Nincs mit tagadni, az utóbbi pár meccs nem úgy sikerült Levi számára, ahogy ő és mi is szeretnénk. BL csapatunk legendás kapusa elemzi a játékát.

– Amikor szemből jön a labda, van 1-2 olyan másodperc, amikor nagyon nehéz eldönteni, hogy mi a jó megoldás, hiszen nem látod, hogy milyen közel van hozzád a labda. Ez így van, ez egyszerű fizika. Rám kapusként az volt a jellemző, hogy azoknál a szituációknál, amelyekről úgy ítéltem meg, hogy határesetek, nem indultam ki. De ha egy kapus mégis elindul, útközben érdemes tájékozódnia, és nem feltétlenül kell végigvinni a mozdulatsort, megállhat. Lehet, hogy ez kívülről úgy jön le, hogy bizonytalan, viszont sok esetben góltól mentheti meg a csapatát. Az biztos, hogy Jova Levente szeret bátran kifutni a kapujából, ami nem baj, de erről egy kicsit érdemes lesz majd leszoktatni, persze nem teljesen. Például amikor azt látom, hogy a védőm küzd az ellenfél csatárával, akkor kifizetődőbb a kapuban maradni, nem megzavarni őket, ha kicselezi, akkor még mindig ott vagyok én. Az egyébként még a jobbik és könnyebb eset, hogy egy kifutni szerető kapust kell visszafogni, mint egy olyat, aki soha nem mozdul ki, arra rávenni, hogy néha azért érdemes elhagyni a kaput. Kétszer beszélgettem személyesen Jovával, annyit leszűrtem, hogy egy érzékeny srác, akinek nagyon fontos, hogy minden rendben legyen körülötte. A Fradinál zajlanak az események, egy ideje elmaradnak az eredmények, edzőváltás volt. Nem biztos, hogy egy fiatal kapus ezeket a történéseket könnyen fel tudja dolgozni.

forrás: pepsifoci.hu