt, az idei szezonban azonban újra alapembere lett a kiesés ellen küzdő MTK-nak, tizenkilenc meccsen négy gólt szerezve.
2011 április 12 at 02:54
Megint egy Hrutka típusú sérültet kívánunk anyagilag megsegíteni?
2011 április 12 at 14:37
Hát baromi sérült, de tényleg…
Látom te ezek szerint leírtad anno Lipcsei Petit is, amikor megsérült a Portóban!
Mindenesetre én azért köszönöm Neki a kétezres esztendőben elért bajnokságunkat és kupagyőzelmünket!
Hála az égieknek, hogy nem írta le mindenki úgy le őt, ahogy ezt te teszed pl. most a 27 esztendős Kantával!
2011 április 11 at 21:07
Arra a kérdésre, hogy: “Több helyen is megjelent, nyártól a Fradiban fogsz játszani.Ennek van bármi valóságalapja, vagy realitása jelenleg? Fradistaként kérdezem, és sokakkal együtt nagyon örülnék ha igaz lenne”
-ezt kérdeztem tőle. Válasz:
“Ennek semmi valóságalapja nincs,vagy legalábbis én nem tudok róla.
Köszi azért:)”
Szóval nem hiszem, hogy jön. Vagy csak terel.
2011 április 11 at 20:31
szerintem inkább hozzuk vissza az Alex Monken Arruda, Tibor Jancula kettőst, ők lesznek a megoldás a csatárgondjainkra
2011 április 11 at 19:10
Kanta, Pál, Sütő – ha ez a 3 ember az MTK-ból nálunk lenne…
2011 április 11 at 20:26
Sütőről mindig az őszi meccsünk utáni egyik újságcikk címe jut eszembe: “Sütő átállt az FTC-hez”…
Viccet félretéve, valójában nem tudom, hogy NBI-es szinten milyen védő.
2011 április 11 at 20:47
az egy nagyon szerencsétlen meccse volt, de én eléggé követem az MTK-t, Sütő az az igazi romboló betonhátvéd, nem lehet átjátszani, jól fejel, jó felépítésű. kb mint egy második Tutoric. és ő egyáltalán nem felkapott (=anyagilab kedvezőbb), ellentétben a támadóikkal.
2011 április 11 at 19:00
Én örülnék neki! Gyere Józsi!
2011 április 11 at 18:41
Kanta az egyik legjobb magyarországon játszó magyar irányító középpályás. Régóta szeretném, ha nálunk játszana. Szerintem a hír kacsa, mert ha egy játékos el akar menni, az elsősorban külföld felé tekinget. Egyébként tényleg meg lehetne mondani Rodinak, próbálja meg rábeszélni, hogy játsszon nálunk, és Kubatov is válthatna pár szót Deutsch párttárssal az ügy érdekében.
2011 április 11 at 19:00
Tischler és Pál is nagyon jók.
2011 április 11 at 20:14
Nagyon jó volna valóban, de nem hiszem, hogy mi még nyáron pénzért fogunk igazolni, mellesleg a másik oldalon írják S.-ék, hogy megkérdezték Kantát, és Józsi szerint csak pletyka, nem tartja elképzelhetőnek. Sajnos:(
2011 április 11 at 20:19
s. szerint télen Lázok, Grúz és Oláh érkezése teljesen reális volt… :)
2011 április 11 at 20:35
De most ez nem S. véleménye, hanem ezt a Kantától kérdezték.
2011 április 11 at 20:39
s. konkrétan azt írta mindig, amikor a hitelességét kérdőjelezték meg, hogy ő minden információját ellenőrzi a játékosnál vagy a menedzserénél, így tehát Lázokkal, Grúzzal és Oláhval is komoly tárgyalásokat folytatunk. Közben meg minden reálisan gondolkozó ember tudta, hogy akármit is mondanak a menedzserek, élő szerződéssel rendelkező játékost egészen biztosan nem tudunk kivásárolni, és mindhármuknak élő szerződése volt, mégis hetekig húzott ezzel mindenkit.
Most lehet, hogy megkérdezte Kantát, aki okosan cáfolta az egészet, hogy ne rontsa az üzlet feltételeit…
2011 április 11 at 20:45
Hát bárcsak úgy volna, ahogy mondod.:) De valyon miből fizetnénk ki? (mert biztos nem kérnének érte keveset) Mert azért azt senki se higgye, hogy ittvan ugye majd 200 milliós tartozás, és ha azt kifizetik utánna a nyáron csak úgy dobáljuk a pénzt a játékosokra. Meg sajnos ha belegondolunk, akkor tudhatjuk, hogy 2-3 esetleg 4 mégha nagyobb szponzor jönne is, az se tudna azért úgy finanszírozni minket. Elsőnek is kéne egy tulaj, aki megadja az alapokat, és arra rá jönne még a szponzori pénzek, nah úgy már jól nézne ki. Akkor már lehetne gondolkozni dolgokon, addig nincs sok értelme.
2011 április 11 at 17:53
Na gyere! Gyere!
2011 április 11 at 18:30
És jó lenne tudni, hogy mit célzunk meg jövőre, mert ahhoz kéne igazolni!
Én inkább egy jó csapatot szeretnék!
2011 április 11 at 17:29
nem hiszem hogy innét a külföldieket kéne a fradihoz hozni.vagy ha igen akkor max Alvest!1-2 mtk-s fiatalt szivesen látnék pl Tischler,Kanta jöhetne.Oláh Lóri is ha nálunk is bevállal minimum 15 gólt
még 1 légióst említenék én szívesen látnám ujra nálunk Eldinget!
2011 április 11 at 17:51
Elding szerintem nem eleg jatekos. Iszonyatosan jo erzeke volt a befejezesnel, de szegeny eleg ugyetlen volt. A mostani (akarom mondani az osszel nehany meccsen latott es remelhetoleg a kovetkezo szezontol ujra lathato…) jatszo csapatunkbol kicsit kilogna.
Kanta szerintem nagyon jo lenne. Nem gondolom feltetlenul, hogy nagyon draga lenne. (Mikor jar le egyebkent a szerzodese?) Az MTK-modell egyertelmuen arra epul, hogy minel gyorsabban epitsek be a fiatalokat, akiket utana el lehet adni kulfoldre vagy akar a magyar bajnoksagba. Kantabol mar nagy penzt nem fognak tudni kivenni, 27 eves, oregnek szamit es meg mindig nem volt meg nala a nagy attores. Jobban megeri az MTK-nak elpasszolni es egy kovetkezo tehetseges fiatalt betenni a helyere, akit talan el lehet majd adni kulfoldre. Emiatt szabadultak meg ingyen/alacsony aron anno Keneseitol, Roditol, Boritol, stb.
Az egyetlen problema nala az lehet, ha azt a szerepet szanjak neki, mint Illesnek, hogy legyen egy kiemelkedo jatekos, aki vezeregyeniseg a sok kicsi kozott es garantalja, hogy valamennyire jojjenek az eredmenyek, azaz ne essenek ki. Persze Bela ezt mar a 30-as evei kozepen csinalta, Kanta meg biztos vagyik valami komolyabb kihivasra, amit egy EL-ben indulo Fradi megadhat neki. Egy olyan szerzodesnek is latnam az ertelmet, hogy alacsony aron megszerezzuk es az MTK kap majd valamekkora 20-40%-ot az atigazolasi dijbol, ha tolunk sikerul kulfoldre dobbantania.
2011 április 11 at 17:22
Tisztelt uraim !
Csak a Játék kedvéért!
1.Ha lenne pénzünk,akkor a magyar NB1-ből SENKIT SEM IGAZOLNÉK !(ha a cél a nemzetközi siker!)
2.Mivel csal lejárt szerződésű játékosok jöhetnek szóba,az NB1-ből a következő(ingyen igazolhatóK) jöhetnének szóba:
a,Hátvédek: Andic,Panikrava,
b,Középpályások:Cvitkovics,Hefler,
c,Csatárok ???
2011 április 11 at 17:25
Bocs:csak… és Csatár:Vujovics
2011 április 11 at 17:27
Czvitkovics szerintem külföldre megy valami holland elsőosztály középmezőnyéhez tartozó csapathoz (legalábbis szintre). Andic inkább közepes játékos szerintem, Panikvar jobb, ő jöhetne.
2011 április 11 at 18:59
Panikvar egyáltalán nem jobb Andicnál, egy jó átlagot hoz, de semmi több. Andic nagyon kemény védő, jól ad be jobbal-ballal, és emellett olyan lövése van, amit már taktikai fegyverként lehet használni.
2011 április 11 at 19:10
Nem akarok veled egyetérteni!
2011 április 11 at 20:00
Ha már hozzászólni nem tudsz, legalább leszállnál rólam? :) Előre is köszi!
2011 április 11 at 20:14
persze, biztos szóba jöhetnek a Videoton húzójátékosai. teljesen egyértelmű.
mégis honnan veszitek, hogy a BL-indulóból csak úgy aláírna Andic? egyébként jobb Panikvarnal, de a Zete szlovénja is nagyon jó hátvéd, és támadásokat mintaszerűen segíti. nekünk nagy nyereség lenne. egyébként Vujovic szerződéshosszabbításáról is voltak ám hírek, de rá is kb. ugyanaz vonatkozik, mint Andicra.
viszont Pálnak lejár a szerződése az MTK-nál, ha nem megy külföldre, akkor…
2011 április 11 at 20:22
Nyilván nem reális egyik sem, főleg Andic.
Én csak annyit írtam, hogy Andic jobb Panikvarnal, de egyénként a többi általad írottakkal is egyetértek, a szlovén sem rossz játékos, de egyértelműen Andic a jobb játékos még akkor is, ha utóbbi jobblábasként játszik balbekket.
2011 április 11 at 17:10
Kedves Bandi!
Akkor te mondjuk,ha lenne pénzünk,te kiket igazolnál az Nb1-ból?csak úgy kérdezem,mer érdekelne a véleményed.
Üdv
2011 április 11 at 17:41
Őszintén? Senkit. Aki erősítést jelenthetne az vagy sötétváron vagy a kondában játszik, ergo vagy megfizethetetlenek, vagy – gusztustalan viselkedésük okán – nem is kellenének.
Az utánpótlásunk sajnos híg fos, ergo ők sem jelentenének erősítést. Ha magyarokat akarunk, azt kellene tennünk, amit velünk csináltak: mások utánpótlását lerabolni, olyanokat idehozni (akár kezdetben Peti csapatába erősödni), akik 3-4 év múlva erősítést jelenthetnek. Addig csak Heinz-félékkel tölteném fel a csapatot, mert mint a mellékelt ábra is mutatja, ők még mindig erősítést jelentenek (és a Heinz-féle kategória magába foglalja akár a levezető Gerát vagy Gyepest mondjuk 2 év múlva).
2011 április 11 at 17:43
azt a részét meg hadd ne értékeljem, hogy mindkét hozzászólásodra benyomsz magadnak egy rate-up-ot, mert rajtad kívül senkinek sem tetszik úgysem… elég gáz, mert magadat járatod csak le vele. :)
2011 április 11 at 19:11
kedves Bandi! ez semmi mást nem bizonyít, mint hogy nem követed az NB1-et. nem baj, de akkor ne oszd az észt.
2011 április 11 at 16:22
Csao.
Prukner Ező MAGYARORSZÁG LEGJOBB EDZŐJE.Most irnék akiket nb1-es csapatokból én igazolnék de ez nem reális.
Siofók:Novák.
Szolnok:Remili
Mtk:Kanta,Tischler,Pál,Szekeres
Vasas:-
Honvéd:Sadjo
Rákoczi:Oláh,Dzsavad,Kulcsár K.Balázs B
Újpest:Lázár
Paks:Vayer,
Győr:Takács.
Haladás:Sipos,Halmosi
Zte:Panikvar,Pavicevic.
Loki:Yannick.
Pápa:Szűcs
Kecskemét:Tököli,Litsingi,Foxi
Nagyából ennyit igazolnék én.
De ez Megvalósithatatlan.
Nyáron 4-5 meghatározó játékost kéne szerezni Prukner Mesternek.
Mint Tudjuk jön vissza:Kulcsár,Fitos,Jakimovski,Adriano.
Igy őket könyebb lehet majd beépiteni a csapatba.
Akiket én elküldenék:Rósa,Balog,Stanic.Dragó szerintem visszavonul.
Fiatalokat is felhoznák a Peti Csapatból:Tóth A,Sváb D,Vattai B,Fülöp Noel,Pölő Péter.
Hajrá FERENCVÁROS.
FRADI SZIV FRADI LÉLEK FRADISTA VAGYOK AMMÍG ÉLEK.
2011 április 11 at 16:43
Azon túl, hogy a magyar nyelvet sárba tiportad, felsoroltad mentalitás és szimpatikusság szempontjából gyakorlatilag az nb1 teljes hulladékát. Milyen jó is lenne egy szimpatikus Sadjo-Paviceciv-Remili tengelyt nézni zöld-fehérben, istenem?! Csodálom, hogy Rajczit meg Dombit kihagytad, de biztos csak azért, mert fiatalítani akarsz.
2011 április 11 at 16:02
Mért lenne álmodozás? Minek maradna Kanta az nb2es mtk-ban? A mostani nb1es mtkból kb 2-3 játékos fog maradni az nb2ben:) (bár azért előbb még tényleg kikell esniük:), de ha már itt tartunk inkább essen ki a siófok, mert ott nincsenek nb1es körülmények, de talán még nb2esek sem,vagy az újpest, az meg csak azért mert egy undorító banda:))
2011 április 11 at 16:29
Igen, ha kiesik az MTK, akkor Kanta és gondolom még jó páran elmennek onnan. A kérdés már csak az, h olyan helyre mennek-e majd ahol kapnak fizetést, vagy olyanra ahol nem kapnak. A korábban felsorolt csapatoknál fognak kapni fizetést, nálunk a jelen állapot szerint nem, vagy nem biztos. Tehát nem értem, h az MTK esetleges kiesése miért jelentené automatikusan azt, h Kanta (vagy bárki más onnan) hozzánk igazol.
Félreértés ne essék, én szeretném a legjobban, ha jönne szponzor, meg befektető, meg pénz, meg játékos, csak sztem fontos tisztán látni, h sajnos jelenleg a helyzet nem ez és ehhez mérten kell az elvárásokat megfogalmazni a csapat, meg a vezetőség felé.
2011 április 11 at 15:30
Nem akarok senkit kizökkenteni az álomvilágból és tudom, h nem leszek népszerű a véleményemmel, de olvasom a sok hozzászólást a sok jövőbeni igazolásunkról és úgy érzem, h visszamentem az időben minimum 6 évet. Ezeknek a neveknek, akik itt repkednek, kb akkor lett volna realitása. Akkor még elképzelhetetlen lett volna, h pl egy angliából visszatérő Halmosi ne hozzánk jöjjön. Ezek az idők azonban SAJNOS elmúltak. Jelen helyzetben nem jelent rangot a Fradiban játszani és a magyar szinten kiemelkedő képességű játékosok, ha nem mennek külföldre, akkor nem minket, hanem a Lákit, vagy a Fidit, (sőt a Győrt, Haladást, stb) választják. Ezen nincs is mit csodálkozni, ha összehasonlítjuk az ő anyagi lehetőségeiket a mieinkkel. Tavaly is, amikor elvileg stabil pénzügyi helyzetben voltunk, csak szabadon igazolható játékosokat tudtunk hozni, mit várunk most? Emberek, nekünk momentán nem új igazolásokra, hanem telefon és villanyszámlára nincs pénzünk! Ezt a helyzetet kellene nagyon gyorsan megoldani, h aztán az új játékosokról, meg a nemzetközi porondról beszélhessünk! Ennek ellenére persze lehet és kell is álmodozni, de ennyi erővel mondjuk a Messi, vagy a C. Ronaldo leigazolásáról is elmélkedhetnénk.
Egy hatalmas csoda (és sztem Prukner zsenialitása), hogy egy ilyen kerettel és ilyen anyagi helyzetben a másodikok tudunk lenni. Ha megőrizzük ezt a pozíciót a végére az egy bajnoki győzelemmel felérő hőstett lesz!
2011 április 11 at 15:40
Pruknert egyébként kizárásos alapon tartom jónak. Ha nincs pénzünk és nincsenek jó játékosaink, de mégis a második helyen állunk, akkor annak csak kell legyen valami oka. Na sztem ez az ok Prukner, de részletekbe menően én sem tudnék konkrét pozitívumokat felsorolni a tevékenységével kapcsolatban…
2011 április 11 at 16:03
A második helyünknek az az oka, hogy roppant gyenge bajnokságban van kb 10-12 teljesen egyforma csapat. Ennyi körbeverésre én nem emlékszem, pedig nem tegnap kezdtem a meccsre járást. A sok gyenge csapat gyenge meccsén pedig az, hogy a Fradi mögött áll még egy valódi szurkolótábor (a többi klub pár tiz fős ultracsoportjait nem lehet szurkolótábornak tekinteni, sem a fehérvári, debreceni, zalaegerszegi stb oldallelátón helyet foglaló, szombat délutáni programot kereső egy-két ezer embert) a többnyire kiegyenlitett meccseket felénk billenti. A második helyünkhöz köze nincs Pruknernek vagy a szakmának.
2011 április 11 at 16:44
Elfogadom, a tábor tényleg egy hatalmas előny más csapatokkal szemben és azzal is egyetértek, h rengeteg egyforma (egyformán szar) képességű csapat alkotja a jelenlegi nb1-et, és ez is kell ahhoz h másodikok legyünk. Viszont ezzel együtt is azt mondom, h ha egy szar edző ülne a padon (pl olyan mint Dawison), akkor a fentiek ellenére sem állnánk ott ahol most.
2011 április 11 at 20:29
névtelen. A szerinted szar 10-12 csapat közül a Győr 3 kört túlment és a 4. körben esett ki az EL-ben, kiütve az akkori szlovák 2. helyezettet, oda-vissza egy kazah újgazdag csapatot és a TOP-ligának számító francia bajnokság egyértelműen első felébe tartozó képviselőjét, és egy többek között argentin, horvát válogatott játékosokkal teletűzdelt Dinamo Zagreb ellen esett ki. A Debrecen, kiverve az észt bajnokot és a bolgár bajnokot, EL-főtáblára került.
Attól még, hogy kiegyenlített egy liga, még nem automatikusan szar. Ha beérünk a 2. helyre és 1-2 poszton tudunk erősíteni, simán okozhatunk mi is meglepetést az EL-ben.
2011 április 11 at 14:22
egy kicsit jobban belegondolok az elmúlt évek igazolási időszakába! (azt most nem nézem hogy volt-e pénzünk vagy sem de inkább nem volt) akkor azt kell mondanom, hogy idén sem fogunk túl sok magyar játékost kivásárolni a szerződéséből! persze ez az én véleményem és lehet vele nem egyetérteni, de vitatkozni nem érdemes mert nem tudtok az ellenkezőjéről meggyőzni ha lesz egy kis pénzmagja a csapatnak ha nem!
2011 április 11 at 14:13
Azt gondolom hogy PRUKNER jó edző pedagogusként nemtudom hogy mien. Viszont azt látom hogy pénz nélkül mire képes. Tegyük fel másodikok leszünk és mondjuk Kanta leszerződik hozzánk akkor is kevesen leszünk node ez a kérdés lessz lové? mert ha igen akkor nyugodt leszek. Node egy Kantával még szart se fogunk előre lépni esetleg tud változtatni PRUKNER. Ide nyáron értelmes igazolások szükségesek mert ezt nem szoktam irni de ku..ra be fogunk égni nemzetközi szinten ez most igy nb 1 ben elmegy már akinek nekem kezd a hocipöm tele lenni miért? mert egy siofok mumus tud lenni. Az eszem megáll hogy egy kanta miatt ekkora hozzászolások vannak pi..ba jöjjön vissza GERA GYEPES LEANDHRO TÖKI STB………….
2011 április 11 at 15:09
Prukner mitől jó edző (Fradi szinten)? És mire képes pénz nélkül? Ősszel volt pénz (fizetésekre mindenképpen), és ha igazolásokra nem is (a keret igy is az első háromban van az nb1-ben). Prukner igazolásai közül Heinz nem volt zsákbamavska (de láthatólag Prukner nem tudja motiválni), Morales a sok “vakon” idehivott játékos közül úgy-ahogy bevált (volt egy-két jó meccse, meg a hozzáállása olyan, mint aki szeret focizni). Maróti, Sztanics, Józsi és Andrezinho közül (ők akik Prukner kiszemeltjei) ki az (a néha 5-6 meccs/szezon jó formában lévő brazilt leszámitva), aki nélkül nem tudnád elképzelni a Fradit. Hány olyan meccse volt Pruknernek, ami konkrétan az ő taktikája miatt sikerült jól (Videoton idegenben, és Pápa), ellenben hány úszott el miatta (a két nagy zakóról nem is beszélve). Tavasszal, a pénz nélküli időszakban egy kinkeservesen megnyert Kecskemét meccset, egy hatalmas mákkal megnyert Honvéd meccset, meg egy közönség által megnyert Dózsa meccset tud felmutatni. Mitől jó edző? Többnyire gyáva, óvatos taktikával játszunk (vagy ostoba módon, értelmetlenül lemészároltatjuk magunkat). Védekezésben gyermeteg hibákat vétünk, középpályás játékunk esetleges, támadójátékunk meg Heinz hangulatán és Schembri gyorsaságán múlik. Pontrúgásaink kritikán aluliak. A klubhoz való hozzáállása, a sálat leszámitva semmilyen.
2011 április 11 at 15:13
Józsi nem Prukner, hanem Berki kiszemeltje. Maróti, Sztanics, ingyen igazolva még elmegy. szerencsére nem kellett fizetni értük
2011 április 11 at 15:29
Én ezzel csak azt akartam mondani hogy Prukner jó edző viszont nem ő van a pályán illetve nemzetközi szinten kevesek vagyunk és egy kanta nem nagy szám . Viszont ha pénzért igazolunk biztos vagyok benne hogy jól dönt. Arról már nem tehet hogy a pályán más történik mint amit megbeszélnek ez bármeik edzővel elöfordulhat. Akit irtál hogy béna rendbevan de szerintem nem ezzel a céllal hozta őket a csapathoz . Kérdem HEINZ csak 1 meccses ember mert idáig az ujpestin kivül csak reklamál stb.. ha nem megy neki akkor ne játszon csak itt az a gond hogy már sok játékosnál nincs mit értékelni sem beleértve azokat is akit nem Prukner hozott . Én mostmár a nyárban bizok feltéve hogyha lehet.Szerintem 4 hely vagy öt és ennyi! HAJRÁ FRADI!
2011 április 11 at 13:43
Szerintem ezt kár volt kitenni, mert kamu… Meneküljünk meg. Legyen rendben minden a csapatkörül aztán lehet álmodozni.
2011 április 11 at 13:34
Ígéretesen hangzik. Én Kanta mellett leigazolnám Szabicsot, ZTE-ből Panikvart és a Kaposvárból Okukát vagy Gujicot. Utóbbiak lehetnek megoldások a hiányzó balhátvéd ill. jobbhátvéd posztokra, és még ki lehetne őket fizetni.
2011 április 11 at 13:43
Szabicsra sajnos semmi esély, Panikvar viszont nem rossz ötlet!
2011 április 11 at 13:48
Esetleg a Pápából Maric?
2011 április 11 at 13:59
Én Novákot siófokról és Hajdút Kispestről hoznám el balhátvédnek. Kanta jó ötlet. Hefflert is el hoznám Pápáról. Rósát el küldeném és igy Junior balközéppályán lenne.
2011 április 11 at 14:17
Hajdúnak még a pályafutása során nem volt egyetlen szabályos szerelése sem. Egyszerűen nem tudja, hogyan kell. Egy normálisabb bírónál a 20. percben megy zuhanyozni. Mégis hogy találtad ki?? Te vagy a menedzsere?
2011 április 11 at 16:41
Hajdút én le nem igazolnám. újpesten játszott a srác, s ebben nem vagyok teljesen biztos, de lehet, hogy újpesti nevelés is.
2011 április 11 at 13:27
” Álmodozás az élet megrontója,mely kancsalul festett egekbe néz” (Vörösmaty Mihály )
Uraim !
2011 április 11 at 13:36
Ez miért álom? Az MTK jó eséllyel kiesik, minden játékosnak lecsökken az ára, ezután ha tényleg igaz, hogy Kubi ill. Orosz talál szponzorokat, esetleg befektetőt, akkor gond nélkül le lehetne igazolni, és még hasznos is lenne.
2011 április 11 at 13:41
Ezt most én se értem, kedves Jackie!
Kanta igen komoly vágya az, hogy hozzánk kerüljön és ez nem csak mendemonda, hanem általam pl. személyesen megtapasztalt tény.
Azaz a szájából hallottam és ennél számomra baromira nem kell több.
2011 április 11 at 13:41
Uram!
Az úgy van, hogy “ÁBRÁNDOZÁS az élet megrontója…”
Az álmodozással (persze, ha tettekkel is társul) nincsen semmi gond, kivéve az olyan körök szemében, akiktől nem régiben elhangzott a hires “Merjünk kicsik lenni” szlogen.
2011 április 11 at 14:35
Az MTK nemigen ad el játékost 100 millió Ft alatt, ezért nem más tényleg, mint álom onnan megszerezni bárkit, akinek van élő szerződése.
2011 április 11 at 14:52
Kedves Hunor !
Igaza van ! S nem Vörösmaty,hanem Vörösmarty !
De mint azt már írtem egysze-kétszer: sajnos mára az autóm kormánykereke is fehérre van festve…bocsánat !
Az pedig,hogy szerény személyemet az SZDSZ-MSZP szellemi társának tekinti,azt még cáfolni sem vagyok hajlandó…
Kanta József az egyik kedvencem,de amíg olyan szakmai stáb vezeti a Fradit,amely a becsületes szakmunkást díjazza a kreatív,de problémás EGYÉNISÉG helyett,addig álom,vagy ábrándozás minden Kanta típusú játékos idejövetele…
2011 április 11 at 15:15
Kedves Jackie!
Nem akartam (akartalak, ha már egyformán zöld a vérünk, talán tegezhetlek) megbántani az MSZP-s hasonlattal. Csak arra akartam levilágitani, hogy igenis merni kell álmod(oz)ni. Azzal egyetértek, hogy Kanta (nem rossz játékos) egyébként felesleges téma. Vannak sokkal égetőbb kérdések. Pár hozzászólással lejjebb irtam egy hosszabb gondolatsort. Ha az alapok rendben lesznek, akkor időszerű lesz Kantákban, meg hasonló kaliberű igazolásokban gondolkodni.
Egyébként Vörösmarty nagy kedvenc.
2011 április 11 at 15:24
rávilágitani és nem levilágitnai természetesen
2011 április 11 at 18:40
Kanta egyáltalán nem problémás egyéniség. Szerény és illemtudó srác. Az egyetlen problémája, hogy sérülékeny, de érzésem szerint te nem erre céloztál. Egyébként ha ezt a szezont végig tudja játszani komoly sérülés nélkül, akkor talán letudta a nehéz időszakot, a szerződését meg nyilván úgy kell megkötni, hogy a sérülések miatti kihagyások komoly hangsúlyt kapjanak benne.
2011 április 11 at 13:23
– Én nem tartom elképzelhetőnek hogy ez igaz legyen,én nem tudok semmiröl az biztos!Ezek csak pletykák- mondta honlapunknak a középpályás.
2011 április 11 at 13:10
Hetek óta azért szurkolok, hogy essen ki az mtk, így tőlük tudnánk esetleg elszipkázni jó játékosokat. Nálam is felmerült Kanta neve, Tischler, Pál, Szekeres Adrián társaságában. Ha az újpest esne ki, onnan a kutya nem kéne, de még az is jó lenne, sajnos a vasas úgy néz ki, hogy bent marad. A lényeg most már számomra, hogy a szolnok mellett az mtk vagy az újpest essen ki.
2011 április 11 at 12:57
Ez jó hír.Kantát jó játékosnak tartom.Erősítés lenne a csapatnak.Én Szabicsba még gondolkoznék.
2011 április 11 at 12:37
az a baj hogy nagyon sérülékeny, ám ha teljesítménybérezéses szerződést kötünk vele és nem olyan drága akkor felőlem jöhet!
s ha már az igazolásoknál tartunk (ha lesz pénzünk) akkor kellene két szélső védő, két szélső kp, és egy befejező csatár (ilyen Anthony féle aki mindig ott volt ahol kellett) is. Ezek a legégetőbb posztok szerintem, de ha már az álmodozásoknál tartunk akkor még egy másik kp szűrőt is el tudnék képzelni (főleg ha Morales megy) Maróti helyettesítésére és egy jó irányító képességű csatárt ha Heinz nincs formádban!
2011 április 11 at 12:38
irányító képességű kp és nem csatár! sorry elírtam!!
2011 április 11 at 12:53
Lipcsei Petinek ugyanez volt a sérülése anno Portóban és miután hazatért azért csak összehozott nekünk bajnoki címet, kupagyőzelmet és a többi és a többi!
Persze kössünk vele egy komoly opciós szerződést (igaz ezt tavaly kellett volna, amikor ingyen volt!), de ne utasítsunk már el olyan játékosokat, akik mindenáron szeretnék megtapasztalni azt, hogy milyen a Ferencváros, azaz a világ legszebb zöld-fehér mezében pályáralépni!
2011 április 11 at 12:09
Elnézést, de ez hosszú lesz (és kizárólag szubjektiv saját vélemény).
Van egy álmom. A Ferencváros végre elfoglalja az őt megillető poziciót, és a Közép- és Kelet- Európai térség legmeghatározóbb klubjává válik, mind gazdasági, mind sportszakmai tekintetben. Ettől most még távol állunk (akár Magyarországon is), de 3-5 év alatt tudatos épitkezéssel megvalósitható. Az alapok (tradiciók és szurkolói tömegbázis – ezek azok, amiket nem lehet megvenni – lásd. pl. Fehérvár, Debrecen) mindenesetre adottak. Talán végre olyan emberek kezébe került az irányitás a klub élén, akik képesek egy modern-kor minden elvárásának megfelelő, eredményes és gazdaságilag is versenyképes (európai mércével mérve) mégis a hagyományaihoz, és “nemzeti kincs”-mivoltához méltó, igazi Fradit felépiteni. Néhány gondolat arról, hogy ez mit jelent gyakorlatban az én szememben:
A klub és a háttér:
– szurkolói-kártya maradjon, de lehessen rajta keresztül egy éves “szuper-bérletet” venni (mondjuk 150 ezer ft/év), ami érvényes minden FTC sporteseményre (idegenbeli és nemzetközi találkozókra sorbanállás nélküli jegyelővételre), a népligeti bázis uszodájának, konditermének látogatására.
– a mérkőzések rendezése és lebonyolitása mentesüljön a rendezői és rendőrségi részről tanusitott maffia-módszerektől.
– Fradi-étterem és klub-helység visszaállitása. Olyan, ahova hétköznap esténként is szivesen lejár az ember egy pohár sört meginni, megvacsorázni. Olyan, ahová a régi öregek és kevésbé öregek (Alberték, Nyilasiék, Lipcseiék) is szivesen lejárnak kártyázni vagy csak anekdotázni.
– az MLSZ-szel és a tv-kel szembeni érdekérvényesités. A Fradi a hazai meccseit szombat délután 4 órakor, a májustól-szeptemberig terjedő időszakban este 7-kor játsza. Az idegenbeli mérkőzéseket olyan időpontban, hogy a vonatos hazajutás vagy különvonat megoldott. Aki emlékszik az akár 8-10 évvel ezelőtti vonatos túrákra, az tudja, hogy mennyivel hangulatosabb, mint most, hogy mindenki külön autókkal, buszokkal utazik.
– Igényes shop
– Lalolibékon keresztül (persze, ha vállalják) Nagy Béla emlékét tovább hordozó szurkolói füzetek, programajánlók szerkesztése és terjesztése meccsnapokon (beharangozókkal, interjúkkal, riportokkal, megemlékezésekkel).
– Hazai meccsnapokon ifjúsági, öregfiúk, és FFC előmeccsek kora délelőttől a hátsó pályán, esetleg a stadionban.
– Kölyök-csapatoknak külön szektor és kötelező meccsnézés vagy labdaszedő szerep, hagy ivódjon beléjük a hangulat mire odakerülhetnek a felnőtt csapat keretéhez. Ne legyen mégegyszer olyan csapatunk, amelyiket nyomasztja, ha 8-10.000 néző vagy több van az Üllői úton.
– Magyarországi általános és középiskolákban a klub népszerűsitése, minden hazai mérkőzésen 3-3 iskola tanulóinak vendégüllátása (akár iskolák közötti verseny keretén belül).
A csapat és a „szakma”:
Tudom, hogy sokan demagógiának, meg romantikus képzelgésnek gondolják csupán (és a modern kor modern labdarúgásában kivitelezhetetlennek) a fradista kötődésű, zömében magyar és fradista játékosokra épülő csapat meglétét, de szerintem hosszú távon ez az egyetlen járható út. Túl az érzelmi dolgokon ez azért fontos, mert a Fradinak minden meccse rangadó (minden ellenfelünknek kimondva-kimondatlanul ez az év meccse), és hosszútávon ezt csak olyan csapat tudja elviselni, amelyik valóban megtiszteltetésnek érzi a zöld-fehér mezt. A csapat mellett ez igaz a csapat edzőjére is. Az egyetlen Csank-aranyat leszámitva az FTC sohasem volt magyar bajnok „idegen” edző irányitásával, és igazi nemzetközi sikereink, nagy győzelmeink idején is „ősfradista” edző ült a padon (Mészáros- VVK-győzelem, Dalnoki- KEK-döntő, Nyilasi KEK-menetelés Levszki és Werder ellen, Novák előbb KEK CSZKA Moszkva és Porto, majd BL-csoportkör, Varga UEFA-kupa, Olympiakosz, Newcastle). Prukner László, bármennyire szimpatikus is, ezért nem jó megoldás az első csapat élére. Prukner tud taktikát kidolgozni, tud válságot kezelni, de nem tud feltüzelni (pedig nekünk minden meccs rangadó) – személy szerint szivesen látnám őt egy megujúló Fradi-utánpótlás élén, ahol pedagógiai érzékével, alapos, lelkiismeretes, korrekt hozzáállásával és szakmai felkészültségével egy igazi kincsesbányát tudna létrehozni. Lipcseit mindenki elfogadná edzőnek, de jelenleg ő még korai lenne. Tudom, pl Nyilasi is hasonló fiatalon, edzői tapasztalat nélkül került a csapat élére, és ért el sikereket. De ő egy olyan csapat élére került, amelynek 20-25 fős keretét túlnyomó részt fradista fiatalok alkották (Simon, Keller, Pintér, Fischer, Bánki, Albert, Fonnyadt, Limperger – kiegészülve az ő kérésére igazolt Lipcsivel, Szenessel), ráadásul a kezdés (5-0 az előző évben bajnok Dózsa otthonában, emlékszik még valaki, hogy a következő meccsen otthon kikaptunk a Tatabányától?) olyan egységet teremtett a csapat szurkolói között, amely alapja lett a későbbi sikereknek – tulajdonképpen ez a társaság (persze évről-évre frissitve, erősitve) lett Novák későbbi Bl-csapata.
Azt gondolom, hogy pl. Szokolai László nyerő húzás lenne. Egyrészt fradista, másrészt utánpótlás válogatottak (többnyire sikeres) szövetségi kapitánya volt a közelmúltban, igy a „piacon” lévő 19-23 éves korosztály krémjét ismeri adottságok és mentalitás tekintetében, feltehetőleg érzelmi alapon ide tudná csábitani egykori ifi-játékosai nagy részét. Szerintem a jelenlegi keret húzóemberei (Ranilovic, Csizmadia, Heinz, Andrezinho, Schembri), a meglévő tehetséges fiatalok (Tóth, Vattai, Fülöp, Peszmeg, Sváb, Kulcsár, Fitos) és tehetséges új fiatal egy fanatikus edző kezei alatt nem lenne gyengébb a mostani csapatnál és több potenciál lenne benne a jövőre nézve. Kialakulna egy olyan mag („Simonokra”, „Pálingokra”, „Szűcs Misikre” mindig is szükség volt a Ferencvárosnál), amely köré tudatos igazolásokkal (egy szivét-lelkét kitevő csapat mellé a Fradi-közönség mindig odaáll, jócskán növelve ezzel a klub ázsióját mind a kiszemelt játékosok, mind a leendő szponzorok szemében) nagyon erős csapatot lehet épiteni. Természetesen szükség van légiósokra és sztárokra, de ahhoz, hogy minőségi játékosokat (Kunticsok, Miriuták, Horváth Ferik, Tökölik, Pinték) tudjunk igazolni (idecsábitani, és ne azt kelljen nézni, hogy egy állandóan sérült Kantának kiesik-e a csapata, mert akkor talán megszerezhető), ahhoz először az alapokat kell lefektetni. Ha van koncepció és munka, lesznek eredmények és sikerek, magas átlagnézőszám, vonzó lesz a Fradi a játékosok körében és a szponzorok, befektetők sorban fognak állni az aktuális politikai érdekektől függetlenül.
Mindörökké Ferencváros!
2011 április 11 at 12:24
Szoki érdekes gondolat, támogatnám is. Azzal azért vitatkoznék, hogy (a mindenkori) Sisakra szüksége van-e a (mindenkori) Fradinak… :)
2011 április 11 at 12:36
Tény, hogy focizni nem nagyon tudott, de inkább Páling, mint Józsi vagy Sztanics…
2011 április 11 at 12:37
Ezt aláírom, de azért leginkább egyik sem.
2011 április 11 at 12:59
Tök jó ötletek. Főleg a klub és a háttér rész.
Azért a Pruknert én nem cserélném le egyenlőre senkire. (na jó, ha Mourinho jön, akkor legyenek ketten)
2011 április 11 at 13:26
Prukner erre az évre a lehető legjobb választás volt, ezzel egyetértek. Viszont, ha nyártól valóban új életet lehet kezdeni minden téren, az egyik legfontosabb egy közönség-csalogató csapat kialakitása. A Fradi-közönség pedig elvárja, hogy a csapat “vért igyon” minden meccs előtt (ez a legfontosabb) és egy ilyen kialakitására és vezetésére Prukner nem alkalmas. Ez nem bántás, egyszerűen más a személyisége. Nyáron emelt fővel, nem megbukva tudna távozni, ezt meg is érdemli. A következő szezonba viszont belebukna, ebben biztos vagyok – és az nem lenne jó sem neki, sem nekünk. Úgy érzem, a következő bajnokság vizválasztó lesz. Ha nem lesz egy olyan csapatunk, amelyik ki akarja a közönséget szolgálni (még ha ez nem is párosul mindig szemet gyönyörködtető játékkal), akkor Kubatovéknak is egyre nehezebb lesz a gazdasági és szerkezeti reformokat véghezvinniük, minden jószándékuk ellenére. A nézőszám kulcskérdés.
2011 április 11 at 13:41
a klub és háttér részével 100%-ig egyetértek!
2011 április 11 at 11:46
mindjárt pofásabb lenne a csapat, ha a jelenlegi lyukak be lennének tömködve.
gondolom másképp festenénk, ha Kanta tenné a bogyót Schembrinek meg Andrezinhonak, előttük pedig lenne egy igazi gólvágó…hátulról pedig szaladgálna két igazi szélsőhátvéd…
2011 április 11 at 11:44
Szívem szerint az összes fiatal MTK-st átigazolnám a Fradiba.(és egy pár újpesti fiatalt is)A magyar fiatal tehetségeké a jövő.
2011 április 11 at 12:42
Ezt a demagóg magyar fiatalos baromságot ideje lenne elfelejteni végre. Nézz már légyszíves a táblázatra, hogy az mtk meg a dózsa a kiváló magyar fiatalokkal, akikre a jövődet bíznád hol áll jelenleg! (ez lenne a jövőnk?!) Csak azért nem esnek ki, mert a két vidéki kieső már ki volt találva a szezon kezdete előtt. Mi a kiváló magyar fiataljainkkal megerősödve nem tudtunk visszajutni az nb2-ből (lásd első évünk ott).
2011 április 11 at 17:30
lila fiatal makik ide ne jöjjenek!!
2011 április 11 at 11:37
Kanta nagyon jó volna a Fradiba. A Fradi-tarcsi megint megfázott (hiányzik belőle Fitos és Kulcsár).
2011 április 11 at 11:26
állandóan sérült az a baj vele, de am sztem beférne
2011 április 11 at 11:12
Nem beszélve arról,hogy jelenleg Schembri megtartása a legfontosabb,egyelőre azzal foglalkozzanak.
Persze még vannak ennél is fontosabb dolgok…
alkalmazottak kifizetése,közüzemi számlák rendezése…a klub működésének átszervezése…átláthatóság megteremtése…a marketing tevékenység fejlesztése…Szerintem jelenleg szó sincs ilyen igazolásokról,van egy rakat sokkal fontosabb dolog,ami rendben is van.
2011 április 11 at 11:05
Szerintem megéri kipróbálni feltéve ha jön. De én azt mondom ha jön valaki nyáron az ténleg erősités legyen és küzdeni akaró emberke legyen a FRADIBA való . Ha ABDI nem változik akkor nyáron biztos megy vagy második csapatban marad ez csak ugy eszembe jutott.
2011 április 11 at 10:53
Szép napot az Uraknak!
Kanta Józsi már tavaly is örömmel jött volna, amikor ingyen igazolható volt, de nekünk nem ért meg egy opciós szerződést ez sajnos.
Pedig ebben minden volt csak kockázat nem, de az akkori vezetőségünknek akkor se ért ez ennyit (se).
Ami biztos összességében, hogy egy motivált Kanta Józsival egyáltalán nem lennénk gyengébbek, az tuti.
2011 április 11 at 10:57
Javítanálak “egy egészséges Kanta Józsi”-ra.
2011 április 11 at 11:06
A motivációjával nem lenne gond,a MTK-ban jelenleg talán ő teszi legjobban oda magát,ezen a téren biztosan nem lenne vele gond nálunk sem,sőt talán fel is dobná,hogy itt szurkolás is van.
Vele inkább a sérülésekkel lehet gond és jelenleg nincs is jó formában,de irányítók terén annyira rosszul állunk,hogy erősítést jelentene,de nem biztos,hogy nem találnánk jobb megoldást,ha valóban lesz pénz.
(például a szabadon igazolható Czvitkovicsnak adhatnánk nagy fizetést,de ez csak példa,a gond az,hogy jelenleg egyiknek sincs realitása)
2011 április 11 at 11:24
Kedves Machine!
Miért, nem egészséges Kanta?
Melyik játékosnál van garancia arra, hogy nem sérül le x idő után?
Tavaly ingyen jött volna hatalmas örömmel (gondolom emlékeztek többen is, hogy írtam erről millió + 1 alkalommal) és alá lehetett volna vele iratni 1+3 évre, vagy tudjam is én!
Mégis mi lett volna ebben a kockázat?
Ennyi erővel ugyanis akkor ne vegyünk senkit, vagy ne hozzunk ingyen se ide senkit, mert mi lesz akkor, hogy ha megsérül!
Ugyan, kérlek.
2011 április 11 at 11:27
Bocsánat, az öcsém bejelentkezési okosságáról ment az előző, de természetesen az előző is én voltam!
2011 április 11 at 11:46
Szóismétlés is…
Áááá, betegen ne írogasson az ember. :-(
2011 április 11 at 11:53
azért Kanta esetében sokkal nagyobb a sérülésveszély,mint normál esetben…
2011 április 11 at 12:17
Kedves Anthony Lee Tibo:)
Lehet, hogy egészséges, de egy keresztszalag-szakadás után azért…na, Peti se volt már a régi Portó után, meg aztán akaratlanul is jobban félti a lábát az ember… de egy 100%-os Kanta valóban nagy erősségünk lehetne, ebben vita nincs.
2011 április 11 at 12:47
Kedves Gép!
Azért Peti a Portót követően nem egy esztendőt húzott le nálunk még a sérülése után és bizony ott volt érdeme még kupagyőzelemben és bajnoki címben is! :-)
2011 április 11 at 12:53
Peti zseniális volt, de azért a Barca már nem jelentkezett be mégegyszer érte, ha érted mire gondolok. (még, ha nyilvánvalóan rossz is a példám)
2011 április 11 at 10:51
Komolyan az a fő indok, hogy nálunk játszik a legjobb barátja? Ez így szerintem elég gyenge lábakon áll.
Egyébként erősítést jelentene egyáltalán? Amikor az elmúlt években felmerült, mindenki azt mondta, hogy már nem az igazi, sérülékeny, és felesleges ide.
2011 április 11 at 10:43
Nem tudom mennyire hiteles oldal,jelenleg semmi realitást nem látok ebben…Várszegi biztosan nem adná olcsón és ugye nálunk egyelőre még a játékosok,a gáz és villanyszámla kifizetése is gondot okoz…nem tudom így Kantának mennyire lenne vonzó most a Fradi…
A képességei alapján egyértelműen meghatározó játékosunk lehetne és nekem emberileg is nagyon szimpatikus,a korával sincs gond,de az utóbbi időben az MTK-ban nem nyújt olyan teljesítményt,mint a sérülései előtt.
Ha esetleg valóban lesz pénzünk rá és nem kérnek túl sokat,akkor egy próbát megér,de ha anyagilag ennyire jól állunk majd,akkor lehet találnánk biztosabb megoldást a posztra.
2011 április 11 at 10:17
Tessék szíves lenni nem túlzottan reménykedni az igazolásokkal kapcsolatban. Eddig csak télen-nyáron estünk pofára évente egyszer.
Nem mintha nem bíznék a jövőben :-)
2011 április 11 at 10:05
Menjünk végig a posztokon:
– Kapus: Itt rendben vagyunk, remélem Haber maradni fog,
– Védelem: Leot és Gyepit hazahoznám.
– Középpálya: Nyáron szabad lesz Cicó, Kanta nem lenne rossz, de sérülékeny.
– Támadó: Remélem a máltai sas maradni fog (SChembri), és mellé igazolunk még vkit. Marek itt a helyed!
Így rendben lennénk, persze, ha lesz pénz… Egyelőre eddig ez álom, maradjunk a realitás táján.
Pál és Tischler nekem nem kell!
2011 április 11 at 10:16
Ha a bajnoki címért akarunk menni, akkor kell: jobb és balhátvéd, irányító kp., balszélső és egy befejező csatár.
mindenképpen maradjon: kapusok, csizi, tuto, rodi, maróti, heinz, schembri, andrezinho és tóth.
2011 április 11 at 12:18
Nagyjából egyetértek a listáddal, csak azt árul már el, hogy Csiziben mit látsz???
2011 április 11 at 09:51
Remélem kiesik az mtk, így nyilván olcsóbbak lennének a játékosaik. Így lerabolhatjuk a csapatukat, legalább visszakapnák amit ők csináltak hosszú évekig az utánpótlásunknál. Mindez persze pénzkérdés
2011 április 11 at 10:33
Már csak az a kérdés, hogy egy kieső csapatból hány bajnokságot megnyerni képes játékos van. Ráadásul ebben a hihetetlenül gyenge szintű bajnokságban. Abban nem hiszek, hogy az mtk-ban kiesett sztárok, a Fradiban bajnoki címre viszik a csapatot. Talán 1-1 játékos, de lerablásnak azt azért nem hívnám ;)
2011 április 11 at 09:43
Tibo lobbizott:)
2011 április 11 at 09:49
:-))
2011 április 11 at 09:50
most már csak sajót kellene visszahozni, hogy másnak is jó napja legyen:-)
2011 április 11 at 09:51
Saót, természetesen
2011 április 11 at 10:01
Mármint Sajót. :)
2011 április 11 at 11:23
:-)
2011 április 11 at 09:42
Egy próbát megér, nekünk úgyis kell egy szervező középpályás.
2011 április 11 at 09:42
Kanta ok.
és ha már mtk, nem lenne bolond gondolat Pál András és Szekeres Adrián sem.
2011 április 11 at 09:33
Ő az aki többet sérült, mint amennyit játszik?
2011 április 11 at 09:21
johetne siman, es vmelyik mtk-s csatar, elsosorban Tischler, de Pal vagy Eppel is siman elferne itten.
2011 április 11 at 17:24
Úgy tudom Pál nyáron ingyen igazolható lesz.
2011 április 11 at 09:09
Már jó ideje egy irányítóért és egy igazi csatárért könyörgöm,legalábbis nyáron úgy éreztem,hogy két jó igazolással minden megoldódna.Aztán erre a szezonra “hazament” a védelmünk is,úgyhogy bőviteni kell a kívánságok sorát.De Kanta nagyon jöhetne…
2011 április 11 at 09:07
Én nagyon örülnék, mert nagyon gyenge a k.pálya (is).
2011 április 11 at 09:04
jöhet :)
és tischlert is rábeszélhetné, hogy jöjjön…
2011 április 11 at 09:26
A csatártnak hosszú lejáratú szerződése van, kicsit sokba fájna!
2011 április 11 at 09:27
kanta is nemrég hosszabbított, sztem ő sem lenne olcsó… valahogy ez nekem most meseszerűnek tűnik, hisz egy ideje senkiért nem tudunk fizetni.
majd megy a tévésekhez.
2011 április 11 at 10:03
Pedig milyen volt az, amikor Tököli mint a magyar bajnokság gólkirálya igazolt a Fradiba… Most pedig egy sérüléssel bajlódó, (bár az érdemeit és a tehetségét nem tagadom) jó játékost is alig tudunk megszerezni egy kiesés szélén álló csapattól. :(
2011 április 11 at 08:58
Jó napot…
Számottevő erősítés lenne Kanta, remélem valóban hozzánk igazol.
2011 április 11 at 08:56
Kanta kiemelkedő képességű játékos, az egyik legjobb az NB1-ben és ha nem lenne ennyire sérülékeny, akkor talán már külföldön játszana. Jelenleg pont egy ilyen tipusú játékos hiányzik a középpályánkról. Remélem el tudjuk hozni nyáron!
2011 április 11 at 08:56
ami stimmel:
– MTK tragikus helyzete
– Kanta-Rodi kapcsolat
– Kanta gondolom unja már a banánt, ilyen kaliberű embernek már régen nem a nihilben kéne játszogatnia
ami kérdéses:
– lesz e pénzünk nyáron?
ami nehezen elképzelhető:
– bármely magyar csapat reális árat kérjen tőlünk magyar játékosért.
2011 április 11 at 08:54
Nekem tetszik az ötlet