Ezután eltávolította az internetről Balogh Szilárd vérnyomásnövelésre alkalmas pokoli hazugságait. A Mindig és soha blognak írt levelet a manipulált képsorokon szereplő család. Ezzel kapcsolatos, hogy a közösségi portálon Kubatov Gábor azt válaszolta egy szurkolói felvetésre, hogy megpróbál szót érteni a bulvár csatornával.

Sziasztok!

Olvastam a legújabb cikketeket és a következő történetet szeretném megosztani Veletek ennek kapcsán, hogy miért nem nyilvánosan írom azt a végére meg fogjátok érteni szerintem.

A TV2 Mokka adását én tiltattam le. Ezért nem lehet látni az interneten. Mi voltunk az a család, akit sajnos rengetegszer mutattak a TV2 híradóiban, Tényekben, Mokkában. Tudtunk nélkül az Üllői úton felvettek minket, ahogy megyünk haza a meccs után két gyerekkel, és véletlenül a kutyás rendőrök rajtunk keresztül csörtettek végig a kerítésrázó drukkerekhez. Ez egy véletlen “baleset”, rendőri hiba (?) volt, utána elnézést is kértek a rendőrök, illetve megkérdezték, lett e bajunk. Egyszerűen a nagyobb fiammal a parancsra induló kettes sor közepére kerültünk, szabályosan átgázoltak rajtunk, miközben rajtunk kívül ember nem volt már a kordonon belül. A testemmel védtem a fiam, hogy a kutyák ne ugorjanak rá, hanem inkább rám.

Ezt a vonulást a tv2 felvette, átvágta, és úgy mutatta be a botrányokat túlzó felvételein, mintha erre a meccsre veszélyes és felelőtlenség lett volna nőnek, gyereknek, családnak kimenni. Arcunkat az adásban nem takarták ki, engedélyemet a kiskorú gyermekek bemutatására nem kérték. Az esti híradó után egész este csörgött a telefonom, mivel nekem a Ferencvárosban van üzletem, a gyerek meg a Fradi utánpótlásában focizik. A családról nem beszélnék, mennyire borult ki miatta. Még az első adás után letiltattam a felvételt (mivel nem a stadionban történt, jogom volt hozzá). Ennek ellenére a TV2 még vagy 5x leadta, hol kitakarással, hol anélkül.

A másnap reggeli Mokka adása után – ahol szintén nem voltunk kitakarva – már jogi segítség igénybevételével hívtam fel újra a tv2-t, és kértem számon, hogy ha egyszer letiltatom magunkat, hogy merik a Mokkában is leadni. Azon kívül, hogy elnézést kértek és szabadkoztak, mást nem tudtam elérni, hisz az adásban már lement, így le kellett tiltatnom az internetes oldalukon is a megjelenést. Nekik belefért a nézettség kedvéért ez az egész, az emberi jogokkal, illetve a kisgyerekek személyiségi jogaival nem foglalkoztak. Gondolták, megússzák egy telefonos bocsánatkéréssel. Felháborító, hogy ezt megtették, és felháborító az, hogy kihasználva egy rosszul alakult rendőri intézkedést úgy vágnak össze egy anyagot, hogy az a valóságot nem tükrözi, sőt kimondottan ferdíti.

Egyrészt a gyermekeim, magam joga miatt tiltattam le a felvételt, másrészt azért, hogy ne tudják a Fradi ellen felhasználni, csapatunkat, szurkolóinkat negatív színben feltüntetni e megvágott felvétel segítségével. Ez a történet még hozzátartozik a tv2 gusztustalan stílusához.

Köszönöm.

Reklámok